Luottokortit

Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
82
Curven kautta ei mennyt eilen läpi prisman kauppakassitilaus (foodie.fi). Kokeilin laittaa käytettäväksi kortiksi Norwegianin ja Komplettin kortteja. Molemmista herjasi, että ei ole saldoa vaikka molemmissa oli kyllä reilusti. Maksoin sitten suoraan Komplettilla no problems.
Olisiko Curven oma käyttöraja tullut täyteen? Se on aika matala oletuksena.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
1 145
Tuon pitäisi kyllä nousta itsestäänkin ylöspäin. Minulla nousi jossain vaiheessa 50000 £/vuosi (3750 £/päivä) ihan vain korttia käyttämällä.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Näyttää Komplettin it-ongelmat ratkenneen, nyt meni laskun maksu perille noin reilussa päivässä.

Ei ole kyllä mitään moitittavaa tuossa, lukuunottamatta itse fyysisen kortin kyvyttömyyttä toimia lähimaksulla normaalisti, mutta sekin ratkesi kun asensi kortin apple ja google payhin niin voi maksaa kännykällä. Kännykkä-appi on aika raakile vielä, mutta eiköhän nuo sitä pidemmälle kehitä. Helpottaa se nykyäänkin jo laskun maksua koska sieltä näkee laskutiedot helposti ja tärkeille tiedoille on copy-napit. Verkkosivusto toimii jo ihan hyvin.

Omiin ostoksiin käytellyt nyt voittopuolisesti Komplettia parisen kuukautta ja bonusta kotiuttanut jo n. 17 euroa. Paremmille kertymille pääsis kun ostais ruuat ja päivittäisostoksetkin tällä, mutta se menee niin sujuvasti vaimon kanssa yhteisellä ässäkortilla ettei viitsi alkaa niitä säätämään.

Kaiken kaikkiaan olen tyytyväinen.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
194
Tuota sain itse ainakin korotettua, kun otin yhteyttä asiakaspalveluun mobiilisovelluksessa.
Otin yhteyttä ja nostivat rajoja :thumbsup:

2,200 EUR per single transaction and per day
6,000 EUR per rolling 30 days
200 EUR cash withdrawal per day
22,000 EUR per rolling 365 days
 
Liittynyt
21.05.2020
Viestejä
2 373
Oliko muita olennaisia eroja kuin että enää ei tule e-laskusta tilinhoitopalkkiota maksettavaksi, jos luoton maksaa kokonaan pois laskun saatuaan?
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 207
Tuollaisen muutoksen bongasin S-Pankin uudesta hinnastosta edellä jo mainittujen lisäksi:

Muissa kuin euroissa tehtävien korttiostojen valuuttalisä 1,95 %/osto (22.2.2021 alkaen: 2,45 %/osto)

Eli valuuttamuunnos-komissio nousee merkittävästi. Aikaisemmin S-Pankin veloitus korttimaksujen valuuttamuunnoksesta on ollut ns. perinteisistä pankeista halvimmasta päästä, mutta muutoksen jälkeen veloitus on kalliimpi kuin monessa muussa kivijalkapankissa. Tietenkin kannattaa joka tapauksessa hyödyntää N26/Revolut/TransferWise/jne.-kortteja, jos tekee paljon maksuja muussa valuutassa kuin euroissa.

Kirjoittelin taannoin vertailun näistä tähän ketjuun, seuraavassa linkissä: Luottokortit
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
Curve nosti pyynnöstä rajani 10k£ -> 50k£ vuodessa. Vaativat "know your customer" tekemistä passilla ja selfiellä. Samalla tosin blokkasivat tunnukseni hetkeksi, kun olin lisännyt tyttöystäväni luottokortin omaan appiini ja huomasivat sen. Piti poistaa että sai homman taas toimimaan.

Hauskaa oli että ensin kieltäytyivät nostamasta rajoja, sanoen että ei ole tarpeeksi käyttöä kortilla. Pitäisi kuulemma käyttää lisää rahaa ja kysyä uudestaan 2 kuukauden päästä. Kysyin että mites kun tuosta vuotuisesta rajasta on jo 97% käytetty, että eihän tässä oikein mitään voi enää ostaa, niin sitten nostivatkin heittämällä viisinkertaiseksi. Jännää jengiä.
 
Liittynyt
06.06.2020
Viestejä
37
Minulla näyttää olevan 50k pyytämättä, tiedä sitten mikä algoritmi tuonkin luvun suoltaa ulos. En ole mielestäni mikään turboshoppailija.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Voiko lähimaksu hajota kortista itsekseen? Mitään mekaanista rasitusta ei ole kortti mielestäni saanut ja ollut lompakossa koko ajan. Lukija ei siis reagoi korttiin millään tavalla, eli ei ole mistään PIN-koodin kyselystä kyse. Siru toimii normaalisti ja samoin kortti Apple payn kautta. Lähinnä että onko vika kortissa, vai Nordean päässä ja mikä sen on voinut hajottaa?
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
Voi hajota joskin erittäin harvinaista ja epätodennäköistä. Joitain kappaleita vuodessa tulee itsekin asiakkaille uusittua tuon takia.
Vaatiiko tämä sen kortin taittamisen, vai riittääkö joku magneetti tai esim. auton keyless access-avain samassa taskussa tähän. En ole tekniikkaan tämän takana tutustunut, niin kiinnostaa lähinnä, ettei kohta ole uusikin kortti hajalla.
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
604
MasterCardini on linkitetty PayPaliin. Pari automaattiveloitusta on hylätty ja luuriin tulee ilmoitus maarajauksesta. Suomalaiset palvelut kyseessä
Vaatiiko PP nykyään koko maailman? En vaihda.
 
Liittynyt
21.10.2019
Viestejä
226
Ei ainakaan minulta vaadittu pari viikkoa sitten, Kortti Nordean MC-yhdistelmän credit-puoli, maarajaus Suomi, Internetkäyttö sallittu. Ebay UK-ostos, myyjä brittiläinen kameraliike, summa oli kolminumeroinen, vaati tekstarivahvistuksen.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Ei ainakaan minulta vaadittu pari viikkoa sitten, Kortti Nordean MC-yhdistelmän credit-puoli, maarajaus Suomi, Internetkäyttö sallittu. Ebay UK-ostos, myyjä brittiläinen kameraliike, summa oli kolminumeroinen, vaati tekstarivahvistuksen.
On paska systeemi Nordealla kun nettipankissa tuntuu vähän kaikki maksavan, nytkin oli tullut lasku OP:n nettipankkiin ja siinä oli summa 20 euroa, joka ei ole 10 % mitä näköjään oli jostain syystä jäänyt tuonne lyhennyssummaksi. Haluaisin sen olevan ehdottomasti 100 % mutta tuo näyttäisi maksavan muutos. Vaikka sen pystyy kyllä itse säätämään.
 
Liittynyt
15.11.2016
Viestejä
1 067
MasterCardini on linkitetty PayPaliin. Pari automaattiveloitusta on hylätty ja luuriin tulee ilmoitus maarajauksesta. Suomalaiset palvelut kyseessä
Vaatiiko PP nykyään koko maailman? En vaihda.
Samaa ongelmaa ollut Nordean ja paypalin kanssa, maarajauksen laajentaminen auttaa. Olen laittanut asiasta Nordealle viestiäkin, jonka mukaan ongelma on tiedossa ja sitä selvitellään, mutta tästä melkein 2 kk aikaa. Olen suosiolla laittanut luottokortin suoraan mm. Netflixiin ja psn-storeen, jolloin maarajausta voi käyttää normaalisti.

Voiko lähimaksu hajota kortista itsekseen? Mitään mekaanista rasitusta ei ole kortti mielestäni saanut ja ollut lompakossa koko ajan. Lukija ei siis reagoi korttiin millään tavalla, eli ei ole mistään PIN-koodin kyselystä kyse. Siru toimii normaalisti ja samoin kortti Apple payn kautta. Lähinnä että onko vika kortissa, vai Nordean päässä ja mikä sen on voinut hajottaa?
Kortti ei ollut rikki. Kokeilin kolmen päivän aikana kolmessa eri liikkeessä, eikä yhdessäkään toiminut, näissä yhdistävänä tekijänä samanlainen lukija. PIN-koodia käytettiin välissä useasti. Laitoin aspaan viestiä, jonka mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa, kokeile nyt vielä -> seuraavalla kerralla toimi normaalisti. Tiedä sitten tekikö aspa jotain, vaikkei sitä maininnut, vai oliko vaan huonoa tuuria päätteiden ja liikkeiden kanssa...
 
Liittynyt
18.11.2017
Viestejä
604
Ei ainakaan minulta vaadittu pari viikkoa sitten, Kortti Nordean MC-yhdistelmän credit-puoli, maarajaus Suomi, Internetkäyttö sallittu. Ebay UK-ostos, myyjä brittiläinen kameraliike, summa oli kolminumeroinen, vaati tekstarivahvistuksen.
Tämä koskeekin ilmeisesti vain automaattiveloituksia. Maksut onnistuvat, pitää vain käydä tietenkin varmistamassa.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Bank Norwegianin kortin laskulle on ilmestynyt 2,86€ arvoinen tapahtuma nimellä "Korko". Mikähän korko voi olla kyseessä? Edellisen laskun summa oli niin iso ettei voi olla mikään viivästyskorko siihen liittyen, ja maksoin sen muutenkin kokonaisuudessaan ajallaan. Huomasin vasta nyt, että syyskuussa oli myös merkitty "Korko" summalla 3,26€.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Jos olet jättänyt joskus aiemmin maksamatta kokonaan niin se seuraa sinua vieläkin.
Mielestäni olen aina maksanut koko laskun kerralla. Pitää vielä käydä läpi. Sellanen tapaus oli, että sain peruuntuneista lennoista hyvityksen sekä lentoyhtiöltä että Bank Norwegianilta. Syyskuussa kun ilmoitin asiasta niin ne otti takaisin sen oman hyvityksen. En tiedä voiko tohon liittyä, en kyllä tiedä miten liittyisi... syyskuussa kuitenkin alkanut tuo koron veloitus.

Edit: eivät poistaneet antamaansa hyvitystä koska se oli jo elokuun laskuun annettu, vaan tekivät yhtä ison veloituksen syyskuun laskuun
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
Bank Norwegianin kortin laskulle on ilmestynyt 2,86€ arvoinen tapahtuma nimellä "Korko". Mikähän korko voi olla kyseessä? Edellisen laskun summa oli niin iso ettei voi olla mikään viivästyskorko siihen liittyen, ja maksoin sen muutenkin kokonaisuudessaan ajallaan. Huomasin vasta nyt, että syyskuussa oli myös merkitty "Korko" summalla 3,26€.
Ei näistä olis selitystä?

  • Luottokorttilaskuuni on lisätty korkoa, mistä tämä johtuu?
  • Tämä voi johtua monesta eri syystä. Jos olet maksanut luottokorttilaskusi myöhässä, summalle alkaa kertyä korkoa eräpäivää seuraavasta päivästä lähtien. Korkoa kertyy myös ensimmäisestä päivästä lähtien, jos olet nostanut rahaa tiskiltä Suomessa tai maksanut laskuja OmatSivuni-palvelun tai mobiilisovelluksen kautta.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
1 150
Ei näistä olis selitystä?
Kävin katsomassa muutaman kuukauden taaksepäin, aina oli täysi laskun summa 15. päivänä maksettu... Tuo aiemmin mainitsemani hyvityksen peruutus oli tapahtumatyyppiä "Sisäinen siirto", voikohan olla siitä.. Pitää kysyä asiakaspalvelusta.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
Juhlistanpa tänne tälläistä merkkipaalua, koska liippaa kuitenkin aihetta ja täällä on samanhenkistä porukkaa.

Avasin 10/2019 Yhdysvaltalaisen "secured" luottokortin, eli laitoin heille pantiksi $200 ja sain sillä vastaavan määrän luottoa. Aivan perus kortti, ei pisteitä eikä palkintoja, mutta käytin sitä muutamalla dollarilla joka kuukausi kasvattaakseni "luottoluokitustani", joka nousikin varsin korkealle. Luokitus on helppo optimoida, mikäli ei oikeasti tarvitse luottoa elämiseen, kunhan tekee yhden halvan ostoksen ja maksaa ajallaan.

Nyt, eli vuosi ja pari viikkoa myöhemmin totesivat että sinäpä olet hyvä asiakas, joten päättivät palauttaa tuon $200 sekä nostivat rajani huimaan $450. Kortin värikin vaihtui ja saan uuden postissa joskus. Rahat lähettävät takaisin shekkinä, joten saas nähdä kuinka vaikeaa sen lunastamisesta tulee. Elättelen toiveita että voin antaa sikäläisen kaverini lunastaa sen puolestani, niin ei tarvitsisi alkaa arpomaan paljonko täkäläiset pankit veloittavat maksuja. Danske kuulemma voisi moista tehdä edullisesti mutta toivottavasti en joudu kokeilemaan.

Hakemus ensimmäiseen korttiin kunnon eduilla on jo sisällä, mutta saas nähdä myöntävätkö sen. Nyt odottelen jotain kirjettä saapuvaksi sikäläiseen osoitteeseeni jota kaveri päivystää, ja joudun sitten faksaamaan heille dokumentteja. Jo tämä $200 palauttaminen toki lämmitti mieltä, mutta koska harrastuksen pointtina on hyötyjen vetäminen omaan taskuun, omien rahojen saaminen takaisin ei vielä aivan riitä, joten toivottavasti saan mukavan kasan voitokkaita kortteja mehevillä eduilla pölyttymään laatikkoon vuonna 2021.
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 207
Rahat lähettävät takaisin shekkinä, joten saas nähdä kuinka vaikeaa sen lunastamisesta tulee.
Kiinnostava säätö. Huvinsa kullakin. :)

Uteliaisuudesta lisäkysymys: Oletko ollut aikaisemmin paikan päällä, vai onko "amerikkalainen identiteetti" hoitunut kokonaan etänä? Itse olen käyttänyt taannoin Earth Class Mail -palvelua, jolla saa itselleen USA:ssa olevan osoitteen, jonne saapuvat postit skannataan tai edelleenlähetetään. Sen avulla pystyi asioimaan joidenkin vain kotimarkkinoilla toimivien jenkkifirmojen kanssa kun sille oli taannoin tarvetta.

Jos pystyt olemaan Paypalin näkökulmasta USA:lainen, pystyisit ehkä Paypalin sovelluksella lunastamaan shekkejä puhelimen kameraa käyttäen: what is-the-cash-a-check-service-in-the-paypal-app
 
Liittynyt
08.05.2019
Viestejä
1 207
Kokonaan etänä. Luottokortit onnistuvat, mutta pankkitiliä on paljon vaikeampi avata käymättä paikalla.
TransferWise soveltuu joihinkin tarkoituksiin varsinaisen pankkitilin sijaan, mutta ei ehkä kaikkeen. Palvelusta saa käyttöönsä USA-tyyliset pankkiyhteystiedot.
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
TransferWise soveltuu joihinkin tarkoituksiin varsinaisen pankkitilin sijaan, mutta ei ehkä kaikkeen. Palvelusta saa käyttöönsä USA-tyyliset pankkiyhteystiedot.
Jeah, se on käytössä :) Kiitos vaan. Olen perehtynyt varsin kattavasti ja luulen selviäväni. Kätevä tosiaan tuo TW kun mahdollistaa nykyään myös direct debit käyttämisen, ja sitähän tuollapäin mualimoo käyttävät kaikkeen shekkiensä lisäksi.
 
Liittynyt
04.03.2017
Viestejä
653
Nyt kun Norja ei enää anna lainaa tai tue Norwegiania, niin aika iso mahdollisuus että menee (IMO). Taidan laittaa Kompletille hakemusta kehiin
 
Liittynyt
02.12.2016
Viestejä
3 573
Nyt kun Norja ei enää anna lainaa tai tue Norwegiania, niin aika iso mahdollisuus että menee (IMO). Taidan laittaa Kompletille hakemusta kehiin
En tiedä mihin viestisi liittyy, mutta Bank Norwegianilla ja Norwegian Air Shuttlella ei ole mitään muuta yhteistä kuin nimi. NAS myi loput omistuksestaan pois vuonna 2019.

Pankilla menee hyvin, miksi pelätään konkurssia?
1604990558507.png


 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Sainpa juuri itsekin laitettua hakemusta Komplettin Mastercardille. Muutoin ollut käytössä Norskin luottokortti vaan näyttää suht huonolta cashpointsien käyttö tulevaisuudessa. Toivottavasti hakemus menee läpi kun on kuullut niin paljon noista hylätyistäkin keisseistä vaikkei pitäis sinäänsä olla taustoissa probleemaa.
 
Liittynyt
06.11.2016
Viestejä
3 339
Sainpa juuri itsekin laitettua hakemusta Komplettin Mastercardille. Muutoin ollut käytössä Norskin luottokortti vaan näyttää suht huonolta cashpointsien käyttö tulevaisuudessa. Toivottavasti hakemus menee läpi kun on kuullut niin paljon noista hylätyistäkin keisseistä vaikkei pitäis sinäänsä olla taustoissa probleemaa.
Se hylätään jos on liian hyvät taustat. Noihin täytyy valehdella että on pikavippejä 10k€.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
167
Melko legendaarista jos näin on :D
Onhan tästä puhuttu täällä moneen kertaan. Asiahan on täysin ymmärrettävä luotonmyöntäjän näkökulmasta; paras asiakas on sellainen, jolla ei ole kykyä maksaa heti pois kaikkea, vaan kerryttää korkoa mahdollisimman paljon, mutta kuitenkin pitkällä tähtäimellä kykenee huolehtimaan veloistaan.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Onhan tästä puhuttu täällä moneen kertaan. Asiahan on täysin ymmärrettävä luotonmyöntäjän näkökulmasta; paras asiakas on sellainen, jolla ei ole kykyä maksaa heti pois kaikkea, vaan kerryttää korkoa mahdollisimman paljon, mutta kuitenkin pitkällä tähtäimellä kykenee huolehtimaan veloistaan.
Ahaa okei. Pahoittelut, pitänee lueskella vielä pitemmältä keskusteluja. Onhan tuo loogisen kuulosta toisaalta...en jotenkin olettanut, että homma olisi ihan noin härskiä kuitenkaan.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 108
En tiedä mihin viestisi liittyy, mutta Bank Norwegianilla ja Norwegian Air Shuttlella ei ole mitään muuta yhteistä kuin nimi. NAS myi loput omistuksestaan pois vuonna 2019.
Miten lentoyhtiö Norwegianin rahahanojen sulkeutuminen liittyy Bank Norwegianiin?
BN:n bonuksia ei pysty (ainakaan tällä hetkellä) käyttämään muuhun kuin lentoyhtiön lippuihin. Jos lentoyhtiö menee nurin niin BN:n bonukset on hyödyttömiä, elleivät tuo jotain uutta tapaa käyttää niitä.

Komplettin bonukset taas saa selvänä rahana suoraan laskulle loppusummaa vähentämään.

Ahaa okei. Pahoittelut, pitänee lueskella vielä pitemmältä keskusteluja. Onhan tuo loogisen kuulosta toisaalta...en jotenkin olettanut, että homma olisi ihan noin härskiä kuitenkaan.
Tällainen vaikutelma sieltä on tosiaan tullut, kovatuloisia tyyppejä olemattomilla lainoilla jäänyt ilman korttia ja taas mun kaltaset keskituloiset joilla asuntolaina + autolaina ja kulutusluottona otettu remonttilaina niskassa yhdistettynä moitteettomaan luottohistoriaan saa heittämällä kortin muutaman tonnin luottorajalla.

Ittellä Komplett ollut nyt pääkorttina tovin aikaa, toimii Apple sekä Google Payssä, sai valita korttiin oman pin-koodin ja nykyään jopa kännykkä-appi (aika karu sellainen, mutta näkee tapahtumat) niin on aika joustava jo käyttää. Verkko-ostoista 2% ja muista 1% bonusta suoraan rahana laskusta pois. Hyvitys se on pienikin hyvitys. Vielä kun sais laskun e-laskuna ettei tarttis manuaalisesti täyttää laskua niin ois kova :asif:
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 220
Se hylätään jos on liian hyvät taustat. Noihin täytyy valehdella että on pikavippejä 10k€.
Tuntuu kyllä pitävän paikkansa. Olin jo luovuttanut tuon kortin suhteen, kun velattomana keskituloisena hylkyjä tuli aina. Nyt hampaisiin asti asuntovelallisena kokeilin hakea sitä uusiksi. Nyt hakemus hyväksyttiin :tup:
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 000
Tuntuu kyllä pitävän paikkansa. Olin jo luovuttanut tuon kortin suhteen, kun velattomana keskituloisena hylkyjä tuli aina. Nyt hampaisiin asti asuntovelallisena kokeilin hakea sitä uusiksi. Nyt hakemus hyväksyttiin :tup:
Hyväksyntä tuli itsellenikin. Kai se oli tuo asuntolaina, jonka myötä tulkitsevat, että olen rahallisesti kusessa. Hyvä on sitten.
 
Liittynyt
21.10.2016
Viestejä
824
Oman Komplettini sain aikanaan pelkällä opintolainalla, eli ei tuossa hampaisiin asti tarvitse olla veloissa.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
132
Kuinkas muilla on curven aktivointi onnistunut? Tuntuu etten itse saa millään aktivoitua tuota. Yritin danske bankin korttia liittää tuohon, mutta herjaa että kortin päättymispäivä on väärin. Koitin useamman kerran tuota mutta herjaa ettei korttia voida juuri nyt liittää yms. Ensimmäisen kerran kun koitin tuota korttia liittää niin tilillä oli 90snt, voisiko johtua siitä? Siirsin tilille rahaa ja yritin uudestaan mutta herjaa samaa vikaa, kokeilin myös OP:n korttia ja senkään liittäminen ei onnistunut.

Laitoin asiakaspalveluun viestiä joka sekin tulee satunnaisesti esiin tuola sovelluksessa, mutta vastausta ei ole kuulunut, kestääkö usein kauankin ennen kuin vastaavat?
 
Liittynyt
01.07.2020
Viestejä
6
Kuinkas muilla on curven aktivointi onnistunut? Tuntuu etten itse saa millään aktivoitua tuota. Yritin danske bankin korttia liittää tuohon, mutta herjaa että kortin päättymispäivä on väärin. Koitin useamman kerran tuota mutta herjaa ettei korttia voida juuri nyt liittää yms. Ensimmäisen kerran kun koitin tuota korttia liittää niin tilillä oli 90snt, voisiko johtua siitä? Siirsin tilille rahaa ja yritin uudestaan mutta herjaa samaa vikaa, kokeilin myös OP:n korttia ja senkään liittäminen ei onnistunut.

Laitoin asiakaspalveluun viestiä joka sekin tulee satunnaisesti esiin tuola sovelluksessa, mutta vastausta ei ole kuulunut, kestääkö usein kauankin ennen kuin vastaavat?
Itsellä oli sama rumba ja samat virheet päättymispäivästä korttia lisätessä ja pallottelin asiakaspalvelun kanssa viestejä toista kuukautta kun he yrittivät korjata tuohon virhelooppiin juuttunutta käyttäjääni.
Lopulta ainut keino oli, että he poistivat käyttäjätunnukseni kokonaan ja loin uuden käyttäjän, jonka jälkeen kortin lisääminen lopulta onnistui.

Viesteihini vastasivat noin 1-2 viikon viiveellä.
 
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
132
Itsellä oli sama rumba ja samat virheet päättymispäivästä korttia lisätessä ja pallottelin asiakaspalvelun kanssa viestejä toista kuukautta kun he yrittivät korjata tuohon virhelooppiin juuttunutta käyttäjääni.
Lopulta ainut keino oli, että he poistivat käyttäjätunnukseni kokonaan ja loin uuden käyttäjän, jonka jälkeen kortin lisääminen lopulta onnistui.

Viesteihini vastasivat noin 1-2 viikon viiveellä.
Jaa pitäisiköhän sitä heti itsekin laittaa heille viestiä että poistavat tilini kokonaan, ei tällä hetkellä ole oikein muutakaan sähköpostia minkä haluaisin tuohon liittää. Toivotaan että vastaisivat suht säädylliseen aikaan, ei jaksaisi kuukausitolkulla vatvoa ja pallotella viestiä edestakaisin.
 
Liittynyt
01.07.2020
Viestejä
6
Kovasti pahoittelivat ja selittelivät, että asiakaspalvelu tällä hetkellä todella ruuhkautunut eivätkä siksi ennätä vastata niin nopeasti kuin haluaisivat.
 
Liittynyt
26.05.2019
Viestejä
28
Sieltä laskun alta löytyy "E-laskun laskutusasetukset" jossa voi vaihtaa laskutetaanko minimilyhennys vai koko käytetty luotto. Voi vaihtaa joko verkkosivujen kautta tai tuossa BN-appissa
En bank norwegianin nettisivuilta enkä puhelinsoftasta löytänyt tuota asetusta, vai tarkoitatko että se löytyy omasta verkkopankista(minulla danske) kun on tilannut e-laskun? Mulle laskut on tullut toistaiseksi vain sähköpostilla
 

Tilipitappitippitappi

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
1 310
En bank norwegianin nettisivuilta enkä puhelinsoftasta löytänyt tuota asetusta, vai tarkoitatko että se löytyy omasta verkkopankista(minulla danske) kun on tilannut e-laskun? Mulle laskut on tullut toistaiseksi vain sähköpostilla
Puhelinsoftasta kyseinen asetus löytyy Lasku -> Verkkolaskun laskutusasetukset -valikon alta. Varmaan nettisivuilla joku vastaava paikka.
 
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
5 658
En bank norwegianin nettisivuilta enkä puhelinsoftasta löytänyt tuota asetusta, vai tarkoitatko että se löytyy omasta verkkopankista(minulla danske) kun on tilannut e-laskun? Mulle laskut on tullut toistaiseksi vain sähköpostilla
Sun pitää ensin tilata verkkopankistasi se e-lasku. Sen jälkeen (jonkin ajan päästä, en muista pitikö jopa odottaa eka e-lasku) Bank Norwegian tietää että haluat laskusi e-laskuina, ja ne e-laskun asetukset myös ilmestyy sinne sivuille näkyviin.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
237 484
Viestejä
4 163 841
Jäsenet
70 414
Uusin jäsen
O&G

Hinta.fi

Ylös Bottom