Nämä on just näitä samaa sarjaa punaisia päin ajavan skodakuskin kanssa. Mennään sillä asenteella että minähän en ketään väistä, minä ajan ekana, minä, minä, minä.
Kun valo vaihtuu punaiseksi, niin liikennevaloihin näköetäisyydellä olevat autoilijat olettaa että saa vielä ajaa läpi, vaikka olisi satoja metrejä valoihin, ja sitten risteävä liikenne jo lähtee ylittämään. Risteyksissä ei noudateta kolmioita, vaan kiilataan tylysti eteen ja isoa tietä ajava joutuu jarruttamaan.
Tasa-arvoisissa ei edes vilkaista mitä sieltä oikealta nurkan takaa tulee. Jokaisessa kaupungissa saisi todella helposti oman autonsa lunastukseen, jos pitäisi vain omista oikeuksistaan kiinni. Erityisesti talvella kun pääkallokelit ja nämä kaaharit silti ajaa keskustan tasa-arvoisista läpi +50 km/h, niin ei mitään toivoakaan heillä pysähtyä jos joku tulee oikealta eteen. Olen huomannut että suurin osa autoilijoista, onneksi, katsoo myös sinne vasemmalle, että onko sieltä kaahari tulossa joka ei edes aio väistä.
Tänään oli taas kaikkien aikojen kusipää ohitus Vaasa-Kokkola välillä iltapäivällä. Vaalea/hopeinen Mersu kyseessä, ja joku todella iso mersu, pakoputkia oli useita ja sen voimakas ärjyntä viittaisi johonkin tykkiin AMG malliin. En edes huomannut mitään ennekuin se painoi minusta ohi varmaan noin 200-300km/h. Tämä kusipää samalla ohitti useamman auton kerralla, vaikka vastaan tuli auto. Pakoäänistä päätellen poljin oli pohjassa, mutta ei se silti ohi ehtinyt ilman että vastaantulija vetäisi liinat kiinni ja pientareelle. Saatanan idiootti! Tuolla nopeudella kun olisi työntänyt vastaan tulevan Avensiksen kanssa yhteen, niin olisi useammat hautajaiset. Mistä noita kusipäitä sikiää? Toivottavasti ajaa puuhun ja tappaa itsensä ennekuin ottaa joitain sivullisia mukaansa.