^ Ainakin omasta mielestäni vaatii EQ:n käyttöä tai ääni on todella paksua ja puuroista. Toki monet kalliimmat kilpailijatkin vaatii taajuuskorjaamista, joten edullinen hinta on Q30:n puolella.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Osaako joku tunnistaa mitkä luurit mahtaa kuvassa olla? Minkä valmistajan logo noissa on? Myyjä väittää "HiFi-kuulokkeiksi"...![]()

Onkos täällä kenellekään vielä kokemuksia Hifiman XS:stä? Testien perusteella vaikuttaa aika mielenkiintoisilta.
Vaikuttaa kieltämättä mielenkiintoiselta, joten täytyy ehdottomasti hankkia tai pyytää testailua varten lainaan, kunhan on ensin Deva Pro:sta ja HE1000 v2:sta kirjoiteltu.
Ei kellään sattuisi olemaan ylimääräisenä pehmusteita Sennheiserin HD800-mallille? Kaikki halvat kiinapehmusteetkin käy, kun omat on täysin litteät ja loppuun ajetut. Hämmentävää kyllä kuulokkeet on silti ihan mukavat päässä.
Köyhdyttävät pari päivää, kun ostin eilen ZMF Verite Openin Aftican Blackwood -puulla ja tänään olen hieronut ennakkotilausta uudesta Atrium-mallista ikäännytetyllä kirsikkapuulla ja kupariosilla. Molemmista tulee juttua kevään aikana ja sitten olenkin kuullut myynnistä poistunutta Eikon-mallia lukuun ottamatta kaikki ZMF:t.
Valmistajalta tulee muuten mahdollisesti vielä tänä vuonna alle 1000 euroa maksava uutuusmalli 80 ohmin elementillä ja harman-tyylisellä tuunauksella. Kuulokkeet on täysin valmiina, mutta vaatii vielä logistisia järjestelyjä laajempaa valmistusta varten.
Pakko sanoa tähän väliin kun kaikki vermeet hankittu et zen can + zen dac v2 + focal elear combo on aika 5/5. ifin purkit sopii kuin nenä päähän näiden elearien kanssa eikä elearit soi yhtä hyvin pelkällä dacilla tai canilla. tarvitsee molemmat.
mm joo niitä rei'itettyjä oon kattonu täs tovin jos saisi jostain jotenkin perusteltuun hintaan hommattua kun yli 100e on vaan periaatteelisesti liikaa. utopiatyyliset nahkaset on kyllä kiinostanut enemmän.Elearit on kyllä erinomaiset hintaluokkansa kuulokkeet. Suosittelen kuitenkin seuraamaan Dropin kautta Elexin pehmusteita - tulee aina silloin tällöin myyntiin johonkin n. 65 taalan hintaan. Noilla nuo muuttuu vielä kertaluokkaa paremmiksi.
mm joo niitä rei'itettyjä oon kattonu täs tovin jos saisi jostain jotenkin perusteltuun hintaan hommattua kun yli 100e on vaan periaatteelisesti liikaa. utopiatyyliset nahkaset on kyllä kiinostanut enemmän.
juu. alkaa pehmusteet kohta oleen jo siinä kunnossa että sen varjolla voi päivittää uusiin.Omani ostin muistaakseni n. 70 eurolla (alveineen) joka edelleen on aika paljon padeista.
Kuulokkeet, mikrofonit ja headsetit (peli- ja peruskäyttö) Tuolla saattavat tietää paremminOnko kellään kokemusta G Pro X Wirelessistä, kun se jostain syystä laittaa joko discord tai pelien äänet pienemmälle? G Hubissa automaattinen profiilinvaihto disabled ja windowsissa Sovellusten laitteenhallinnat myös disabled
Oho, en tiennytkään että tuollainen oli olemassa. Miepä kysäsen sieltäKuulokkeet, mikrofonit ja headsetit (peli- ja peruskäyttö) Tuolla saattavat tietää paremmin
4x hinta kääntää kelkkaa kyllä aika vahvasti soundcoreen. Varsinkin kun kuulostavatkin aivan hyvälle.No perhana tilasin nuo myös kohta tulevalle reissulle kun tarvin toiset ANC kuulokkeet ja Boseja ei jaksa tylsästi kahteen kertaan ostaa, 61,25€ jäi maksamaan amazon.de. Lähtökohtaisesti pyrin kuulokkeisiin joissa on hyväksyttävältä stock ääni mutta tuohon hintaan voi tehdä poikkeuksen jos näin ei olekkaan ja kaivaa EQ esiin.
Gigantissa olisi Sony WH1000XM4 250€ mutta tiiä onko hintalisän väärti kun satunnaiskäyttöön langattomat kuulokkeet jää, kovemmilla käyttäjillä saattavat olla.
Omakin Q30 paketti muistaakseni näytti postista saapuessaan kun olisi kulkenut jonkun ruoansulatusjärjestelmän läpi tai ainakin Ace Venturan toimittamalta. Kuulokkeet toki oli 100% ehjät.Nyt odotellaan sitten jännityksellä että toimiiko nämä kuulokkeet?, kunhan ensin latautuvat. Oli meinaan molemmat paketit niin ala-arvoisessa kunnossa kun tuli perille, että hieman arveluttaa. Onneksi näissä on se suht kova suojakotelo. Ei noissa itse kuulokkeissa näyttänyt olevan ulkoisia vaurioita, ja toimi 3.5mm piuhalla, ja kaikki tilpehööritkin oli tallella. Onko sitten DHL heitellyt pakettia miten sattuu vai onko Anker pannut jonkun vaurioituneen palautuksen uutena meikälle, ei voi tietää?.
Juu nämäkin toimii onneksi, mutta piti vähän supportiin nillittää ihan huvikseen. Mikä lie?, luulisi DHLn käsittelevän paketteja varovaisemmin?, paha mennä sanomaan missä päässä se vika on?.Omakin Q30 paketti muistaakseni näytti postista saapuessaan kun olisi kulkenut jonkun ruoansulatusjärjestelmän läpi tai ainakin Ace Venturan toimittamalta. Kuulokkeet toki oli 100% ehjät.
Huomasin tuossa että nämä kun pystyy parittamaan kahteen laitteeseen yhtä aikaa, niin pystyy EQta säätämään puhelimesta vaikka kuuntelisi esim. tietokoneelta.Eli jos EQ ei ole pääsyä Q30 stock tuunaus ei taida olla mahtavin basson takia, käytän vastamelukuulokkeita milloin tv, pc ja puhelimen kanssa ristiinrastiin niin EQ kanssa voi mennä hankalaksi.
Huomasin tuossa että nämä kun pystyy parittamaan kahteen laitteeseen yhtä aikaa, niin pystyy EQta säätämään puhelimesta vaikka kuuntelisi esim. tietokoneelta.
Vähän hassulta kuulosti alkuun tuo aikaisemmin postattu Oluvin EQ asetus, mutta korva tottunut ja nyt kuulostaa suht neutraalilta. Löytyyhän tuolta apista valmiitakin asetuksia, joista osa kuulostaa kuralta vaikka kyseiselle musiikkityylille tehty ja osa ei. Akustinen asetus kuulostaa ihan hyvältä joka genrellä.Kätevää. Googlettelin yleisesti Q30 niin Oluv on rummutellut niitä, taisi EQ jälkeen suosia jopa Focal Elex ja Dan Clark Stealthin ylitse![]()
Gigantissa olisi Sony WH1000XM4 250€ mutta tiiä onko hintalisän väärti kun satunnaiskäyttöön langattomat kuulokkeet jää, kovemmilla käyttäjillä saattavat olla.
No ei ne vahvistimet kauheen paljoo maksa kun ostaa huvaa ja halpaa. Zen can+zen dac yhdistelmä ei paljoa maksa. tukee mqa:ta ja äänellisesti että laadullisesti kestää käyttöä varmasti vuosi(kymmeniä)Voi Kiesus, Jätkät puhuu jostain Marssiin menosta, kun itse haaveilee vain Sundaralle vahvistinta, mutta näin se HiFi menee, kuin huume. Aina Parempi kokemus.
No jos sulla on linkkiä mihin mennä, niin aina olen kiitollinen, muuten löydän kyllä tieni.No ei ne vahvistimet kauheen paljoo maksa kun ostaa huvaa ja halpaa. Zen can+zen dac yhdistelmä ei paljoa maksa. tukee mqa:ta ja äänellisesti että laadullisesti kestää käyttöä varmasti vuosi(kymmeniä)
No jos sulla on linkkiä mihin mennä, niin aina olen kiitollinen, muuten löydän kyllä tieni.
Hissuksee ni eka can, sit dac ja avotNo jos sulla on linkkiä mihin mennä, niin aina olen kiitollinen, muuten löydän kyllä tieni.
Hissuksee ni eka can, sit dac ja avot
nah. Isompi riski tyytyä pelkkään hyvään daciinEikö toisinpäin?
No pelkällä Dacilla ei taivaita tavoita, mutta itse olen suosinut "Pro-Ject DAC Box E". Purnukka ei urputa, ei lirputa, eikä siinä ole edes virtavaloanah. Isompi riski tyytyä pelkkään hyvään daciin
. Syö Optiikkaa ja sähköä, ulos tulee äänisignaalia, tuo valkoinen väri on vähän nah. Isompi riski tyytyä pelkkään hyvään daciin
Kyl ero oli kuin yöllä ja päivällä kun testasin pelkällä dacilla kuunella.Mutta tossahan on ihan ok kuulokevahvistin samassa...
Itse ottaisin kyllä pelkän combon jossa on sekä DAC että vahvistin samoissa kuorissa. Kyseessä on siis ifi ZEN DAC V2-laite. Erillisten DAC:ien ja vahvistimien kohdalla katsoisin jo parempia vaihtoehtoja. Tosin silloin budjetin pitäisi miltei tuplata vrt ZEN DAC V2:een.No jos sulla on linkkiä mihin mennä, niin aina olen kiitollinen, muuten löydän kyllä tieni.
^LCD-5 on käsittääkseni todella midi-forward ja toistotyyliltään analyyttinen. Kannattaa miettiä, tykkääkö sellaisesta.Ilmeisesti bassontoisto siinä on teknisesti ihan parasta, mitä rahalla saa.
Sain pari päivää sitten Hifimanin HE1000 v2:n, ja voi pojat, miten hyvä tuokin on. Toista yhtä realistista kuuloketta en ole kuullut. Esim. laulajan äänestä pystyy kuulemaan huulten liikkeet ja jokaisen henkäyksen loppuun saakka tavalla, johon en ole aiemmin törmännyt. Jokainen ääni ja soitin on myös tavallaan oikean kokoinen ja äänikuvassa ei ole mitään, mikä rikkoisi uskottavan vaikutelman siitä, että musiikki soi kauempana suurella lavalla. Yleensä jokin pieni asia romuttaa kokonaisuutta, mutta noissa kuulokkeissa sitä ei tapahdu.
Valitettavasti mitään räkäistä rockkia tai voimakasta loudness-tyyppistä musiikkia HE1000 v2:lla ei voi oikein kuunnella, koska sellainen kuulostaa huonolta tai liian laajalle levitetyltä. En ole välttämättä tarpeeksi audiofiili, jotta pärjäisin pelkästään HE1000:lla, mutta hyvä musiikki kuulostaa paremmalta kuin millään muilla kuulokkeillani.
Jos esittää tämmöisiä väitteitä, niin silloin pitäisi myös linkata niitä parempia laitteita ettei tarvitse ihmisten arvailla. Zen Dacissa oli sitten kumpi versio tahansa ei ole mitään vikaa, ja Zen Canissa tuon parina vielä vähemmän.Itse ottaisin kyllä pelkän combon jossa on sekä DAC että vahvistin samoissa kuorissa. Kyseessä on siis ifi ZEN DAC V2-laite. Erillisten DAC:ien ja vahvistimien kohdalla katsoisin jo parempia vaihtoehtoja. Tosin silloin budjetin pitäisi miltei tuplata vrt ZEN DAC V2:een.
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.