Lost Ark (PC)

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Gz.

Tuli tuosta mieleen, että rassaa yllättävän paljon kuinka vähän skineistä saa värjätä. Itsellä kans sorcilla toi Lawmaker, ja on hienoa kun sillä hyvällä dye systeemillä saa tosi uniikin lookin.

Kai se sit se vähentää skinien myyntiä, jos niistä voisi edes suurimman osan värjätä. Värjäämällä kun saa siitä niin spessun, ettei välttis pitkään aikana jos ikinä kaipaa uutta skiniä.

Mullakin tippu yks kypärän skini chaos dunkusta, ja ylläri ei saa värjätä sitä.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
173
Stoneheart (EU West). 1380 ja altti 1350. Jos löytyy kilta missä on tekemisen makua, niin laittakaa täällä viestiä.
 
Viimeksi muokattu:

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Nyt kun on geari kuosissa ja specialization petin kans karvan vajaat 1500 niin kyllähän tuo demoniformi jytisee ihan hyvin. Elämänlaatu parani huomattavasti vielä kun sai engravet kuntoon. Käytännössä yhdellä skilli rotaatiolla saa demonipalkin täyteen ja sitten mennään taas. Awakening potioneita ei ole tarvinnut käyttää enää hetkeen. Aluksi ajattelin classin olevan enemmänkin melee painotteinen, mutta omassa buildissa on 3 täysin ranged kykyä ja vain yksi ns normal skill, käytännössä 7/8 intrude kykyjä joissa hyvin staggeria. Demoniformissakin kyvyt tekee aika isolle alueelle damagea. Mikään singletarget jumala tämä ei ole mutta kyllä tällä esim matchmaking chaos dunkussa tai abyss dunkussa kärkeen pääsee jos viitsii pelata. Demonina noi kaks suurinta dmg skilliä eli leaping blow crittaa 5-600k ja blood massacre crittaa 1.5-2 miljoonaa. Spirit absorption kyllä yks tärkeimpiä, toi pitäs olla alusta asti vähintään rank 2. Toi movement ja atk speed bonari on vaan aika hiton hyvä.


lost ark statit.jpg
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
@neg0t Joo siis mä tein SH altin joskus kk takaperin, pelasin sillä pari päivää ja pistin hyllylle koska se tuntui kömpelöltä.

Noh, otin sen hyllystä tuossa parisen viikkoa sitten nyt kun pelistä ymmärtää jotain, ja t1:ssä pääsee jo melkein yhdellä rotaatiolla demon formiin kun käytössä on pari rare ja epic wealth runet. T2:ssa pitäisi varmaan päästä luotettavasti yhdellä rotaatiolla jos runet on käytössä.

Sen epic wealth runen saa Lagoon Islandista (RNG-droppi) jota hakkasin varmaan viikon, Strikerille kun on melkein pakko saada sellainen ennen kuin on mitään asiaa haastaa näitä Sorc/Zerker ukkoja damagen suhteen. Legendaryn taas saa jos kerää 5 Omnium tähteä, ja se ei ole mikään nopea juttu.

Onnistuin kädettämään ja pelasin vahingossa tuon ekan T3 abyssalin tällä viikolla normalilla enkä hardilla, joten full legendary t3 setti viivästyy viikolla. Sen kun voi saada kahdessa viikossa jos craftaa oikein, ja sen jälkeen ne abyssal setit korvataan argos seteillä.

20220416125130_1.jpg


20220416125134_1.jpg


Vielä kun saisi tuon Spirit Absorptionin level 3 ja ehkä Adrenaline 1 tai 2 niin engravingit on kunnossa kunnes pääsee käsiksi relic tier kamoihin. Noi korut oikeilla statseilla, qualitylla ja engravingeilla kun ovat törkeän kalliita.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Mun päähahmo on vielä jotain 1350, olen odottavainen sen suhteen että tän syklin aikana saisin 1370 että pääsisin noita T3 helyjä ostamaan. En ole kyllä varma mutta toivon mukaan. Mä olen kyllä varmaan kovin etäoptimaalisesti pelannut. T1 altti on kohta T2, ja parempi T2 altti on kanssa kohta T3. Noilla kahdella pitäisi mennä suorittamaan seuraavan mantereen questit, vähän tylsää että täytyy päästä level 600/1100 että sinne edes pääsee.
Sitten mulla on toinen T2 altti josta en kauheasti tykkää niin sillä vaan pelaan chaos dungeoneita ja hieman kerään silveriä lopangista ja pyöritän guardian dispacheja. Pitäisi yksi hahmo vielä tehdä että koska yksi slotti on täysin vapaa(huomioitu se että tuo Feiton powerpass tulee varmaan ensi viikolla) ja tällä saisi sitten noita T1 materiaaleja noista eventeistä kerättyä kun tuo toinen ei enää siellä kohta ole.

Aika tympeää kyllä kun se perus onnistumisprosentti on 10% tuolla T3 +13 tasolla. Oletteko käyttäneet tuota laskinta sillee täysmittaisesti eli syöttäneet tuonne noiden bonusmateriaalien ja muiden materiaalien hinnat ja katsoneet sillä ? Hirveän työlästä, ja sitten jos ei tuota käytä, niin sitten luultavasti haaskaa aika kivasti resursseja. Esim. just nyt katselin niin perusmateriaalit on halvempia markkinalla mutta sitten noi bonusjutut on halvempia Mari shopissa jolloin joutuu niidenkin hinnat laskemaan erikseen.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
tuhlasin kaikki uppimateriaalit alkupäässä kun alkoi vaikeneen hoonaus, sitten vetänyt kaikki raakana koska noi prosentit on ihan hatusta vedettyjä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Kyllähän tuo hoonailu on ihan arpapeliä. Keräillyt hieman matskuja ja kävin juuri hoonailemassa joutessaan.

1/5 onnistu 40%. Ja tuohon saa jo pari päivää kerätä matskuja ja ostella F4 kaupasta romua
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Nyt sattu munkkien munkki - Anguished Islandin Stella droppas samalla sekä Island Soulin että Omnium tähden. Se oli mun viides, eli Legendary wealth rune on nyt siis hyppysissä. :tup:
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Mielenkiinnolla odotan koska saan Harmony Islandin kiven sekä biisin.
Onhan tässä toki alla vasta 3 käyntiä, mikä lienee aika vähän, mutta ihan pikkasen risoo tuo että sehän on tarjolla vain 2x viikossa...... jollain vaati 15 käyntiä, joka tarkoittaa melkein kahden kuukauden odotusta? :lol:

Ei tuo island soul niinkään, mutta onkohan mulla peräti 3 questia jotka vain odottaa että saan tuon biisin.

On tässä onneksi tuuriakin sattunut, kun tuli viimeeksi se 10,000 kullan harkko Una's arkusta.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Sain biisin kolmannella yrittämällä, mutta soulia ei oo näkynyt.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Justiinsa tässä ihmettelin tuota adventure islandin vaatimusta. Mulla ei ole vielä edes sitä puista kompanssia kun ei ole yhtään noi eri saaret jaksanut kiinnostaa, edes juuri tavalliset. Niin tuosta tuo keskimmäinen, se väittää että vaatimuksena on tuo laulu. Mutta samalla se laulu on yksi palkinnoista, eh? Eli onko siellä ensin joku toinen juttu josta saa tuon, ja sitten pääquestin vaatimuksena on tuo? Edes pikaisella googletuksella ei ihan varmasti tuota näe, mutta ilmeisesti/toivottasti kyllä.

Ongelma on vaan että kun noita on kokeilla yhtä kerralla eikö noita ole edes joka päivä, ja oliko se tuo oikeanpuolimmaisin antoi 600 kultaa, niin mä valitsen aika helpolla mieluummin sen kullan kuin lähden kokeilemaan että pääseekö tuonne ja saako siellä mitään edes tehtyä ilman tuota laulua.

1650486945080.png

Tai nyt mulla on joku useamman saaren quest sarja auki jonka lopputuloksena kai pitäisi löytää gate of paradise. Öö se löytyy ihan suoraan sieltä Abyssan dungeoneista kunhan suorittaa Feitonin lol. Tuntuu että tuossa on alkuperäiseen julkaisuun nähden, leikkailtu ja liimailtu juttuja eri järjestykseen, jotka ei vaikuta kovin loogiselta/eheältä. Koska Feitonin jälkeen kun menin niitä kokeilemaan, niin sillä paikalla ei tuntunut olevan mitään yhteyttä Feitoniin, paitsi ne yli ruudun korkeat guardianit joita oli muutama Feitonissa ja enemmän sen edustalla. Mutta siellä Feitonissa ei mainittu yhtään mitään siitä merenalaisesta paikasta. Kaikki muut Abyssyalit on selvästi siitä mantereelta mille ne kuuluu ja samankaltainen kuin sen päähaasteet.


Meinasin ennen resettiä vähän leikkiä tuolla honing laskurilla ja katsoa minkä verran kokonaiskustannuksiin vaikuttaa se että käyttää optimaalisia materiaaleja, vs. käyttää vaan vaadittuja materiaaleja. Oma mutu on että paljonkin T3, ja että jonkin verran myös T2.
Mutta ei ole tässä nyt oikein aikaa. Onneksi niitä honing kirjoja saa varmaan vielä lisää ja toivottasti uusi event alkaa huomenna kun se grand prix pitäisi loppua. Mulla on nyt kaikki ilmaiset hahmoslotit käytössä, kaksi hahmoa on vielä pelaamatonta, toisella teen sen uuden glavierin ja heitän sen 600 kullan knownleadge transferilla Verniin T1 alkuun, ja toisella otan Feiton powerpassin ja kokeilen mielenkiintoisempaa hahmoa, taisi olla gunlancer, pitäisi olla ns. tankki ja erilainen kuin mun muut hahmot, jotka on hauraammasta päästä. Kuulemma kun luo ne hahmot valmiiksi niin rest bonus pitäisi alkaa kertyä.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
T1 ja T2 catchup saaria on hyvä juosta läpi, niistä saa helposti usean viikon edestä matskuja.

 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
20220421010141_1.jpg
20220421010143_1.jpg

T3 legendary setit saa nyt olla tässä. Tuon necklacen vois toki vaihtaa +3 deathblow +3 adrenalineen (nykyisessä on +3 deathblow +2 shield piercing), mutta sellaisesta saa varmaan pulittaa 10K, eikä se ole sen arvoista, etenkin kun Adrenalinen eri lvlien välillä ei ole sellaista suurta hyppyä kuin esim Spirit Absorptionin kanssa.

Noi kaks korvista tais olla yht 4,5k, sormukset yhteensä 4k. Kivin kanssa kävi munkki, sain heti ekaan 6/7/2 eikä maksanut kuin 500. Ens viikolla Gunlancer altti (ehkä) T3:een Sorcin kaveriksi farmaamaan. Power passin käytän varmaan Paladiniin niin se pääsee Shadowhunterin kaveriksi T2:een.

Kultaa tulee suht hyvin una tokeneista ja abyssal dunkuista. Toinen hyvä kullan lähde on auction house, mutta siellä ei oikein mene kaupaksi kuin optimitavara. Mutta kyllähän niitä droppaa aina silloin tällöin. Mitä nyt nopeasti katoin niin tällä viikolla tavaraa meni kaupaksi ~1.4k edestä, ja suurin osa on ollut sellaista 50-100 kullan nappikauppaa. Yksi hyvä kivi nettosi 700. Tämä siis mainilla, 1325 sorc altilla sain myytyä ~200 edestä tavaraa, ja veikkaan että muilla ukoilla ehkä satkun edestä.

Lisäksi kannattaa muistaa napata sieltä Marin kaupasta honor/great honor leapstonet sinisillä kristalleilla aina kun ovat alessa ja myydä unbound leapstoneja kullaksi joista osa vaihdetaan takaisin kristalleiksi ja osa laitetaan lompsaan. Tää on ehkä paras tulonlähde tällä hetkellä kun 95 kristallia kustantaa sen 400-500 kultaa. Saman voi ehkä toistaa life leapstonien kanssa jos pakasta löytyy t2 hahmoja, mutta itse yrittäisi puskea ne asap t3 enkä käyttäisi niitä tässä kohtaa vielä tulonlähteenä.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Justiinsa, näköjään ne uudet hahmoluokat ja powerpass tulivat tänään.
Kun loggasin sisään niin se tyrkytti jotain event ikkunaa ja minä vain naputtelin OK kaikkeen. Noh, se event olisi näköjään ollut alteille tarkoitettu powerlevel boosteri. Nyt se paska on kuitenkin aktivoituna minun ilvl 1045 mainilla vaikka päivitysnooteissa suoraan sanotaan että yli ilvl 1000 ei pitäisi pystyä edes aktivoimaan koko boosteria...
Eikä tuota boosteria taikka sen palkintoja voi ilmeisesti edes siirtää alteille joten JEE AIVAN MAHTAVAA PELISUUNNITTELUA!

Eli älkää nyt helvetissä menkö aktivoimaan tuota eventtiä teidän main hahmolla.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
24.10.2016
Viestejä
1 902
Justiinsa, näköjään ne uudet hahmoluokat ja powerpass tulivat tänään.
Kun loggasin sisään niin se tyrkytti jotain event ikkunaa ja minä vain naputtelin OK kaikkeen. Noh, se event olisi näköjään ollut alteille tarkoitettu powerlevel boosteri. Nyt se paska on kuitenkin aktivoituna minun ilvl 1045 mainilla vaikka päivitysnooteissa suoraan sanotaan että yli ilvl 1000 ei pitäisi pystyä edes aktivoimaan koko boosteria...
Eikä tuota boosteria taikka sen palkintoja voi ilmeisesti edes siirtää alteille joten JEE AIVAN MAHTAVAA PELISUUNNITTELUA!

Eli älkää nyt helvetissä menkö aktivoimaan tuota eventtiä teidän main hahmolla.
Aijaa, no menin aktivoimaan ilvl 1080 hahmolla. :<
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Aijaa, no menin aktivoimaan ilvl 1080 hahmolla. :<
SOL, ja niiden hoonaus materiaalien menettäminen ei edes ole se suurin isku nivusiin koska siellä on piilossa vielä tämä palkinto:

“there is a honing buff of +20%, and +2 levels for successful hones from 1-12 for both tiers 1 and 2 for the character you choose for this event”

Lost Arkin foorumeilla on alle kymmenessä tunnissa tullut jo yli tuhat vihaista viestiä asian tiimoilta ainakin kahteen eri ketjuun.
Itseltä kyllä sammui peli-into tähän jos näin isot eventit on toteutettu näin huonosti. Mihinkään ei tullut ilmoitusta että peliin on edes tullut päivitys ja eventin ikkuna lyödään naamalle heti kun loggaat sisään. Ja ikkuna on vieläpä siinä samassa kasassa missä on ne geneeriset login bonukset.
Puhumattakaan siitä että eventin valintaikkunassa ei ollut minkäänlaista selitystä sille mistä oli edes kyse, jotain rikkinäisellä englannilla olevia sloganeita mistä ei voi sanoa juuta eikä jaata. Ja palkintojen esikatselukin näytti pelkästään roster-bound roinaa ja T3 hoonaus materiaaleja.
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Eipä siitä kyllä ottanut selvää että mikä eventin tarkoitus oli ja kenelle tarkoitettu.
Aktivoin sen just jollekin 460 ilvl altille, enkä kyllä tiedä yhtään mitä sain tai menetin tässä :hmm:
 
Liittynyt
13.01.2017
Viestejä
4 662
Eipä siitä kyllä ottanut selvää että mikä eventin tarkoitus oli ja kenelle tarkoitettu.
Aktivoin sen just jollekin 460 ilvl altille, enkä kyllä tiedä yhtään mitä sain tai menetin tässä :hmm:
Jos otat T3 hahmolla tuon eventin niin sinun täytyy muun muassa käyttää guardian raid souleja T1/T2 roskaan mistä sitten saa hahmolukittua T1/T2 tavaraa palkinnoksi. Kaikki eventin T1 ja T2 kustit pitää tehdä ennen kuin pääset tekemään eventin T3 osiota mistä saa palkinnoksi T3 roinaa millä tekee jotain kun hahmo on jo T3 tasolla.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Tommonen 460 ilvl alt taitaa olla valintana sieltä parhaimmasta päästä.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
itse otin tarkoituksella mainille, kerään kaikki rojut sille koska altit on tylsiä. Eilen oli vain serverit kumossa jonkun aikaa ja just ku olin 1370 ghost shipillä niin servut kippas. Lopputuloksena illasta ku pääs takas linjoille niin hahmo spawnasi omasta laivasta joka oli 0 durabilityllä..
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Ihan hyvä feiton powerpass, piti tulla ilvl 960 hahmo, sain lvl 34 ilvl 130 hahmon.
Menee kohta uninstalliin koko paskaläjä
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Joo tää peli on vähän hämärä, se tulee kaikessa vastaan. Toisaalta aika moni pelaaja oli odottanut tätä päivitystä jo viikko sitten, koska sen oli ennustettu epäsuoraan asioista jotka oli tulleet jo kuukausi takaperin.(kuten kaupassa olevien skinien myynti) Ne saattaa hyvittää tuon expert eventin aktivoimisen. Itse mietin vähän että ottaisko riskiä ja tarkoituksella menisi sen aktivoimaan väärällä hahmolla, jos ne hyvittäisi sen antamalla toisen. En kuitenkaan luota Amazoniin tarpeeksi, ne todennäköisemmin hyvittää sinnepäin arvoltaan vastaavan kertasatsin materiaaleja.


Ihan hyvä feiton powerpass, piti tulla ilvl 960 hahmo, sain lvl 34 ilvl 130 hahmon.
Menee kohta uninstalliin koko paskaläjä
Pelaa se eka setti, ja sitten skippaa loput. Niin sitten se alkaa se varsinainen seikkailu. Siinä pitäisi kirjaimellisesti lukea niin. Tää on vaan niin hämärä käyttöliittymältään tää peli. Nytkin tänään kun resetin jälkeen ekaa kertaa kokeilin, ekaksi ihmettelin missä se powerpasss on, kun se ei tule siihen suoraan. Hiuman myöhemmin ihmettelin miten tuoreella hahmolla otetaan se Vern knowleadge transfer käyttöön, sekin vaatii hirvittävän loogisesti hetken aikaa pelaamista siellä ekassa kaupungissa, jotta pääsee omaan strongholdiin aloittamaan sen prosessin. Ei mitään järkeä kun esim. se training juttu, sen voi vaihtaa toiselta hahmolta toiselle, jos on kirjautuneena kolmannella hahmolla. Ja se on ihmeellistä kun tää peli on kuitenkin 2 vuotta vanha.




Nyt oli vähän aikaa leikkiä tuolla laskurilla. Otin tarkasteluun tuon Feiton powerpassin parantelun hinnan T3 alkuun.(1100, josta saa sitten Punikan chaos dungeonista 1300 varusteet) Hintoina käytin pitkälti näitä. Yleensä hinnat on nyt resetin jälkeen alhaisimmillaan, punaisten ja sinisen kivien arvelen nousevan 5 kullan tasolle joskus sunnuntaina luultavasti. Yhtä materiaalia tuo ei näemmä näytä koska sillä ei ole T2 luokitusta, (vaikka sillä on.) Samaten tuo kuuhönkäys luultavasti on hieman halvempi Mari-kaupassa, T3 bonusmateriaaleissa ero on paljon suurempi. Ja noiden shardien hinnaksi oletan nolla, koska suurin osa mitä saa, ei ole vaihdettavissa. Ja toisaalta noi on paljon kalliimpia kuin siellä Mari-kaupassa.
1650656656944.png

30k kultaa voi tuntua vielä kovalta, mutta kyllähän sitä nimellisesti saakin kivasti, kun noita materiaaleja tienaa. Mulla ainakin noi melko kalliit leapstonet on pitkälti bound materiaalia, ja hieman yleensä on ylimääräisiä tradable jotka voin sitten myydä. Sen takia niillä voi pitää jonkinlaista arvoa laskurissa, toisin kuin noilla shardeilla jotka eivät ole myytävissä joten ne täytyy vaan tienata. Silti vähän mietityttää, että yleensä kai mulla jää hahmolta myytäväksi joku ehkä 50 noita leapstonea kun saan sen puskettua seuraavalle tierille, eli niiden oikea arvo ei välttämättä ole tuo 13, kun lähes kaikki on bound. Joitain kompromisseja ja hihavakioita on tuon laskurin kanssa väkisin käytettävä.
1650657110077.png

Sitten se oleellisin asia eli paljonko noilla optimal materials voi säästää. 3500 kultaa, tai 12%. Vahvistaa mun mielikuvaa että T3 noiden huomioiminen on ehdotonta. T2 loppupään todennäköisyydet kun kuitenkin eivät tipu kovin alas, kun taas T3 aika nopeastikin ne tippuu alhaisiksi.
1650657578731.png

Mulla nyt ei ollut peliä auki tässä, mutta jos yrittää vähän vielä tarkempia arvoa käyttää, kuuhönkäykset vaikka 4 kultaa Mari-kaupasta, ja en muista mutta jos noita kirjoja saisi vaikka 3 ja 15 "ilmaiseksi" eventistä viikossa, eli laskee niiden arvon olevan 40% oikeasta arvosta, ja sitten huomioi paremmin sen että vain pieni määrä leapstoneista mitä voi normaalisti tienata, omaa arvon, eli heittää niiden arvoksi 5. Ja noi fusion materiaalit on aina halvempia tehdä kuin ostaa markkinoilta, ne myös saattaa olla Mari-kaupassa vielä halvempia, mutta tätä en muista. Niiden arvoksi 4.

Niin sitten erot kapenee: 21k kultaa, vs 18k.
1650661810565.png

1650661861808.png

Silti, T3 tää on aika varmasti melko tärkeä juttu. Mun päähahmo on ollut tässä nyt reilun viikon 1360, koska mä katson niitä 10% ja 30% onnistumistodennäköisyyksiä, kaikki kirjat loppuu samantien ja niitä bonusmateriaaleja ei saa juuri mistään ilmakseksi yhtään, ja mua ei huvita tuhlata siihen touhuun sokkona mitään. Mulla oli tuossa päivällä 17k kultaa, alkuillasta kun lopetin tankkaamisen oli mulla 5k enää. Varsinkin noita T2 perusmatskuja tankkasin. Katsotaan jos jaksaisin syöttää noi T3 juttujen arvot laskuriin, mutta tosiaan se edellyttää tarkempia arvoja ja lähes jokaisen tarkastamista että onko se halvempi Mari-kaupassa vai markkinoilla.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
On tää kans välillä... kaikki pitää katsoa jostain googlesta tai juutubesta että tajuaa mitään, missään ei vaan suoraan sanota että tee näin.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Ja noi fusion materiaalit on aina halvempia tehdä kuin ostaa markkinoilta, ne myös saattaa olla Mari-kaupassa vielä halvempia, mutta tätä en muista. Niiden arvoksi 4.
Niin no jos tekee ne fusion materiaalit itsekerätyistä trade materiaaleista.

Mutta paras tapa toimia imho on käyttää trade skill energiat excavationeihin, koska reliikeistä maksetaan eniten per käytetty energia, ja lisäksi excavationit on nopea tapa käyttää se energia pois, etenkin jos käy Azure Wind Islandissa/Niheltalopissa kaivamassa kuoppia.

Ideana on myydä ne reliikit ja ostaa sitten kullalla noi fusion matskut. Miinuksena tässä on tietty se ettei sillä tienaa stronghold expaa. Hyvä puoli tässä on se että excavationeista saa niitä laatikoita (vaatii lvl 10) joissa voi olla crafting kittejä, jotka on saatanan arvokkaita. Itse sain tänään expert crafting kitin jonka hinta on markkinoilla 1200g, ite tosin ajattelin tehdä sillä uuden excavationtyökalun itselleni.
 
Viimeksi muokattu:

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Lege/relic kittiä odotellessa, tähän asti excavation kuopat ja kartat on pelkästään rare/epic tiputtanut mitkä arvottomia.

Myyntiin ne kyllä heti menisi jos tippuu. Ei raaski ottaa riskiä ettei osu super armor. Toki ongen vois tehdä, kun ei siinä väliä enkä tiedä voiko siihen edes saada tota.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Niin no jos tekee ne fusion materiaalit itsekerätyistä trade materiaaleista.

Mutta paras tapa toimia imho on käyttää trade skill energiat excavationeihin, koska reliikeistä maksetaan eniten per käytetty energia, ja lisäksi excavationit on nopea tapa käyttää se energia pois, etenkin jos käy Azure Wind Islandissa/Niheltalopissa kaivamassa kuoppia.

Ideana on myydä ne reliikit ja ostaa sitten kullalla noi fusion matskut. Miinuksena tässä on tietty se ettei sillä tienaa stronghold expaa. Hyvä puoli tässä on se että excavationeista saa niitä laatikoita (vaatii lvl 10) joissa voi olla crafting kittejä, jotka on saatanan arvokkaita. Itse sain tänään expert crafting kitin jonka hinta on markkinoilla 1200g, ite tosin ajattelin tehdä sillä uuden excavationtyökalun itselleni.
Tarkoitin ostetuista materiaaleista craftattu. Esim. T2 caldarr, markkinoilla maksaa 5, välillä voi saada 4. Craftattuna se maksaa 3,6 kultaa. Mari kaupassa jotain 19.

Mä tosi harvoin jaksan tyhjentää tuota life energyä. Yleensä vaan heilutan hakkua ja kirvestä strong holdissa. Voisi tuota tuosta saarta kokeilla. Se nyt väkisin vaatii bifrost pointin ja mulla on lähes kaikilla hahmoilla molemmat kaksi ilmaista 2 bifrost kytketty lopangiin. Mutta päähahmolla voisi sinne heittää kierroksen.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Ihan hyvä feiton powerpass, piti tulla ilvl 960 hahmo, sain lvl 34 ilvl 130 hahmon.
Menee kohta uninstalliin koko paskaläjä
Tämäkin selvisi jotenkin, ei se eilen antanut skippailla ja jätin sinne keskelle taistelua sen ukkelin.
Tänään kun vaihdoin hahmoa tuohon niin aukes suoraan se skippailuvalikko. Mitä lienee sitten bugitellut.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Phuaa eilen 1381 ilvl tavoitettu. Torstaina jos pääsii Abyss dunkkuun hardilla taas niin saisi legendaarista settiä kaksi palaa lisää. Niillä sitten kohti 1385 :)
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Killan kanssa tuli käytyä tekees Argos phase 1 josta sai sen verran loottia että nyt on enää hanskat eeppiset, loppugeari legendaarista. Itemlevel 1387. 1400 here we come :D Tänään kokeillaan p1+p2
Nytte on ase+shoulderit+chesti chosen settiä josta 10% movement bonari ja 2 palaa preordained settiä.

Kävi muuten toissapäivänä tuuri ja sain Moake raidista omnium starin. :cool:
 
  • Tykkää
Reactions: TML
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Mä käytännössä pääsin 1370. Teknisesti olen muutama setti vajaa mutta noi menee kevyesti tänään. En ole muistaakseni vielä jälkimmäistä T3 abyssaal dungeonia pelannut, kun en halua huonosti perehtyneenä sinne mennä aikaa tuhlaamaan. Noi T2 Feiton abyssaalit siellä veden alla on alkanut sujumaan, vaikka ne on melko puuduttavan pitkiä.

Noi on hauskoja osa noista materiaaliarkuista mitä saa, niissä voi esim. olla 2000 tier 2 kiviä ja 1000 tier 3. Mutta noiden hinnat on liki samat (ainakin ennen resettiä oli) että niin kauan kun on tier 2 hahmoja niitä kannattaa käyttää niillä ennemmin.

Mä en tuonne laskuriin ihan kaikkia täsmällisiä arvoja syöttänyt, noi solar juttujen arvot ovat markkinoilta, ei Mari kaupasta missä pari niistä on halvempia. Noistakin laskureista on montaa eri versiota, joku on hiljattain väitetysti tehnyt tuota maxroll laskuria vielä täsmällisemmän. Mutta joka tapauksessa tuon mukaan noita kirjoja kannattaa käyttää, muita ei, joten sillä menin.
1651159860804.png

Mulla on enää yksi viimeinen tier 1 ja sekin on tuolla express jutskalla jo lähes 600. Yksi T2 on 1100 ja pitäisi vaan saada Punika sillä pelattua, pari muuta T2 on kanssa hyvää vauhtia tulossa kohti 1100. Yksi T2 saa olla siellä viimeisimpänä. Puuduttava määrä questaamista siis edessä.


Piti mennä pikaisesti kokeilemaan. Laitoin vähän kamaa myyntiin niin kulta loppui. Mutta muilla hahmoilla on kyllä varmaan inboksissa kultaa odottamassa eli ne vaan täytyy käydä läpi ja saan tuon auki. Voiko muuten T3 noi shardit ylipäätään loppua? Mulla vaan kertyy noita koko ajan enemmän ja enemmän. Harmi ettei niitä pysty myymään kun kaikki lähteet on bound, niin sitä vaan kertyy väkisin.

Ilman noita eventtien materiaali-injektioita ei kyllä tätä peliä varmaan tulisi pelattua. Alan miettimään että ehkä ei tätä sittenkään tule pelattua välttämättä kovin pitkään, tekee mieli palata vanhempien pelien pariin jotka on vähemmän anteliaita, niin "saavutukset" tuntuu suuremmilta.
1651162770367.png
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
173
Voi. 1395 huitteilla itsellä oli jäljellä heikoimmillaan 3000 honor shardia.

Voiko muuten T3 noi shardit ylipäätään loppua? Mulla vaan kertyy noita koko ajan enemmän ja enemmän. Harmi ettei niitä pysty myymään kun kaikki lähteet on bound, niin sitä vaan kertyy väkisin.
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
173
Ja mikäli en ihan väärin muista, niin aseen 14 -> 15 maksaa jo 10k shardia.

Edit: kyseessä on itseasiassa alunperin alttina ollut hahmo. Ekalla ukkelilla jonka levutin 1350 ei taida olla pulaa shardeista. Taitaa vaan loppua alteilta kesken tai mahdollisuus loppua.
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Meikä kolistelee 1390 + nyt myös ja shardeja on yli 120 000. Toki chaos dunkkuja tulee vedettyä ne kaks päivässä oikeastaan joka päivä. Sieltä ne itselle on kerääntynyt. Oli mukavaa eilen kun nykäistiin argos p1 ekalla ja p2 meni kolmannella yrityksellä. Ensi viikolla jos koittaisi p3 myös. Kulta meinaa silti loppua, onneksi olisi yksi kulta-arkku kahden masterpiecen päässä ja varmaankin rapportista parit kulta rewardit tulon päällä, kovasti alkaa vaan houkuttaa lompakon heittäminen näppikselle että pääsis tonne 1400 :D
 
Liittynyt
25.10.2016
Viestejä
173
Itellä kävi kova pulla kyllä 1390 -> 1400. Oiskohan 10 failia tullu tossa yhteensä. Ajattelin parkkeerata tohon ja ruveta myymään matskuja. Entinen maini on tosiaan sen 1350 ja yks sankari sitten 1100 joka pitäs naputella 13XX lukemille. Ois hyvä sauma kerätä rahan paskaa tässä. Kultaa tosin on siunaantunu oikein kivasti, tälläkin hetkellä 15 kiloo. Useampia usemman tonnin helyjä raapustuksia ja mahtuu väliin yks 10 kilon helykin :)
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Harmi ettei niitä pysty myymään kun kaikki lähteet on bound, niin sitä vaan kertyy väkisin.
Kartoista saa shardeja, ja karttojahan saa chaos gateista. Sitten vaan 4 man rotaatio pystyyn, muistaakseni ihan perus sininen kartta * 4 antaa 2000 tradeable shardia

kdk0b7cko6w81.png


Tässä jos haluaa tienata lisää kultaa, viikonloppuisinhan noita seikkailusaaria voi tehdä 2x
 
Viimeksi muokattu:

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Itellä kävi kova pulla kyllä 1390 -> 1400. Oiskohan 10 failia tullu tossa yhteensä. Ajattelin parkkeerata tohon ja ruveta myymään matskuja. Entinen maini on tosiaan sen 1350 ja yks sankari sitten 1100 joka pitäs naputella 13XX lukemille. Ois hyvä sauma kerätä rahan paskaa tässä. Kultaa tosin on siunaantunu oikein kivasti, tälläkin hetkellä 15 kiloo. Useampia usemman tonnin helyjä raapustuksia ja mahtuu väliin yks 10 kilon helykin :)
Mulla tais olla neljä pity honausta 1385-1390 välillä. Maini on tällä hetkellä 1394 ja kasassa 300 honing failia.

Tällasta tää on. Paremmalla munkilla oltaisiin realistisen matkan päässä day 1 Valtanista (eli 1415 toukokuun loppuun mennessä), näillä näkymin niin ei tule käymään..
 
Liittynyt
18.12.2018
Viestejä
95
Olenko jotenkin pahvi vai onko tuolle uudelle glaivier hahmolle jotain vaatimuksia koska sitä en näe hahmonluonnissa?
Minulla siis vasta joku t2 gearit omaava päähahamo ja joku t1 alt.
Muuten ihan mukavan oloinen peli tähän mennessä.

Aika juttu, että samana vuonna kun UE5 tuli, niin tämä julkaistaan vielä UE3:lla tehtynä pelinä. Onhan tämäkin ollut kauan tekeillä, 2014 oli jo pelivideota.
Mass Effect ja Unreal Tournament 3 tuli 2007 ja 2011-12 korea mmo pelit esim. Blade and Soul tai Tera Online leivottu ulos, joka jo suljetaan kesällä.
 
Liittynyt
16.10.2016
Viestejä
2 067
Aika juttu, että samana vuonna kun UE5 tuli, niin tämä julkaistaan vielä UE3:lla tehtynä pelinä. Onhan tämäkin ollut kauan tekeillä, 2014 oli jo pelivideota.
Mass Effect ja Unreal Tournament 3 tuli 2007 ja 2011-12 korea mmo pelit esim. Blade and Soul tai Tera Online leivottu ulos, joka jo suljetaan kesällä.
Tämä on siis julkaistu kyllä jo 2019.
 
Liittynyt
20.08.2017
Viestejä
14
Olenko jotenkin pahvi vai onko tuolle uudelle glaivier hahmolle jotain vaatimuksia koska sitä en näe hahmonluonnissa?
Minulla siis vasta joku t2 gearit omaava päähahamo ja joku t1 alt.
Muuten ihan mukavan oloinen peli tähän mennessä.

Aika juttu, että samana vuonna kun UE5 tuli, niin tämä julkaistaan vielä UE3:lla tehtynä pelinä. Onhan tämäkin ollut kauan tekeillä, 2014 oli jo pelivideota.
Mass Effect ja Unreal Tournament 3 tuli 2007 ja 2011-12 korea mmo pelit esim. Blade and Soul tai Tera Online leivottu ulos, joka jo suljetaan kesällä.
Glavier; Kunhan teet uuden martial artist - female, niin pitäisi sieltä löytyä.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
20220504182508_1.jpg


Lostwind Cliff 12-piece nyt plakkarissa :geek:

Seriaa varten kannattaa käyttää WanderLost sivua jonka kautta voi samalla käydä napsimassa rapport ja cooking itemeitä
 
Viimeksi muokattu:
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Eka hard abyssal dungeon ohi. Pääsee hiomaan uusia varusteita kunhan kraftaan uusia varusteita. Täytyy tuo toinen Abyssal kanssa ja sitten myöhemmin Argosia kokeilemaan.

1652038559107.png
 

neg0t

Tukijäsen
Team Ryzen
Liittynyt
17.10.2016
Viestejä
540
Eilen kilahti 1404 ilvl kasaan, killan kanssa kaadettu argos p1-3 ja abyss hardit on farmilla. Astray on tasolla 9 ja näin. Ei varmaan kerkeä 1415 ennen seuraavaa pätsiä, mutta eipä tuo haittaa. Rahaa tulee ihan hyvin kun joka päivä käyn tappaas night fox yohon ja myyn siitä greater honor leapstonet. Hoonaan ite tässä kohtaa vain bound leapstoneilla ja kartutan kassaa. Niin ja nyt on engravingit 3/3/3/2.
 
Viimeksi muokattu:

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
1410 nyt kasassa ja day 1 Valtan lienee täysin realistinen (Day 1 ei nyt ole pakko, week 1 olis tietty mukava). Argos 1-3 ei ole vielä edes tehtynä tältä viikolta, sieltä saatavat matskut saattais hyvällä munkilla nostaa mut 1415.

Farmannut viimeiset kaksi viikkoa niin paljon GHL:iä kuin mahdollista +1 dailyen ja Mari's shopin kautta. Kultaa on myös palannut aika helvetisti ja lopetin marketin kautta GHL:ien oston kun hinta nousi yli 80. Se taitaa nyt olla noin 90 EUC:llä.

Sitten kun tää ukko on 1415 niin nostan 3 tai 4 alttia 1340 paikkeilta sinne 1370:iin niin pääsevät nekin farmaamaan Yohoa ja Argos P1:stä.
 
Liittynyt
18.11.2016
Viestejä
3 718
Mä tuossa alkuviikosta leikin tuon laskurin kanssa, ajattelin että nostan päähahmon 1385 ja jätän siihen(tällä hetkellä 1372). Tuo seuraava pykälä 1415 on hemmetin kaukana&kallis enkä varmasti saavuta sitä kuukaudessa, en välttämättä kahdessakaan. Tuntuu järkevämmältä vaan myydä noita materiaaleja kun ne tällä hetkellä on korkealla just sen takia että monet haluaa tuota Valtania päästä grindaamaan.

1652474267876.png


Farmannut viimeiset kaksi viikkoa niin paljon GHL:iä kuin mahdollista +1 dailyen ja Mari's shopin kautta. Kultaa on myös palannut aika helvetisti ja lopetin marketin kautta GHL:ien oston kun hinta nousi yli 80. Se taitaa nyt olla noin 90 EUC:llä.
Eikö noita kannata käyttää vain bound versiona, vai eikö noi ole riittänyt lähteenä? Hitosti noita kyllä laskurin mukaan tarvitsee, noin puolet päivityskustannuksista 1415:een on noista.
 

TML

yolo
Tukijäsen
Liittynyt
19.10.2016
Viestejä
4 316
Ei riitä oikein pelkät bound leapstonet jos 1400 meinaa puskea, vaikka käyttää kaikki GHL:t sekä HL:t jotka muuttaa GHL:ksi.

Itsellä ei toki ole yhtään T3 alttia joka voisi auttaa missään, mutta mun piti founder's pack kristalleilla Mari's shop tyhjentää GHL/HL kokonaan että sain 1400.
Kullalla ei sentäs joutunut ostamaan.

Oli aika hapokkaat paikat vielä eilen, kun olin jumissa pari palaa vajaa tuosta 1400. Kultaa oli enää joku 124, kun oli pakko alkaa marketista poistaa guardian stoneja tuhansia.
Onneksi tajusin että sieltä Masterpiece irtoo aika helposti tuhansia. Ne sitten grindasi ja tänään se vihdoin 1400 natsas.
Heti perään Argos p1-3, feelsgoodman.
 

knz0

300 yard drive
Liittynyt
02.11.2016
Viestejä
1 351
Eikö noita kannata käyttää vain bound versiona, vai eikö noi ole riittänyt lähteenä? Hitosti noita kyllä laskurin mukaan tarvitsee, noin puolet päivityskustannuksista 1415:een on noista.
Ei riitä, ei lähellekään. 1400-1415 menee keskimäärin joku 800 GHL:ää, eli niitä oli pakko farmata kaikin keinoin. 2x Yohoa päivässä, kaikki leapstone dailyt (Hypnos, Shushire, 1x Feiton), +1 una's daily jonka käytin joko Alakkiriin tai toiseen Feitoniin riippuen siitä olenko pelaamassa Alakkir spawniaikaan vai en, Mari's shopista kaikki GHL:t kun niitä ilmestyy ja vielä marketista 3-4 tonnin edestä GHL:iä per viikko.

Tuon pystyy rahoittamaan vetämällä alteilla abyssaleita (max 6 alttia), käyttämällä life energyn excavationeihin ja myymällä reliikit, sekä myymällä hyviä droppeja auction housessa. Mari myy silloin tällöin noita 5x life energy pottuja, niiden ostamisessa oli vielä järkeä kun sinisten kivien hinta oli alle 500 kultaa per 95, nykyhinnoilla en oikein osaa sanoa. Vaatii kuitenkin korkean excavation levelin ja hyvän lapion että siitä jää tarpeeksi voitolle.

Jos lisää kultaa haluaa niin rapport itemeiden farmaus lostmerchants-sivua käyttäen ja niiden dumppaaminen esim. Punikan noille helpoille kulta-NPC:eille (Nagi, Fox, se Nian lapsenvahti mikälie), masterpiecet

Ite tein silleen että myin 1325 ja 1340 alttien keräämät honorit ja ostin rahoilla GHL:ää kun hinnat oli tyyliin 25/70. Tällä hetkellä hinnat on ~20/100, eli honoreiden myymisessä ei ole järkeä, ne kannattaa vaan heittää mainille ja konvertoida 1:5 GHL:ksi.
 
Viimeksi muokattu:
Toggle Sidebar

Statistiikka

Viestiketjut
240 271
Viestejä
4 196 203
Jäsenet
70 885
Uusin jäsen
Miropetri

Hinta.fi

Ylös Bottom