Lidl:n ruuat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -KH-
  • Aloitettu Aloitettu
Itse olen myös kiinnittänyt huomiota, että ainakin täällä päin Pirkanmaata noita 20 % alelappuja on lähinnä 30 % lappujen tapaan hyvin lyhyellä "päiväysvaralla" ja vihreitä 50 % alelappuja ei näy käytössä kyllä juuri koskaan. Velipoika sanoi, että olisi saanut samana päivänä vanhaksi menevistä 20 % laputetuista tuotteista kassalla 50 % alen, mutta itse en ole jaksanut moista kokeilla.

En löytänyt parempaa kuvaa, mutta tämä tuote on kuolemisen arvoinen.

IMG_2117.jpeg

Jos kova makeanhimo niin sokeri ja voi toimii hyvin. Noi on niin painavia et syö helposti 200g kerrasta niin ei viitsi montaa kertaa syödä vuodessa. :)

Tänäänkin näin jossain lihatuotteissa noita vihreitä alennustarroja. Ja oransseja on selvästi enemmän kuin aiemmin.

Noi vihreät eivät mielestäni ole sen enempää yleisempiä kuin harvinaisempia, verrattuna aikaisempaan. Mielestäni toi Lidlin systeemi on vähän huono kun lihatuotteissa ainakin, ne on nostettu samaan paikkaan joten niistä ei näe kilohintaa helpolla. Muissa tuotteissa ne on usein alkuperäisillä paikoillaan, paitsi joku sekalainen setti leikkeleitä ja vastaavia on kasassa maitojen vieressä.

Statistiikka

Viestiketjuista
258 854
Jäsenet
74 298
Uusin jäsen
jaakko6

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom