Sit sun pitää kai levuttaa manuaalisesti. Tai vissiin toi knowledge transfer antaa niitä kanssa, mut mun käsittääkseni se maksaa kultaa ja en oo erityisemmin ees tutkinut, mikä siinä on se idea.
Jees, ajattelin aloittaa session. Heitän pari dungeonia päähahmolla ja sitten katson mitä powerlevel avatulla hahmolla saa tehtyä tuolla Vernissä, mitä ei(verrattuna päähahmoon).
Pikaisena vinkkinä kaikille jotka sitä vielä eivät ole oivaltaneet, noi vihreätkin on arvokkaita. Ja siniset ovat helvetin arvokkaita! Siis noi engraving kirjat, ja siinä on just pieni mutta vieläkin merkittävä kikka. Purppuria ei edes vielä ole paljoa. Mä puhun siis niistä nimenomaisista engraving kirjoista, jotka ovat
tradable että samalla
valittavissa. Mä tuhlasin noita aivan tolkuttomasti valitsemalla sellaisia mitä halusin, sen sijaan että olisin valinnut sen mukaan mikä on tehokkainta. Ja sitten kun alkaa löytää sinisiä ja purppuroita valittavia, niin siinä vaiheessa ne erot kasvaa.
Radium just tuossa ehti väliin ihmettelemään eli täydennys väliin kursiivilla.
Eli mä näkisin "ongelmana" tehokkuuden optimoinnin. Tehokasta on myydä kaikki mitä pystyy, ostaa halpoja niin kauan kuin niitä markkinoilla riittää,
ja sitten ne kirjat joita ei pysty myymään niin niiden hankkiminen tuntuu hitaalta. Toi mun valitsemani elegian's touch vaatii vielä investointia, se on hyvin ei-meta eli kohtalaisen halpa, mutta mä en enää tarvitse yhtään chaos dungeonia vetäessä edes health potioneita. Isken sen manashieldin päälle, hypin isojen vihollisryhmien keskellle ja pomojen viereen, spammaan awakenina ja ainakin kolmea isoa ja hidasta loitsua omiin jalkoihin.
Guardian raideista olen tehnyt muut paitsi Vertus on vielä tekemättä kun se selvästi on oikea haaste, en ole vielä kertaakaan respawnannut noissa kun muut pelaajat ehtivät käyttää ne kolme jaettua mahdollisuutta ennenkuin itse ehdin kuolla, heikompaa vastaan en välttämättä myöskään enää tarvitse noita paljon enemmän pelaamista vaativia 30% potioneita.
Sitä siis voi kraftata silveriä vastaan, mutta se vaatii myös niiden kukkasten keräämistä ihan kivasti. Tavallaan sellainenkin kuuluu tälläisen MMO:n grindauslooppiin mutta vitsi joo, mielellään ei jos pystyn välttämään.
Mulla on päähahmolla pari engraving purppuraa avattuna, MP efficiency, eli yksi sellainen pallero antaa +12. Tuota MP regen määrää täytyy boostata kunnolla, jotta voi käyttää Elegian's touch. Eli mikä diablossa oli "mana shield". Mun tuuhein setti on MP eff +12, magick stream +12 noi engraving pallerot eli ne kaksi mitkä ovat virtuaalisia "varusteita". Sitten muut kimmeltimet(accessories) boostaa tällä hetkellä ekan täyteen level 3, tokan level 2(+12 palleroista loput 3x +1), awakening on kompromissina vasta level 2. Vastaavasti mun igniter pallero on vasta +6 eli sinisiä kirjoja on 11/20 luettu. Ja turhina varusteina 3x +1 igniter sekä +4 hitmaster, toi vika tulee ability stonesta jota ei voi nyt suoraan turhaksi sanoa, mutta noi igniter pitäisi vaihtaa varusteista sellaisiin versioihin jotka antaa +1 magick steam tai awakening.
Esim. igniter on kallis, joten noita kalliita kannattaa avata non-tradable versioita, halvat(mitä haluaa kokeilla) ostaa markkinalta muilta jotka myy niitä pilkkahinnalla, ja aina sellaiset jotka voi itse valita, valitsee sen markkinoilta kalliimman ja myy pois.
Tai noh siis tuo systeemi toimii mulla OK. Kultaa kanssa sitten saa kulumaan hyödylliseen juttuun paljon. Mulla näyttää siis että hahmoja saa olla 6 per serveri, ehkä. Jos haluaa lisää niin yksi maksaa ehkä 800 noita krystalleja.
Vähän ehkä sekava selitys mutta siis tälläisen olen saanut aikaan sen jälkeen kun pääsin siitä puuduttavasta ggggggg päätehtävistä ohi ja sain noin eri raidit ja dungeonit auki. Ja samalla sitä kultaa tulee kulumaan reippaasti jos lähtee miettimään useamman hahmon avaamista. Enemmän kirjoja, enemmän kaikkea.
Mun mielestä tälläinen on just kivaa kun pääsee riittävän monipuolisessa pelissä miettimään itse juttuja ja kehittämään sitä sun hahmoa sun näköiseksi, ensin kai sisäisesti ja myöhemmin ulkoisesti.