Kannattaa ehkä antaa ne muistiinpanot sille psykologille, niin se voi niistä vaikka kysellä tarkemmin fiiliksiä. Se voi olla tosiaan vähän vaikeaa aina itse "kylmiltään" selittää koko tilannetta, mutta ehkä noiden muistiinpanojen avulla psykka osaisi kysellä vähän tarkempia juttuja.
Vaikka ihan jotain muutamia pääjuttuja allekkain paperille valmiiksi tai jotain vastaavaa.
Meikä kanssa piti aikoinaan kun oli vielä hoitosuhde niin päikkäriä, sitten kun menin kerran kk:ssa taikka kerran 3kk:ssa psykalle niin muistin että ainiih, tuolloin tapahtui tuokin asia. sitä menee jotenkin "Lukkoon" psykalla.
Itse katson että menneisyys on aika monelle avain, lapsuus, kuten vitsinä monet sanoo "oliko kurja lapsuus"
Kyllä *kele oli, isäpuoli, oma isä kuoli 7vuotiaana, sitten tuli joku hitler joka määräsi kaikesta ja kaikki oli (paitsi äiti) kusi sukassa, piti kysyä lupaa mennä hakemaan kaapista leipääkin, sitten jos haki välipalaa niin heti tuli kommenttia äijältä:
"ei sitä tarvi kaapille mennä! äsken vasta syötiin"
Syötiin? täh, jonkun ex merimiehen lemppari, ruotosoppaa josta tuli vaan kahta kauheammin nälkä huokaus.
Sitten ne isosiskon ja puolikkaan tappelut, karmeeta, mää ala-asteikäisenä kattomassa perhetappelua, ei ihme että purin ja puren vieläkin hermoina kaikki kynnet, ei tartte leikata, sitten vielä armeija päälle niin homma oli valmis, putosi elämältä viimeinekin pohja.
Nyt ollaan "pinnalla" mutta ei tukevasti, alusta puuttuu, räpiköidään ja yritetään olla.
Lääkkeet on, onhan ne, "nyt on kaikki hyvin, sinulla ON LÄÄKKEET" sanoo ässä-arpa psykat, onhan se kivaa, pää sekaisin, väsyttää 20/7, tunteet menneet, lääkkeet pitää pinnalla, muuten romahtaa koko korttitalo, ja asiantuntijat sanoo että kaikki on nyt hyvin.
Eli mätetään täyteen huumeita ja sitten olet "kunnossa"
Samaa kun ea-polilla sanottaisiin "pysy erossa terävistä asioista niin et ikinä tarvitse laastari kun ei tule haavoja" jessus....
Nykyään joudun itse kirjoittamaan kaikki koneella, syöpä vei hermoja ja oikean käden peukalo tärisee, käsin pitää ruotsin kurssilla kirjoittaa jotain niin on yhtä tuskaa ja täyttä kiinaa kun käsi vetelee omia viivojaan, eikä mun nopeasta käsi-alasta ole koskaan kukaan saanut mitään selvää ei edes lääkärit, tekstaus "a":kin on vaan joku kaareva viivanpätkä, itse tiedän että se on "a" mutta kun toiset ei eikä tarvi...
"Hihhulina raamattupiiristä" sopii kelle ei, mulle on lapsesta saakka ollut uskonto se tukipylväs, kaikki muut on kaadettu ja silputtu uskonto pysyy, välillä luen raamattua ja välillä käyn sunnuntaimessussa, usein taas en. uskon mutta en saarnaa.
siinä on vissi ero, eli en ole ainakaan omasta mielestä hihhuli vaan tavis uskis.
Ei ollut kommentti minulle mutta nappasin tuosta lainauksen...