Itse saanut käsityksen, että nuo on ihan täysin samoja valoja, mutta vain eri logolla. Vanhan mallin X-Vision Genesis 600 on sekin hyvin pitkälti samanlainen, mutta lämpöisemmällä värisävyllä ja ilman parkkivalonauhaa. Halogenien kaveriksi ja huonompaan keliin ehkä parempi.
Tuossa on itse ottamani kuva kesältä juuri tuollaisen Arctic Brigtin valokeilasta, eli sama pätee muihinkin listattuihin valoihin. Valokeila on kyllä aika leveä ja näkee hyvin mutkat ja pientareetkin. En kyllä itse allekirjoittaisi täällä esiintyviä huolenaiheita kapeasta valokeilasta ja Lazerin levittävät linssit menevät tuohonkin, jos haluaa vielä leveämmän keilan. Toki pimeää aluetta on vähän auton edessä sivuilla, mutta maantienopeuksissa varsinkaan tuolta ehtii tuskin mikään elukka tulemaan alle. Lisäksi jo auton omat valot tuottavat sille alueelle hyvin hajavaloa. Ylipäätään mukavan tehokas lamppu ainoaksi lisävaloksi ja kantamaakin löytyy oikein kivasti. Miinuksena kylmän värisävyn ja terävän rajauksen aiheuttama silmien väsyminen, joka tuli uutena ilmiönä itselle. Lisäksi talvikelissä havaitsin tuon aika onnettomaksi, kun kehys keräsi kaiken loskan sisäänsä ja jäätyi oikein kovasti umpeen. Tuo sai palaamaan ainakin talven ajaksi takaisin halogeneihin, kun pitää päästä ajamaan kelissä kuin kelissä. Seuraavat ledit on kyllä lämmitysvastuksilla ja enintään 5000K värilämpötilalla. Tosin esimerkiksi W-Light Snowstorminkin kohdalla porukka on valitellut, ettei lämmitysteho välttämättä riitä loskakelissä.