Ei kai ne nyt sen turhempia kuin muutkaan leivänpäällisiksi sopivat? Pakkohan niitä ei ole lapata suoraan paketista suuhun, vaikka mieli tekeekin.tämmöistä ns. turhaa naposteltavaahan nämä ovat, mutta hyviä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei kai ne nyt sen turhempia kuin muutkaan leivänpäällisiksi sopivat? Pakkohan niitä ei ole lapata suoraan paketista suuhun, vaikka mieli tekeekin.tämmöistä ns. turhaa naposteltavaahan nämä ovat, mutta hyviä.
Ei kai ne nyt sen turhempia kuin muutkaan leivänpäällisiksi sopivat? Pakkohan niitä ei ole lapata suoraan paketista suuhun, vaikka mieli tekeekin.
Taitaa olla juurikin tapas-tarkoitukseen napsittavaksi eikä leivän päälle.En itse miellä näitä leivänpäällisiksi, menee semmoisenaan tai esim suolakeksin päällä ja vaikkapa juuston kaverina napostellen. Pakkauskokokin niin aneeminen että ei isoa leipää saa peitettyä.
Ostelen niitä chorizoja kyllä useinkin ihan leivänpäällistarkoituksissa. Vaikka pakkauskoko on painon suhteen aika pieni niin viipaleet ovat sen verran ohuita, että siitä kyllä riittää useammankin aamun leiville. Samoin näitä tulee poistettua aina useampi pakkaus samaan käyttötarkoitukseen kun ovat tyrkyllä kuten nyt: Sol & Mar Ilmakuivattu serranokinkku XXL - Lidl SuomiEn itse miellä näitä leivänpäällisiksi, menee semmoisenaan tai esim suolakeksin päällä ja vaikkapa juuston kaverina napostellen. Pakkauskokokin niin aneeminen että ei isoa leipää saa peitettyä.
Ihan oikeasti nyt... Myös italialaiset tekevät leipää ja laittavat lihoja leipänsä päälle. Ei niille mitään yhtä ainoaa sallittua käyttötarkoitusta ole.Taitaa olla juurikin tapas-tarkoitukseen napsittavaksi eikä leivän päälle.
Onko joku sanonut, että italialset eivät leipää tekisi? Minä toin esille pakettien pienuuden, leivänpäälliset ovat yleensä 150g ylöspäin ja toisaalta, nämä oli niin hyviä, että menisi ehkä vähän ’hukkaan’ jos vähänkään paksumpi leipä ja sen faktan, että pidän näistä tämmöisenä pikkuolaisena sormiruokana. Voihan näitä laittaa vaikka puuron päälle halutessaan.Ihan oikeasti nyt... Myös italialaiset tekevät leipää ja laittavat lihoja leipänsä päälle. Ei niille mitään yhtä ainoaa sallittua käyttötarkoitusta ole.
No enkai mä nyt niin väittänytkään, vaan että noi pienet paketit on yleensä alunperin tarkoitettu tapaksiksi ja niitä ostetaan useampaa sorttia ja napostellaan alkupalaksi. Suomessa vähän tuntemattomampi konsepti, mutta muualla hyivinkin tuttu.Ihan oikeasti nyt... Myös italialaiset tekevät leipää ja laittavat lihoja leipänsä päälle. Ei niille mitään yhtä ainoaa sallittua käyttötarkoitusta ole.
Enhän mä sua tossa edes lainannut? Mutta joo, suomalaiset leivänpäälliset ovat yleensä 150g ylöspäin, koska Suomessa ollaan totuttu siihen, että leivänpäällispaketin pitää riittää viikon tai puolen kauppaväli ja se leivänpäällinen on muutenkin yleensä jotain vähän mauttomampaa lauantaimakkaraa, keittokinkkua tai rasvametukkaa. Välimerelle päin mentäessä leivänpäälliset ovat paremmin maustettuja, joten viipaleet ovat ohuempia eikä niitä tarvitse lähmiä niin paljon makua saadakseen. Ja kauppakulttuuri on viikottaisen sijaan lähempänä päivittäistä, joten pakkauskootkin ovat yleensä sen mukaiset.Onko joku sanonut, että italialset eivät leipää tekisi? Minä toin esille pakettien pienuuden, leivänpäälliset ovat yleensä 150g ylöspäin ja toisaalta, nämä oli niin hyviä, että menisi ehkä vähän ’hukkaan’ jos vähänkään paksumpi leipä ja sen faktan, että pidän näistä tämmöisenä pikkuolaisena sormiruokana. Voihan näitä laittaa vaikka puuron päälle halutessaan.
Tapaksien ja antipastien kanssa tulee usein leipää ja/tai perunaa etenkin, jos ovat leikkelelautasten tyylisiä. Ylipäätään sitä leipää tarjoillaan etenkin Italiassa käytännössä aina, mutta Suomessa tätä ei aina tajuta edes ravintoloissa ja sitten saadaan järsiä niitä leikkeleitä, juustoja ja cocktailkurkkuja pelkiltään. Espanjalaiset suosivat leipää enemmän tapasperunoita (batatas bravas) siinä missä antipaston kanssa tuodaan usein ciabattaa tmv leipää. Monesti se leipäkori tulee jo ennen kuin mitään on edes tilattu, mutta se leipä on yleensä tarkoitettu syötäväksi muiden alkupalojen kanssa eikä pelkilteen ennen kuin edes alkupalat tai keitto on ehtinyt tulla (suomityyli). Ei sen pitäisi niin ihmeellistä olla, että noita italialaisia lihoja syödään etenkin leivän, oliiviöljyn ja oliivien kanssa esim. tämän kuvan tyyliin eikä vedellä ainoastaan pelkiltään.No enkai mä nyt niin väittänytkään, vaan että noi pienet paketit on yleensä alunperin tarkoitettu tapaksiksi ja niitä ostetaan useampaa sorttia ja napostellaan alkupalaksi. Suomessa vähän tuntemattomampi konsepti, mutta muualla hyivinkin tuttu.
Ja totta helvetissä voit laittaa leivän päällekkin, mutta ei tommoinen naposteluannos ole oikein siihen suunniteltu.
Voitko vähän tarkentaa.Kilon lätyissä nykyään Mozzarellaa margariinin sijasta, ihan syötävää.
Kilon lätyissä nykyään Mozzarellaa margariinin sijasta, ihan syötävää.
Siihen nähden tosiaan ihan syötävää, vaikka kylmälaaristahan nuo myydään. Liian suolaista vaan edelleen, taikinaa myöten todella suolainen. Ja jotain outoa siinä juustossa on edelleen.Taitaa olla halvinta pizzaa mitä kaupoista saa. 5,5e kilo ei taida saada edes mikrolättyä.
Erittäin kummallinen on kieltämättä, suunniteltu varmaan jonkun afrikkalaisen suuhun sopivaksi.Siihen nähden tosiaan ihan syötävää, vaikka kylmälaaristahan nuo myydään. Liian suolaista vaan edelleen, taikinaa myöten todella suolainen. Ja jotain outoa siinä juustossa on edelleen.
Olisittekö ystävällisiä ja puhuisitte suomeksi mistä tuotteista puhutte.
Päivittäistavarakauppaketju Lidl vetää myynnistä erän Grillimaisterin 200 gramman naudan ulkofileepihvejä niissä todetun salmonellan takia. Takaisinveto koskee vain tuotteita, joiden viimeinen käyttöpäivä on 27.8.2024. Tuote on ollut myynnissä kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.
Lidl pyytää tiedotteessaan kyseisen tuotteita ostaneita ja pakastaneita asiakkaitaan palauttamaan tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Salmonella tuhoutuu kuumennettaessa 70 asteeseen. Mikäli liha on kypsennetty ja keittiöhygieniasta huolehdittu, on tartuntavaara hyvin pieni.
Fakta
Takaisinvedettävä tuote
Tuote: Grillimaisteri mureutettu naudan ulkofileepihvi.
Pakkauskoko: 200 grammaa.
Viimeinen käyttöpäivä: 27.8.2024.
Erätunnus: 670306432397.
Wow Jättikanakebableipä - Lidl Suomi
Wow Jättikanakebableipä - lämmitä ja herkuttele Lidl Suomiwww.lidl.fi
Onko joku jo testannut, onko hyvä?
Outoa. Kyllä mun mielestä on ollut ihan kasvisvaihtoehtojan hyvin. Lasagnestakin on oman merkin Chef Select versio joka on ihan hyvää jopa.Lidl on todella heikko, jos sattuu olemaan vege, kuten meillä toinen. Valmisruuissa löytyi yksi tuote: Saarioisen kasvislasange. Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms. Pakkasessa on jotain. Tämä taitaa olla suurin syy etten juuri enää Lidliin eksy
Onko valikoimaa sitten supistettu, mutta muistan että jossain vaiheessa oli kasvisnakkeja ja jotain muita lihankorvikkeita kylmähyllyssä, semmoisia vihertäviä pakkauksia.Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms
Tää ei kyl pidä paikkaansa, että Saarioisen kasvislasagne olis ainoa vaihtoehto. Itekin ostelen satunnaisesti kylmähyllystä vegenugetteja.Lidl on todella heikko, jos sattuu olemaan vege, kuten meillä toinen. Valmisruuissa löytyi yksi tuote: Saarioisen kasvislasange. Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms. Pakkasessa on jotain. Tämä taitaa olla suurin syy etten juuri enää Lidliin eksy
Kannattaa opetella tekemään itse ruokaa, niin ei tarvitse jotain korvike-eineksiä napostella. Siellä on kasvikset saatavilla.Lidl on todella heikko, jos sattuu olemaan vege, kuten meillä toinen. Valmisruuissa löytyi yksi tuote: Saarioisen kasvislasange. Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms. Pakkasessa on jotain. Tämä taitaa olla suurin syy etten juuri enää Lidliin eksy
Jos mä etin vegevalmisruoki niin sun neuvo on tehdä niitä itse. Kiitos kommentistasi.Kannattaa opetella tekemään itse ruokaa, niin ei tarvitse jotain korvike-eineksiä napostella. Siellä on kasvikset saatavilla.
Nugetit on välipaloja. Unohdin ne. Ei niitä nälkäänsä syöTää ei kyl pidä paikkaansa, että Saarioisen kasvislasagne olis ainoa vaihtoehto. Itekin ostelen satunnaisesti kylmähyllystä vegenugetteja.
Teen kyllä ite, mut aina ei ehdi/nappaaKannattaa opetella tekemään itse ruokaa, niin ei tarvitse jotain korvike-eineksiä napostella. Siellä on kasvikset saatavilla.
Just. Pari porkkanaa kun suikaloi dipattavaksi kylkeen niin kyllä se alkaa jo ihan oikeaa ruoka-annosta vastaamaan. On noissa kuitenkin aika läjä proteiinia.Nugetit on välipaloja. Unohdin ne. Ei niitä nälkäänsä syö
Ostat pari karjalanpiirakkaa ja tölkin piimää. Ravitsevaa ja vege. Itsekkin tulee porkkanoita naposteltua ihan raakana, ovat hyvää ravintoa.Teen kyllä ite, mut aina ei ehdi/nappaa
Vähän hölmö kysymys kun on kyse makuasioista.
Olikos nämä nyt hyviä pakastepizzoja vai ei? En muista.
Kerran erehdyin ostamaan. Samalle ne maistuu ku muutkin Lidlin pizzat. Jos niistä pitää, niin varmaan nämäkin yhtä lailla maistuu. Jos ei, niin tuskin näistäkään.Olikos nämä nyt hyviä pakastepizzoja vai ei? En muista.
Ei todellakaan maistu samalta kuin muut liiterin pakastekiekot, aivan eri planeetalta.Kerran erehdyin ostamaan. Samalle ne maistuu ku muutkin Lidlin pizzat. Jos niistä pitää, niin varmaan nämäkin yhtä lailla maistuu. Jos ei, niin tuskin näistäkään.
Makuasioita.Ei todellakaan maistu samalta kuin muut liiterin pakastekiekot, aivan eri planeetalta.
Ne litukan peruskiekot on aika kuraa, mutta näissä on makuakin, eri asia sitten tykkääkö mutta ei todellakaan ole samanlaisia kuin muut litukkakiekot.
Niinhän mä just sanoin.Makuasioita.