Mä tarvitsen paremmat kuulokkeet punttitreeniin, tällä hetkellä on Applen vakiot. Pitäis olla langattomat ja äänen laadun parempi kuin nykyisissä. Onko jollain kokemuksia hyvistä sporttikuulokkeista? Hinnan pitäis alle 250€.
Mulla on Jabran Elite Active 65t ollut käytössä, ja oon ollut kyllä tyytyväinen. Vertailukohtaa AirPodeihin ei ole, mutta arvosteluista olen saanut käsityksen ettei tarvitse olla kovinkaan kummoiset napit että ne voittaa.
Lyhyesti plussat ja miinukset:
+Säilytys- ja latauskotelo on kompakti ja laadukkaan oloinen, ja ainakin itselläni hyvinkin luontevaa laittaa napit aina koteloonsa mikä lataa sitten nappien akun täyteen
+Akkukesto on riittävällä tasolla (5h + 10h lisälataukset kotelolla), jos kuuntelusessiot on yli 5h kerrallaan niin panostaisin ehkä hieman toisenlaisiin kuulokkeihin ylipäätään
+Muotoilu (=istuvuus) omassa käytössä 10/10, jonkun toisen korvanmuodoilla saattaa toki olla eri homma, mutta en usko että nuo kovin huonot kenelläkään silti on
+Kontrollit on yksinkertaiset ja toimivat, ei mitään aina vähän sinne päin toimivia hipaisukytkimiä vaan varmasti toimivat fyysiset painikkeet
(+)Hear-through-ominaisuus, jos sellaista kaipaa
+/-Ei minkäänlaisia yhteyden katkeiluja, mutta kantama ei ole erityisen pitkä. Tosin eipä se soitin nyt urheillessa yleensä kauhean kaukana olekaan.
-Äänenlaatu ei pääse parhaiden langattomien nappien tasolle. Esim Sonyn WF-1000X:t voittaa siinä mennen tullen (tosin häviää sitten
kaikessa muussa)