lainaus "vitutus"-ketjusta, ottaa sikana päähän liika itsemietiskely sekä paskamainen-tyhjä olo.
Koko homman kuningasidea on tämä; olen ns. saavuttanut elämältä kaiken, tavotteita ei enää ole, sitä ei ole kuitenkaan kyrsiintynyt elämään vaan kiitollinen että on saanut niin hyvän elämän kaikkineen.
Tulee jotenkin "paskamainen" olo kun esim. hyvästä ateriasta, palvelusta voi maksaa (miksi juuri maksaa esim. extraa.) minusta rahat on perseestä, ei se ole maailman keskinapa muualla paitsi jenkeissä jossa saa tulla tapetuksi dollarin takia, niin-miten hyvästä elämästä voi "maksaa" ja kenelle? fuck
En tiedä mikä on itsesäälin termi, mutta valvottuani pari yötä, tuntui että tämäkös paska se on nyt sitä itsesääliä jossa vellotaan "voi minua reppanaa, tässä olen ja kuolen helvettiin"?
Kukaan psykakaan ei tiedä mitään; "mikä on täydellisen elämän tarkoitus? itsesäälin ajatus"?
100-varmana tulee epämääräisen kirjeopiston psykan käyneeltä "jaah, mietippäs sitä-jatketaan sitten ensi kerralla uusista kuulumisista, muista maksaa kassalle kun lähdet" fuck taas...
Ainoa ihmiset maailmassa jotka jaksavat spiikata kanssani ovat hemmetin mormoonit jotka yrittävät päästä miitingille sekä jehovan todistajat, nääkin ovat aivopestyjä kirjanoppineita, copy-pastella koko niiden reppanoiden life menee, kirjasta luetaan kaikki, jotain kyssäriä heittää niin "en valitettavasti tiedä, mutta palataanpa tähän Painettuun sanaan" fuck taas....
Ja millä oikeudella joku mormooni tulee puhumaan Jeesuksesta että nyt mennään ja lujaa ja sinun uskosi on väärin, sinä olet väärillä urilla ja joudut helvettiin, tule meidän aivopesu-tyhmyys jengiin niin kaikilla on kivaa, ja paskat!
Ihmisiä pitää kunnioittaa ihmisinä, erinlaisuus on onnellisuuden täydellisyyttä tuoden rikkautta maailmaan aina paskpöntöltä lähtien ulottuen eu:n brysselin valtakunnan saliin, millä oikeudella joku hemmo tulee neuvomaan miten pitäisi olla ja elää?
toiset elää roskiksissa taikka metsissä, mitä sitten? se on nähty että näille kavereille on kaupunki vääntänyt kämpät, yksinäisen helvetin luukut keskellä ei mitään, naapuri ei tunne toistaan, ei kestä kauaa kun kaveri ilmoittamatta kellekkään kerää lumput ja palaa mettikköön/roskikseen, näkee ainakin enemmän muita ihmisiä.
Miksi toisten ihmisten pitää sikana olla pätemässä ja todistelemassa että juuri sinun lifesi on väärin?
mitä tahansa kerran vuodessa suustaan päästää niin heti on joku paavi penedictus tuomitsemassa että nyt olet väärässä, ei asia ole todellakaan näin, eikä sinulla ole oikeutta omaan elämääsi taikka mielipiteisiisi.
Olen monesti törmännyt näihin "pätejöihin", mitä tahansa sanoo niin EI; heti pitää olla vääntämässä ratakiskoa että "nyt olet väärässä, asia on näin ja näin koska minä sanon niin"
Harvat ihmiset kehtaavat sanoa että "tuo on sinun käsityksesi asioista, tämä taas on minun, sinulla on oikeus olla mitä mieltä tahansa sekä tehdä mitä tahansa"
On toki hyvä kuulostella toisten näkökantoja erinlaisiin asioihin, niistä voi ehkä hokasta että näinkin asian voi nähdä, että miksi minä en ole tuota tullut aiemmin ajateltua.
Tiedä sitten mitä elämällä tässä tekee