Mää ton taisin kertaalleen postata.Jos tuosta halvasta tunnusta pääsisi jotenkin eroon niin näitä käyttäisi kyllä ihan mielellään enemmänkin eikä satunnaisesti kun tarvitsee vastamelua.
En tiedä oliko tämä täällä jo, mutta tässä hiukan vertailua mitä näihin on tehty alkuperäiseen kiinarimpulaan verrattuna.
Eipähän tuota ole oikein fiksua kilpailijaa alle 200€ hintaluokassa vastaavalla akkukestolla, soundilla, tuoreilla BT-kilkkeillä ja kohtuullisella ANC-toteutuksella. 300-400€ hintaluokassa saa Sonya ja Bosea ja 250-300€ hintaluokassa Nadin visoa, mutta muuten on aika vähän kiinnostavia vaihtoehtoja. Ja sen mitä käyttökokemuksia on lukenut ja mitä itekin olen Sonyn edellistä lippulaiva bluetoothia kuullut, niin ite ottaisin pelkkään musankuunteluun mieluummin Valcot.
Tuosta mainonnasta vois moni luurivalmistaja ottaa mallia. Noin niitä luureja myydään
Audezella sen sijaan ihan hyvä meininki ja ZMF taas tosi paljon esillä eri foorumeilla, vaikka niidenkin some suht kuollut minun käsittääkseni.
muoks. paitti tuo NADin luuri ei taida olla edes ANC-luuri.. muistin väärin.
Viimeksi muokattu:

Ymmärrän kyllä ton bassohomman, koska näillä ZMF:llä vahvistin vaikuttaa melkeinpä eniten alataajuuksien toiston tyyliin. Mun mieltymyksiin sopii näillä 300ohm kuulokkeilla parhaiten se, että suurempi vahvistimen impedanssi tekee alataajuuksista hieman löysemmät ja avautuneemmat, ja ikään kuin laajemmat. Vahvistimen täytyy kuitenkin olla nopea, jotta paketti pysyy kasassa, eikä tule tuollaista boom boom, bloom bloom -efektiä.