Ei ne mun muistin mukaan tehny keskialueelle mitään, eli varsinkin yläkeskialue oli edelleen oikeen reilusti montullaan, vaikka se yläkerran älytön vuoristorata taittu ja alataajuudet menetti vähän voimaa. Mulle se velourien iso juttu oli se yläpään piikin poistuminen mikä teki joistain biiseistä vähän kivuliaita. En tiedä onko se keskialue silloin enemmän esillä, mun muistaakseni ei ainakaan mainittavasti. Kuulokemaku on kyllä muuttunut siitä kun vimeksi omistin ne. En tiedä onko kuulon heikkenemisellä myös vaikutusta kun 35 alkaa olla jo kohdalla. Ihan selvästi ylätaajuuksien osalta on tapahtunut heikkenemistä viimeisen vuoden aikana, oikeastaan pelottavan paljon. Pitäisi varmaan sekin käydä testauttamassa. Oon mm. menettänyt heinäsirkat mistä vielä pari vuotta sitten vittuilin isäukolle.Kyllä ne velourit tekee ihmeitä. Omasta mielestä rauhoittaa niin paljon yläpäitä, että keskialue on kyllä enemmän esillä. Itellä oli pariviikkoa vakiopädeillä, minkä jälkeen velourit oli kun kotiin paluu.
Toisessa parissa on tällähetkellä dekonin suedet. Nämä ovat ehkä vakioiden ja velourien väliltä. Jää kyllä toiseen pariin käyttöön.
Voi olla, että puren vaan hammasta enkä hanki mitään, kun ne kompromissiratkaisut yleensä vaan vituttaa jälkeenpäin. Pitää jemmata nuo rahat kyllä hyvin ettei niitä upota laiskana elämää helpottaviin menoihin mikä on ollut tapana.