Juu...eihän niitä sitten toinne mittailla jos toinen on viallinen. Lisäksi mulla hajosi liquid platinumista putki. Eli ei mulla ole nyt edes vahvistinta. Odottelen tässä vapaita että kerkiäisi vähän lueskella millaista putkea tuohon pitäisi tilata.@Roderick kun oli puhetta niiden luurien mittaamisesta, niin kiinan Valcot tuli joku aika sitten, mutta en oo saanu edes paketista. Noi viralliset Valcot, kaikkien irvailijoiden riemuksi, näyttäis vaan lauenneen nyt kunnolla, meinaan ANC:n kun laittaa päälle, niin alkaa semmoinen rätinä, ettei mitään rajaa. Ts. en tiedä onko noita hirveästi järkeä mittailla, jos toiset paskana.
Mistä päästäänkin seuraavaan aiheeseen: onkohan JBL:n Club Onet mistään kotoisin, jos BT-luureja halajaa? Hifistudiolla on meinaan joku clubitarjous, että noi sais alle pariin sataan, niin kävi ihan mielessä tilata.
Noissa ois meinaan joku appiksella ohjattava EQ:kin, minkä melkein halusin seuraaviin BT-luureihin, niin saa säätää ite itelleen sopivan soundin.
Oon tuota JBL:ää silmäillyt itsekkin joskus. BT on mulle aika turha mutta noissa pitäisi olla grafeeni elementti. Veikkaan että ne on kuitenkin vain mylaria tms jonka pinnalle ehkä on vähän grafeenia levitetty. Kiinnostaisi kuitenkin päästä purkamaan nuo