Olisittekö ystävällisiä ja puhuisitte suomeksi mistä tuotteista puhutte.
Paketissa lukee...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Olisittekö ystävällisiä ja puhuisitte suomeksi mistä tuotteista puhutte.
Päivittäistavarakauppaketju Lidl vetää myynnistä erän Grillimaisterin 200 gramman naudan ulkofileepihvejä niissä todetun salmonellan takia. Takaisinveto koskee vain tuotteita, joiden viimeinen käyttöpäivä on 27.8.2024. Tuote on ollut myynnissä kaikissa Suomen Lidl-myymälöissä.
Lidl pyytää tiedotteessaan kyseisen tuotteita ostaneita ja pakastaneita asiakkaitaan palauttamaan tuotteet Lidl-myymälään, jossa tuotteen hinta hyvitetään. Salmonella tuhoutuu kuumennettaessa 70 asteeseen. Mikäli liha on kypsennetty ja keittiöhygieniasta huolehdittu, on tartuntavaara hyvin pieni.
Fakta
Takaisinvedettävä tuote
Tuote: Grillimaisteri mureutettu naudan ulkofileepihvi.
Pakkauskoko: 200 grammaa.
Viimeinen käyttöpäivä: 27.8.2024.
Erätunnus: 670306432397.
![]()
Wow Jättikanakebableipä - Lidl Suomi
Wow Jättikanakebableipä - lämmitä ja herkuttele Lidl Suomiwww.lidl.fi
Onko joku jo testannut, onko hyvä?

Outoa. Kyllä mun mielestä on ollut ihan kasvisvaihtoehtojan hyvin. Lasagnestakin on oman merkin Chef Select versio joka on ihan hyvää jopa.Lidl on todella heikko, jos sattuu olemaan vege, kuten meillä toinen. Valmisruuissa löytyi yksi tuote: Saarioisen kasvislasange. Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms. Pakkasessa on jotain. Tämä taitaa olla suurin syy etten juuri enää Lidliin eksy
Onko valikoimaa sitten supistettu, mutta muistan että jossain vaiheessa oli kasvisnakkeja ja jotain muita lihankorvikkeita kylmähyllyssä, semmoisia vihertäviä pakkauksia.Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms
Tää ei kyl pidä paikkaansa, että Saarioisen kasvislasagne olis ainoa vaihtoehto. Itekin ostelen satunnaisesti kylmähyllystä vegenugetteja.Lidl on todella heikko, jos sattuu olemaan vege, kuten meillä toinen. Valmisruuissa löytyi yksi tuote: Saarioisen kasvislasange. Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms. Pakkasessa on jotain. Tämä taitaa olla suurin syy etten juuri enää Lidliin eksy
Kannattaa opetella tekemään itse ruokaa, niin ei tarvitse jotain korvike-eineksiä napostella. Siellä on kasvikset saatavilla.Lidl on todella heikko, jos sattuu olemaan vege, kuten meillä toinen. Valmisruuissa löytyi yksi tuote: Saarioisen kasvislasange. Ei nakkeja, makkaraa, Vihiksiä tms. Pakkasessa on jotain. Tämä taitaa olla suurin syy etten juuri enää Lidliin eksy
Jos mä etin vegevalmisruoki niin sun neuvo on tehdä niitä itse. Kiitos kommentistasi.Kannattaa opetella tekemään itse ruokaa, niin ei tarvitse jotain korvike-eineksiä napostella. Siellä on kasvikset saatavilla.
Nugetit on välipaloja. Unohdin ne. Ei niitä nälkäänsä syöTää ei kyl pidä paikkaansa, että Saarioisen kasvislasagne olis ainoa vaihtoehto. Itekin ostelen satunnaisesti kylmähyllystä vegenugetteja.
Teen kyllä ite, mut aina ei ehdi/nappaaKannattaa opetella tekemään itse ruokaa, niin ei tarvitse jotain korvike-eineksiä napostella. Siellä on kasvikset saatavilla.
Just. Pari porkkanaa kun suikaloi dipattavaksi kylkeen niin kyllä se alkaa jo ihan oikeaa ruoka-annosta vastaamaan. On noissa kuitenkin aika läjä proteiinia.Nugetit on välipaloja. Unohdin ne. Ei niitä nälkäänsä syö
Ostat pari karjalanpiirakkaa ja tölkin piimää. Ravitsevaa ja vege. Itsekkin tulee porkkanoita naposteltua ihan raakana, ovat hyvää ravintoa.Teen kyllä ite, mut aina ei ehdi/nappaa
Vähän hölmö kysymys kun on kyse makuasioista.![]()
Olikos nämä nyt hyviä pakastepizzoja vai ei? En muista.
Kerran erehdyin ostamaan. Samalle ne maistuu ku muutkin Lidlin pizzat. Jos niistä pitää, niin varmaan nämäkin yhtä lailla maistuu. Jos ei, niin tuskin näistäkään.Olikos nämä nyt hyviä pakastepizzoja vai ei? En muista.
Ei todellakaan maistu samalta kuin muut liiterin pakastekiekot, aivan eri planeetalta.Kerran erehdyin ostamaan. Samalle ne maistuu ku muutkin Lidlin pizzat. Jos niistä pitää, niin varmaan nämäkin yhtä lailla maistuu. Jos ei, niin tuskin näistäkään.
Makuasioita.Ei todellakaan maistu samalta kuin muut liiterin pakastekiekot, aivan eri planeetalta.
Ne litukan peruskiekot on aika kuraa, mutta näissä on makuakin, eri asia sitten tykkääkö mutta ei todellakaan ole samanlaisia kuin muut litukkakiekot.
Niinhän mä just sanoin.Makuasioita.
Pidän monesti hätävarana jääkaapissa, vähän laatuvaihteluita, välillä paksumpaa ja parempaa kastiketta, välillä mauttomampaa ja vetisempää. Vähän mustapippuria päälle myllystä ja ääntä kohti jos ei jaksa mitään tehdä![]()
Tuollaisen hairahduin ostamaan evääksi töihin, mutta ei mene jatkoon. Aivan mautonta räpellystä ja lihaa muutama hassu pala siellä täällä.
Hairahduin ostamaan samanlaisen tarjouksesta ja täysin päinvastainen mielipide: kerrankin valmisruoka, jossa pasta ei ole keitetty ylikypsäksi ja seassa on edes etäisesti pancettaa muistuttavia lihanpalasia pizzasuikalemössön sijaan. Mausteitahan näihin yleensä joutuu aina lisäämään itse, mutta se on pienempi paha kuin valmiiksi ylikypsä moska.![]()
Tuollaisen hairahduin ostamaan evääksi töihin, mutta ei mene jatkoon. Aivan mautonta räpellystä ja lihaa muutama hassu pala siellä täällä.
Hairahduin ostamaan samanlaisen tarjouksesta ja täysin päinvastainen mielipide: kerrankin valmisruoka, jossa pasta ei ole keitetty ylikypsäksi ja seassa on edes etäisesti pancettaa muistuttavia lihanpalasia pizzasuikalemössön sijaan. Mausteitahan näihin yleensä joutuu aina lisäämään itse, mutta se on pienempi paha kuin valmiiksi ylikypsä moska.
Kahden euron hinnalla se oli silti ihan asiallinen pekonipasta kermalla ilman sitä mainittua einespastoja yleensä vaivaavaa liisterimäisyyttä. Ja mieluummin muutenkin näin, sillä aito carbonara ei hyllyllä päivien istumista edes kestä, kun ei se oikein kestä vartin odottamista pöydässäkään, saati uudelleenlämmitystä. Kermapekonipasta kestää.Kannattaa jatkossakin kiertää, tuohan on pekonipasta kermalla, joten carbonaran kanssa ei mitään tekemistä.
Onko Lidlin paistopisteen hodari jo saanut ansaitsemaansa tunnustusta? Tämä täydellisesti koostettu herkku on juuri se, mitä tarvitset, kun iskee vastustamaton tarve hemmotella itseään. Mehevä jauhomakkara yhdistettynä rapeaan sämpylään ja raikkaaseen kurkkusalaattiin, kruunattuna hienovaraisella sinapin vivahteella, luo nautinnon, jolle harva voi vetää vertoja. Ja kun tämän rinnalla nauttii vielä raikasta Saskian vichyä – täydellistä, kerta kaikkiaan!
Hodari on erittäin hyvä. Just oli joku 2 kpl diili niistä. Harmi vain, että ovat nostaneet sen hintaa, oli jotain 1.5 € jossain vaiheessa.Onko Lidlin paistopisteen hodari jo saanut ansaitsemaansa tunnustusta? Tämä täydellisesti koostettu herkku on juuri se, mitä tarvitset, kun iskee vastustamaton tarve hemmotella itseään. Mehevä jauhomakkara yhdistettynä rapeaan sämpylään ja raikkaaseen kurkkusalaattiin, kruunattuna hienovaraisella sinapin vivahteella, luo nautinnon, jolle harva voi vetää vertoja. Ja kun tämän rinnalla nauttii vielä raikasta Saskian vichyä – täydellistä, kerta kaikkiaan!
Ei olisi mahtunut eikä sitä saa siitä kovin helposti sotkematta kaadettua sitäkään vertaa mitä mahtuisi. Koska väliseinä on kaareva taittamalla kaataminen ei onnistu.Eikö tuo kastike ole tarkoitus kaataa tuohon pastaan, samaan tapaan kuin Risifrutissa hillo? (arvailua paketin muodon perusteella)
Tolla tiskillä ja vaivannäköllä tekee jo saman tien jauhelihapaketista itse.Mä kippaan kylmäst koko ton paskan pannulle, sotken siinä samalla kun se lämpiää. Lautaselle kun lämmintä, päälle helvetist juustoraastetta ja ketsuppia ja ääntä kohti..
Eikö tuo kastike ole tarkoitus kaataa tuohon pastaan, samaan tapaan kuin Risifrutissa hillo? (arvailua paketin muodon perusteella)
Väärin arvattu, ei sanota. Mikroateria joka tarvii mukana kuskattavan lautasen sotkettavaksi olisi työmaalla varmaan monelle kiva yllätys.Paketin ohjeessa taidetaan sanoa, notta kippaa molemmat lautaselle eli ei ole tarkoitus syödä suoraan tuosta eli käyttäjälle RTFM.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.