Crescent headband Veritelle oli asiallinen parannus mukavuuteen, mutta voi olla että vaihdan alkuperäisen teräspannan sisään. Crescentin oma tuntuu olevan hieman vinossa enkä saa taivuttelemallakaan täysin nappiin. Ei juurikaan vaikuta fyysisesti mukavuuteen, mutta henkisesti häiritsee.
Universe hybridit on mielenkiintoiset korvatyynyt. Ei ole niin selkeää ”omaa juttua” kuin Universe solideilla ja Auteur solideilla, mutta jossain siellä välimaastossa. Todella miellyttävät joka tapauksessa.
Tulipa muuten napattua vielä käytetty Schiit Ragnarok 1 Veriteiden ja KEF LS50:n ajoon. Saas nähdä millainen mörökölli laatikosta paljastuu.
Osaatko sanoa, nostaako Crescent-panta paljonkin kuulokkeiden painoa? Mun hienompi Auteur painaa jo lähes 600 grammaa, eikä se varsinaisesti tunnu ikävältä paalaella, joten en haluaisi kasvattaa kokonaispainoakaan enempää pienen mukavuusparannuksen seurauksena. ZMF:issä pääpannasta on melko vaikeaa saada täysin symmetristä, joten toi häiritsee muakin hieman kuulokkeita telineessä katsellessa. Toisaalta mun korvat on hieman eri korkeudella, eikä pääkään ole täydellinen, joten olen säätänyt pannan aina siten, että tuntuu päässä mahdollisimman tasaiselta.
Ragnarok voi olla tosi mielenkiintoinen, koska ei ainakaan jää tehoista kiinni kuulokkeiden toistaminen.

, mutta sinänsä ihan kiva tietyissä materiaaleissa.
. No takuu voimassa ja jopa kuitti löytyi, joten RMA:t kehiin ja ehkä viimein taloudessa on ne vaadittavan minimin 3 kuuloketta ja näistä jopa 2 Hifi-tasoa. Ja sitten metsästämään padeja Philips X2:n, jospa ne voisi vaihtaa, kun ei muista oliko nuo China vai International versiot.