• Live: io-techin Tekniikkapodcast tänään perjantaina noin klo 15:00 alkaen. Keskustellaan viikon mielenkiintoisimmista tietotekniikka- ja mobiiliaiheista. Suora lähetys YouTubessa. Tule mukaan katselemaan ja keskustelemaan! Linkki lähetykseen >>

Luottokortit

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
Onkos markkinoilla tarjolla enää palveluntarjoajaa jolta saa ilmaiseksi rajoituksetta virtuaalikortteja? Ennen oli yksi kotimainen toimija (joku pankki?), mutta vetäytyi markkinoilta. Kortteja pystyi luomaan kätevästi suoraan appissa ja siirtämään niille rahaa.

Onnistuuko tässä Curvessa?
Ei onnistu Curvessa. Curveen muodostuu yksi virtuaalikortti ja sitä vastaava fyysinen kortti tulee postin kautta kotiin.

Itse käytän Curvea siksi, että sen saa liitettyä Google Payhin ja voin maksaa siten puhelimella kaikki ostokset. OP:n korttia kun ei sinne saa muuten liitettyä. Fyysistä Curvea en ole koskaan tarvinnut.
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Kompletin puolella vielä katevarauksessa. Täytyy katsoa loppuun asti.
Mulla on komplettin kortilla menny välillä toista viikkoa ennen kuin katevaraukset muuttuu veloituksiksi, etenkin bensa-asemien veloituksia tuntuu vaivaavan tämä. Välillä näkyy jopa siten, että on se alkuperäinen vaikka 50 eur katevaraus, sitten oikea lopullinen summa 45,48 sekä katevarauksena että veloituksena kunnes lopulta vain veloitus jää näkyviin. Joskus nettisivuilla tiedot jo oikein ja samalla mobiilisofta näyttää vielä noita haamuvarauksia.

Aina ne on lopulta oikein menneet, mutta välillä pistänyt ihmetyttämään kun ei minkään muun firman kortilla ole samanlaista säätöä näkynyt.
 
Liittynyt
19.05.2017
Viestejä
8 089
Onkos markkinoilla tarjolla enää palveluntarjoajaa jolta saa ilmaiseksi rajoituksetta virtuaalikortteja? Ennen oli yksi kotimainen toimija (joku pankki?), mutta vetäytyi markkinoilta. Kortteja pystyi luomaan kätevästi suoraan appissa ja siirtämään niille rahaa.

Onnistuuko tässä Curvessa?
Aktia. Myi palvelun Elisalle, joka päättikin ajaa sen alas. Miksiköhän ylipäätään osti...
Edit. Ei kun toisin päin. Siis Wallet -palvelun...
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
20.10.2016
Viestejä
6 211
Onkos markkinoilla tarjolla enää palveluntarjoajaa jolta saa ilmaiseksi rajoituksetta virtuaalikortteja? Ennen oli yksi kotimainen toimija (joku pankki?), mutta vetäytyi markkinoilta. Kortteja pystyi luomaan kätevästi suoraan appissa ja siirtämään niille rahaa.
Tälläistä olen etsinyt ny jo vuosien ajan ja täälläkin on asiasta keskusteltu välillä, mutta tosiaan eipä täällä EU alueella ole enään yhtään tuollaista luotettavaa/edullista virtuaalikortin tarjoajaa, USAssa on useampikin palvelu. Liekkö sitten tarkempaa säännöstely tjsp. minkä takia eivät enään tarjoile. Myöskin noiden prepaid korttien tarjonta on todella surkeaa. Aktian kortti on ideana hyvä, mutta edelleenkään kaikkialla ei edes kysytä tuota CVV numeroa ja silti maksut menee läpi.
Juurikin erinäisten palveluiden ostoon olisi todella loistava, ku voisi luoda kortin, maksaa ja sitten tuhota kortin, ettei voida laskuttaa jälkikäteen ylimääräisiä, eikä jää turhaan korttitiedot jokaiseen palveluun. Tänä päivänä ku tuo tietoturvan taso on, mitä on monellakin palvelulla...
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
Juurikin erinäisten palveluiden ostoon olisi todella loistava, ku voisi luoda kortin, maksaa ja sitten tuhota kortin, ettei voida laskuttaa jälkikäteen ylimääräisiä, eikä jää turhaan korttitiedot jokaiseen palveluun. Tänä päivänä ku tuo tietoturvan taso on, mitä on monellakin palvelulla...
Omalla kohdalla ei ole ollut tarvetta tällaiselle, mutta jos tällainen palvelu olisi olemassa ja se olisi vieläpä riittävän helppokäyttöinen (tyyliin pari klikkausta ilman tarpeetonta byrokratiaa), niin voisihan se juuri joidenkin epämääräisten nettikauppojen kohdalla olla ihan järkevä tapa suojautua tietovuodoilta ja ylimääräisiltä laskuilta.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
@|le siihen appiin pitää syöttää fyysisestä Curve-kortista neljä viimeistä numeroa, että kortin saa käyttöön. En ole ainakaan itse keksinyt mistä nuo voisi nähdä ilman sitä fyysistä korttia.
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
@|le siihen appiin pitää syöttää fyysisestä Curve-kortista neljä viimeistä numeroa, että kortin saa käyttöön. En ole ainakaan itse keksinyt mistä nuo voisi nähdä ilman sitä fyysistä korttia.
En tiedä mihin viestiin vastasit, mutta kortti näkyy siellä Curven sovelluksessa numeroineen (account --> view card details).
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
Se kysyy passcodea ja kun syötän sen ei tapahdu mitään.
Jaa se Curven sovellus vai mikä? Jos Curven appi, niin sitten se on varmaankin joku sinun päätelaitteessa oleva ongelma. Poista sovellus ja asenna uudestaan?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
Appi tosiaan on kyseessä.
Voi olla, että olen nyt väärässä kun en muista omaa käyttöönottoprosessia, mutta minulla on sellainen muistikuva että sen sovelluksen sai kyllä otettua käyttöön ilman fyysistä korttia. Passcodeahan se kysyy joka kerta kun sen sovelluksen avaa tai katsoo kortin tietoja, mutta se on se mikä asetetaan itse.

Edit.
Joo, sovelluksen saa otettua käyttöön ilman korttia, mutta tämän ohjeen mukaan kortti pitää tosiaan olla ensin yhden kerran käytettävissä, jotta sen voi syöttää sinne sovellukseen ja alkaa maksamaan sillä:

When your Curve card arrives, it’s time to activate it in the app.

Simply go to the “Account” tab and tap “Activate your card”. You’ll be asked to enter the last 4 digits of your Curve card, and it’s ready to go.
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
737
Voi olla, että olen nyt väärässä kun en muista omaa käyttöönottoprosessia, mutta minulla on sellainen muistikuva että sen sovelluksen sai kyllä otettua käyttöön ilman fyysistä korttia. Passcodeahan se kysyy joka kerta kun sen sovelluksen avaa tai katsoo kortin tietoja, mutta se on se mikä asetetaan itse.

Edit.
Joo, sovelluksen saa otettua käyttöön ilman korttia, mutta tämän ohjeen mukaan kortti pitää tosiaan olla ensin yhden kerran käytettävissä, jotta sen voi syöttää sinne sovellukseen ja alkaa maksamaan sillä:

@napsu
Otin itse Curven käyttöön vajaa kuukausi sitten ja sain kyllä virtuaalisen kortin näkymään samana iltana ilman fyysistä vastinetta. En muista miten se tapahtui mutta se onnistui kyllä. Kortin viimeiset neljä numeroa ja cvc oli tullut tekstiviestinä, ehkä jo tilin avaamisvaiheessa?
 
Liittynyt
04.02.2017
Viestejä
704
Vihdoista viimein Komplett MC -korttitilaus hyväksytty - toisaalta vain 1 000€ luottorajalla, mutta menkööt. :cigar2:

Tässä juuri perehdyn Curve / Komplett -komboon ja haluaisin varmistaa, että olen ymmärtänyt oikein:
Curvesta kannattaa siis valita maksuton kortti, eikös? Eli Curvesta itsestään ei ole tarkoitus ottaa cashback prosentteja (vaikka niitä tulee 1% 90 päivää tietyistä toimijoista), vaan tarkoituksena on saada Komplett:n MC antamaan 2% maksutapaetua Curven kautta tehdyistä ostoksista?
 
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
167
Vihdoista viimein Komplett MC -korttitilaus hyväksytty - toisaalta vain 1 000€ luottorajalla, mutta menkööt. :cigar2:

Tässä juuri perehdyn Curve / Komplett -komboon ja haluaisin varmistaa, että olen ymmärtänyt oikein:
Curvesta kannattaa siis valita maksuton kortti, eikös? Eli Curvesta itsestään ei ole tarkoitus ottaa cashback prosentteja (vaikka niitä tulee 1% 90 päivää tietyistä toimijoista), vaan tarkoituksena on saada Komplett:n MC antamaan 2% maksutapaetua Curven kautta tehdyistä ostoksista?
Eivät ole toisiaan poissulkevia cashbackeja. Komplett antaa jokatapauksessa kaikesta Curven kautta ostetusta 2%.
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
558
Itselläni ei ole tuo 1000 euron luottoraja Komplettilla haitannut, kun lyhentelen monta kertaa kuussa sitä luottoa. BF aikaan jouduin yhden ostoksen maksaan ihan OP:n luottokortilla, mutta muuten olen pärjännyt.

MUOKS: Itse en ainakaan saanut Curvea käyttöön ennen kuin sain fyysisen kortin näppeihini. Fyysisestä kortista piti laittaa tietoja Curve Appiin, ennen kuin se antoi juuri mitään tehdä.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
@napsu
Otin itse Curven käyttöön vajaa kuukausi sitten ja sain kyllä virtuaalisen kortin näkymään samana iltana ilman fyysistä vastinetta. En muista miten se tapahtui mutta se onnistui kyllä. Kortin viimeiset neljä numeroa ja cvc oli tullut tekstiviestinä, ehkä jo tilin avaamisvaiheessa?
Kas, nyt kun katson luuriin tulleita tekstareita, niin siellähän nuo tiedot olivat. Kiitos paljon.! :tup:
 
  • Tykkää
Reactions: |le

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Laitoin Amazoniin Curve-kortin tiedot ja sen oletuskortiksi. Se kuitenkin tunnistui sinne Mastercardina. Ei kai tämä haittaa alennusten ja 10 punnan hyvityksen saamista?

Oliko niin, että Curveen voi laittaa vain 2-3 kauppaa, josta prossan bonusalennusta saa? Mitä kauppoja olette laittaneet? Itse ajattelin Amazonia ja Lidliä (pääasiallinen ruokakauppani).
 
Liittynyt
08.12.2019
Viestejä
145
Itselläni ei ole tuo 1000 euron luottoraja Komplettilla haitannut, kun lyhentelen monta kertaa kuussa sitä luottoa. BF aikaan jouduin yhden ostoksen maksaan ihan OP:n luottokortilla, mutta muuten olen pärjännyt.
Norskia voi ainakin "ladata jo etukäteen", ehkä myös Komplettia? Eli jos maksat liikaa, luottoraja tavallaan kasvaa koska ylimääräiset käytetään ensin pois. Toimii hyvin jos tietää että kohta on paljon osteltavaa.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Tossa tuli Black Fridaynä osteltua 2000 euron tuote verkkokaupasta, ja OP:n Gold sanoi että ei ei. Mutta Norskilla meni läpi että pätkähti. Ei ainakaan puhelinappilla tuota Norwegiania voinut mitenkään säädellä kertaostoksen määrää. Varmaan tuohon OP:n korttiin sitten olen säätänyt jonkun päivittäisten ostojen rajan.
 
Liittynyt
10.03.2017
Viestejä
4 243
Tossa tuli Black Fridaynä osteltua 2000 euron tuote verkkokaupasta, ja OP:n Gold sanoi että ei ei. Mutta Norskilla meni läpi että pätkähti. Ei ainakaan puhelinappilla tuota Norwegiania voinut mitenkään säädellä kertaostoksen määrää. Varmaan tuohon OP:n korttiin sitten olen säätänyt jonkun päivittäisten ostojen rajan.
Kyllä verkkopankin kautta rajat löytyy ja myös internet ostot on mahdollista estää sieltä. Eli ne kannattaa tarkistaa mitä sinne on laitettu.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
275
Eipä ole Norwegianilta kuulunut mitään jatkoajasta vanhenevien cash pointsien suhteen. Joku tuossa aiemmin mainitsi saaneensa sähköpostilla tiedon jatkoajasta pisteille

Liekö sitten niille, joilla on reilummin menossa pisteitä vanhaksi? Onko muut saaneet Norwegianilta postia aiheesta?
 
Liittynyt
03.11.2016
Viestejä
1 233
Eipä ole Norwegianilta kuulunut mitään jatkoajasta vanhenevien cash pointsien suhteen. Joku tuossa aiemmin mainitsi saaneensa sähköpostilla tiedon jatkoajasta pisteille

Liekö sitten niille, joilla on reilummin menossa pisteitä vanhaksi? Onko muut saaneet Norwegianilta postia aiheesta?
Itse sain postia ja jatkoaikaa. Yli tuhat pistettä oli menossa vanhaksi.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
275
Itse sain postia ja jatkoaikaa. Yli tuhat pistettä oli menossa vanhaksi.
OK. Mulla reilu 300 pistettä happanee vuodenvaihteessa, eikä mitään ole kuulunut. Meniskö sitten tuossa tuhannessa raja tai jotain siihen suuntaan

Eihän tuosta isoa menetystä tule, mutta oishan nuokin voinut käyttää sitten kun tässä pääsee taas joskus reissaamaan.
 

mario

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
30.01.2020
Viestejä
1 793
Ei ole tullut sähköpostia, vaan eipä tuolta Norwegianin sivustoltakaan löytynyt sitä että kuinka paljon päivässä korttia saa käyttää.
 

Rockbear

Make ATK Great Again
Liittynyt
16.05.2017
Viestejä
284
Oh luojan kiitos sain maksettua pois, en kyllä toista kertaa ottaisi luottokorttia! Tekisi mieli käyttää "velkavipua" sijoituksissa, mutta ei se oikein kannata.
 
  • Tykkää
Reactions: J23
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
275
Kirjauduin ensin suomenkielisille Norwegian Reward sivuille ja avasin tuon sivun. Antoi seuraavan viestin:

We have extended the validity of your expiring CashPoints
The new expiration date for these CashPoints will be set to 30 June 2021. This will be updated in your Reward profile by 20 December 2020.

Mutta tuossa vaiheessa näytti siltä, että millään profiililla ei oltu kirjauduttu sisään. Kirjauduin sitten uudestaan tämän sivun yläreunan kirjautumislinkistä ja klikkasin uudelleen yo. linkkiä. Nyt antoi saman viestin ja olin näytti että olin myös kirjautunut sisään.

Nyt sitten seurataan, onko jatkoaikaa tullut tuolloin 20.12.2020. :giggle:

Tosin onkohan tuo alunperin saamasi jatkolinkki, joka ohjaa tuolle yo. sivulle, jotenkin yksilöity käyttäjätunnukseesi se jää nähtäväksi.
Eli jos siinä alkuperäisessä jatkolinkissä on jossain välissä esim. sinun jäsennumero, jolla se osaa jatkaa juuri sinun pisteitä. :hmm:
 

vokE

Tukijäsen
Liittynyt
01.06.2017
Viestejä
558
Onko muilla ollut ongelmia Curven kirjautumislinkin kanssa? Olen nyt 12h sisään monta kertaa yrittänyt saada linkkiä jotta pääsen uudella puhelimella kirjautumaan, mutta ei vaan valu. Kun klikkaa "i did not receive email" niin se vain menee takaisin kohtaan, jossa kysytään sähköpostia.

EDIT: No nyt tuli. Johan siinä yli 20h meni.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
27.10.2016
Viestejä
132
Onko muilla ollut ongelmia Curven kirjautumislinkin kanssa? Olen nyt 12h sisään monta kertaa yrittänyt saada linkkiä jotta pääsen uudella puhelimella kirjautumaan, mutta ei vaan valu. Kun klikkaa "i did not receive email" niin se vain menee takaisin kohtaan, jossa kysytään sähköpostia.
Mulla meni noin viikko että alkoi toimimaan. Oli tosin jonkun saksalaisen linkki minkä kautta menin, liekkö se olisi sekoittanut.
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
275
No nyt tuli mullekin Norwegianilta meiliä mahdollisuudesta jatkaa pisteiden voimassaoloa. :thumbsup:

Tosiaan linkkiä klikkaamalla se kirjasi sisään ja tuli ilmoitus puolen vuoden lisäajasta.

Sellainen huomio jos saatte tuon postin, että kannattaa reagoida nopeasti. Tuossa on päivä aikaa toimia...
 
Liittynyt
12.11.2020
Viestejä
275
Palkintojen vanheneminen keskeytettiin jo aiemmin automaattisesti, mutta Cash Pointsien (pisteiden) ei. Eli ne on kaksi eri asiaa.

Cash Pointseilla voi maksaa lentoja/osan lennosta ja puolestaan palkintoja on esim. ilmainen paikkavaraus tai laukku ruumaan jne. Ja ne kertyy vain lennoista:

"Saat Palkinnon joka kuudennesta yksittäisestä Norwegian-lennostasi 12 viime kuukauden ajalta. "

Nyt palkintojen vanheneminen on keskeytetty toistaiseksi ja pisteille tuli tuon meilin linkkiä klikatessa 6 kk lisää aikaa.
 
Liittynyt
25.09.2019
Viestejä
343
Pöh, nythän se myrkyn lykkäsi Curven kanssa.

Ebayhin oli ilmestynyt nappi että voi maksaa Google Payn kanssa. No sitä piti tietenkin tohkeissaan mennä kokeilemaan. No sehän herjasi "transaction failed"..

Mutta rahat on lähteneet Osuuspankista ja Curvessakin tapahtuma näkyy onnistuneena. Google Payssä ei näy koko tapahtumaa, edes peruuntuneena.

Laittelin Curveen kysymystä nettisivun kautta. Sovelluksessa on nappi "Questions about this transaction" mutta siitä kun yrittää lähettää viestiä niin sehän epäonnistuu. :) Että hyvin toimii poikien vehkeet..

Ongelmitta kuitenkin Google Pay + Curve + OP -ketju toiminut lähimaksuissa, ekaa kertaa nyt online-maksamista kokeilin.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Onko kukaan saanut vielä Curvelta 10 punnan hyvitystä?
 
Liittynyt
21.11.2016
Viestejä
6 154
Miten tämä onnistu? Kokeilin ja myyjä ilmoitti minulle että luotolla ei kai käy. Pitäisikö olla Komplett kortin?
Eikö tuo curve näy kassan suuntaan debit-maksuna, ei credit? Eli sen kanssapitäis pelaaminen onnistua.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Curvella on ilmeisesti jotain ongelmaa sen 10 punnan hyvityksen kanssa, mutta ovat tietoisia ongelmasta.
 

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 011
Uusi Curven kortti tuli eilen postissa. Tänään testasin parissa kaupassa ja toimi ongelmitta, kuitenkin se jo täälläkin mainittu auton tankkauksen maksu failasi :) Osasin odottaakin tätä, joten ei sinäänsä ollut ongelma napata sitten Komplettin kortti, jolla maksaa. Toivottavasti tuo tosiaan alkaa toimia kunhan korttia on vinguttanut jonkin aikaa muuten.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Jaahas, Curvelta tuli viesti n. 80 euron veloituksesta jostain Amazon.de-tilauksesta, joka ei näy Amazon.den sivuillakaan.
 
Viimeksi muokattu:

|le

Liittynyt
17.03.2017
Viestejä
1 011
Jaahas, Curvelta tuli vieti n. 80 euron veloituksesta jostain Amazon.de-ilauksesta, joka ei näy Amazon.den sivuillakaan.
Eihän kyseessä ole se Amazonin 80e-lahjakortti ja siitä hyvitys-keissi ? Tuli vaan mieleen tuosta 80e summasta.
 

napsu

BANNATTU
BANNED
Liittynyt
25.08.2019
Viestejä
1 676
Eihän kyseessä ole se Amazonin 80e-lahjakortti ja siitä hyvitys-keissi ? Tuli vaan mieleen tuosta 80e summasta.
En usko, koska se lisättiin tässä kuussa veloitettuun summaan etusivulle.

Jaaha, rupesi tulemaan Lontoosta ulkomaanpuheluja. Soittavatkohan tuolta. En todellakaan ole vastaamassa, jos onkin häirikköpuhelu "Microsoftin tuesta". Lähettäköön mailia.

Ja eikä kyllä näy Nordeassakaan Mastercardini tiedoissa tuo maksu. Outoa. Laitoin Curvelle ja Amazonille viestit asiasta, setviköön keskenään. Amazonissa ei näy mitään tilaustakaan päivänä, jona Curven kuitti väittää ostoksen tapahtuneen, joten joku virhe siinä täytyy olla.

Ok, Amazonistan ne Lontoon puhelut tulivat. Sain tällaisen meilin, jossa asia selitetttiin:

"I tried to call you to discuss the e-mail you sent us regarding this order but unfortunately I could not get through to you.

Please find below information regarding our debiting process. If you still do not recognise this order and are confident that you did not place it, please let us know and we will request for the items to be returned and escalate the matter to the relevant department for further investigation.

The invoice amount of €39,74 has only been debited once. I can happily explain why two debits are appearing on your credit card statement:

If you place an order at Amazon.de or Amazon Marketplace and you select the Credit Card payment method, we always initiate a query with your bank. We run a check to ensure that the details are valid and that the card has not been reported as lost or stolen.

In the process, we request that the full invoice amount is debited. Some banks save this request as a debit. However, we don't take this debit through to the end. It's just a security query. The query isn't actually charged to your credit card.

It is only really charged after that. The credit card company normally identifies the reservation and the debit accordingly.

Please ask them about it.

The time period within which the reservation is deleted differs according to the different banks and credit card companies.

Please contact the bank from which you received the credit card and ask about this time limit. If that period has already elapsed, give their customer service department the authorisation code for the reservation so that they can cancel it. "


Mutta miksi tuo valetuplalaskutus näkyy kuitenkin Curve Cardin kuukausilaskutussaldossa? Olisiko tuolla tavalla pystynyt huijaamaan sen 100 punnan ostoksen 10 punnan hyvityksen saamiseksi?
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: |le
Liittynyt
18.10.2016
Viestejä
167
Miten tämä onnistu? Kokeilin ja myyjä ilmoitti minulle että luotolla ei kai käy. Pitäisikö olla Komplett kortin?
Curveen liitetty siis Komplettin kortti. Ja kun Curve tosiaan näyttäytyy debit-korttina, niin sillä menee maksu läpi.
 
Liittynyt
17.08.2017
Viestejä
269
Curveen liitetty siis Komplettin kortti. Ja kun Curve tosiaan näyttäytyy debit-korttina, niin sillä menee maksu läpi.
Hmmm... nyt kun ei ole Komplett käytössä niin haluan tietää voisinko käyttää jotain muuta kuten MasterCard esim. Stocka, Plussa jne?
 

Kautium

IOdootti
Tukijäsen
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
19 636
Nyt tuli Curven kanssa mielenkiintoinen ongelma vastaan. Se alkoi kaupassa herjaamaan että "Payment declined. You've reach your spending limit". Mietin että mitäs ihmettä, mutta onneksi sattui olemaan myös pankkikortti mukana ja sain ostokset mukaan. Kotona sitten tarkemmin tutkin sovellusta ja siellähän se näytti kortin tiedoissa, että joku helkutin 10 000 punnan vuosittainen käyttöraja on tullut täyteen, eikä sitä voi itse edes muuttaa. Siellä sovelluksen sivuilla lukee vian tylysti että "Like any card, the Curve card has limits". Ok, mutta yleensä noihin voi sentään itse vaikuttaa.

Edit.
Täällä jotain keskustelua aiheesta:

Curve siis itse päättelee käytöstä että minkä verran olisi hyvä raja missäkin tilanteessa ja kenellekkin, vaikka raha lähtee täysin erilliseltä tililtä. Saakohan tuota nostettua nykyään edes aspan kautta, vai onko tuo nyt sitten tarpeeton siihen saakka kunnes vuosi vaihtuu, olettaen että se raja ylipäätään nollaantuu kalenterivuosittain?
 
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
239 604
Viestejä
4 185 674
Jäsenet
70 772
Uusin jäsen
PaulusKaita

Hinta.fi

Ylös Bottom