Lost Ark (PC)

Manicelli

Amatööri Nesteintoilija
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
57
No kirjoitetaanpa oma mielipide/valitus. Testasin vähän aikaa lauantaina. Beatrice servulle jonottelin ja pääsin sisään n. tunnissa. Sitten hahmon tekeminen ja nimeäminen. Aina jumittaa samaan kohtaan eli kaikki nimet joko jo käytössä tai ei kelpaa. Alkoi v*tuttamaan niin paljon että hahmon nimeksi tuli sitten "V*tuttaa". Hahmoluokan valitseminen oli tehty hienosti kun pystyi testailemaan skillejä ennenkuin tekee päätöksen.

Hahmon liikuttelu hiiren klikkauksilla on ihan ok mutta jäin kaipaamaan WASD liikkumista. Varsinkin kun on keypad minkä kanssa voisi hoitaa liikkumisen tatilla. Tässä vähäisessä testissä en tosin keypadille alkanut asettelemaan nappeja. Pidemmässä testissä ne pitäisi kyllä asetella koska omille sormille "qwer" ja "asdf" napit skilleille ei tuntunut hyvältä. Kaikkeen tottuu mutta aina tulee mentyä helpoimman kautta jos vain mahdollista.

Visuaalisesti ihan mukavan näköinen peli. Skillien animaatiot näytti hienoilta ainakin lyhyen testailun perusteella. Puheet vain osaan dialogista on kyllä omituinen ratkaisu mutta kaiketi siinä taustalla on ollut budjettikysymys. Itse voisin pelata vaikka kokonaan ilman puheita ja olisivat laittaneet senkin budjetin muuhun.

Mistä päästäänkin siihen suurimpaan (yleensä epäsuosittuun) valitukseen. Pelissä tehty tuki 21:9 kuvasuhteelle mikä on positiivista mutta eivät sitten ajatelleet että 32:9 on myös olemassa. Kyllä ne mustat palkit sivuilla vaan häiritsee sen verran paljon että peli-into hiipuu.

Ehkäpä sitä tulee tätäkin peliä testattua uudestaan sitten kun vähintään servutilanne on korjattu ja pääsee suoraan sisään. Arvosteluista päätellen pelissä kuitenkin olisi tosi paljon erilaista tekemistä.

Nyt on taas laskettu ärsytystasoa kirjoittamalla oma valitus 32:9 tuen puuttumisesta vaikka se ei ketään kiinnostakkaan. Pitää seurailla mihin suuntaan tämä peli tästä menee.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Nyt on taas laskettu ärsytystasoa kirjoittamalla oma valitus 32:9 tuen puuttumisesta vaikka se ei ketään kiinnostakkaan.
Olisiko syynä se, että noi uw resot antaa etua pvp:ssä koska näet laajemman alueen.
Itsekin pelaan 16:9 näytöllä pakotetulla 21:9 resolla niin tulee reilusti lisää näkyvyyttä ympärille.
 

Manicelli

Amatööri Nesteintoilija
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
57
Olisiko syynä se, että noi uw resot antaa etua pvp:ssä koska näet laajemman alueen.
Itsekin pelaan 16:9 näytöllä pakotetulla 21:9 resolla niin tulee reilusti lisää näkyvyyttä ympärille.
Sehän se todennäköisin syy on. Itse pelaan vain pve. Ei tuo pvp kiinnosta ja minun mielestä on kehittäjien laiskuutta se että suoraan vaan rajoitetaan kuvasuhteet eikä keksitä luovaa ratkaisua siihen että pvp saadaan reiluksi oli kuvasuhde mikä tahansa. Näitä ratkaisuja ihan varmasti löytyisi jos vain haluaisivat yrittää.
 
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
98
Voiko tätä verrata Lineage 2:seen muuten kuin, molemmat click to move tyyppisiä? :O
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Nyt jälleen pääsi Antarekselle jonottamatta pelailemaan. Eli onneksi tuo jonotusongelma ei koske kaikkia EU palvelimia.
 

Radium

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
514
Sehän se todennäköisin syy on. Itse pelaan vain pve. Ei tuo pvp kiinnosta ja minun mielestä on kehittäjien laiskuutta se että suoraan vaan rajoitetaan kuvasuhteet eikä keksitä luovaa ratkaisua siihen että pvp saadaan reiluksi oli kuvasuhde mikä tahansa. Näitä ratkaisuja ihan varmasti löytyisi jos vain haluaisivat yrittää.
Näiden top downien tyyppistä joskus tehneenä tuossa on oikeasti paljon muutakin ongelmaa kuin pelkkä pvp balance erikoisilla kuvasuhteilla. Vaikuttaa merkittävästi mm. verkkoliikenteeseen ja karttasuunnitteluun paljonko pelaaja näkee ruudulla. Jo pelkästään dead zoneihin eli mm. kartan reunoihin, alueiden väleihin käytettävän työajan määrä olisi merkittävä marginaalisen käyttäjäryhmän takia.
 

Manicelli

Amatööri Nesteintoilija
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
57
Näiden top downien tyyppistä joskus tehneenä tuossa on oikeasti paljon muutakin ongelmaa kuin pelkkä pvp balance erikoisilla kuvasuhteilla. Vaikuttaa merkittävästi mm. verkkoliikenteeseen ja karttasuunnitteluun paljonko pelaaja näkee ruudulla. Jo pelkästään dead zoneihin eli mm. kartan reunoihin, alueiden väleihin käytettävän työajan määrä olisi merkittävä marginaalisen käyttäjäryhmän takia.
Juu uskon että saattaa olla kaikennäköistä ongelmaa, tuo pvp nyt vaan sattuu olemaan se tikku lihassa yleensä. Sitä ei vaan maallikkona välillä ymmärrä että miksi on samankaltaisia pelejä missä toisessa toimii kun junan vessa ja toisessa ei. Voi olla että tuossa minun aikaisemmassa viestissä missä sanoin laiskuudeksi on hieman vielä katkeruutta D2R puolelta missä 32:9 tuki hävisi alphan jälkeen. Ihan järkevästä syystä mutta ihmetyttää miten tuollainen moka (vihut eivät agroa) ei tule ilmi aikaisemmin kun alkuperäinen kuvasuhde oli 4:3. Luulisi että jo 4:3 --> 16:9 (ja sen jälkeen 21:9 ja 32:9) nostossa testataan että olennaiset asiat toimii. Mutta joo lopetan tämän offtopicin tähän.
 
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
840
Itsehän sain ehkä puolen minuutin dc:n jonka jälkeen oli niin tunkkoista etten päässyt enää edes jonottamaan saati jonon ohi. Noh, klo 12 reset meinaa että aamulla ehtii tekemään rästiin jääneet jutut. Oli siinä kohtaa Vertus (ilvl 420 guardian) kesken ja on muuten iso hyppy vaikeustasossa. Neljä kertaa taisin ehtiä failata pugien kanssa, ja kaksi kertaa pitäisi kumminkin ajaa...
 
Liittynyt
02.12.2018
Viestejä
34
Viikonloppuna tätä päivällä pääsi pelailemaan. En erityisen pitkälle vielä päässyt mutta ihan mukiinmeneveltä vaikutti. Serverit on kyllä ollut niin tukossa etten ole näin arkena töiden jälkeen päässyt sisään ollenkaan. Nyt pääsin sentään jonoon asti
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Juu uskon että saattaa olla kaikennäköistä ongelmaa, tuo pvp nyt vaan sattuu olemaan se tikku lihassa yleensä. Sitä ei vaan maallikkona välillä ymmärrä että miksi on samankaltaisia pelejä missä toisessa toimii kun junan vessa ja toisessa ei.
Toi nyt vaan on se riski jos haluaa ostaa uw monitorin kun 99% ei semmoista käytä ja pelit menee sen mukaan. Varsinkin jos moninpelistä puhutaan.
 
Liittynyt
06.01.2017
Viestejä
213
Mites tässä nyt pitäisi edetä. Eilen tuli lvl 50 mittariin mutta arkkeja pitää vielä löytää. Pitääkö ne juosta ennen kuin pääsee tekemään mitään järkevää vai voiko ne skipata?
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
Pelaa sinisiä tehtäviä ainakin siihen asti, että pääset Vern Castleen asti - siellä aukeaa useampi eri "end game" aktiviteetti, joita voi aloittaa jauhamaan ilvl250+ jälkeen. Arkki-questilinja taitaa jatkua tuon jälkeen vielä pitkälle.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Pelaa sinisiä tehtäviä ainakin siihen asti, että pääset Vern Castleen asti - siellä aukeaa useampi eri "end game" aktiviteetti, joita voi aloittaa jauhamaan ilvl250+ jälkeen. Arkki-questilinja taitaa jatkua tuon jälkeen vielä pitkälle.
Itsellä sama tilanne, eilen tuli lvl 50 ja olen menossa päätehtävää siellä Steampunk saarella. Elikkä tuo Vem Castle on vissiin jonkin verran vielä eteenpäin? Ja sitten kun tuohon päässyt niin voi alkaa tekemään jotain end game aktiviteetteja ja pitää vähän taukoa main questista jos oikein ymmärsin?
 
Liittynyt
15.12.2016
Viestejä
399
Itsellä sama tilanne, eilen tuli lvl 50 ja olen menossa päätehtävää siellä Steampunk saarella. Elikkä tuo Vem Castle on vissiin jonkin verran vielä eteenpäin? Ja sitten kun tuohon päässyt niin voi alkaa tekemään jotain end game aktiviteetteja ja pitää vähän taukoa main questista jos oikein ymmärsin?
Endgamessa on limitti kuinka monesti niitä tehdään per päivä, eli taukoa ei tule oikeastaan yhtään. Käsittääkseni powerpassia käyttämällä altti hyppää vern castleen ja hän voi aukaista chaos dungeonit aikaisemmin.
 
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
95
Lost ark ja New world keränneet suuria pelaajamääriä kahden vähän erilaisen genren peleihin.
Mistä näin suuri kiinnostus? amazon ainakin yksi yhteinen tekijä.
 
Liittynyt
25.12.2016
Viestejä
182
Menestystä varmaan myös auttaa hyvä ajoitus julkaisulle, Diablo ei monelle maistunut ja nyt tuntuu Aasia teemalla maustettu viihde muutenkin lyövän läpi ihan mainstream tasolla Euroopassa/USA (esim. Netflixissä monessa maassa nyt Aasialaiset sarjat katsotuimpien listalla).

itselle tämä on ensimmäinen MMO mitä pelaan noin 10 vuoteen. Päätin kokeilla hypen takia ja ainakin itselle upposi alkuun suhkoot helppo eteneminen pelissä (kokemattomankin pelaajan helppo päästä sisään), tarpeeksi mielenkiintoinen tarina ja erittäin näyttävä ja melko toimiva taistelumekanismi.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Pätsiä pukkaa, ja käsittääkseni tähän kuuluu myös client patch.
Servut alhaalla alkaen klo 10, arviolta kello 13 asti.

  • Fixed an issue where Royal Crystal refunds can get stuck pending when using the currency Exchange.
  • Made improvements to store connection and Product Inventory issues.
  • Fixed an issue where Procyon’s compass schedule could show an incorrect time for Adventure Islands.
  • Fixed an issue where dyeing the Northern Lawmaker skin on any Warrior sub-class would prevent the skin from displaying properly.
  • Fixed an issue where emoticons would be displayed as text when two players with different language settings were chatting.
  • Fixed an issue with DX11 where the UI Scale becomes offset for after changing from native resolutions while in Full Screen.
  • Fixed an issue where players were getting booted from the game while playing in the Central Europe region.
  • Implemented the groundwork for a new region to host servers in Europe, called “Europe West.” While you will be able to see this region selection tab after the maintenance is complete, these servers will not be available to players immediately.


itselle tämä on ensimmäinen MMO mitä pelaan noin 10 vuoteen. Päätin kokeilla hypen takia ja ainakin itselle upposi alkuun suhkoot helppo eteneminen pelissä (kokemattomankin pelaajan helppo päästä sisään), tarpeeksi mielenkiintoinen tarina ja erittäin näyttävä ja melko toimiva taistelumekanismi.
Täällä sama homma, edellisen kerran MMO peliin koskenut wowin puolella kun Cataclysm lisäri tuli 2010 ja sekin jäi aivan hetken huviksi.

Nyt maistuu Lost Ark hurjan hyvin.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Nähtävästi powerlevelausta ei voikkaan käyttää kun dingaa 50, vaan pitää päähahmolla jatkaa päätehtävää eteenpäin. Eli voisin olettaa että ainakin se steampunk saari pitää kokonaan tehdä main questista ja ties vaikka jotain tehtäviä siellä Vern castlessa vai mikä onkaan.

Sorceress on tähän asti tuntunut aika OP:lta kun voi napin painalluksella clearaa koko kuvaruudun ihan ekoista leveleistä tänne 50 asti ja samoin huomaa että bossitaisteluissa tekee huomattavasti enemmän DPS kuin muut pelaajat. Powerlevelauksen käytän varmaan Artilleriin, se vaikuttaa myös sellaiselta että napin painalluksella saa koko näytön räjähtämään sekä myös bossi DPS taitaa olla pelin kovimpia sillä.
 
Liittynyt
19.12.2016
Viestejä
231
Nähtävästi powerlevelausta ei voikkaan käyttää kun dingaa 50, vaan pitää päähahmolla jatkaa päätehtävää eteenpäin. Eli voisin olettaa että ainakin se steampunk saari pitää kokonaan tehdä main questista ja ties vaikka jotain tehtäviä siellä Vern castlessa vai mikä onkaan.

Sorceress on tähän asti tuntunut aika OP:lta kun voi napin painalluksella clearaa koko kuvaruudun ihan ekoista leveleistä tänne 50 asti ja samoin huomaa että bossitaisteluissa tekee huomattavasti enemmän DPS kuin muut pelaajat. Powerlevelauksen käytän varmaan Artilleriin, se vaikuttaa myös sellaiselta että napin painalluksella saa koko näytön räjähtämään sekä myös bossi DPS taitaa olla pelin kovimpia sillä.
Joo. Meni itseltäni(kin) ohi, että lvl 50 ei riitä vaan pitää olla myös main quest linessa tarpeeksi pitkällä, jotta saa dailyt jne. auki. Siinä mielessä sivutehtävien tekeminen olikin täysin turhaa, tosin eipä ne aikaa juurikaan vieneet.

Ja juu, steampunk-saari on vika ennen kuin menet Verniin ja siellä vielä edistät sitä. Itselläni meni yksi ilta eli joitain tunteja nuo tehdessä.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Sitä steampunk saartahan ei tarvitse tehdä, ite painelin suoraan Verniin ku oli 50 lasissa ja avasin kaiken end game kontentin. Ehkä tänään tai huomenna käyn sen edellisen saaren nakuttelemassa loppuun jahka dailyt on tehtynä
 
Liittynyt
02.12.2019
Viestejä
649
Sorceress on tähän asti tuntunut aika OP:lta kun voi napin painalluksella clearaa koko kuvaruudun ihan ekoista leveleistä tänne 50 asti ja samoin huomaa että bossitaisteluissa tekee huomattavasti enemmän DPS kuin muut pelaajat.
En tiiä muista pelaajista, koska ainoastaan world bosseja oon tappanut muiden kanssa ja siinä kaaoksessa ei kyllä damage-eroja huomaa, mutta en ainakaan itse kummoista eroa huomaa berserkeriin verrattuna damagessa. Eri pelityyli vain. Berserker poppaa cooldownit ja sitten odottelua, kun taas sorceress pystyy aika hyvin spammaamaan skillejä. Optimaalisessa tilanteessa sorceress varmasti viekin voiton, en epäile sitä yhtään, mutta optimaalista tilannetta voi olla vaikea löytää etenkin randomien kanssa.
 
Liittynyt
09.11.2016
Viestejä
116
Pitää jossain vaiheessa testailla enemmän eri hahmoja, mutta tällä hetkellä gunlancerilla tulee myös välillä sellaisia hetkiä, ettei oikein ole cooldowneja käytettävänä ja joutuu hetken pyörimään paikoillaan ennen kuin saa taas kaikki isot CD:t käyttöön. Mieluummin kyllä nakuttelisin jatkuvasti tai sopivalla kierrolla eri skillejä, enkä näin että isken debuffit vaikka pomoon ja tämän jälkeen poltetaan kaikki CD:t ja sitten odotellaan 10-15 sekunttia.

EDIT: "Blue" buildilla yllättävän hyvä kuitenkin tuo AoE-kyky ja gunlancer kokonaisuudessaan kyllä pelityyliltään yllättänyt, eikä tuo hieman hitaampi pelityyli haittaa.
 
Liittynyt
23.06.2019
Viestejä
262
Joo-o saisivat kyllä keksiä noihin jonoihin jonkun ratkaisun. Kerrankin ehtis pelata mutta jo päivällä älyttömät jonot.
 
Liittynyt
14.02.2017
Viestejä
1 372
Joo-o saisivat kyllä keksiä noihin jonoihin jonkun ratkaisun. Kerrankin ehtis pelata mutta jo päivällä älyttömät jonot.
Kannattaa varmaan mainita servun nimi jotta muut täällä osaavat sitten välttää jos on uusia pelaajia tulossa. :)
Itse olen pelannut Antareksessa ja aina päässyt suoraan pelaamaan klo 18:00 maissa jonottamatta, toki parit kerrat joutunut uudelleenkäynnistämään koska "too many connections" erroria pukannut. Ja tietääkseni on muitakin servuja joissa on vielä vähemmän pelaajia kuin Antareksessa.

Hyvä puolihan on että vaikka kaverin hahmo olisi toisella serverillä, pystyy silti yhdessä pelaamaan dungeoneita yms jos oikein ymmärsin. Ja olisikohan nuo kauppapaikatkin olleet yhteiset kaikilla eikä vain serverikohtaiset.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
1 922
No sinnehän aukee kokonaan uus region Eurooppaan. Vissiin eivät pysty kasvattamaan enää kapasiteettia tuohon Central Europe regioniin pelin rajoitteista johtuen (varmaan siksi, että kaikki regionin servut ovat samassa matchmakingissa instansseihin).

Eipä siinä oikein muuta voi tehdä. Jonothan kyllä varmasti helpottaa ennen pitkää ihan itsekseen kun MMO-hopperit saa tarpeekseen.
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 665
Onko dunkkuja vieläkään saatu korjattua?
Vielä eilen dunkkuihin ei päässyt tiimissä kun koko roska oli aivan tukossa.
 

Radium

Tukijäsen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
514
Chaos dunkut + guardianit toimi normaalisti eilen ja tänään
Eilen oli ainakin matchmaking ihan rikki Procyonilla. Ei toiminu dunkut, coopit, team matchit yms.

Myös kaupan toimivuus ollut rikki edelliset päivät satunnaisesti ja siihen on sidottu mm. auran toimivuus, kristallimäärät yms. sekalaista.

Yleisesti ongelmiin ja jonoihin liittyen siellä on vissiin tullut softapuolella arkkitehtuuriset rajat vastaan eli siihen ei nopeasti auta vaikka nappia klikkaamalla saisi tuhat Amazonin top tier -palvelinta käyntiin tai Jeff Bezos kuskaisi tuhat kiloa kultaharkkoja koodaajien kahvihuoneeseen. Hätäratkaisuna on nyt tekeillä tuo uusi region, kun muuhun ei pystytä nopeasti tai ehkä lainkaan. Ilman account/hahmosiirtoja voi kyllä tuonkin hyöty jäädä pieneksi joksikin aikaa ja niiden siirtotyökalujen toteutukseen tarvitaan varmaan samaa porukkaa, jotka ovat jo sidottuna nykyisiin ongelmiin.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Se uusi EU region aukeaa tänään kello 19:00, ja sisältää 8 uutta serveriä.


Eikös tuo muuten mene niin, että ei voi pelata mitään ristiin noiden uusien EU West servujen kanssa?
Ymmärsin että se on näin myös EU<->NA välillä.
Regionin sisällä onnistuu sitten ristiin pelaaminen suurimmassa osassa sisältöä?
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Muina päivinä päässy puolen tunnin jonottelun jälkeen sisään mutta tänään näemmä taas on aika paljon ruuhkaa, ei pääse edes jonottelemaan serverille. Noh onneks on huominen vapaa niin voi sulkapallon jälkeen illalla loggailla sisään

EDIT: Jaa nyt menikin ja jonoa oli alle 150(Sceptrum serverinä)
 
Liittynyt
25.12.2020
Viestejä
922
Se uusi EU region aukeaa tänään kello 19:00, ja sisältää 8 uutta serveriä.


Eikös tuo muuten mene niin, että ei voi pelata mitään ristiin noiden uusien EU West servujen kanssa?
Ymmärsin että se on näin myös EU<->NA välillä.
Regionin sisällä onnistuu sitten ristiin pelaaminen suurimmassa osassa sisältöä?
Juurikin näin ja koska hahmoja ei voi siirtää niin eipä Headstart servuilta porukka ainakaan tuonne uuteen regioniin siirry. Eikä muistakaan ellei ole tähän asti vaan jonottanut, kaikki peliin käytetty aika menee hukkaan uuteen regioniin siirtyessä, aivan pösilö yritys korjata ongelmaa.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 726
Sitä steampunk saartahan ei tarvitse tehdä, ite painelin suoraan Verniin ku oli 50 lasissa ja avasin kaiken end game kontentin. Ehkä tänään tai huomenna käyn sen edellisen saaren nakuttelemassa loppuun jahka dailyt on tehtynä
Hmm itse just seilasin sinne steampunk saarelle ja olen 50. Täytyykö tuolla Vernissä siis jotain tehtäviä tehdä, jotta saisi noi jutut auki? Voisin tosiaan ottaa hatkat tuolta ja katsella muuta.

Tekisi mieli alkaa oikeasti pelata eikä vain juosta näitä tyhjenpäiväisiä "questeja", mä en yhtään enää viitsi lukea niitä stooreja kun ne tuntuu kaikki niin merkityksettömiltä. Ainoastaan kaksi kertaa kuollut tähän mennessä yhtä avoimen maailman pomoa vastaan taistellessa, noi tavalliset dungeonit ovat aika heikkoja haasteita.





Tosiaan jos joku on aloittelemassa niin allaolevat vihreällä näkyvät serverit ovat niitä jotka enimmäkseen ovat vähemmän kuormitettuja, ja usein jonottomia. Peli itse ei kerro kovin tarkkaan kuinka paljon pelaajia kullakin serverillä on. Tuossa alkuillasta kun kirjoitin tätä viestiä, kaikki serverit tietysti olivat "busy", mutta suuri osa ei ole niin erityisen kuormitettu. Useimmat kuvien ottohetkellä vihreistä oli jonottomia tai n. 500 jonolla. Kun taas noi muut oli 5000-15000 jonoilla. Lonkalta veikkaisin että pahin tilanne voisi olla joskus 7-9 välillä illalla, silloin jopa noihin parhaimpiin voisi joutua hetken jonottaa.

1645113454398.png

1645113430387.png

1645113405997.png
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 317
Täytyykö tuolla Vernissä siis jotain tehtäviä tehdä, jotta saisi noi jutut auki? Voisin tosiaan ottaa hatkat tuolta ja katsella muuta.
Juu, Vernissä on tehtäviä jotka avaavat chaos dungeonin, raidit sekä una's taskit eli ne dailyt. Sekä muutakin ns. endgame juttuja.

Itse olin steampunk saaren pelannut lähes loppuun, kun kuulin että sen voisi ihan hyvin skippaa.
Sen kuin purjehtii Verniin.

Tosin mulle passaa ihan hyvin hiljakseltaan edetä questien mukana Verniin asti, ja niin teinkin.

Ainoastaan kaksi kertaa kuollut tähän mennessä yhtä avoimen maailman pomoa vastaan taistellessa, noi tavalliset dungeonit ovat aika heikkoja haasteita.
Kyllähän dunkut helppoja on ihan yksin ja hardilla, tosin tähän kyllä varmasti vaikuttaa classi millä pelaa.
Ei kai noiden ole tarkoituskaan olla järin vaikeita.

Tuolla steampunk saaren käsittääkseni vikalla alueella kuolin ekan kerran dunkussa. Siinä taisi olla sellainen semibossi, eli normaalit mosat kellä pään päällä jokin merkki. Veikkaan että se teki siitä muusta isosta vihukasasta kuolemattoman ja/tai push immuunin eli ne vaan hakkas meneen vaikka kuinka normaalisti skillit staggeraisi niitä. Piiritti ukon eikä siinä ollut mitään tehtävissä.

Kuolin tosin tuota aiemmin, en meinaan tajunnut että sinne yhden alueen sirkukseen ei voi mennä ilman questin antamaa valeasua.
Ne mosat siellä one shottas. :rofl:
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
552
Kuolin tosin tuota aiemmin, en meinaan tajunnut että sinne yhden alueen sirkukseen ei voi mennä ilman questin antamaa valeasua.
Ne mosat siellä one shottas. :rofl:
Muutaman kerran iteki kokeilin että mikäs hemmetti tässä nyt on.. :D
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Tarkoituksellahan nää MMO:t on suunniteltu silleen että surkein sunnuntaipelaajakin pääsee "haasteista" läpi. Tietää enemmän fyffeä kun ihmiset eivät tuskastuneina jätä peliä kesken. Sen takia sulle heitetään miljoona potionia ja hyöhentä, ja jos nekin loppuu niin 5 minsaa joudut venaamaan ilman mitään gearin menetystä.
 
Liittynyt
14.09.2018
Viestejä
160
Hyvä peli ollu tähänasti, lvl50 ja ensimmäinen raidi eilen vedettynä. Zinnervalella pelaan ja jonot on välillä kovia, nyt n.7500, tän viikon laittanu päivällä remotena jonoon ja aikalailla päässyt muutamaksi tunniksi illalla pelaan kun töistä kotiuduttu ja kokkailtu.
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Harmi että tämänkin pelin perisynti on se että gearaus on todella aivotonta power levelin nostattamista. Samaan kaatui itsellä destinyssä mielenkiinto ja niin taitaa käydä tässäkin
 
Liittynyt
28.10.2016
Viestejä
552
Harmi että tämänkin pelin perisynti on se että gearaus on todella aivotonta power levelin nostattamista. Samaan kaatui itsellä destinyssä mielenkiinto ja niin taitaa käydä tässäkin
Näinhä se on. Sanoppa mmo peli missä näin ei olis ollu?
 
Liittynyt
21.08.2018
Viestejä
1 290
Näinhä se on. Sanoppa mmo peli missä näin ei olis ollu?
Joo siis ei aikoihin ole ollut, varmaan jossain Burning Crusadeb aikoihin? Toki siis aina on ollu BiS kamat ja aina tulee olemaan mutta tässä kun kaikki high tier kamat on kopioita toisistaan(vasemman sarakkeen) ja menee ymmärtääkseni kaikille classeille ja niitä vain sitten päivitetään tokeneilla. Sen lisäksin suurin osa käyttis engravingeistä tuntuu olevan x% damagea lisää tyylisiä tylsiä statti päivityksiä.

Tossakin olisi ollu potentiaalia kikkailla vaikka minkälaisilla efekteillä, toki tälläisen systeemin tasapainotus on varmasti äärettömästi helpompaa
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
33
Jaa-a, kaikki twitch palkinnot olen jo lunastanut... muuten vois ehkä vaihtaa tuonne EUW. En oo kyllä pariin päivään jaksanut pelata, kun ei kiinnosta jonotus.
 
Liittynyt
22.06.2020
Viestejä
180
Onkos muilla mennyt vsync 60fps yhtäkkiä päälle? Peli pyörii fullscreenina eli sen ei pitäisi rajoittaa, nvidia control panelista vsync disabloitu ja display conffitkin katottu ja näyttää 143,972 Hz, mutta silti näyttäisi pyörivän tasaista 60fps...
 
Liittynyt
10.09.2020
Viestejä
48
Pistin Thirain servulle suomalaisen killan pystyyn nimeltä: MAJATALO

Löytyy 6x 50lvl hahmoa ja 500 ilvl meni tänään rikki mainilla. Killan tarkoitus olla aikuista kasuaalia suomalaista seuraa. Discordin laitan huomenna pystyyn.

Pelin sisäisellä kiltahaku systeemillä pitäis löytyä ja ketä vaan pystyy liittymään, tervetuloa!
 
Liittynyt
05.01.2020
Viestejä
33
EUC regionille on turha enää tehdä kiltoja... Tässä harkinnut jos alottelis EUW, muutama päivä jäänyt välistä eikä nappaa kyllä yhtään jonotella + jäänyt leveleissä jo jälkeen.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 726
Juu, Vernissä on tehtäviä jotka avaavat chaos dungeonin, raidit sekä una's taskit eli ne dailyt. Sekä muutakin ns. endgame juttuja.

Itse olin steampunk saaren pelannut lähes loppuun, kun kuulin että sen voisi ihan hyvin skippaa.
Sen kuin purjehtii Verniin.
Joo näköjään pystyy. Mutta noihin silti vaaditaan iLvl 250/303, jota ei ole jos ei tee tuolla Vernissa enemmän tehtäviä. Kai niitä tavallisia dungeoneita pitäisi tehdä. En ole vielä saanut noita end game juttuja oikeasti auki, tuon iLvl rajoituksen takia.

Mutta tosiaan jos haluaa nopeammin mennä niin tuon Arthetinen voi skipata, ja muutenkin noi sivutehtävät mitä itse olen tehnyt, jonka takia varmaan on jo se level 50 käsissä. Olisi vaan tehnyt mieli kokeilla jotain oikeasti haastavia taisteluita kun tätä on tullut jo pelattua viikon, gggggggg.


Inannalla on kanssa ainakin yksi suomalainen kilta, muistaakseni 23 jäsentä. Tuolla on näköjään juuri nyt jopa jonoa, 2k. Suurempi ongelma on ilmeisesti että tuo koko EUC on liian ruuhkainen kokonaisuudessaan, joten instanssoidut jutut eivät tunnu toimivan lainkaan illalla kun on paljon pelaajia. Edes normaalit dungeonit eivät tunnu toimivan MM kautta, koska ne on kaikki koko EUC klusterin jakamia.
 
Toggle Sidebar

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjut
240 675
Viestejä
4 207 963
Jäsenet
70 933
Uusin jäsen
pite

Hinta.fi

Ylös Bottom