Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Alle 100e hintaluokassa hyvin ulkopuolisia ääniä eristäviä kuulokkeita ? tulisivat pääasiassa peli käyttöön metelöivän ps4 pro kanssa. Joten äänenlaadun suhteen ei niin tarkkaa, mutta mukavat saisivat olla, ei mahdollisuutta käydä kokeilemassa, lahjaksi menisivät(aikuiselle). Ei tarvetta mikrofonille.
esim, AKG K 92 -sankakuulokkeet 54,90 ?
Jos ulkomailta tilaaminen on ok, niin brainwavz hm5 olisi minun valinta. 62,95€+alv. Pehmusteet sulkevat korvat tosi hyvin ja rakenne on täysin suljettu lukuunottamatta aivan pientä aukkoa sangan juuressa. Hyvää äänieristystä lisää kuulokkeiden napakka puristus. Jos on kovin iso pää niin nuo eivät tuosta syystä välttämättä ole paras vaihtoehto. Mukavat pehmusteet kuitenkin auttaa tuossakin. Toki sanka löystyy jonkin verran käytössä. Kova kotelo, vaihtopehmusteet ja 1,3m ja 3m kaapelit yhdistettynä hyvään äänen on aika hyvä diili tuohon hintaan.Alle 100e hintaluokassa hyvin ulkopuolisia ääniä eristäviä kuulokkeita ? tulisivat pääasiassa peli käyttöön metelöivän ps4 pro kanssa. Joten äänenlaadun suhteen ei niin tarkkaa, mutta mukavat saisivat olla, ei mahdollisuutta käydä kokeilemassa, lahjaksi menisivät(aikuiselle). Ei tarvetta mikrofonille.
esim, AKG K 92 -sankakuulokkeet 54,90 ?
Näistä en kyllä koskaan raaski luopua, kun näyttävät tältä
![]()
Upeet kyllä noi spessu-Auteurit. Pitkästä aikaa tyypitelly enemmän Auteureja itekkin ja eihän noista oikein voi luopua, vaikka Arya Stealthit vie resoluutiossa tai resoluution äkillisessä vaikutelmassa 100-0. Auteurit ei tee oikeastaan mitään väärin ja laulu ja puhe kuulostaa erityisen oikealta niillä.
Mitkäs kuuloketelineet noi on?
https://www.amazon.de/dp/B01N5VHLUG/ref=cm_sw_r_apan_glt_i_dl_KGQGFVJHAENSM8MQ3VBN
Hauskojen kuulokkeiden parhaimmistoa alle 200€ hintaluokassa taas tarjouksessaVarsinkin jos kuulokehommat keskittyy enemmän peleihin, elokuviin ja sarjoihin kuin musan kuunteluun, Fidelio X2:sia voi varauksetta suositella testipenkkiin.
Mulla on ollut 4x Fideliot ja yksi niistä vielä käytössä jos tarvii pelata/mikkiä. Kolmesta niistä meni toiseltapuolelta kuppi löysäksi. Tapahtuu sillein että päästä pois ottaessa vetää kupista eikä nosta pääpannasta ylöspäin niin liitoskohta ottaa tarpeeksi painetta, muljahtaa sijoiltaan ja alkaa lonksamaan, pinseteillä voi aika-ajoin kiriä ruuvia mutta alkuperäiseksi ei saa kuin purkamalla ja kierrelukitteella.^ Tuohon tarkoitukseen lienee just hyvät. Suuri ääni muhkeilla bassoilla on nimenomaan hauska kokemus. Diskantti noissa on varsin kirkas, mutta Beyereihin tottunutta ei pitäisi säikäyttää.
Mulla oli aikanaan itselläkin parit X2:t, mutta molemmista löystyi ruuvit, joilla kupit kiinnittyy metallitankoihin. Pian olisi kupit irronneet kokonaan, joten laitoin takuuseen ja otin korvauksen rahana. Liekkö tilanne nykyään parempi tai onko tehtaalla muistettu laittaa ruuvilukitetta? Jonkin ohjeen näin, miten kuulokkeet saa purettua osiin, jotta ruuvit saa itse lukitettua kiinni. Aika typerä vika kaiken kaikkiaan muutoin kestävän oloisissa kuulokkeissa.Ehkä käytin niitä väärin...
![]()
Mitäs otit testiin? itse ostin maanantaina hyperx cloud II wireless enkä ole kyl tyytyväinen. Esim. Warzonea pelatessa tuntuu ettei laatikoiden humina tai vihollisten askeleet kuulu kovinkaan kaukaa. Olen googletellut asetuksia ja eri ääni juttuja muutenkin pyöritellyt.[/QUOTE]Kiitos! Mennyt tämmöinen arvostelu ohi. Ei muuta kun lukemaan!![]()
Hupiukko (Zeos) ainakin kehui paremmiksi kuin Ananda vakiona, sitten kun se vaihtoi pädit Anandoihin niin ääni kellossa muuttui.HifiMAN Edition XS kuulokkeet - audiokauppa.fi mitähän mahtaa olla miehiään nämä uudet edulliseen hintaan painetut hifiman edition xs kuulokkeetmelkein vois kakkoskuulokkeiksi hommata kuulematta
Voisko käytetty Audio-Technica R70x olla vaihtoehto? Jos sattuisi jostain löytymään. Uutena taitaa mennä himpun yli budjetin. Hyvät kuulokkeet, ääneltään tosi lähellä hd600/hd650 sarjaa ja 420 ohmisena varmaan tykkäisivät putkista. Ovat todella kevyet mutta pehmusteiden pienehkö koko voi käyttäjästä riippuen muodostua ongelmaksi.Täällä ollaan vielä hengissä, ja mielenterveys alkaa vähitellen vaatia musiikkia. Voin raportoida, että muutama kuukausi kokonaan ilman kuulokkeita on täydellisen perseestä, varsinkin sohvalla ja sairaalasängyssä maatessa.
Kun Aeoluksia ei olekaan varaa lunastaa takasin ainakaan riittävän ajoissa, niin tässä kaivattaisiin vähän apua valinnan suhteen. Perushyvä dac ja putkihybridi, sekä helvetin hyvä OTL-vahvistin päälle huntin putkilla on keränny kämpillä pölyä, elikkä jotkut putkista hyötyvät dynaamiset luurit lienee se oikea valinta. Budjettina olisi jotain 150-250€ luokkaa tässä kuukauden sisällä, ellen sitten odota kesälle asti, jolloin sitä voisi kasvattaa 600€ asti, mutta tuskin järki kestää sinne asti. Onko käytetylle HD600/HD650/HD58x tullut jotain uusia vaihtoehtoja? Nuo Senkut aiheuttaa mulle kyllä lasien kanssa usein päänsärkyä jos kuuntelee yli 30min, mutta oikeasti paremmat vaihtoehdot taitaa olla vähissä kun esimerkiksi Beyerin T1.2 lienee liian hintava.
Tuli tuossa harkittua sitäkin josko tuon putkivahvarin saisi myytyä ja vaihdettua johonkin planaareihin, mutta kädet on sen verran invalidisoidut, ettei niillä kyllä pakkaa yhtään mitään, puhumattakaan putkivahvistinta.
Tuo Hifimanin Edition XS vaikuttaa tosi jännältä, pääsisköhän sitä joskus kokeilemaan Anandan ja alkuperäisen HEXv2:n kanssa.
Kiitos ehdotuksesta! Mulla on valitettavasti ollu ton tyypin Audio Technican luurien kanssa ongelmia, ei vaan sovi meikäläisen vammaseen päähän. Harmi, kun muistaakseni kyseessä oli ääneltään ihan miellyttävät luurit.Voisko käytetty Audio-Technica R70x olla vaihtoehto? Jos sattuisi jostain löytymään. Uutena taitaa mennä himpun yli budjetin. Hyvät kuulokkeet, ääneltään tosi lähellä hd600/hd650 sarjaa ja 420 ohmisena varmaan tykkäisivät putkista. Ovat todella kevyet mutta pehmusteiden pienehkö koko voi käyttäjästä riippuen muodostua ongelmaksi.
Vahva suositus DT-880 600ohmille OTL:n kanssa. Käytettyjä saa satasella. Jos kunnon vahvistinkin jo omasta takaa löytyy, on mun vaikeaa keksiä kuinka sillä rahalla saisi parempaa ääntä.Tiedä sitten olisiko vaikka DT880 600ohm se viimeinen kompromissi.
Näyttää olevan nämä Anandat tuolla liimatulla huovalla joka on elementin päällä:
Täytyypä tuumailla että lähtisikö kokeilemaan uusia padeja näihin kuulokkeisiin.
@unholy_walrus Kannattaa antaa Sennheiserin HD 560S:llekin mahdollisuuden.
Sennheiser HD 560S ja Hifiman HE400SE. Molemmat alle 150 Euroa.Onko antaa suosituksia avoimille kuulokkeille max. n. 200e hintaluokassa?
Hakusessa pitkiin kuuntelusessioihin sopivat, eli mukavuus niin äänen kun päässäistuvuuden osalta olisi tärkeää (tämä selviäisi varmaan vain itse kokeilemalla). Mahdollisimman laaja soundstage olisi myös hakusessa. Mieluiten langattomat mutta ei pakollista. Lähteenä ihan vaan kännykkä ja Spotify/Youtube.
Tällä hetkellä löytyy suljetuista ATH-M50x ja QC35II. Tykkään sinällään ATH-M50x soundista todella paljon, mutta kyllä se pidemmän päälle tuntuu rasittavan. Mukavuudessakin tuntuu olevan parannettavaa. QC35II on aika tukkoset, mutta ne tuli hommattua lähinnä vain melunvaimennuksen takia, joten en kauheasti niiltä odottanut, siitäkin huolimatta äänenlaatu pieni pettymys. Mukavat päässä ja kyllä noilla suht usein tulee kuunneltua kun toiset käy rasittamaan.
Olen katellut Sennheiser HD 599 ja Philips Fidelio X2R/X3. Lukeman perusteella Sennheiserit olisi mukavammat ja "varma" valinta.
Äkkiähän tuo selviää kun lykkään 400 Samsungin persiiseen että miltä kuulostaa kännykästä.Itse saan HD600 ihan tarpeeksi kännykästä volaa joten eivätköhän nuokin toimi, ellei toki ole jo kuulovauriota. En kyllä muista oliko tuo 400 jotenkin pahamaineisen virta-ahne.
Tasku lähetti viestin.En tiedä onko HD58x jotenkin fyysisesti eri muotoiset kuin HD650, meinaan muistan, että mulla oli 58x:n kanssa mukavuusongelmia varsinkin lasit päässä. Lasit osu pehmusteisiin ja luurit paino laseja korviin niin, että se oli todella rasittavaa. Sen sijaan nyt 650 tuntuu ihan helvetin mukavalta päässä.
Kyseessä on myös ihan uudenveroinen pari, vaikka sillä on ikää jo sen verran, että löytyy vanhanmallinen, pehmustettu säilytyslaatikko ja luurit on ilmeisesti ajalta ennen Romaniaa. Niitä on kertoman mukaan vuosien aikana otettu laatikosta pois vain muutaman kerran, mikä on helppo uskoa, koska kunto on ihan täysin uusi, mutta luurit ei silti purista päätä niin pahasti kuin mitä aikaisemmat Sennheiserit. On ne tiukat päässä, mutta helposti meni tunteja kuunnellessa eikä olo ollut yhtään epämukava.
Nyt kun HD650 on istunut päässä todella pitkän tauon jälkeen (en edes muista milloin se tai 6XX olisi käynyt kokeilussa) niin ihan ensin tuloksensa oli hämmennys. Tässä on toki menty lähes puoli vuotta pöytälaatikosta löytyneillä IEM:llä, jotka on hankittu joskus 10 vuotta sitten ja on ääneltään ylä- & alapäästä korostuneet. Ihan ensin 650 kuulosti samaan aikaan tunkkaisilta ja ohuilta, ja fiiliksenä oli, että tässäkö tää nyt oli? Sen jälkeen ehti antaa aivojen resetoitua tunnin ajan ja vahvistin vaihtui NX4:sta Eufonikaan hyvillä putkilla, ja sen jälkeen mieli on muuttunut.
Jos pitäisi käyttää yhtä sanaa, niin luonnollinen olis varmaan sopiva. Samalla huomaan, että tekee mieli kuunnella vaan musiikkia musiikin vuoksi, eikä niinkään analyyttisesti, mikä oli samoin Aeolusten kanssa. Ainakin OTL-vahvarilla näissä on paljon samaa Aeolusten kanssa, mutta Aeolukset tekee lähes kaiken selvästi paremmin - mutta ne myös maksaa tonnin enemmän. Ihan vaan musiikista nauttimiseen 650 OTL-vahvarilla ja tosi hyvillä putkilla antaa riittävästi samanlaisen kokemuksen kuin mitä Aeolus. Kuvainnollisesti Aeoluksilla ja OTL-vahvarilla pääsi laskeutumaan kuuhun ja potkimaan kuukiviä. HD650:llä pääsee ainakin maata kiertävälle radalle, ja oikealla vahvarilla ja putkilla jopa kuuta kiertävälle radalle, mutta ei ikinä kuun pinnalle asti. Sinne tarvitaan kalliimpi lippu.
Samalla tuli vastattua omaan kysymykseen, siitä, että onko järkeä käyttää vahvaria joka on luureja kalliimpi - on näköjään. Jos omistat HD650/HD6XX:t niin tee itsellesi palvelus ja sijoita hyvään OTL-vahvistimeen ja kohtuullisiin putkiin. Pelkästään äänikuvan muutos on päivityksen arvoinen. Nopeasti sitä halusi vaan nauttia kuuntelemisesta ekaa kertaa melkein puoleen vuoteen, ja kaikki halu analysoida ääntä ja sen muutoksia on kadonnut, ja tuntuu ettei siihen ole edes energiaa. Lyhyesti sanottuna HD650 kuulostaa OTL-putkilla siltä miltä niiden kuuluisi kuulostaa, eli tosi luonnollisilta, hyvällä, luonnollisen kokoisella äänikuvalla. Ei mitään HD800- tai Hifiman-isoa, eikä HD600-pientä. Sopivaa. Toto ja Steven Wilson kuulostaa tosi hyvältä.
Tuntuu siltä, että ei mulla oikeastaan ole hirveästi annettavaa tälle keskustelulle, ainakaan nyt - kunhan pääsee kuuntelemaan musiikkia.