- Liittynyt
- 10.01.2019
- Viestejä
- 25 390
Tyypillinen "vamma" mm, se että viivalta ei näe niitä valoja kunnolla, toinen se että kokonaisuus ei näy yhtähyvin viivalta, ja sitten se vamma että risteys on kääntyville ahdas, jolloin välin jättäminen helpottaa muiden liikkumista. Joissain risteyksissä on se viiva suunnitellusti vedetty kauaksi.Toinen vammasuustyyppi on ihmiset jotka jää auton mitan tai pidemmän matkan päähän siitä ekasta opastimesta ja viivasta syystä x, sinällään ei väliä yleensä mutta ahtaammissa paikoissa tommosen uivelon takia mahtuu taas yksi auto vähemmän sinne jonoon
Joissain tapauksissa voi olla haittaa, kuten mainitsit, tuo että joku kapea risteys väli jossa voi käydä niin että mahtuisi yksiauto enemmän, toki hyvä uskoisena kuvitellaan että edessä olevallakkin on ne peilit ja arvioivat tilanteen uudestaan.
Sitten oma ääripää tuo toisen nimimerkin mainitsema jos ko suunnan tunnistus on toteutettu niin että jää sen ulkopuolelle, niin voi tulla pitkä odottelu. Jos ns silmukka tunnistus, niin kuskinpaikalta voi olla vaikea arvailla, mutta yleensä muutaman metrin päähän tai pidemmälle "yltää":
Kolmantena voisi mainita tilanteet jossa aivan risteyksen tuntumassa tulee yksi kaista lisää ryhmittymistä varten, ja perässä olisi kuski joka sinne haluaisi syystä tai toisesta heti, ehkä siellä olisi jo vihreää hänen ajo suuntaan
Sitten oma ääripää tuo toisen nimimerkin mainitsema jos ko suunnan tunnistus on toteutettu niin että jää sen ulkopuolelle, niin voi tulla pitkä odottelu. Jos ns silmukka tunnistus, niin kuskinpaikalta voi olla vaikea arvailla, mutta yleensä muutaman metrin päähän tai pidemmälle "yltää":
Kolmantena voisi mainita tilanteet jossa aivan risteyksen tuntumassa tulee yksi kaista lisää ryhmittymistä varten, ja perässä olisi kuski joka sinne haluaisi syystä tai toisesta heti, ehkä siellä olisi jo vihreää hänen ajo suuntaan
Kortti pois tommosilta.