Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eipä niitä hihnoja ja ketjuja tarvi miettiä jos uutta ostaa, se on sitten toisen tai kolmannen omistajan ongelma
no eikö museoautoille ole omaa ketjua?Käsittääkseni nyt ollaan vuodessa 2025 ja kysyjä oli ostamassa 2018-2019 autoa. Tuskin ajamaton varastolöytö oli kyseessä.
Tämä ei ole mikään uusien autojen ketju, jos et sattunut huomaamaan. Keskity asialliseen keskusteluun.no eikö museoautoille ole omaa ketjua?
no eikö museoautoille ole omaa ketjua?
Ehkä siinä mielessä kannattaa hihnoja ja ketjuja miettiä, että jos niillä on taipumusta aiheuttaa ongelmia toiselle tai kolmannelle omistajalle niin se vaikuttaa oleellisesti auton arvoon myyntivaiheessa.eipä niitä hihnoja ja ketjuja tarvi miettiä jos uutta ostaa, se on sitten toisen tai kolmannen omistajan ongelma
Älä osta. Nuo Audit on sellaisia romuja, että niistä ei ole kuin harmia. Juuri tänään ajelin Audi TT takana ja oli kauhea öljyn käry. Lexus IS tai ES alle ja huoletonta ajoa.Mitäs pitäisi osata Audi A5 2018/2019, bensa, autom. osata katsoa jos sellaisen renkaita menisi potkimaan? Jakohihna varmaan, mutta onko siellä jotain tyyppivikaa tjms. mitä yleisesti tiedetään?
Kaikki TFSI koneet on lähtökohtaisesti paskaa, kannattaa välttää suosiolla.
Tuntuu että bemari mielletään nykyään suht luotettavaksi merkiksi, niitä näkyy niin älytön määrä liikenteessä.Executive categoriassa luottevin oli Lexus ES. BMW:ltä erittäin hyvä suoritus ottaa sijat 2 - 5.
Älä osta. Nuo Audit on sellaisia romuja, että niistä ei ole kuin harmia. Juuri tänään ajelin Audi TT takana ja oli kauhea öljyn käry. Lexus IS tai ES alle ja huoletonta ajoa.
Tuntuu että bemari mielletään nykyään suht luotettavaksi merkiksi, niitä näkyy niin älytön määrä liikenteessä.
Multa löytyykin sopivasti dataa tommosesta uudehkosta diesel bemarista, jolla nyt on ikää se ~5v/~100tkm. Tuona aikana on ilmennyt yksi vika, auton pohjasta hajosi jokin hiukkassuodattimen anturi. Itse anturi (100€) oli helppo vaihtaa, mutta pohjamuovi oli varmaan 20 ruuvilla kiinni.
Kertokaapa fiksummat, että olenko työntämässä kädet paskaan?
Ajoprofiili: Työmatkaa 50 km päivässä motaria, johon lisäksi kaupunkiajoa harrasteisiin n. 50 km viikossa. Lisäksi 3-4 reissua Tampereelta Ouluun vuodessa.
Nykyinen auto: 2010 Honda Civic 1.8, joka jää paremmalle puoliskolle satunnaiseen ajoon. Muuten hyvä auto, mutta motari ja matka-ajo tällä tuskaa sisämelun ja kokonsa takia.
Vaatimukset: Neliveto, pienempi sisämelu kuin Hondassa, vakkari (+15k€ autossa adaptiivinen), tehoa vähintään 180 Hv ja ei mielellään ikäviä tyyppivikoja, kun entinen VAG-kuski olen.
Ajatuksena tällä hetkellä hankkia nelivetoinen facelift 250/220 CDI W204 C-mersu (~13k€, ~220tkm). Järkeilin, että kyseinen moottori on suutinongelmien jälkeistä tuotantoa, mutta ei omaa vielä AdBlueta. Lisäksi saisin Mersuun töiden kautta marmorin huollot nyrkkipajan hintaan.
Esimerkiksi: https://www.nettiauto.com/mercedes-benz/c/14747660
Saa myös antaa hyvät perustelut, että miksi kannattaisi ennemmin investoida 2021 Model 3 LR/Performance. Latausmahdollisuus järjestyy.
Neljä edellistä autoa olleet Audeja eikä ole ollut mitään vikaa yhdessäkään.Älä osta. Nuo Audit on sellaisia romuja, että niistä ei ole kuin harmia. Juuri tänään ajelin Audi TT takana ja oli kauhea öljyn käry. Lexus IS tai ES alle ja huoletonta ajoa.