Luottokortit

Mites muuten onko Komplettia jotkut kokeillut laittaa ja tehdä uutta hakemusta. Ja onnistunut siinä hylyn jälkeen? Oma hakemuksessa laitoin luvut vähän lonkalta ja ei välttämättä edes sinnepäin ihan.

Ehdoissa taisi lukea, että säilyttävät hylättyjäkin hakemuksia 3 kuukautta. Eli periaatteessa 3 kuukauden välein voisi hakea uutta. Ei ole omia kokemuksia.
 
Uskon, että voit pistää uuden hakemuksen heti jos tulee hylky.
Töissäkin joskus kun haetaan asiakkaalle luottokorttia ja isompi raja ei mene läpi niin pistetään heti perään uusi hakemus pienemmällä rajalla.

Olet ilmeisesti S-pankilla töissä?

Kompletilla turha laittaa uutta, tulee heti automaatihylsy. Siitä paska kortti että luottorajaa ei saa korotettua ja normaslituloisille luottoraja naurettavan pieniä.

Kompletin kortin hyvä puoli on ilmaisuus ja rahana tuleva cashback. Bonus on ainoa syy käyttää korttia.. Kaikissa muissa ominaisuuksissa häviää Norskille mennen tullen.
 
Järjestelmä ne hakemukset käsittelee automaattisesti niilläkin. Ja jos tulee (heti) hylsy niin haettava_luotto-tulot-lainat -suhde ei täytä heidän vaatimuksiaan.
Mut nääs kun Komplettia hakiessa sinä et edes hae haluamaasi luottorajaa. Eli et voi määritellä mitä haet luottorajan suhteen, vaan niiden systeemi päättää sen. Tsekkaa niiden hakukaavake niin näet.

Hylsyä tulee siis ihmisille ilman mitään luottorajapyyntöä.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Olisi mielenkiintoista tietää, että onko niillä kenelle hylsyjä tulee isot kk-tulot mutta myös paljon muita lainoja? Vai tuleeko hylsyjä myös isotuloisille, mutta velattomille?
Kannattaa lukea tätä ketjua vähänmatkaa taaksepäin niin löytyy monta esimerkkiä.
Ja kyllä, kohtuutulot ilman velkaa tuntuu olevan paras tapa saada hylky.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Kannattaa lukea tätä ketjua vähänmatkaa taaksepäin niin löytyy monta esimerkkiä.
Ja kyllä, kohtuutulot ilman velkaa tuntuu olevan paras tapa saada hylky.
Itse tuota hakenut aina kuukauden välein varmaan viimesen parin vuoden ajan ja aina hylky, brutto n. 4000€, muut luottokortit 10 000€ rajalla. Vaimolla samat lainat, po-tulot ym. mutta opintovapaalla 1700€/kk meni läpi.
Eli pienemmillä tuloilla ( käyttää todennäköisemmin luottoa) helpompi saada.
 
Kaikki Komplett-ostokset kannattaa kierrättää Google Payn ja Curven kautta, niin saa 2% myös ei-verkkokaupoista. En tiedä riitääkö jompi kumpi (GP/C).
 
Voihan se olla että kun on jo 3 korttia niin sekin vaikuttaa ettei Kompletia saa. 12 000 euroa yhteensä noilla luottoa.
 
Voihan se olla että kun on jo 3 korttia niin sekin vaikuttaa ettei Kompletia saa. 12 000 euroa yhteensä noilla luottoa.

Mulla oli komplettia hakiessa 6 olemassa olevaa korttia joissa luottorajaa yhteensä n 20k€, ja 3k€ luottorajalla kuitenkin kortin myönsivät. Tokikaan noilla ei velkaa ollut kuin pari tonnia sillä hetkellä, plus auto- ja asuntolaina. Vissiin katsoivat että elää tarpeeksi velaksi mutta virheettömät luottotiedot ja järkevät tulot niin kortti myönnettiin.
 
Pitääkö Komplettin hakemuksessa tuohon "Osuutesi muista luotoista" merkitä muilla korteilla oleva luottoraja vai käytetty luotto eli se mitä on maksettavaa?
 
Itse ainakin laitoin vain ne velat mitkä olen nostanut, eli korttien avoin velka eikä luottoraja. Misään ei ohjeistettu laskemaan myönnettyä luottolimiittiä velaksi, joten en sitä tehnyt.
 
Tein itse tossa vähän laskelmia kannattaisiko yrittää hakea komplettin korttia vai pysytellä vain Norwergian kortissa kun haetaan ilmaisilla korteilla mahdollisimman hyviä etuja. Itse käytän kaikkeen ostamiseen luottokorttia, mutta maksan sen aina pois, joten korttien koroilla ei mitään väliä, vain bonuksilla.

Norwegian:
  • 1% cashpoint pisteitä 10 000 euroon asti, jonka jälkeen 0,5%. Nollaantuu kalenterivuosittain.
  • 100 euroa on noin 1000 NOK, tästä 1% on 10 CashPoints (1 CashPoint ≈ 0.10 EUR*)
  • Paras rahallinen etu saavutetaan kun käytetään 10 000€ on eli kerätään vuodessa 1000 cashpoints = 100 euroa
  • CashPoint-pisteesi ovat voimassa sen vuoden loppuun saakka, jolloin teit oston, + 2 vuotta.
  • Hyvä sovellus ja laskutus + kaikki toiminut tähän asti moitteetta.
Kompletti
  • Luottokortin avulla voit kerryttää 500 bonuspistettä kuukaudessa ja 2 000 pistettä viimeisen kahdentoista kuukauden aikana. Maksi käyttö bonusten toivossa on vuodessa 20 000€ ja 5000€ kuukaudessa, jonka jälkeen bonuksia ei enää kerry.
  • 1 % muista ostoksista ja 2 % verkossa tehdyistä ostoista. Tuhlaa 100 EUR saa 10 bonus pistettä = 1 euroa / 20 bonus pistettä = 2 euroa. 100 bonuspistettä = 10 euroa
  • Paras etu saadaan jos käytetään korttia 10 000 - 20 000€ arvosta vuodessa, joilloin voi "tienata" 100-200 euroa "puhdasta" rahaa.

Vaikka teen kaikki ostokset mitkä vaan voin kortilla, niin en usko, että kulutus on tällä hetkellä vuositasolla yli 10 000€, jonka takia pysyn vielä ainakin vain Norwegian asiakkaana. Tykkään myös lomailla euroopassa, jolloin lennot saa cashpointtien avulla lähes ilmaiseksi. Norwegianilla on myös hyvin usein halvimmat lento hinnat eurooppaan, joten yhtiön käyttö ei ole perusteltua omalla kohdalla pelkästää, koska omistan kyseisen kortin. Toivottavasti ei vain mene konkkaan yhtiö, silloin siirto on varmaa. Jos olisi mahdollista saada Komplettin kortilla useimmiten tuo 2% bonus, niin silloin siirto voisi myös olla parempi, tuppaa vain ruokaostokset yms. olemaan ei-mastercard kauppoja ellei niitä pysty varmasti ja helposti jotenkin kierättämään, kuten joki ylempänä ehdotti. Silloin olisi mahdollisuus saada etuuksia 200€ edestä vr 100€ norwegian.

Jos on kova käyttämään korttia eikä halua maksaa mistään premium korteista, niin maksimi bonusten hakua molemmista korteista voisi olla ihan ok ratkaisu.
 
Viimeksi muokattu:
Itse siirryin Norwegianista pois juuri sen takia, että riskinä on ettei pisteitä pääse käyttämään, koska lentämään ei pääse / halua, tai vaihtoehtoisesti, että yritysjärjestelyjen takia pisteet vaan katoavat tai tehdään vähemmän arvokkaiksi.
 
Itse siirryin Norwegianista pois juuri sen takia, että riskinä on ettei pisteitä pääse käyttämään, koska lentämään ei pääse / halua, tai vaihtoehtoisesti, että yritysjärjestelyjen takia pisteet vaan katoavat tai tehdään vähemmän arvokkaiksi.
Norwegiania on tullut edelleen käytettyä mutta ihan samoja ajatuksia. Eli en suurta toivoa pisteiden hyödyntämiselle osaa elätellä. Mutta koska Kompett ei korttia tosiaan halua myöntää, ei sekään ole kelvollinen vaihtoehto.

Toisaalta, kuten @killerm tuossa laski, "voi tienata" on lopulta melko pieni summa. Ilmaista rahaa tottakai mutta jos ei helposti onnistu, en osaa pitää kovin järkevänä käyttää enempää aikaa miettien, voisiko kuitenkin sen muutaman euron saada.
 
Noniin Crypto.comin kortti saapui täsmälleen kuukauden jälkeen kun olin ”hakemuksen” sisään laittanut. Reilu satanen on käyttövaraa ladattuna, ja seuraavaksi kokeilemaan miten hyvin toimii, ja tuleeko se 2% ostoista takaisin kuinka sukkelaan.
Jos toimii kuten pitää niin menee Norwegianin kortti aika nopeasti säppiin ja kaikki ostot tuolla.
 
Noniin Crypto.comin kortti saapui täsmälleen kuukauden jälkeen kun olin ”hakemuksen” sisään laittanut. Reilu satanen on käyttövaraa ladattuna, ja seuraavaksi kokeilemaan miten hyvin toimii, ja tuleeko se 2% ostoista takaisin kuinka sukkelaan.
Jos toimii kuten pitää niin menee Norwegianin kortti aika nopeasti säppiin ja kaikki ostot tuolla.

Itsellä alun jälkeen innostus hiipui aika pahasti. Jotenkin ei ole luottoa rittävästi tohon lafkaan, etenkään sen MCO->CRO swapin jälkeen. Tämä luottamuspula näkyy siten, että en uskalla tankata kortille riittävästi rahaa sen varalle, että ei tarvisi kassalla aina miettiä että paljonko siellä on rahaa. Norskin kanssa tätä ei tarvi ikinä ihmetellä, kun luottoraja on 10k€. Lisäksi Norskin kortin numero on ulkomuistissa ja appi on oikeasti hyvä ja helppo käyttää. Tottumuksia vastaan on vaikea taistella, siis Norski pysyy yhä käytössä. Kädet ristissä että pisteillä on joku arvo myös joskus hamassa tulevaisuudessa. Niitä kun alkaa olla reilun 300e arvosta...

Varmaan harkitsen vielä ton Crypton kanssa. Ainakin niin kauan että rahat saa lunastaa takaisin. Komplettia voisi myös yrittää kalastella taas vaihteeksi. Vituttaa kyllä kun täällä periferiassa on niin vähän vaihtoehtoja :grumpy:
 
Noniin Crypto.comin kortti saapui täsmälleen kuukauden jälkeen kun olin ”hakemuksen” sisään laittanut. Reilu satanen on käyttövaraa ladattuna, ja seuraavaksi kokeilemaan miten hyvin toimii, ja tuleeko se 2% ostoista takaisin kuinka sukkelaan.
Jos toimii kuten pitää niin menee Norwegianin kortti aika nopeasti säppiin ja kaikki ostot tuolla.
Höh. Ja mulla tasan kuukausi sitten tilattua korttia ei vieläkään ole lähetetty:(
Joillakin mennyt kuukausia että saaneet omansa
 
Mitenhän kun maksoin epähuomiossa pari sataa euroa yli luottokortti laskun (Norwegian) niin tarvitseeko tehdä mitään?
Oletan tälleen ihan ilman perusteluita että se ylimennyt summa vaan vähennetään seuraavasta laskusta?
 
Jos maksoit kaikki pois, niin se jää sinne käytettävän luoton määrään plussana (eli jos 3k€ raja niin nyt käytössä on 3,2k€). Voi olla että palauttavat tilillekin, pankit ei tykkää jos menee yli tuolla tavalla paljon ja pitkäksi aikaa.
Jos taas jäi velkasaldoa vielä niin sehän vähentää sitä. Vaikka laskussa olisikin se minimilyhennyserä laitettu summaksi niin aina saa maksaa enemmän tai kaiken pois.
Ja vielä tarkennuksena se seuraava lasku tulee ihan täydessä summassaan, eli tätä liikaa maksettua osuutta ei vähennetä siitä, vaan velkapääoma ainoastaan pienenee. Jos siis kortilla on avointa saldoa näitä paria laskua enemmän
 
Jos maksoit kaikki pois, niin se jää sinne käytettävän luoton määrään plussana (eli jos 3k€ raja niin nyt käytössä on 3,2k€). Voi olla että palauttavat tilillekin, pankit ei tykkää jos menee yli tuolla tavalla paljon ja pitkäksi aikaa.
Jos taas jäi velkasaldoa vielä niin sehän vähentää sitä. Vaikka laskussa olisikin se minimilyhennyserä laitettu summaksi niin aina saa maksaa enemmän tai kaiken pois.
Olen pitänyt norwegianin visan aina plussalla. Heitän sinne aika-ajoin ennakkoon reilusti rahaa niin ei tarttee maksella laskuja (riski pienenee että heilahtaa korkeiden korkojen puolelle)
 
Olen pitänyt norwegianin visan aina plussalla. Heitän sinne aika-ajoin ennakkoon reilusti rahaa niin ei tarttee maksella laskuja (riski pienenee että heilahtaa korkeiden korkojen puolelle)

Norskin kortinhan saa laskutttumaan 100% lyhennyssummalla e-laskuna verkkopankkiin, aika varmuuden maksimointia pitää sitä plussalla... Komplettin tai muiden paperi/sähköposti/tekstiviesti/muuomähässäkkä laskuttajien kanssa tämän ymmärtäisin, mutta norskin kohdalla tuntuu vähän yliampuvalta.

Kukin toki tyylillään ja mikä omalla mielenrauhalle sopii :tup:
 
Pistin Kompletille uuden hakemuksen ja tällä kertaa luulisin että oikeilla täsmätiedoillakin. Mutta hylkyhän sieltä tuli heti.
 
Pidän itsekkin aina luottokortteja hiukan plussan puolella niin jos ostaa jotain pientä niin ei tarvitse kiiruhtaa maksamaan jottei tule tilihoidon kuluja.
 
Taitaa s-pankki olla yksi harvoja joka veloittaa jo ensimmäisestä laskusta. Kaikki muut mun ikinä käyttämät kortit (danske, nordea, säästöpankki, komplett, norwegian, ålandsbanken) lähettää kuluttoman ja korottoman ensilaskun jolla saldon voi maksaa pois täysin ilman kuluja. Ässä poikkeaa tässä normista ja veloittaa tilinhoitomaksu jo heti kun eka lasku lähtee, muut ei.
 
Taitaa s-pankki olla yksi harvoja joka veloittaa jo ensimmäisestä laskusta. Kaikki muut mun ikinä käyttämät kortit (danske, nordea, säästöpankki, komplett, norwegian, ålandsbanken) lähettää kuluttoman ja korottoman ensilaskun jolla saldon voi maksaa pois täysin ilman kuluja. Ässä poikkeaa tässä normista ja veloittaa tilinhoitomaksu jo heti kun eka lasku lähtee, muut ei.
Tässä myös syy miksi en Ässän Visa korttia käytä vaikka sellainen on ollut jo vuosia. Kovasti mainostavat ja kannustavat sen käyttöön mm. lähettelemällä kuukausittain muikkareita "Oletko unohtanut PIN-koodisi?" jne...
 
Voi olla että palauttavat tilillekin, pankit ei tykkää jos menee yli tuolla tavalla paljon ja pitkäksi aikaa.
Mistä tuo ilmenee, etteivät tykkää? Koskaan ei ainakaan itsellä ole mitään terveisiä pankilta tullut ja noissa satunnaisesti käytettävissä varsinkin on käytännössä aina se sata tai pari plussaa sisällä jotta ei sen satunnaisen pienen käytön jälkeen tarvitse vielä laskua pohtia.

K-plussa masteri taitaa olla ainoa, josta tulee takaisin. Ellei viimeaikoina ole muutoksia siihen tullut.

Tässä myös syy miksi en Ässän Visa korttia käytä vaikka sellainen on ollut jo vuosia. Kovasti mainostavat ja kannustavat sen käyttöön mm. lähettelemällä kuukausittain muikkareita "Oletko unohtanut PIN-koodisi?" jne...
Myös itsellä on ko. kortti ollut jo pitkään mutta ei, en tosiaan edes muista sen koodia. Siitä huolimatta jännä juttu jos osa saa spammia yhtenään, itse en ole saanut mitään terveisiä pitkiin aikoihin.
Kai tuollakin jotain viestintäasetuksia on joten onhan sinne voinut tulla ruksattua "en halua mitään" mutta tuon kaltainen "oletko unohtanut" ei välttämättä ole sitä, jonka edes voisi kieltää.

Tosin enpä edes muistanut tuota veloitusta ekasta laskusta. Eli säästyypä vaivalta ja antaa kortin olla jatkossakin tai näyttää sille saksia.
 
Tässä myös syy miksi en Ässän Visa korttia käytä vaikka sellainen on ollut jo vuosia. Kovasti mainostavat ja kannustavat sen käyttöön mm. lähettelemällä kuukausittain muikkareita "Oletko unohtanut PIN-koodisi?" jne...
Tuolta maksulta välttyy kun maksaa ennenkuin lasku tulee. Mutta ikävä homma kaikenkaikkiaan niin en itsekkään käytä
 
Onko ässällä edelleen PIN koodin kysely tai luottorajan nosto hakemus maksullisia? Ainakin ennen oli. Norskilla PIN koodin näkee sovelluksen kautta mikä on kätevää.
 
VMP Komplett Bankilta. Olen koko ajan maksanut reilusti etuajassa kokonaan luottokorttilaskun, koska siirrot kestää ja kirjautumispäiväkin ei ole kokemukseni mukaan niin tarkka kuin Norskilla. No nyt on rahat lähtenyt Osuuspankin tililtä 14.9. ja ja tänään 21.9. maksua ei vielä näy kortin tilitapahtumissa. Korttikin meni jumiin, koska eräpäivä on ohitettu. Kuinkahan kauan kestää selvittely? Alkaa kiinnostamaan käyttämään Norwegianin korttia pääsääntöisesti.
 
Noniin Crypto.comin kortti saapui täsmälleen kuukauden jälkeen kun olin ”hakemuksen” sisään laittanut. Reilu satanen on käyttövaraa ladattuna, ja seuraavaksi kokeilemaan miten hyvin toimii, ja tuleeko se 2% ostoista takaisin kuinka sukkelaan.
Jos toimii kuten pitää niin menee Norwegianin kortti aika nopeasti säppiin ja kaikki ostot tuolla.
Noniin nyt on vähän kokemuksia kertynyt. Tuntuu että alkuun ei lähimaksu kortilla onnistunut, mutta viime kerroilla taas toiminut joka kerta :confused: 2% takaisinmaksut CRO:na tullut samantien, Spotifyn 13,99€ kuukausimaksusta tuli takaisin 83,82 CRO mikä näyttäisi olevan reilu 11€. Tämä oli positiivinen yllätys kun luulin että nuo hyvittävät vain 9,99$ perusmaksun verran. Ajattelin kerätä 50€ edestä noita maksupalautuksia ja siinä vaiheessa vaihtaa aina euroiksi käyttövaraksi kortille.
Kaiken kaikkiaan posiitivinen kokemus tähän asti, vuorokauden sisään oli useamman tunnin huoltokatko vähän yllättäen mikä säikäytti että nytkö etukäteen ladatut rahat meni, mutta entistä ehompana palasi :thumbsup:
Meneillään olevat huollot tuolla voi näköjään aika läpinäkyvästi seurata Crypto.com Status
 
VMP Komplett Bankilta. Olen koko ajan maksanut reilusti etuajassa kokonaan luottokorttilaskun, koska siirrot kestää ja kirjautumispäiväkin ei ole kokemukseni mukaan niin tarkka kuin Norskilla. No nyt on rahat lähtenyt Osuuspankin tililtä 14.9. ja ja tänään 21.9. maksua ei vielä näy kortin tilitapahtumissa.

.
 
Viimeksi muokattu:
Komplettille näyttää kyllä kirjautuvan hitaammin kuin muualle. Ite siirsin valuuttaa torstaina 17.9 ja tänään näkyi vasta tilillä. Tosin näyttää että suoritus on kirjautunut perjantaina 18.9.
 
Curven appi on huonoin, mitä tullut vastaan ainakin perustamisvaiheessa. Kaikki liikkuu kuin juna ja jos on ongelma niin mistään ei pääse korjaamaan ongelmaa.

Valitti Komplettin luottokortista, että väärä eräpäivä, vaikka syötin muodossa MM/YY kuten aina. Sit kun yrittää lisätä uudestaan saman kortin niin tulee error.

Kokeilin sit lisätä Norwegianin kortin niin Curven appi jäi mustaan ruutuun ja Norwegian lähetti tekstarilla veloituksen varmistuskoodin, mutta sitä ei voi Curven appiin mitenkään syöttää.

Voi kurva sanoisi tsekkiläinen.
 
Laitoin myös jo 14. päivä vähän rahulia menemään kun oli jo luottoraja täyttymässä. Ei näy vieläkään... Perjantaina 18. päivä makselin lopun laskun pois ja tuo maksu näkyi jo tänään.
Olen paininut saman ongelman kanssa. Laitoin asiasta sähköpostia lauantaina, maanantaina, tiistaina ja tänään. Maksun siis tein 11.9. eikä näy vieläkään. En saanut vastauksia sähköposteihin, joten soitin asiakaspalveluun. Kuulemma Nordealla, joka Komplettin siirrot heidän mukaansa hoitaa, on jotain ongelmaa maksujen siirtämisessä.

Ei kyllä hyvää kuvaa anna paikasta, kun eivät viitsineet sähköposteihin vastailla vaikka puhelinkeskustelun perusteella ne kyllä oli luettu.
 
Curven appi on huonoin, mitä tullut vastaan ainakin perustamisvaiheessa. Kaikki liikkuu kuin juna ja jos on ongelma niin mistään ei pääse korjaamaan ongelmaa.

Valitti Komplettin luottokortista, että väärä eräpäivä, vaikka syötin muodossa MM/YY kuten aina. Sit kun yrittää lisätä uudestaan saman kortin niin tulee error.

Kokeilin sit lisätä Norwegianin kortin niin Curven appi jäi mustaan ruutuun ja Norwegian lähetti tekstarilla veloituksen varmistuskoodin, mutta sitä ei voi Curven appiin mitenkään syöttää.

Voi kurva sanoisi tsekkiläinen.

Mulla kanssa meni mustaan ruutuun jotenkin solmuun eikä päässyt millään eteenpäin. Cachen yms poiston jälkeen pelittänyt hyvin.
 
Tänään tuli Komplettilta viesti: ” Viimeisin laskusi on erääntynyt. Pyydämme sinua maksamaan vähimmäissumman mahdollisimman pian, mikäli haluat välttyä luottokorttisi asettamiselta käyttökieltoon.”

Laskun maksoin jo 14.9.2020

Vaikuttaa upealta pankilta.
 
  • Tykkää
Reactions: hmb
Vaikuttaa upealta pankilta.

En olisi itseasiassa kauhean yllättynyt, jos siellä hoidettaisiin noiden suoritusten kirjauksia ihan käsityönä. Vähän vaikea selittää miksi muuten olisi noin isoja ongelmia maksujen kirjautumisessa.
 
Pikemminkin vaikuttaisi siltä että niillä on tosiaan ongelmia tietoliikenteessä Nordean kanssa mutta kukaan ei tajunnut käydä laittamassa automaattimuistutusta myöhässä olevista maksuista pois päältä ennen kuin muistutukset ehti lähteä.

Ehkä siellä on ainoa jotain IT:stä tietävä saikulla tai ottanut lopputilin.
 
Pikemminkin vaikuttaisi siltä että niillä on tosiaan ongelmia tietoliikenteessä Nordean kanssa mutta kukaan ei tajunnut käydä laittamassa automaattimuistutusta myöhässä olevista maksuista pois päältä ennen kuin muistutukset ehti lähteä.

Ehkä siellä on ainoa jotain IT:stä tietävä saikulla tai ottanut lopputilin.
Itselläni OPn tili ja tosiaan 14.9. maksanut. Tosin ylempänä joku valitteli myös että oli 14. päivä maksanut eikä maksu näy.
 
Itselläni OPn tili ja tosiaan 14.9. maksanut. Tosin ylempänä joku valitteli myös että oli 14. päivä maksanut eikä maksu näy.
Minä olen tosiaan maksanut jo 11.9. ja lisäksi vielä laittanut kuvakaappaukset maksuista muutama päivää myöhemmin heidän pyynnöstään. Ei kirjattu suorituksia eikä sen jälkeen ole viesteihin vastattu, ainoastaan puhelimitse saanut vastauksia.
 
Niin tuo viittaukseni Nordeaan ei siis liittynyt maksavan asiakkaan tilipankkiin vaan
Kappas vaan meni jotenkin ohi.

Laitoin nyt viestiä Kompletille ja OPlle. En kyllä ala soittelemaan. Jää kyllä kohta tämä kortti käyttämättä, hyvästä bonuksesta huolimatta. Muutenkin niin hankala maksaa, kun on tottunut että kaikki tulee suoraan verkkopankkiin, ja nyt vielä ylimääräistä säätöä.
 
Itselläni OPn tili ja tosiaan 14.9. maksanut. Tosin ylempänä joku valitteli myös että oli 14. päivä maksanut eikä maksu näy.
Minäkin tein tilisiirron 14.9. Handelsbankenista Komplettiin. Olisi pitänyt tehdä jokin toinen päivä. Ei näy tilillä vieläkään. Huonosti ovat asiasta tiedottaneet.
 
Norskin kortinhan saa laskutttumaan 100% lyhennyssummalla e-laskuna verkkopankkiin, aika varmuuden maksimointia pitää sitä plussalla... Komplettin tai muiden paperi/sähköposti/tekstiviesti/muuomähässäkkä laskuttajien kanssa tämän ymmärtäisin, mutta norskin kohdalla tuntuu vähän yliampuvalta.

Kukin toki tyylillään ja mikä omalla mielenrauhalle sopii :tup:
Öö aijaa, onko asiat muuttuneet vai vaatiiko tuo jotain erikoiskikkailua. Luulin että automaattimaksu on mahdollista vain minimisumman osalta ja lopuista maksetaan sitten korkoa?
 
Öö aijaa, onko asiat muuttuneet vai vaatiiko tuo jotain erikoiskikkailua. Luulin että automaattimaksu on mahdollista vain minimisumman osalta ja lopuista maksetaan sitten korkoa?
Sieltä laskun alta löytyy "E-laskun laskutusasetukset" jossa voi vaihtaa laskutetaanko minimilyhennys vai koko käytetty luotto. Voi vaihtaa joko verkkosivujen kautta tai tuossa BN-appissa
 
Makselin omani OP:lta 15.9. ja maksu on näemmä kirjattu Kompletilla samalle päivälle. Olisikohan se ilmestynyt listaan 17.9. tai 18.9.
 
Lähetin Kompletin asiakaspalveluun viestin eilen klo 11.26 ja sieltä vastattiin 16.53:

”Kiitos viestistä. olemme saaneet suorituksesi 14.9. Valitettavasti teknisen vian vuoksi suorituksesi ei ole kohdistunut Komplett Bank Mastercard luottokortti tilillesi. Olemme paikantaneet ongelman ja korjaamme virhettä parhaillaan. Pahoittelemme viivästystä asian käsittelyssä.”
 
Lähetin Kompletin asiakaspalveluun viestin eilen klo 11.26 ja sieltä vastattiin 16.53:

”Kiitos viestistä. olemme saaneet suorituksesi 14.9. Valitettavasti teknisen vian vuoksi suorituksesi ei ole kohdistunut Komplett Bank Mastercard luottokortti tilillesi. Olemme paikantaneet ongelman ja korjaamme virhettä parhaillaan. Pahoittelemme viivästystä asian käsittelyssä.”
Kauan tuntuu virheen korjaaminen kestävän.
 
Komplettin kortti on ollut noin kuukauden käytössä eikä lähimaksu tunnu toimivan kunnolla. Ainakin joka toinen kerta saa näppäillä pin-koodia. Norwegianin kortilla kysyi sitä todella harvoin.
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
258 470
Viestejä
4 497 476
Jäsenet
74 211
Uusin jäsen
merts

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom