Ajattelepa asia persaukisen näkökulmasta, jos vaikka on jättänyt velkaa kortille jotta maksaa matkan osissa tms. Heti tulevalla hyvityksellä ei tarvitse maksaa loppuja eriä ja raha jää normaalisti käytettäväksi muuhun.
Eihän tuo ole muuta kuin helvetin hyvää asiakaspalvelua pankin puolelta
Onhan siinä eroa, varsinkin kun Norskin reklamaation saa tehtyä suoraan sovelluksesta ja ladattua mukaan liitteet...
Kompletin vastaava toiminta. Reklamaatiota ei heillä saa tehtyä sivujen kautta. Laitoin kyselyn miten teen, kyseessä lentoyhtiön peruma lento ja lentoyhtiö ei vastaa mitään..
Vastaus
"
Hei!
Kiitos viestistäsi. Suosittelemme sinua olemaan yhteydessä matka- ja peruutusvakuutuksen tarjoajaan Gouda:an.
Goudan Helsingin toimisto:
Puhelin: +358 207 436 400
Sähköposti:
gouda@gouda.fi"
Selitin että ei ole vakuutusasiat ja kortin myöntäjä on vastuussa.
Seuraava vastaus ja mukana pdf liite joka olisi pitänyt tulostaa, täyttää ja lähettää:
"
Hei!
Kiitos viestistäsi. Pyydämme ystävällisesti täyttämään liitteenä olevan lomakkeen ja palauttamaan sen allekirjoitettuna. Muistathan myös liittää mukaan pyydetyt tositteet.
Huomioithan, että lisääntyneen yhteydenottomäärän vuoksi vastausaikamme ovat pidentyneet.
Pyrimme vastaamaan sinulle mahdollisimman pian, kun olemme vastaanottaneet dokumentit"
Hirveä show satasen lennoista..