Minulle ja Vinski uudelle koiralle (ollut mulla 5.11.2024 lähtien) kerholla jossa olen käynyt 16vuotta, 4vuotta pidin yksin, 5*viikossa 4vuoden ajan, vain heinäkuu oli lomaa.
nooh. maanantaina sitten
"tuletkos tuonne takahuoneeseen olisi vähän asiaa"
pelkäsin paskat housuissa samalla kun keittelin ensin kaffet että nyt tulee minusta valitusta kun olen ollut pomona ja välillä komennellut muita ja pitänyt järjestystä.
ei ollutkaan muuta kuin 2kk mukana ollut Vinski koira.
"hyky on ilmoittanut että turvallisuusriskin vuoksi ei saa olla enää koira täällä, se on sääli".
kuulemma jos koiralle sattuu jotain tai jollekkin aspalle sattuu jotain.
en tiedä että vasta nyt, onko pomo toimittanut hykyn vaatimat kävijämäärien lisäksi dataa "kävijällä 2kk koira mukanaan kerholla"
ei varmaan mene läpitte.
olisi pitänyt olla että
"16vuotta kerhon kävijä 4vuotta vetäjänä toiminut vakkarikävijä ottanut koiransa mukaan kerholle kun itsekin tulee, pitää koiran aina kytkettynä"
tai sit joku valittanut että ei tykkää koirista.
evvk.
en jaksa alkaa tappelee taas kerran, muutenkin dilemmaa elämässä.
Sitten samaa kun joulukuussa muutti seinänaapuri joulun alla, 30vuotta ollut samassa talossa muiden viiden koiraperheen kanssa, koirat haukkuu jne.
tämä uusi naapuri mies tuli samantien soittaa ovikelloa jouluna
"voisiko teidän koira olla haukkumatta, minulla kaksi pientä koiraa ja nekin alkaa haukkumaan".
lupasin että koetan pitää hiljempaa.
meni vähän aikaan ja tuli heippa-lappu, laiton uhkaus, "menee hermot, koirasi haukkuu jatkuvasti, soitin isännöisijälle ja kohta ilmoitan poliisille"
laitoin lapun ja oman dokkarin viereiselle ilmoitustaululle
"olen kysynyt poliisilta, eläinlääkäriltä, isännöitsijältä, eläinsuojelusta ja koira saa haukkua keskellä päivää 5-15 minsaa vaikka yhtä mittaa.
miun koira haukkuu pahimmilllaan 10-20 kertaa haukahdusta keskellä päivää kun joku vieras tulee, tai näkee rusakon pation akkunasta"
Sitten isännöitsijä soitti "on tehty valitus häiritsevästä käytöksestä, sen tulee loppua taikka ryhdytään jatkotoimenpiteisiin."
Sanoin että kiva, 30vuotta asunut rauhassa, sitten tänne muuttaa uusi, kuukausi ja hän tahtoo olla rauhassa!
Tälläisille pitäisi sanoa kuten muillekkin että "tämä kuuluu kerrostalo-elämän perusääniin, muuta kuules muualle"
eikä toi natzi mitään valittanut kun joulun välipäivinä oli nelosessa kaksi maahanmuuttajaa tappelemassa, kirkumassa, juoksemassa 21-24.
meikä se soitti poliisit, kun herätys 06 niin ei tuollaista viitsi pitkään katsella.
Kerroin isännöitsijälle joka on uusi vuoden alusta meidän talossa että kuules, me vanhat ollaan asuttu täällä 30vuotta, sinä alat päsmäröimään tietämättä mitään!
Pahimmillaan yläkerran nainen tuli ohut aamutakki päällä pation ovelle alastomien lasten kanssa hakkaa ovea
"auttakaa, päästäkää sisään, mieheni jahtaa minua aseella uhaten"
Kerroin että tämä jos koira haukahtaa 7-22 välllä 3-25 kertaa on todella pientä mitä täällä oikein tapahtuu.
ei muuta mutta aina kun tulee tuollaista paskaa niskaan niin pitää ottaa ylimääräiset opamoxit, menee hermot ja melkein shokkiin joutuu että tulee häätö veneen alle kusipään naapurin takia.
Sitten kun ne valehtelee, "haukkuu jatkuvasti" kerroin isännöitsijälle että välillä haukahtaa ei - hiljaisuuden aikaan 3 kertaa viikossa kun leikitään päivällä palloilla.
että ei helvetti, näitä shokkeja kun tulee tarpeeksi niin kohta olen suljetulla osastolla koirani kanssa
Uskalla kämpässä tehdä enää mitään!
Vessankin vedän vain 2 kertaa päivässä, koira aina mukana joka paikassa, kaupassa, apteekissa, lääkärissä jne.
jätän sen kaupan ja lääkäri-aseman ulkopuolelle ettei vaan hauku kotona helvetti!.
Sen verran ottaa pattiin kuten isännöitsijälle kerroin että ette saa kertoa kun valittanut, tietoturvasalaisuus, mutta jos vielä tulee soittoa tms.
niin naapurin haastan käräjille ja sille hommaan häädön, on perätön ilmi-anto isännöisijälle valehdella.
on laiton uhkaus että "minä soitan poliisille" jne.
aina kun meinaa että elämä on kivaa niin tulee tällästä paskaa niskaan.
Luojalle kiitos ei mene kuin max. 3*15mg opamoksia päivässä.
<3