Mikä ärsyttää kanssa-autoilijoissa?

Tämä täysperä kaverin auton edessä ja adaptiivisella vakkarilla 100km/h rekan perässä muiden rekkojen ohi ohituskaistaa.

Paljon ratsaavat Kaanaaseen menevää parempikuntoista tankkiautoa kakkostiellä mut nämä jää huomiotta.

Tämä ärsyttää. Etenkin, kun olin tuossa golffin oikean puoleisessa parkissa, oli aika taistelu että mahduin autoon. Onneksi ei ollut noista vasemman kulman kolhuista mikään niin tuore, että olisi omaan autooni tällä kertaa kolhaissut.

Nimetön.jpg

Tämä ärsyttää. Etenkin, kun olin tuossa golffin oikean puoleisessa parkissa, oli aika taistelu että mahduin autoon. Onneksi ei ollut noista vasemman kulman kolhuista mikään niin tuore, että olisi omaan autooni tällä kertaa kolhaissut.

Miten tuohon on edes mahtunut auto viereen? Ei varmaan montaa senttiä ollut rakoa autojen välissä?

Nimetön.jpg

IMHO, jos kyky hahmottaa auton mittoja on tätä luokkaa, ei pitäisi olla mitään asiaa auton rattiin.

Ainoa poikkeus on sitten että jos on joku pyörätuolipotilas ja tarvii tilaa auton viereen sitä pyörätuolia vasten.

IMHO, jos kyky hahmottaa auton mittoja on tätä luokkaa, ei pitäisi olla mitään asiaa auton rattiin.

Ainoa poikkeus on sitten että jos on joku pyörätuolipotilas ja tarvii tilaa auton viereen sitä pyörätuolia vasten.
Sen ymmärtäisi, mutta invapaikat oli vapaana. Ja lähempänä kaupan ovea, kuin valitsemani ruutu.

Vaikka hahmotus olisi ns. kerrasta vaikeaa, sen verran pitäisi olla mielenkiintoa että korjaa parkkeerauksen edes etäisesti ruutujen väliin. Kyllähän tota joskus itsellekin tapahtuu että ahtaaseen ruutuun (tiukalla käännöksellä) pitää ns. ajaa kahdesti kun eka kerralla meni ohi jommasta kummata reunasta. Tossahan on keulakin toisen ruudun puolella.

Kun arvaan sijainnin ja katsoo autoa, niin eiköhän siellä ole joku manne tms, ketä ei voisi vähempää kiinnostaa.

Kun arvaan sijainnin ja katsoo autoa, niin eiköhän siellä ole joku manne tms, ketä ei voisi vähempää kiinnostaa.
Kyseinen kansanryhmä kunnostautuu muutenkin liikenteessä. Monet kerrat olen nähnyt kun kakarat eivät ole autossa kiinni mitenkään, pienempi saattaa istua jopa äitinsä sylissä etupenkillä. Se kertoo mielenmaisemasta kaiken oleellisen.

Nimetön.jpg
Tommonen keila jos ilmestyisi mun viereen (=mun ruutuun) parkkiin kauppareissun aikana saattaisi kyllä kuskin ovi lipsahtaa täysillä kylkeen että lommoa jää. Siitä ilosta voi jo vaihtaa siistimmän kuskinoven omaan tonnin rakkineeseen. Toki jos uudemman/siistimmän auton omistaa niin tuommoista ei viitsi kauheasti miettiä.

Tommonen keila jos ilmestyisi mun viereen (=mun ruutuun) parkkiin kauppareissun aikana saattaisi kyllä kuskin ovi lipsahtaa täysillä kylkeen että lommoa jää. Siitä ilosta voi jo vaihtaa siistimmän kuskinoven omaan tonnin rakkineeseen. Toki jos uudemman/siistimmän auton omistaa niin tuommoista ei viitsi kauheasti miettiä.

Monesti kyllä itselläkin houkutellut kouluttaa vähän noita, mutta olen sitten aina miettinyt että sekin on mahdollista, että pysäköinnin suorittanut on eri henkilö kuin auton omistaja, joten koulutus ei 100 % varmuudella kohdistu oikeaan henkilöön.

Tänään oli ehkä erikoinen tapaus. Lahdesjärven kiihdytyskaistalla jossa on alussa 2 kaistaa Jyväskylän suuntaan piti Porsche kuskin vetää jonon eteen ja sitten vähän päälle kuuttakymppiä liitytään tielle.

Tänään oli ehkä erikoinen tapaus. Lahdesjärven kiihdytyskaistalla jossa on alussa 2 kaistaa Jyväskylän suuntaan piti Porsche kuskin vetää jonon eteen ja sitten vähän päälle kuuttakymppiä liitytään tielle.
Näinä päivinä kaikenlaisten huume- ja kännikuskien- sekä elämäntapaidioottien ja muuten vain puhtaasti osaamattomien kuskien määrä on saavuttanut sellaiset mittasuhteet, että päätin hommata kojelautakameran. Sen avulla on paljon helpompi asioida poliisin kanssa, jos joku tai kaikki yhdessä edellämainituista tyypeistä sattuu kohdalle aiheuttamaan onnettomuuden.

Statistiikka

Viestiketjuista
280 878
Jäsenet
78 177
Uusin jäsen
Jimi123456

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom