Microsoft Flight Simulator (2020) PC / Xbox

Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
737
Viimeks ysärillä pelaillu MS Flight Simulatoreita. Tää oli kuitenkin kaiken lukeman perusteella pakko-ostos. Eilen sit tuli kipastua hakemassa T-Flight Hotas X vanhan joystickin tilalle ja kyllä muuten maistuu! Ihan pihallahan tosta on mut hiljalleen opettelen. Ostin Steamistä ton perusversion ku en viittiny noita kalliimpia hommaa jos tää ei uppookaan sillä tavalla. Mietinkin et ei taida olla mahkua tulevaisuudessa päivittää standard editionia johki deluxeen? Vai tuleeko noita muita kenttiä ja koneita sit vaan uusina dlc-ostoina? Meinaa täs alkaa tuntua jo siltä et vois maksaa välimaksua et sais paremman editionin, heh.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Viimeks ysärillä pelaillu MS Flight Simulatoreita. Tää oli kuitenkin kaiken lukeman perusteella pakko-ostos. Eilen sit tuli kipastua hakemassa T-Flight Hotas X vanhan joystickin tilalle ja kyllä muuten maistuu! Ihan pihallahan tosta on mut hiljalleen opettelen. Ostin Steamistä ton perusversion ku en viittiny noita kalliimpia hommaa jos tää ei uppookaan sillä tavalla. Mietinkin et ei taida olla mahkua tulevaisuudessa päivittää standard editionia johki deluxeen? Vai tuleeko noita muita kenttiä ja koneita sit vaan uusina dlc-ostoina? Meinaa täs alkaa tuntua jo siltä et vois maksaa välimaksua et sais paremman editionin, heh.
Kyllä pystyy sieltä simun marketista päivittämään, mutta mutta.. En tiedä kannattaako se. Odota mielummin kolmannen osapuolen julkaisuja ensin.
 
Liittynyt
16.04.2017
Viestejä
737
Kyllä pystyy sieltä simun marketista päivittämään, mutta mutta.. En tiedä kannattaako se. Odota mielummin kolmannen osapuolen julkaisuja ensin.
Tänks! Ehkä mää seurailen joo hetken tilannetta, pärjään kyllä hyvin näin alkuun amatöörinä standardilla.
 
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
22
Lahden hyppyrimäet on aika surkuhupaisa näky :btooth: No ei pidä suomessa liian matalla lennellä..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 393
Hieman ihmetyttää, että jopa Lontoon keskeisimmät sillat on täysin sekaisin. Osittain veden alla, osittain täysin erilaisia kuin esikuvansa. Lisäksi ihan keskustassa on 2D-maastomalleja, jotka iskee silmään pahasti. Väkisin nämä ovat osuneet jo testaajien silmiin, mutta korjauksia ei ole tehty. Tuskin siis kovin nopeasti niitä tehdään nyt julkaisun jälkeenkään.

Kaipa sitä pitää toivonsa asettaa pelaajien tekemiin tuotoksiin.
 
Liittynyt
30.10.2016
Viestejä
2 137
Hieman ihmetyttää, että jopa Lontoon keskeisimmät sillat on täysin sekaisin. Osittain veden alla, osittain täysin erilaisia kuin esikuvansa. Lisäksi ihan keskustassa on 2D-maastomalleja, jotka iskee silmään pahasti. Väkisin nämä ovat osuneet jo testaajien silmiin, mutta korjauksia ei ole tehty. Tuskin siis kovin nopeasti niitä tehdään nyt julkaisun jälkeenkään.

Kaipa sitä pitää toivonsa asettaa pelaajien tekemiin tuotoksiin.
Samaa katselin juuri Dubaista, olihan siellä ne kuuluisimmat pytingit ja tekosaaret paikoillaan mutta esim. rantaviiva oli aika heikkotasoista. Onkos missään päin maailmaa kunnolla mallinnettu jotain kilparataa? Olisi aika muikeaa nähdä jotain Forza-yhteistyötä kuten on tehty Halon kanssa.
 
Liittynyt
17.04.2017
Viestejä
491
Toimiikohan tuo livesää edes sinnepäin? Floridaa lähestyy ainakin oikeasti hurrikaani ja voisi pikkukoneella kokeilla mennä läpi :)
 
Liittynyt
20.08.2020
Viestejä
102
Täältä löytyy useampi pieleen mennyt mallinnus.

Toisaalta esim. juuri Lontoon keskustan maamerkkejä on onnistuttu mallintamaan erittäin hyvin, kun taas Orbx:n maksullinen versio niistä on kerännyt moitteita.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 163
Hieman ihmetyttää, että jopa Lontoon keskeisimmät sillat on täysin sekaisin. Osittain veden alla, osittain täysin erilaisia kuin esikuvansa. Lisäksi ihan keskustassa on 2D-maastomalleja, jotka iskee silmään pahasti. Väkisin nämä ovat osuneet jo testaajien silmiin, mutta korjauksia ei ole tehty. Tuskin siis kovin nopeasti niitä tehdään nyt julkaisun jälkeenkään.

Kaipa sitä pitää toivonsa asettaa pelaajien tekemiin tuotoksiin.
Tekoäly tekee virheitä eikä pysty ihmeisiin. Osa asioista on korjattu käsin ja Lontoossa ilmeisesti on käsin tehtyjä objekteja jonkin verran. Heillä ilmeisesti niin kiirettä ollut että eivät ole ehtineet korjata Lontoosta noita. Kuten sanoin ennen ilmestymistä niin kyllä tässä riittää sarkaa kolmannen osapuolen tekijöille, tosin enemmän kuin luulin. On tekoälyn jälki kuitenkin erinomaista virheistä huolimatta.
 

Radium

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
514
Tuli pikaisesti kokeiltua noilla ohjeilla ja kiva huomio, että radioliikenteessäkin mukana muokkaukset



... ja ennen kuin joku kyselee tämän perään, niin tein vain karkeasti toisen puolen koneesta ja mm. ohitin kaikki nuo kansio/tunniste yms. säädöt :hmm:
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 163
Itse en ainakaan ole nähny maston mastoa, piipun piippua. Oleellisia lentoesteitä, jotka saisi ihan helposti liitettyä peliin, ja olisi lentosimussa aika oleellisiakin... toivotaan että tulee
Helsingissäkin huomaa että moni tärkeä rakennus on jäänyt. Toisaalta jotkut korkeat talot ovat oikein ja voi tunnistaa paikan aika helposti jos tietää muut kuin isot maamerkit. Jos oikein muistan niin itiksen maamerkki ja cirrus taisi olla paikallaan. Hanasaaren voimalaitos ja kirkot puuttuvat kuten piiput muutenkin. Voisiko joku tarkistaa miten on Pasilan tornin laita?

Aiemmin oli huvittavasti vesiputous Töölönlahdella, se näkyi tuolla yhdellä videolla. Eiköhän käyttäjät korjaile nuo ja lisää maamerkkejä, aivan kuten muissakin simuissa. Ei nuo tietenkään heti tule vaan voi ottaa aikaa, varsinkin jois kyse on jostain tuomiokirkon kaltaisesta mutkikkaasta rakennuksesta. Jos vanhojen sceneryiden tekijät voivat konvertoida objektimallinsa helposti FS:ään niin nuo voi tulla suhteellisen nopeastikin. Eri asia onko niiden laatu riittävä vai käykö samoin kuin OrbX:llä Lontoon maamerkkien suhteen.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Joku tyyppi otti kuvan terdeltään ja meni simussa dronella samaan paikkaan.
Jotta ei nyt kenellekään jäisi valheellista kuvaa asiasta, niin pelihän ei todellakaan pysty tuollaiseen tarkkuuteen joka paikassa. Ei edes lähelle. Kokeilin samaa omalta takapihalta, eikä se ollut millään tavalla tunnistettavissa. Kuten jo useasti täällä mainittu, niin valitettavasti maastojen muodot on ainakin suomessa päin prinkkalaa. Asia vielä korostuu kun katsotaan maisemaa matalalta tai ihan maan tasalta. Tarpeeksi ylhäältä maisemat ovat silti tunnistettavissa, koska tiet, metsän reunat ja talot ovat kohdallaan. Tämä engine pystyisi kyllä tuottamaan aivan huikean tarkat maisemat, jos vain olisi tarkkaa dataa jota syöttää sille. Toivottavasti simun elinkaaren aikana saadaan vielä joku Finland scenery pack tms.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
443
Tukiasemamastojakaan en ole nähnyt, ainakaan pääkaupunkiseudulla.
Ehkä ne on tarkoituksella jätetty pois?
 
Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
Aiemmin oli huvittavasti vesiputous Töölönlahdella, se näkyi tuolla yhdellä videolla. Eiköhän käyttäjät korjaile nuo ja lisää maamerkkejä, aivan kuten muissakin simuissa. Ei nuo tietenkään heti tule vaan voi ottaa aikaa, varsinkin jois kyse on jostain tuomiokirkon kaltaisesta mutkikkaasta rakennuksesta. Jos vanhojen sceneryiden tekijät voivat konvertoida objektimallinsa helposti FS:ään niin nuo voi tulla suhteellisen nopeastikin. Eri asia onko niiden laatu riittävä vai käykö samoin kuin OrbX:llä Lontoon maamerkkien suhteen.
Ilmeisesti SDK työkalut on hyvät ja nopeat käyttää, joten on erittäin todennäköistä että Suomen oldschool simusceneilijät tasoittaa ainakin kenttien lähellä olevat patit, lisää lentoesteet ja muuta.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Helsingissäkin huomaa että moni tärkeä rakennus on jäänyt. Toisaalta jotkut korkeat talot ovat oikein ja voi tunnistaa paikan aika helposti jos tietää muut kuin isot maamerkit. Jos oikein muistan niin itiksen maamerkki ja cirrus taisi olla paikallaan. Hanasaaren voimalaitos ja kirkot puuttuvat kuten piiput muutenkin. Voisiko joku tarkistaa miten on Pasilan tornin laita?

Aiemmin oli huvittavasti vesiputous Töölönlahdella, se näkyi tuolla yhdellä videolla. Eiköhän käyttäjät korjaile nuo ja lisää maamerkkejä, aivan kuten muissakin simuissa. Ei nuo tietenkään heti tule vaan voi ottaa aikaa, varsinkin jois kyse on jostain tuomiokirkon kaltaisesta mutkikkaasta rakennuksesta. Jos vanhojen sceneryiden tekijät voivat konvertoida objektimallinsa helposti FS:ään niin nuo voi tulla suhteellisen nopeastikin. Eri asia onko niiden laatu riittävä vai käykö samoin kuin OrbX:llä Lontoon maamerkkien suhteen.
Market place tarkoitettu varmaan noita muokkauksia varten?
Liekkö jossain videota miten nuo uudet kartat tehdään, ja miten pieniä muokkauksia voi tarjota. X-Planessa näyttää olevan lentokentät hieman yli 20€/kpl ja joku saariryhmä (1400km²) reilu 40€. Jos vertaa vaikkapa Pohjois-Karjalan kokoon (21584m²) niin eihän tuo saariryhmä ole mikään iso. Myyntimääriä Suomen alueelta vaikea arvioida, ei mahda joku Kiteen tai Viekin kenttä kiinnostaa suuria massoja :)
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263
Tuli pikaisesti kokeiltua noilla ohjeilla ja kiva huomio, että radioliikenteessäkin mukana muokkaukset



... ja ennen kuin joku kyselee tämän perään, niin tein vain karkeasti toisen puolen koneesta ja mm. ohitin kaikki nuo kansio/tunniste yms. säädöt :hmm:
Teet sä ton loppuun vai oliko vain kokeilu?
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 393
Tekoäly tekee virheitä eikä pysty ihmeisiin. Osa asioista on korjattu käsin ja Lontoossa ilmeisesti on käsin tehtyjä objekteja jonkin verran. Heillä ilmeisesti niin kiirettä ollut että eivät ole ehtineet korjata Lontoosta noita. Kuten sanoin ennen ilmestymistä niin kyllä tässä riittää sarkaa kolmannen osapuolen tekijöille, tosin enemmän kuin luulin. On tekoälyn jälki kuitenkin erinomaista virheistä huolimatta.
Toki, mutta varmaa on, että kyseiset puutteet on havaittu jo testauksessa ja kuten mainitsit, ei resurssit ole riittänyt niitä korjaamaan. Joten kovin nopealla tahdilla tuskin korjauksia tehdään jatkossakaan, jos ennen julkaisua ei ole edes top 10 kaupunkien keskustoja esimerkiksi käyty edes hiukan retusoimassa.

Mutta ehkä luottivat siihen, että käyttäjät kyllä nopeasti korjaavat puutteet omilla lisäyksillään.
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 453
Jotta ei nyt kenellekään jäisi valheellista kuvaa asiasta, niin pelihän ei todellakaan pysty tuollaiseen tarkkuuteen joka paikassa. Ei edes lähelle. Kokeilin samaa omalta takapihalta, eikä se ollut millään tavalla tunnistettavissa. Kuten jo useasti täällä mainittu, niin valitettavasti maastojen muodot on ainakin suomessa päin prinkkalaa. Asia vielä korostuu kun katsotaan maisemaa matalalta tai ihan maan tasalta. Tarpeeksi ylhäältä maisemat ovat silti tunnistettavissa, koska tiet, metsän reunat ja talot ovat kohdallaan. Tämä engine pystyisi kyllä tuottamaan aivan huikean tarkat maisemat, jos vain olisi tarkkaa dataa jota syöttää sille. Toivottavasti simun elinkaaren aikana saadaan vielä joku Finland scenery pack tms.
Eikö tuo luo maisemat lennosta Bing-datasta. Eli kun/jos bing päivittyy niin maisemat päivittyvät myös? Suomessa bing-data on osittain jopa vuosia vanha kun katsoo palvelun ilmakuvia.
 
Liittynyt
17.06.2018
Viestejä
9 163
Market place tarkoitettu varmaan noita muokkauksia varten?
Liekkö jossain videota miten nuo uudet kartat tehdään, ja miten pieniä muokkauksia voi tarjota. X-Planessa näyttää olevan lentokentät hieman yli 20€/kpl ja joku saariryhmä (1400km²) reilu 40€. Jos vertaa vaikkapa Pohjois-Karjalan kokoon (21584m²) niin eihän tuo saariryhmä ole mikään iso. Myyntimääriä Suomen alueelta vaikea arvioida, ei mahda joku Kiteen tai Viekin kenttä kiinnostaa suuria massoja :)
SDK:sta on juttua foorumilla FS Self-Service: SDK Discussion

Foorumit eivät näyttäisi olevan enää pelkästään beta-testaajille. Vaatii kirjautumisen kylläkin
 
Liittynyt
29.10.2016
Viestejä
1 225
Jotta ei nyt kenellekään jäisi valheellista kuvaa asiasta, niin pelihän ei todellakaan pysty tuollaiseen tarkkuuteen joka paikassa. Ei edes lähelle. Kokeilin samaa omalta takapihalta, eikä se ollut millään tavalla tunnistettavissa. Kuten jo useasti täällä mainittu, niin valitettavasti maastojen muodot on ainakin suomessa päin prinkkalaa. Asia vielä korostuu kun katsotaan maisemaa matalalta tai ihan maan tasalta. Tarpeeksi ylhäältä maisemat ovat silti tunnistettavissa, koska tiet, metsän reunat ja talot ovat kohdallaan. Tämä engine pystyisi kyllä tuottamaan aivan huikean tarkat maisemat, jos vain olisi tarkkaa dataa jota syöttää sille. Toivottavasti simun elinkaaren aikana saadaan vielä joku Finland scenery pack tms.
Todella iso työ tehdä koko Suomen alueelle. Tuohon varmaan riittäisi aika paljonkin yksinkertaistettu maaston muoto. 2m pikselikoolla löytyy dataa lähes koko Suomesta, 10m pikselikoolla ihan koko Suomesta. Metsät löytyy myös monenlaisessa eri formaatissa puulajeineen. Tiet, polut, sähkölinjat, lentoesteet aidat yms. löytyy myös aika helposti. Aluskasvillisuuden tyyppi löytyy myös, mikäli simu vaan tukee metsässä useita kerroksia. Toivotaan että tekijöitä löytyy
 
Liittynyt
20.08.2020
Viestejä
102
Todella iso työ tehdä koko Suomen alueelle. Tuohon varmaan riittäisi aika paljonkin yksinkertaistettu maaston muoto. 2m pikselikoolla löytyy dataa lähes koko Suomesta, 10m pikselikoolla ihan koko Suomesta. Metsät löytyy myös monenlaisessa eri formaatissa puulajeineen. Tiet, polut, sähkölinjat, lentoesteet aidat yms. löytyy myös aika helposti. Aluskasvillisuuden tyyppi löytyy myös, mikäli simu vaan tukee metsässä useita kerroksia. Toivotaan että tekijöitä löytyy
Fsnordicin puolellahan noita tekijöitä on aiemmin ollut. Ovat tehneet pyyteettömästi aiempiin simuihin monenlaista Suomen alueen parannusta. Tulokset ovat olleet sitten ilmaiseksi ladattavissa.
Toivottavasti tosiaan yhä löytyy innokkaita osaajia.
 

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263

Corsten

Tukijäsen
Liittynyt
11.11.2017
Viestejä
1 263
Veikkaan että toi yhden käyttäjän heittämä "project Helsinki" toteutuu vielä. Objektithan on jo olemassa fsx ajoilta, ne pitää vaan asetella. Meshiin tuntuu olevan eniten sanomista tuolla joten eiköhän sitäkin puolta ala joku tekemään, tai jopa porukkassa. Kunpa joku tekisi discordin, minne kaikki halukkaat devaajat voisi liittyä ja jokaiselle projektille sit oma huone. Voisin itsekin osallistua esim efhk:n mallintamiseen.
 
Liittynyt
11.04.2018
Viestejä
923
Ostin tuon 1€ xbox game passin ja tää peli pitäis vissiin kuulua siihen. Kun avaan tuon Xbox sovelluksen, niin pystyn tuolta game pass välilehdeltä latailemaan vaikka mitä pelejä jota tähän kuuluu, mutta flight simulatoria ei löydy niiden joukosta. Kun haen haun avulla flight simulatorin, niin tuo tarjoaa ainoastaan pelin ostamista, mutta kertoo kyllä tässäkin ruudussa että se sisältyisi game passiin. Microsoft tilin tiedoista kun katsoo ni tilaus on voimassa, ja tosiaan kaikkia muita tuohon kuuluvia pelejä pystyn asentamaan paitsi tätä. Onko kellään muulla ollu samaa ongelmaa?

E: ongelma korjautu näköjään itsestään odottamalla, nyt kun peliä hakee niin ilmestyy myös neljäs versio jonka pystyy lataamaan.
 

Liitteet

Liittynyt
24.07.2017
Viestejä
394
Näistä maaston pateista ilmeisesti pääsee melko helposti mäsän SDK:lla eroon. Tässä esimerkkitesti miten FSNordicin velhot pikapoistivat (minuuteissa) Malmin kivikosta laskettelurinteet http://www.fsnordic.net/discussion/index.php?action=dlattach;topic=114951.0;id=432944;image

Koko Suomea tuskin kukaan rupeaa siloittelemaan mutta kenttien ympäristöt yms, esim Hyvinkäälläkin on ihan kenttäalueella liikaa korkeuseroa yms.
Että jos mäsä ei näitä korjaa niin eiköhän ne joku korjaa.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
Tuotakin kysymystä voisi laajentaa. Onko suurta eroa Intelin ja AMD:n prossujen välillä, tai vaihtoehtoisesti, hyötyykö useammasta coresta ja mihin core määrään saakka.
Tässä uunituore laaja GPU-testi, jonka final thoughs osiossa käsitellään myös prosessorivaatimuksia ja muistinkäyttöä:




Sinänsä mielenkiintoisia tuloksia. CPU:sta tulee 1080:llä pullonkaula väkisin ja osittain myös 1440:llä. Ilmeisesti ei osaa DX11:n myötä käyttää kuin neljää ydintä jotka paahtaa 90% muiden jäädessä käyttämättä. Toisaalta muistiväylän suorituskyky merkkaa melko paljon joka suosii uusia prosessoreja. Muistimäärän osalta keikutaan 16 gigan paikkeilla. 4K:lle ultralle ainut toimiva näyttis on 2080TI. Suorituskyky myös vaihtelee paljon paikan mukaan (esim. New York kunnon fps-tappaja).
 
Liittynyt
11.11.2016
Viestejä
1 326
Sentään tuulivoimaloita on. Lappeenrannasta Imatralle päin on toimivat myllyt. Ja jopa Lappeenrann yliopiston lähellä oleva pikkuvoimala on tehty, tosin semmoseksi isoksi.
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Tässä uunituore laaja GPU-testi, jonka final thoughs osiossa käsitellään myös prosessorivaatimuksia ja muistinkäyttöä:




Sinänsä mielenkiintoisia tuloksia. CPU:sta tulee 1080:llä pullonkaula väkisin ja osittain myös 1440:llä. Ilmeisesti ei osaa DX11:n myötä käyttää kuin neljää ydintä jotka paahtaa 90% muiden jäädessä käyttämättä. Toisaalta muistiväylän suorituskyky merkkaa melko paljon joka suosii uusia prosessoreja. Muistimäärän osalta keikutaan 16 gigan paikkeilla. 4K:lle ultralle ainut toimiva näyttis on 2080TI. Suorituskyky myös vaihtelee paljon paikan mukaan (esim. New York kunnon fps-tappaja).
En kyllä allekirjoita, että käyttäisi vain 4 corea. Ainakin 9900k ja joku AMD:n prosessori oli nopeimmat jonkun Saksalaisen sivuston testissä. Sekä prosessorin käyttö jakautuu ihan hyvin eri coreille.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
Toimiikohan tuo livesää edes sinnepäin? Floridaa lähestyy ainakin oikeasti hurrikaani ja voisi pikkukoneella kokeilla mennä läpi :)
Kyllä se siellä on. Näkyy world mapissa selvästi kun pistää pilvet ja sateet näkyviin. Sinänsä itse pelissä näkyy vain isona sadepilvirintamana. Mitään kovinkaan näyttävää myrskyn silmää en löytänyt tosin redditissä jollain oli kuvaa semmoisestakin.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465
En kyllä allekirjoita, että käyttäisi vain 4 corea. Ainakin 9900k ja joku AMD:n prosessori oli nopeimmat jonkun Saksalaisen sivuston testissä. Sekä prosessorin käyttö jakautuu ihan hyvin eri coreille.
Ei ne täysin käyttämättä ilmeisesti ole eli jotain taustalaskentaa varmaan pusketaan myös muille coreille mutta pääkuorma on neljällä. Guru3D on myös todennut vastaavaa:
Though Flight Simulator does utilize all cores, it certainly does not stress them all equally. As you can see four cores do the most work, which explains why quad-core processors still can keep up reasonably well.
Guru3D on näemmä testannut myös AMD vs. Intel prossut ja muistimäärien vaikutuksen (ei juurikaan vaikutusta):
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 465


Tuolta näytti itsellä. Yksi core näköjään ihan tukossa. Muttamutta. Ei noi muut neljän lisäksi ihan pelkällä joutokäynnillä ole.
Mielenkiintoista. Oliks mitään muuta pyörimässä koneella, joka voisi selittää eron noihin kahteen?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Mielenkiintoista. Oliks mitään muuta pyörimässä koneella, joka voisi selittää eron noihin kahteen?
Ei mitään ihmeempää. Perus discord ja chrome. Mutta ei mitää raskasta.

Olen hankkimassa mahd. 3090 sitten kun tulee niin on mielenkiintoista nähdä miten vaikuttaa.
 

Sampsa Kopteeni

Team R&T
Köyhä
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
261
Pelaako kukaan asetuksilla Live Players On ja AI Traffic Off? Ei ole vielä minkäänlaisia koneita tullut pariin päivään vastaan.
 
Liittynyt
01.01.2017
Viestejä
1 264
Pelaako kukaan asetuksilla Live Players On ja AI Traffic Off? Ei ole vielä minkäänlaisia koneita tullut pariin päivään vastaan.
Kyllä. Miten korvessa lennät? Kyllä itsellä näkyy paljonkin pelaajia. Muut pelaajat näkyy myös siinä pallokartalla vihreillä symboleilla.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
51
Tosiaan, MSFS SDK työkalut on aika tehokkaita ja suuri harppaus aikaisempaan verrattuna, kun pelin sisällä voi reaaliajassa luoda uusia kenttiä ja muokata maastoa mielivaltaisesti. Niillä työkaluilla yksittäisten ongelmien korjaaminen käy parissa minuutissa. Tässä esimerkkinä sodankylän kenttä jossa maaston muodot tekee siitä lähes käyttökelvottoman. Tasoittaminen tapahtuu muutamassa minuutissa kun oppii miten työkaluja käytetään.

Ennen:


Jälkeen:
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
671
Tosiaan, MSFS SDK työkalut on aika tehokkaita ja suuri harppaus aikaisempaan verrattuna, kun pelin sisällä voi reaaliajassa luoda uusia kenttiä ja muokata maastoa mielivaltaisesti. Niillä työkaluilla yksittäisten ongelmien korjaaminen käy parissa minuutissa. Tässä esimerkkinä sodankylän kenttä jossa maaston muodot tekee siitä lähes käyttökelvottoman. Tasoittaminen tapahtuu muutamassa minuutissa kun oppii miten työkaluja käytetään.

Ennen:


Jälkeen:
Täytyypäs itekin yrittää luoda paikallinen pikkukenttä simuun.

Mitenkähän noi muutokset saa kaikille? Mites moninpeli, jos osalla on eri maisemia kuin toisella?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
245 781
Viestejä
4 297 556
Jäsenet
71 699
Uusin jäsen
Arksi

Hinta.fi

Ylös Bottom