Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Samaa katselin itsekin, että puu vs muovi ja sitä kautta väri. Mustat kelpais enemmän kuin mieluusti, mutta toisaalta muovi ei houkuttele.Onkohan noilla neolla ja classicilla muuta merkittävää eroa muutakuin että toiset on puuta ja toiset ei ja hinta. Neo on ainakin paremman näköinen kun ei ole ulkonäöltään kuin räppärin kaulariipus.
Onkohan noilla neolla ja classicilla muuta merkittävää eroa muutakuin että toiset on puuta ja toiset ei ja hinta. Neo on ainakin paremman näköinen kun ei ole ulkonäöltään kuin räppärin kaulariipus.
Suosittelen Sundaroita jos selkeää päivitystä haet. Itellä oli nuo Fidelio X2 ja niistä päivitin GL2000, Sundara ja GL2000 on arvosteuiden mukaan lähes samantasoisia, ja sundarat melkein 300e edullisemmat.
Jokos Hifimanilla alkaa laadunvalvonta olla siinä kuosissa, ettei henkisesti tarvitse varautua takuuvarmaan takuurumbaan?
Ei. Kannattaa jo etukäteen varautua pettymään, laatu on sitä samaa kuin ennenkin.
Omissa Hifimaneissa (HE400i, 4XX, 5XX, Sundara ja Sundara 2020 revision) ei ole ollut ongelmia laadun kanssa.
Vähänkään vanhemmissa malleissa on kuulemma ollut liikaakin ongelmia laadun kanssa.
e. Sundaroissa oli itseasiassa molemmissa pieni suunnittelukukkanen - kuulokkeita säädettäessä maalipinta vähitellen kului säädön sisäpuolelta pois (ei näy siis ulkopuolelle).
Itselläni oli ne kuppien ruuvit löysällä, siitä pääsi kiristämällä. Eipä 199 euron kuulokkeilta voi odottaa mitään premium viimeistelyä, rakenteesta en ole löytänyt mitään vikaa.On tullut ostettua HE400i sekä HE400se uusina. Ääni loistava, kuulokkeiden rakenteen laatu ja viimeistely huonoa.
Itselläni oli ne kuppien ruuvit löysällä, siitä pääsi kiristämällä. Eipä 199 euron kuulokkeilta voi odottaa mitään premium viimeistelyä, rakenteesta en ole löytänyt mitään vikaa.
No luultavasti ei kamalasti harmita kun maksoin 149 Euroa, pitää päivittää parempiin sitten. Tosin ei se ole mikään automaatio että kaikki linjalta tulleet luurit automaattisesti kosahtaa jossain vaiheessa. Kiva olisi tietää että mikä osa-alue noissa HE400SE luureissa on niin huonosti kasattu, osaisi sitten omiaankin tutkailla kriittisemmällä silmällä.Sitten vaan pistät sormet ristiin ettei tule huoltokeikkaan tai jos tulee, niin takuun aikana.
Jaa, mää luulin, että tää ois ihan tolkun foorumi, mutta aika vammaisia "sääntöjä" sitten täälläkin. Ihmettelin itekin, että mikäs tää juttu on, kun tulee ilmoitusta poistetuista viesteistä "Mainokseen tarttuminen" selitteellä, mutta tuosta näköjään sit kyse.Olen pahoillani, jos olin kirjoittanut tänne jotakin hyödyllistä, eikä viestejä ole enää saatavilla (en ole itse poistanut). Mainitsenpa myös samalla, että jos suomenkielinen kuulokkeisiin liittyvä sisältö kiinnostaa jatkossakin, "löysin" internetin ihmeellisestä maailmasta yhden nimeltä mainitsemattoman nettisivun ("kuulin", että someenkin saattaa tulla jatkossa ilmoituksia uusista jutuista). Itse "en" luonnollisesti kuitenkaan suosittele lukemaan tätä sivua, vaan kaikkia muita sivuja kaikilla muilla kielillä.![]()
Jep, sen olen huomannut ettei täällä saa puhua halaistua sanaa omista sivuista tai rymistä.
Laitoin pystyyn ja vahingossa mainitsin täälllä "Suomen suurin videokuvaajien ryhmä f@c€bookissa" ja hyvä ettei banaania tullut lopunelämäksi...![]()
Mitenkä edes sait suomeen?, kun sivuilla lukee että usa ja kanada, vai onko käytäntö muuttunut?.Täähän menikin vahvasti. Ostin Hifimanilta open box Sundarat ja tänään ne saapui ja oikeen puolen elementti täysin mykkä. VMP.
Mitenkä edes sait suomeen?, kun sivuilla lukee että usa ja kanada, vai onko käytäntö muuttunut?.
Paljonko maksoi postit ja tuliko nopsaan?Tilasin store.hifiman.com
Saksasta tulivat.
On noista ollut se 80ohm versio, mutta nyt näyttää unavailablea joka puolella, onkohan ne lopetettu?Ja näköjään tuota 990 Pro mallia ei saa kuin 250 ohmisena eli siihen olisi kuulokevahvistimen tarvinut.
On noista ollut se 80ohm versio, mutta nyt näyttää unavailablea joka puolella, onkohan ne lopetettu?
DT 770 Pro saa 80 ohmisena, ainut ero on että ovat suljetut. Tosin tämä nyt ei sinällään enää liity asiaan jos Senkut jo päätyivät tilaukseen, ja noilla Senkuilla kyllä pärjää pitkään!
Ja näköjään tuota 990 Pro mallia ei saa kuin 250 ohmisena eli siihen olisi kuulokevahvistimen tarvinut.
Nyt kun vähän googlailin niin kyllä vaan oli. Jännä että siitä ei koskaan ollut mitään erillistä mainintaa että olivat limited edition, olivat vaan normaalisti "eri vaihtoehto".Saattaapi olla vai olikohan se 80ohm joku limited edition.
Beyerin 531:t ovat myös 250-ohmiset ja hyvin oon pärjännyt niiden kanssa. Ei tule tosiaan kovin kovaa kuunneltua, joten vähän vaatimattomampikin äänilähde riittää omassa käytössä mainiosti. Nyt tuntui myös siltä, että haluan kokeilla muun merkkisiä kuulokkeita vaihteeksi. Omassa käytössä avoimet ovat se ainut vaihtoehto, sillä suljettujen kanssa puhuminen ei vain meinaa luonnistua.
Joo, mutta se äänenvoimakkuus onkin vain osa asiasta. Mitä lähemmäs volumepotikan maksimia mennään, sitä enemmän alkaa tulla kaikkea säröä ja häiriöääntä jne, tehokkaalla vahvistimella voi laittaa varmasti mieleisensä voimakkuuden ilman ylimääräisiä ääniä.Itse kuuntelin DT990 250 ohm kännykällä ihan sujuvasti, mutta en toki yritä tuhota korviani joten moniin verraten kuuntelen varmaan melko hiljaa. Huvittaa välillä esim. vahvarikeskusteluissa tehon merkitys, kun yleensä volumepotikoiden skaaloista jää yli 50 % käyttämättä, jos ei toivo pysyvää kuulovauriota.
^Ja tohon äänen tuunaamiseen vielä, ettei Treshin omistajan kannata unohtaa sinisen demppausmateriaalin vaikutusta ääneen. Huomattavasti avoimemmin soi, jos jättää elementin suojaksi vain yhden kerroksen kangasta.
Siis onko tämä materiaali sielä elementin ulkopuolella?
Devan ja HE5xx:n taajuusvasteen pitäisi olla lähes identtinen. Kyllähän tuossa on selkeä ero diskantissa.
![]()
2020 Sundara ottaa vielä nuo loputkin piikit pois tuolta.
![]()
@Janda mitä muuten tykkäsit siitä Sash Tresistä? Saitko jollain pehmusteilla ääntä sopivaksi?
Kaikki Audeze kopiopadit mitä oon testannut on ainakin helppo liimata paikalleen. Ohuet denon tyyliset padit toimii myös jos haluaa erilaista ääntä.Empä tajunnut, että uudet sundarat on käppyrältään tuollaiset, nuohan pitää melkein testata jossain vaiheessa.
Vähän ollut säätämistä. Liimailin eka ne omat(?) nahkapadit niihin sovitinrenkaisiin, mutta lopputulos ei ollut ollenkaan kyllin tiivis ja basso vuoti pois. Tilasin myös audezelle tarkoitetut memoryfoam kopiopadit alista. Pitää nyt ottaa ne kiinnitysruuvvit pois ja vertailla padeja liimaamatta ja sitten lyödä jommat kummat tarralla kiinni. Silloin kun olen saanut sopivan istuvuuden ja tiiviyden niin ovat kovahkoa puristusta lukuunottamatta erinomaiset.

Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.