Pitää muistaa myös, että sillä lumiharjalla ei yletä jokaisen auton katolle. Esim. minun tilanteessa yletän juuri eukon katumaasturin katon puhdistamaan, en maasturin, pakun, saatika kuorma-auton kattoa.
Katuharjallakin hankala noita korkeampia kattoja puhdistaa, pitäis joku jakkara olla minkä päällä seisoo.
Ja en kyllä tota eukon auton kattoakaan puhdista lumesta. Tämmöinen keli kun nyt ollut etelässä, pitäis skrapata se katto puhtaaksi.
Lunta/vettä/jäätävää tihkua joka sitten jäätyy kattoon, ja aamulla kun lähtee liikenteeseen on jäätynyt kattoon kiinni. Pari astetta pakkasta niin lämpönen ohjaamo sulattaa sen jää/lumipaakun irti ajon aikana katosta.
Eli pitäis sitten pysähdellä ajon aikana kokeilemaan, lähteekö se jää/lumikuorma irti, ettei käy edellä mainittua parkkihalliskenaariota(vaikkei parkkihalliin meniskään, samahan voi suojatien lähettyvillä tapahtua)