Ärsytti vähän oma meno tänään, kun liityin kehä ykköseltä neloselle ja tavoitteena siirtyä vasemmalle jonoa ohittamaan. Otin siis ensiksi rampista tullessani kaksi kaistaa vasemmalle, kaasu pohjaan, edempää jonosta hitaampi volvo vaihtaa eteen, jolloin vaihdan itse vielä sille viimeiselle kaistalle eli yhden vasemmalle, ja juuri kun saavutan volvon, niin volvo vaihtaa uudestaan kaistaa suoraan päälle. Nopeuseroa oli jo sen verran, että mun reaktio oli jatkaa poljin lattiassa kaidetta hipoen ja pientare pöllyten vasemmalta ohi.
Jälkeenpäin ajateltuna harmittaa, että mun toimet edesauttoi tapahtumaa aikalailla. Yleensä tajuan välttää dynaamisia temppuja kuolleessa kulmassa. Lisäksi tuo nelosen ja seiskan jakautumissuora kerää helkkarin hulluja temppuja puoleensa.
Varsinkin ne audin etuvilkut, jotka tuikkii siinä valaisimen sisäsyrjällä, ne on todella vaikea huomata.
Jälkeenpäin ajateltuna harmittaa, että mun toimet edesauttoi tapahtumaa aikalailla. Yleensä tajuan välttää dynaamisia temppuja kuolleessa kulmassa. Lisäksi tuo nelosen ja seiskan jakautumissuora kerää helkkarin hulluja temppuja puoleensa.
Uusissa tuntuu näkyvän hyvin, mutta vagilla oli hetken aikaa jokunen vuosi sitten tuotannossa läjä autoja (golf, passat, a3) joissa vilkut ei kyllä näkynyt millään kelillä.
Varsinkin ne audin etuvilkut, jotka tuikkii siinä valaisimen sisäsyrjällä, ne on todella vaikea huomata.