Terve pitkästä aikaa, itse en ole kokenut psykoosi, äiskällä oli tosi paha se riitti
itsellä paniikkikohtaukset sekä masikset, en katso pahalla että nukun melko paljon, tosi vähän olen huolissani että mitä ihmettä nukkuu koko ajan, mutta sitä saa mitä tilaa, laitetaan lääkkeiden piikkiin, jos suuta alkaa revittämään niin että leuat menee sijoiltaa niin toi on jo varma merkki että koisimaan ja heti.
kun on vielä siunattu "yliliikkuvilla nivelillä" jokaisella nivelessä väljää, saas nähdä kun mittariin tulee ikää lisää että mitäs kivaa vielä tulee vastaan
Muutaman kerran oikea leulanivel jäänyt jumiin ja itse rusauttanut sen paikoilleen, sitten ollaankin parituntia ihan suuta aukaisematta on sen verran kiva kipu..
@Xmli : Puhut asiaa "etteivät ne paikkaa sitä alkuperäistä ongelmaa" lääkkeet nimittäin, valtimovuotoon laastaria ja kyllä se siitä, vähän harmittaa, mutta kun ei ole parempaa keksitty mitä joku lobotomia niin ei kiitos, näillä mennään, sitähän psykakin sanoo "ei ole parannusta, helpottavia lääkkeitä vain"
Kyllä minulla palo käämit kun 20vuotta käyttänyt rivatrilia ja sitten se luokitellaan huumeeksi, kaikki alkoi napisee lekuria, apteekkaria, kelaa myöten "näitä ei saa käyttää, sinä käytät yhden 3kk:ssa liikaa"
Karmean tappelun jälkeen sain merkinnän että 4*0.5/vrk otan normisti 3*0.5mg mutta tarvittaessa sitten 4, pahempaa ylijännittämiseen sitten opamoxia.
Koittakaahan jaksaa viikonloppu tulee taas, minulle aiemmin oli viikonloppu = helvetti, kaikki virastot ym. psykat meni kiinni, ketään ei saanut apuun kun tuli masis-paniikki, ea-polin fiksu hoitaja sentään jaksoi kuunnella ja neuvoa puhelimessa.