Kylläpä se näyttää monen kuskin menoon vaikuttavan. Moni urakoitsija ajelee pakuilla alinopeutta keskittyessään puheluihin ja sen luurin korvalla pitämiseen. Autot vaeltelee sitä luuria sieltä talvitakin alta housun taskusta kaivaessa. Jos autossa on kosketusnäyttö, jonka kautta esimerkiksi ilmastointia säädetään, on siinä lähes poikkeuksetta kaikenlaisia muitakin ajoavusteita. Esimerkiksi (adaptiivista) vakionopeudensäädintä, hätäjarruavustinta, kaistavahtia, sun muuta. Ilmastointikin toimii automaattisesti, eikä kuskilla tartte, kuin lämpötilaa säätää tarvittaessa. Ainiin ja tietenkin bluukkari puhelinta varten, niin ei tartte sitä puhelinta taskusta kaivella sen soidessa.
Sehän olisikin varsin hauskaa, kun informaationäyttö alkaisi lämpöä säätäessä kyselemään kaikkea. "Oletko nyt aivan varma 22 asteen lämpötilasta. Kuinka pitkälle meinasit ajaa, että laitetaanko lämpöä tohottamaan parin asteen minuuttivauhtia ylemmäs, vai riittääkö vähempi? Tiedätkö muuten paljonko tämä vaikuttaa sinun ajoakun riittävyyteen? Paljonko muuten maksat sähköstä, niin voidaan yhdessä laskea paljonko tämä sisäilman lämmitys sinulle maksaa nyt talviaikana tällä tahdilla? Meinaan, että saatkohan viime kesänä katolla olleilla paneeleilla tarpeeksi tuottoa, että voisit nyt sen tähän laittaa. Paljonko haluaisit laittaa euroina rahaa auton sisäilman lämmitykseen? Miten sitten jos tuota tuulilasiakin vähän lämmäytettäis, entä miten näkyy takalasista ja peileistä? Minusta tuntuu, että 20 astetta kuitenkin riittäisi, kun sinulla on tuo talvitakkikin päällä. Onko tuo muuten kuinka vanha takki? Ihan ok näköinen kyllä, mutta katsottaisko tuolta merkkiliikkeestä pari vaihtoehtoa? Tiedätkös muuten, että asuntolainojen korot on nyt menossa ylöspäin, että jos niihin korkoihin laitettais se paneelituotto?"