Juu ton tiesin. Mietin lähinnä laatua, jos jollakin ois kokemusta jo valmiiksi jostakin paikasta ja vois suosistella, tai olla suosittelematta. Alkuperäistä tasoa havittelen...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siis mitä helv... Nuohan ovat KAIKKI herranjestas alkuperäisiä Beyerdynamicin valmistamia pehmusteita!Juu ton tiesin. Mietin lähinnä laatua, jos jollakin ois kokemusta jo valmiiksi jostakin paikasta ja vois suosistella, tai olla suosittelematta. Alkuperäistä tasoa havittelen...
Siis mitä helv... Nuohan ovat KAIKKI herranjestas alkuperäisiä Beyerdynamicin valmistamia pehmusteita!
No olisikohan se tieto ihan siinä tuotteen nimessä. Ja tuotetiedoissa.Missä helv...ssä niin sanotaan!? Jos on hermo noin kireellä, niin ehkä parempi lähteä helv...n koko netistä.
Beyerin logo ja/tai BEYERDYNAMIC oikein isoilla kirjaimilla on aika hyvä vihje.Missä helv...ssä niin sanotaan!? Jos on hermo noin kireellä, niin ehkä parempi lähteä helv...n koko netistä.
Beyerin logo ja/tai BEYERDYNAMIC oikein isoilla kirjaimilla on aika hyvä vihje.
Kyllähän nuo vaikuttaa. Sulkevuus, materiaali, foamin pituus jne. Paljon on muuttujia.Valehteleekohan meikäläisen aivot, tai korvat?, kun kokeilin tuossa erivärisiä foamtipsejä ja tuntuu että bassotoisto muuttuu suuntaan tai toiseen jokaisella vaihdolla.
Kannattaa testata myös crossfeed. Jos tykkää voi olla vaikea palata "normaaliin" kuunteluun. Tuo on yksi syy miksi Adi-2 kiinnostaa, crossfeed jonka laite syöttää myös eteenpäin vahvistimelle.Aaaaaaaaaa tää RME ADI-2 FS on ihan s**tanan hyvä laite
Sain vasta aika just perehdyttyä, mitä crossfeed ylipäätään tekee (ilm. blendaa pikkaisen toista kanavaa kumpaankin korvaan). Vähän arveluttaa työntää hirveää määrää DSP-prosessointia signaalitielle, mutta pitää kuunnella mitä tuo tekee. En minä ainakaan mitään hedareita saa, niin kuin jotkut ilmeisesti saavat normaalista kuulokekuuntelusta, mutta kieltämättä luureilla on välillä vähän vammaisen kuuloista, jos jotain on miksattu ihan toiseen laitaan ja soundi pomppii toisesta korvasta toiseen. Versus siis, että saman efektin kuulee samaan aikaan molemmilla korvilla niin kuin kaiuttimilla kuunnellessa.Kannattaa testata myös crossfeed. Jos tykkää voi olla vaikea palata "normaaliin" kuunteluun. Tuo on yksi syy miksi Adi-2 kiinnostaa, crossfeed jonka laite syöttää myös eteenpäin vahvistimelle.
EDT 770 VB | BeyerdynamicEhkä tää autaa kun ISOT KIRJAIMET ANTAA HYVÄN VIHJEEN: LOGOA EI NÄY YDESSKÄÄN POSTATUSSA LINKISSÄ!
ALKUPERÄISET ON HARMAAT! F-musiikin on MUSTAT! --- EI PIENINTÄKÄÄN VIITTAUSTA ALKUPERÄISUUDESTÄ, PISTE!
ALKUPERÄISEN TAUSTA MATERIAALI ON ERILLAISTA KUIN THOMANNIN! --- EI PIENINTÄKÄÄN VIITTAUSTA ALKUPERÄISUUDESTÄ, PISTE!
VERKKOKAUPPA.COMIN SEKÄ JIMMSIN TUOTE NÄYTTÄÄ ALKUPERÄISTÄ VASTAAVALTA JA JOISTA AINOASTAAN VERKKOKAUPPA.COM ILMOITTAA VALMISTAJAKSI BEYERDYNAMICSIN!
Alitajunnassa tiesin, että ääneen/musiikkiin keskittyvälle alueelle ei kannata postata, kun täältä löytyy niitä vatipäitä, jotka kuvittelee että joku kivi 1000€ mp3-soittimen alla parantaa äänenlaatua... Kuin vitun vajakki pitää olla, että uskoo jotain tuollaista. Menee samaan luokkaan kuin litteään maahan uskovat... Ja molempia näyttää löytyvän enemmän kuin tarpeeksi jopa tältä palstalta
Vittu mitä luusereita noi!

Itellä kävi samat, enkä Senkun tai Beyerin äänestä varsinaisesti tykkää, niin hommasin alunperin pelikuulokkeiksi Audio Technican ATH-AD900X:t, mutta muutaman päivän käytön jälkeen totesin näiden olevan omaan korvaan todella hyvät myös musiikille.Morot kaikille.
Semmosta tässä alkanut pohtimaan, että mitäköhän luurit sitä vaihtaisi Monolith 1060c muurien tilalle, kun ne on vaan liian painavat jos pidempään pitää päässä. Menee niskat aivan tuhannen jumiin.
Soundilliseti nämä on oikein mainiot ja olen nämä modannut avoimiksi ja padit on vaihdettu myös.
Ite oon miettinyt jotain perus senkin hd600 tai beyerin dt1990 tyylistä.
Onkos jotain muita hyviä kevyitä luureja tuossa 200e käytetyt osastolla? Akg 721 oli kyllä hyvät kans.
Itellä kävi samat, enkä Senkun tai Beyerin äänestä varsinaisesti tykkää, niin hommasin alunperin pelikuulokkeiksi Audio Technican ATH-AD900X:t, mutta muutaman päivän käytön jälkeen totesin näiden olevan omaan korvaan todella hyvät myös musiikille.
Jenkeistä saa alle $200 uutena, mutta jostain syystä näiden hinta on ihan suhteeton suomessa; Audio-Technica ATH-AD900X - Hintaseuranta | Hinta.fi Ehkä vois käytettynä löytää alle 200€..?
AD700X pitäs olla hyvin samankaltainen ääneltään ja menis budjettiin uutenakin, mutta ilmeisesti basso on hieman miedompi; Audio-Technica ATH-AD700X, hinta 169€
Nää on tosi kevyet ja hengittävät päässä, eikä itellä ole ollut ongelmia istua täyttä 8h päivää putkeen näiden kanssa. Omassa käytössä ainoa miinus on näiden avoimuus, koska etätöissä oleva emäntä pälättää palavereissaan niin kovaa, että mitään ei voi silloin näillä kuunnella, mutta silloin taas noi 1060C:t on erinomaiset, kun ei yleensä tartte kuitenkaan tuntitolkulla ne päässä olla.![]()
HD6XX tilaus vetämässä, luurien piti lähteä matkaan eilen. Kerron kommentteja sitten kun paketti lähtenyt liikkeelle. Tuon perusteella ei varmaan joulun pyhiksi noita odotella..
Kellään neuvoja? Ois muutakin menossa tilaukseen niin samalla menis luurit ostoon mutta täytyis saada varmuus tuolle että miten tuo konkkamikki tulisi toimimaan PC perässä. Thomann asiakaspalvelu on jo kait jouluvapailla.AKG HSC271 PC setti ois harkinnassa... dynaamiseen vähän heikosti löytyy mini-xlr 6-pin -> 2x3,5mm adaptereita niin tuohon sais kaapelin. Mietityttää lähinnä tuo konkkamikin sähköntarve. Tuo piuha on joku phantomista vanhempi t-power niminen jossa pienempi jännite. Se vaan mietityttää että miten tuo piuha ottaa sen jännitteen mikille?
Melko hyvä tuuri tällä kertaa, koska noita B-stockkeja jäi vielä odottamaan moni mua pienemmällä tilausnumerolla. ZMF myi yhteensä 70 kappaletta B-stock/used/rarity Verite C -mallia eli noista tulee jo 150k-200k USD edestä kuulokkeita. 
Hitaasti tuntuu liikkuvan, 23.11. tilattujen PC38X kuulokkeiden seuranta näyttää kuvan mukaiselta.Onko kukaan muuten tilannut dropista mitään viime aikoina? Kiinnostaisi erityisesti minkälaisia seurantamerkintöjä Saksanmaalta tuli mukaan.
Älyttiin tässä juuri, että viimeisin merkintä seurannassa on "The shipment has arrived in the destination country/destination area
IPZ Frankfurt" ja tuosta on kohta jo pari viikkoa aikaa. Erikoisesti toisella seurantakoodilla viimeisin merkintä on taas
"DEPARTED FROM LOCAL DISTRIBUTION CENTER
IPZ Frankfurt" ihan identtisellä aika- ja päivämääräkoodilla. Tässä funtsitaan lähinnä sitä, että onko muilla tullut tähän vielä lisää merkintöjä Saksasta ennen kuin lähetys on saapunut Suomeen, eli odottaako tuo lähetys edelleen käsittelyä Frankfurtissa. Jenkeistä paketti kulki Saksaan vajaassa kolmessa päivässä mikä oli mun mielestä varsin hyvä suoritus, mutta sen jälkeen on ollut 13 päivää hiljaista.

Kova. Noinkohan kerkeis vielä välipäiviksi ihan perillekin saakka?Mun Verite C:t lähti tulemaan Suomeen päin.Melko hyvä tuuri tällä kertaa, koska noita B-stockkeja jäi vielä odottamaan moni mua pienemmällä tilausnumerolla. ZMF myi yhteensä 70 kappaletta B-stock/used/rarity Verite C -mallia eli noista tulee jo 150k-200k USD edestä kuulokkeita.
![]()
Kyllä kai se toimii suoraa, kun tommosena pakettina myydään..?Kellään neuvoja? Ois muutakin menossa tilaukseen niin samalla menis luurit ostoon mutta täytyis saada varmuus tuolle että miten tuo konkkamikki tulisi toimimaan PC perässä. Thomann asiakaspalvelu on jo kait jouluvapailla.

Kova. Noinkohan kerkeis vielä välipäiviksi ihan perillekin saakka?
Ihan kivasti noista pieneristä tulee liikevaihtoa, kun heilahtavat ilmeisen nopeasti kaupaksi. Minkähänlainen mahtaa olla tuollaisen pienehkön käsityöläispuljun kulurakenne.. Ei oo kyllä mitään käryä itellä. Oiskohan myyntikate max jotain 50 pinnaa.. Siitä sitten veks vielä palkat yms. kiinteät kulut + verot jne. ennen kuin päästään viivan alle, mutta jää tuosta varmaan firmallekin joku lantti![]()
Oolrait. Eiköhän ne hyvältä kuulosta vielä tammikuussakin, jos sinne asti venyyNäyttäisi olevan FedExin arvio 30.12, mutta täytyyhän nuo vielä tullatakin tässä välissä. Tullin järjestelmäpäivityksen jälkeen olen törmännyt sellaisiin bugeihin, etten ole kovin toiveikas.Onpahan kuitenkin heti uutta jännää vuodelle 2021!
^ ei oo kiire Tor Audion maksunvälittäjälläkään.. toista viikkoa on mennyt, eivätkä ole saaneet vielä käsitellyksi meikäläisen korttimaksua.. Edelleen keikkuu tilillä vaan merkintä katevarauksesta.
Tor Audiolla eivät kuulemma aloita tekemään ennen kuin maksu on prosessoitu.
No ei se ainakaan nopea oleAi tuo palvelu on noin hidas... Tor Audion Dima laittoi aiemmin mulle uusia putkia postikuluja vastaan ja makselin kans tolla systeemillä. Putket oli kyllä jo siinä vaiheessa postissa ja maksoin jälkikäteen.
Kuulokesuosituksia pyytäisin. Tätä keskustelua ja muita kanavia on tullut seurattua kattavasti, mutta ennen päätöksiä olisi vielä hyvä hakea oikeaa suunta tarkemmin. Haussa on ensisijaisesti iskevällä keskibassolla varustetut kuulokkeet, jotka olisivat muuten tasapainoiset tai suht neutraalit. Hintaluokka voisi olla 300-700 €. Mukavuus plussaa. Voi olla avoinkin. Musiikki pääasiassa rockia ja metallia (Sonata Arctica, Ghost, Motörhead, Dimmu Borgir, Metallica jne.). Sennheiset HD5xx tuli kokeiltua, eivät olleet minulle hyvät. Tällä hetkellä käytössä Beyerdynamic DT 1770, mutta niistä puuttuu iskevyyttä tai hauskuutta. ZMF Atticus olisi varmaan oikea valinta, mutta olisiko alemmalla hinnalla vastaavia? Hifiman Sundaran sopivuus?
Jos jotkut polttaa päreensä Postin kanssa, niin Postnord on kyllä paskuudessaan vielä ihan omaa luokkaansa. Lyhyellä kokemuksella vältän ainakin itse kuin ruttoaTässä piti myös saada loppuvuodeksi lainaan Hifimanin Anandat, mutta ilmeisesti Postnord on nyt puolestaan onnistunut hukkaamaan sen paketin. Se on kuulemma päässyt autoon asti kotiinkuljetusta varten... ehkä.
Perkeleen perkele.
Samat liittimet (mini-xlr) on ZMF:ssäkin, eli menee.Meneekö muuten ZMF:n kuulokkeisiin samat kaapelit kuin Audezeihinkin? Mietityttää nyt kun vahvistinpäivityksen myötä olen siirtymässä balansoituihin kaapeleihin ja Audezet löytyvät entuudestaan, mutta Verite C:t kummittelevat mielessä.
Samat liittimet (mini-xlr) on ZMF:ssäkin, eli menee.
Oon soitellutkin Aeoluksia toistaiseksi olkkarissa Audezen tehdasjohdolla, kun on metrin pidempi kuin ZMF:n tehdasjohdot.
muoks. en uskaltais tilata Veriteä kuulematta.. Aeoluksenkin pitäisi olla ZMF:n lämpöisimmästä ja helpoimmasta päästä, mutta on minusta huomattavasti kirkkaampi ainakin Audezen LCD-2C:hen verrattuna. Tai yläkeskialueella on ainakin huomattavasti paljon enemmän energiaa.
No sit joo ei oo varmaan samoja "ongelmia" kuin itellä olis. Just eilen lueskelin noista MX4:sta ja kiinnostais kyllä kuulla ne, mutta kuvausten perusteella ei oo ehkä aivan sitä, mitä ite hakee tai mistä tykkää.Itseltä löytyy MX4:t jotka ovat ymmärtääkseni Audezen neutraalimmasta päästä, eivätkä edusta LCD-2:n ja 3:n lämpöisempää soundia. Kirkkaista kuulokkeista on myös entuudestaan kokemusta, eikä se häiritse itseä.
Siinä paketissa kuuluisi olla (ainakin itselläni oli) muovit päällä.
Kuten seuraavassa videossa:
Itse ihmettelin samaa.. Tilasin alkuvuodesta telialta ja ei ollut muoveja. Palautin ja hain gigantista, missä ei sieläkään ollut muoveja. Hälynarut vaan ympärillä. Ilmeisesti joissain on ja joissain ei ?Kiitos tiedosta, tuollaista muovia ei näissä ollut. Saa nähdä millainen vääntö tällä kertaa saadaan Gigantin kanssa aikaan.
Näin ainakin itse uskoisin. Mitään käytön merkkejä en kummistakaan omista löytänyt.Itse tilasin alennuksesta Jimm'siltä 9.1. omani eli lähemmäks vuosi tuosta alkaa olla aikaa. Voisiko olla tosiaan että vanhemmissa erissä on ollut ja uudemmissa ei ole?
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.