Pyrres
Apina koulutuksessa
No siis sepä, kaveri katselee toisaalle ja hyppää sitten varoittamatta ajoväylälle. Ja sekin että ei ollut edes se että olisi yhden kerran yrittänyt potkaista mutta kun vedin liinat kiinni potkuyrityksen jälkeen niin herra lähti täyttä häkää autoa kohti joten totesin että en jää ottamaan uutta potkua museorekisterissä olevalla ajoneuvolla saati tappelemaan vaan poistun paikalta mahd. nopeasti vaarantamatta ketään. Ymmärtääkseni autoilija antaa halleissa tietä jalankulkijoille about kaikissa tilanteissa ellei selkeitä jalankulkureittejä ole (tai käytännössä näin se menee) ja yliajo-oikeutta ei luonnollisesti ole mutta kuten sanoin, tämä on yhteispeliä jossa molempien pitää osata pitää silmät auki. Kuka vittu lähtee potkimaan autoja kun on itse aiheuttanut tilanteen joka ei ole edes aiheuttanut käytännön vaaraa heille vaan hiukan keskivertoa hämmentyneemmän katseen autoilijalle joka on joutunut yllättäen jarruttamaan koska sankari käveli tielle arvaamatta, kävelijä näytti valmiiksi vittuuntuneelta ja jouduin vetämään liinat kiinni yllättäen. Agressiivinen kaheli ja itse pahensin vahingossa autoilijoiden imagoa sillä että erikoisempi auto lähti sutien paikalta (rehellisesti, olin helvetin yllättynyt että vanha 1.6 vapari jaksoi lyödä uusilla renkailla tyhjää normi 1500-2000rpm kierroksilta lähtiessä aka ei kytkimen dumppausta 7000rpm kierroksilta tms) ja kaikki paikalliset mummot näkivät... Olen siis nyt todennäköisesti paikallinen huligaani (pienet piirit, pieni alue, mummot huutelevat toisilleen ja auto on varsin tunnistettava/harvinainen). Ymmärtäisin jos olisin perseillyt jotain mutta kun ajoin prkl rehtiä ja rehellistä 15-20kmh vauhtia hallissa ja huomioiden jalankulkijat ja autot toisin kuin varsin iso osa parkkihallien käyttäjistä mutta ei... En tiedä oliko syynä keskivertoa erikoisempi auto jonka moottori pitää ääntä vaikka putkisto on vakio, (aka ei ollut 10v Kia Ceed tai Toyota Corolla, kaikki muu tuntuu keräävän huomiota oli se Telsa, tai mikään missä on yhtään enemmän ääntä tai muuta keskivertoa harmaata halpis tai "halpis" kipposta poikkeavaa) vai se etten samantien pysähtynyt kun näin jalankulkijan kulkevan jalankulkuväylällä. Pitäisi perkele varmaan pistää tosiaan 100A leimaan tai ostaa taas vanha kupla koska nuo ovat olleet kaksi autoa jolle KUKAAN ei koskaan ollut vihaisia vaikka mikä olisi tai mitä teit. Tässä ottaa päähän että joutuu pelkäämään paikallisessa lähiössä sitä että joku vitun arjen sankari tunnistaa auton ja päättää potkia peilit paskaksi tai muuta hienoa koska kaverin kertoman mukaan olen todennäköisesti hullu sekopää joka kaahaa, amistelee ja muuten perseilee (epätodennäköistä mutta valitettavan mahdollista). Pitää prkl jatkossa ostaa vain sitä perus Toyotan/Kian/Fordin/VAG:n tms halvinta mallia ja maastoutua kaikesta niin saisi tehdä ihan mitä vain ilman että kukaan edes katsoisi kahdesti mutta kun ei perkele oma sielu taivu moiseen.Aika monella tuntuu olevan käsitys, että parkkihalleissa saa kävellä miten sattuu ja autojen pitää antaa joka paikassa esteetön kulku jalankulkijoille. Erikoista kyllä tuommoinen raivoaminen, kun selvästi omalla arvaamattomuudellaan aiheuttanut tilanteen.
EDIT: AKA eniten vituttaa tuo miltä tilanne todnäk. näytti paikallisille mummoille ja se että vaikken tehnyt mitään väärää olen itse se "pahis".
Viimeksi muokattu: