Tuli piruuttaan ostettua
TRN-V80:t, kun olin paristakin suunnasta kuullut niistä kehuja. Ennakko-odotukset oli aikalailla sitä mitä 20e kiinarihkamalta odottaisi, eli ei kovin mairittelevat. Yllätys olikin suuri kun otin iskin nuo korviin ja laitoin suosikkisoittolistan pyörimään. Äänenlaatu on todella timanttinen. Erottelukyky on hyvä, ja toistaa kunnialla niin matalat, keskitaajuudet kuin korkeatkin äänet. Bassopää aavistuksen turhan raskas omaan makuun, mutta taajuuskorjaimellahan tuo hoituu.
Itse nappien laatu on oikein hyvä, vaikuttavat kestäviltä ja tukevilta. Profiililtaan ovat suht matalat, ja istuvat ainakin allekirjoittaneen korvaan erinomaisesti. Mukaan tulee 3 paria sovitteita, ja noh, ne on kumitulppia siinä missä kaikissa muissakin napeissa, ei mitään erityistä moitittavaa muttei kehuttavaakaan. Napeissa on irrotettava 2-pin johto, mikä vaikuttaa vähän halvalta rimpulalta, mutta jää nähtäväksi kauanko kestää käytössä. Jos ei kestä, niin onpahan irrotettavaa mallia ja saa vaihdettua kunnollisen tilalle. Johdosta on valittavissa mikrofonillinen ja ilman mikrofonia oleva versio, joista itse otin mikillisen, missä on myös nappula jolla on play/stop/next-toiminnallisuus.
Nää on hintalaatusuhteeltaan 7/5 napit, en usko että parempaa tulee 20e hinnalla ikinä vastaan. TRN antaa näille 1 vuoden valmistajan takuun, ja eipä nuo yleensä tuon kummoisempia ole länkkärimerkeilläkään.