Opamox purkissa (15mg) on vain 30 tablettia. Anteeksi kun kysyn, mutta saatko todellakin noin valtavaan käyttöön nähden nopeasti lisää tuota lääkettä? Sehän on aina reseptin takana.
Sori että kesti näin kauan että hokasin tulla tänne katsomaan ja päivittämään.
Juuh, ennen oli opamoxia 15mg 100kpl:een purkki ja illaksi 2kpl. kun vielä meni rivat.
sitten puoskari päätti että rivat ajetaan alas, otat opamoxia tarvittaessa mx. 6*15mg.
Kerroin että yleensä 2-4 menee päivässä, 2 aamulla ja 2 illalla.
sitten puoskari alkoi määkimään "minusta paniikkikohtaukset ja masiksen voi hoitaa ilman lääkkeitä itseään psyykaamalla"
aina kuukauden väliin aikaa sille ja muuta sikaa.
en jaksanut sen selityksiä että aletaan vuoden lopussa ajamaan kokonaan alas.
Menin päihdeklinikalle asiakkaaksi selitin asian että mitä vittua, mut laitettiin avolle 30vuotta sitten koska oli pahempia psykoosipotilaita ja mulla lääkitys kunnossa, arvauskeskus uusii ne ja hyvää loppuelämää.
kiroilin että NYT HELVETTI LÄÄKITYSTÄ SORKITAAN, LÄÄKITYS EI KUNNOSSA, VAADIN ETTÄ SAAN JÄLJELLÄ OLEVAT LÄÄKKEET ILMAN PUOSKARIN YLEISLÄÄKÄRIN KUULUSTELUJA
Aina kun soitan päihde hoitajalle taikka lääkärille niin tulee
"oletko päihde-ongelmainen, vedätkö huumeita, viinaa"
No en vedä enkä tupakoi mutta mielenterveyspalvelut ovat perseestä ja ei pääse edes sairaaanhoitajalle psykan sellaiselle.
nykyään on sikana masista jokaisella, oli koronat ja nyt ukraina jne. sodat, kaikki voi pahoin.
tiedotusvälineet tuuppaa vain negatiivista kamaa tuuteista
käväsin Tukholmassa siljalla frendin kanssa 30.05-01.06 10vuoden tauon jälkeen, 50e/hlö ikkunhytti hesasta.
heinäkuussa sama reissu 150e/hlö höh.
Olin ottanut kuten yleensä aamulla 2*15mg opaa, sitten keskipäivällä varuiksi yhden, 20:n aikaa syömään safkaa, perunamuusia ja lihapalloja.
funtsailin liikaa meinasi tulla paniikkia, tsiikasin että mitä vittua sää duunaat?
Pahin pelkoni on nääs että tulee toleranssi opaakin ettei nykyään menevät ja määrätyt 2 aamulla ja yksi yöksi tepsi ja sekoan.
Fiksu psyka sanoi aikoinaa 90-luvulla kun pelkäsin että sekoan, tulen hulluksi, teen jotain sekoilessani puukotan jotain tms.
se sanoi että niin kauan kun itse hokasee että olenko hullu niin et todellakaan ole hullu..
Nykyään menee 3*15mg max vuoden loppuun.
sitten tsiikataan, jos päihdelekuri meinaa että ajetaan kokonaan alas niin esitän tiukan vastalauseen ja vaadin sitten että 2-5 kertaa psykan hoitajalle ja psykalle takaisin hoitokontakti, jollei ole resursseja niin älkää helvetti puuttuko ihmisten lääkkeisiin!
Onko ne pillerit omasta pussista maksettuna kun tolleen pihtaatte?
mä itse maksan omat lääkkeeni..
Annoin ekaa kertaa elämässäni huumeseulan henkkareiden kanssa kun siirryin päihdeklinikalle..
meinaa lääkärille kertoa että veikeää, hoitajat kyselee päihdetaustaa ja ihmettelee miksi olen siellä asiakkaana.
Ne tekee musta syyllisen omaan tilanteeseni, en ole syyllinen vaan uhri.
ei aina mene niin hyvin.
Päivä kerrallaan <3