- Liittynyt
- 20.10.2016
- Viestejä
- 1 036
Jaaha. Ei mikään mene Hifimanin kanssa ilman yllätyksiä. Tällä kertaa tekosyy on joku työntekijä sairaana eikä siksi olla luureja edes löydetty vielä, tai viitsitty kertoa asiasta. Kyselin että miten kauan tässä vielä menee, niin vastaus oli "please kindly wait some days" - eli syön hattuni jos edes ensi viikolla saavat luurit liikkeelle. Kun asiakaspalvelija vielä vaihtuu koko ajan niin nyt tämä oli sitten lähettämässä tänne Sundaraa eikä HEXiä.
Vaikka Hifiman on lähellä sydäntä, niin en kyllä ikinä uskaltaisi ostaa sieltä mitään tätä kalliimpaa. Jos vertaa tätä kokemuksiin vaikka Beyerdynamicin, Sennheiserin tai Audezen aspasta, niin rehellisyyden nimissä on sanottava, että Hifimanin puoli antaa vähän amatöörimäisen ja lusmun vaikutelman välillä. Hämmästyttää kyllä se miten iso se vaihtelu palvelun laadussa on - välillä homma rullaa todella liukkaasti ja kielitaito on hyvä. Sitten tulee taas vastaan joku kiinalainen joka vetää hommat uudelleen solmuun.
Itsellä päinvastaiset kokemukset eli tuotteessa oli valtavia vikoja mutta asikakaspalvelu toimi mahtavasti. Otin yhteyttä amazonin kautta enkä heihin suoraan, en tiedä vaikuttaako mihinkään. Mutta tosiaan HE-400i sankojen muovipannat katkesivat kolme kertaa muutaman päivän sisällä vaihtamisesta täysin normaalissa käytössä. Lopulta myönsivät että silloin oli ollut valmistuserä jossa oli valmistusvirhettä. Kaksi kertaa tosiaan laittoivat uudet pannat vaan ilmaiseksi tulemaan mutta viimeisen jälkeen sitten sanoin että palautan kuulokkeet elleivät laita Sundarassa olevia metallipantoja ilmaiseksi, joita olivat aiemmin tarjonneet 50e lisähintaan. Suostuivat sitten ne laittamaan ja sen jälkeen on kuulokkeet pysyneet kasassa mainiosti.