Olisiko jollain suositella hyviä langattomia kuulokkeita? En mikään suurempi hifistelijä ole enkä varmaan huomaa mitään eroa erinomaisen ja maailman parhaan äänen välillä, mutta sellainen toive olisi että olisi mahdollisimman vähän white noisea. Kuulokkeita käytettäisiin lähinnä pelaamiseen ja satunnaiseen, vähenemään päin olevaan musiikin kuunteluun, eikä niissä tarvitse olla mikrofonia.
Minulla on kuulokkeiden kanssa ollut hyvin huono tuuri, eli luotettavuus olisi kova sana. Jos ulkonäkötoiveita saa esittää, ei RGB:tä eikä Gaming-paskaa, ja mielellään ei valtavan kokoiset. Nämä tämänhetkiset Arctis Prot ovat malliltaan hyvät, mutta valitettavasti viime aikoina on alkanut kuulua white noisea enemmän kuin itse siedän.
Budjetti mielellään 100-250€:n välillä. Tätä voin tarpeen tullen venyttää jos löytyy täydellinen pari ja rahalle saa vastinetta.
Minulla on kuulokkeiden kanssa ollut hyvin huono tuuri, eli luotettavuus olisi kova sana. Jos ulkonäkötoiveita saa esittää, ei RGB:tä eikä Gaming-paskaa, ja mielellään ei valtavan kokoiset. Nämä tämänhetkiset Arctis Prot ovat malliltaan hyvät, mutta valitettavasti viime aikoina on alkanut kuulua white noisea enemmän kuin itse siedän.
Budjetti mielellään 100-250€:n välillä. Tätä voin tarpeen tullen venyttää jos löytyy täydellinen pari ja rahalle saa vastinetta.
Yllättävän turvallinen ja helppo nuo oli avata, koska elementit koossa pitäviin ruuveihin ei tarvinnut koskea ollenkaan. Puhdas veikkaukseni on, että paperilla outo taajuusvaste johtuu ainakin osaksi siitä, että drivereita ei oo dempattu juuri mitenkään. Siellä on 2 hyvin ohutta kerrosta paperimaista kalvoa kiinni driveronkaloa peittämässä ja sitten uloimpana ritilää vasten pölysuojana toimiva hieman paperikalvoa paksumpi kalvo aavistuksen kumimaista tai tahmeapintaista muovia.