Mä joskus oikein testasin tosta petikon ST1:n liittymästä etelään, kameran kuvatessa, että siihen mutkaan voi syöttää jotain max.50km/h kun soveltaa rata-ajon ajolinjoja, siinä oli vielä hiekkaa kaarteen ulkoreunassa suoralle tultaessa, jolloin luistonesto tuli päälle.Just ajoin tuosta ohi ja mikä tuon tekee vieläkin pahemmaksi, mikä tuossa kuvassa ei ihan niin selvästi näy, on että siinä on ylämäki. Pitää tiukan mutkan jälkeen kiihdyttää ylämäkeen erittäin lyhyessä liittymässä, 80 km/h tielle joka on varsin raskaasti liikennöity, autoja jatkuvana letkana ruuhka-aikoina.
Lisäksi se livenä näyttää lyhyemmältä kuin tuossa Google Mapsin kuvassa, tuo kuva on jotenkin "venynyt" pituussuunnassa.
Onneksi minulla ei ole tarve käyttää tuota tai samassa kohdassa toisella puolella olevaa liittymää, yhden kerran olen tuosta tainnut nousta Kehä III:lle länteen päin.
Varmuuden vuoksi: Ko. testi oli myöhään illalla ja varmistin, ettei autoja ollut sen varalta jos olisinkin liukunut Kehälle ja kuiva keli kesällä. Kaikkee nää keskustelut laittaa tekemään