Sulla on joku fiksaatio tuohon ylinopeuteen. Ei nämä mun kommentit suoraan koske mitenkään ylinopeutta vaan suhteellista paikkaa missä ajat ja tiedostamista miten ajat. Ja miten ei kannata pistää itseään niihin tilanteisiin, joissa yleensä provosoitumiset tapahtuvat. Varsinkaan tuolleen tietoisesti kuten ekassa viestissä kirjoitit päättäneesi. OT: Ilkeämpi vois kysyä, että miksi sä päätit, että et anna tietä, jos sinulla ei myöhemmin kertomasi mukaan ollut edes mahdollisuutta antaa tietä
Mulla oli edessä olevaan noin kahden - kolmen auton väli, vasen kaista meni koko ajan kovempaa kuin oikea, olin ohittamassa kuorma-autoa kunnes jono oikealla alkoi hidastamaan vielä nopeammin tulevan tietyön takia missä nopeus putoaa vielä 80->60km/h
Kerro mulle miten voin olla edessä jos ajan jonossa suurinta sallittua?
Jos skoda ei näe yariksen takaa jatkuvaa jonoa niin oikeasti, palauta se kortti...
Sulle on mahdotonta kuvailla se tilanne koska luulet että ylinopeus on oikeutettua ja ylinopeutta ajavalle pitää aina antaa tilaa, mutta kun näin ei ole...
Jos sulle näitä räpsyttelijöitä tulee jatkuvalla syötöllä, niin jos ei sama auto aina ole takana, niin kertoohan se jostain ongelmasta. Minun kokemuksen mukaan hyvin harvoin kehillä räpsytellään valoja, ei ainakaan minulle. Eikä kunnon ruuhkassa muillekaan. Onko sulla Yariksesta takapää pimeänä