JSoi
Make ATK Great Again
Joo, tuollainen muistikuva oli itelläkin, mutta en jaksanu eilen tarkistaa. Meni kaikki energia eilen toisen ketjun typeryyksiin
Alkuvaiheessa saatoin jättää radion tai jonkun soittolistan päälle ja luurit soimaan, kun menin toiseen huoneeseen tekemään töitä, mutta jäi ihan muutamaan päivään / tuntiin tuo menettely. Jotkuthan soittelee foorumeiden perusteella ihan oikeasti 24/7 jotain pink noisea luureilleen.
Ootko itse huomannut muutosta tai että noi ois kaivannut pientä totuttelua? Vai osuiko paketista suoraan?
Auteur padeilla vaatii enemmän totuttelua ääneen, mutta Universet natsasivat heti. Nyt olen enemmän kuunnellut Auteureilla suuremman stagen ja syvemmän basson takia. Ehkä pitäisi vielä ainakin Universe Hybridit hommata ja tuleva Crescent headband mukavuutta parantamaan.
Enkä ole erityisemmin huomannut mitään merkittävää muutosta ääneen burn inin takia. Uskon että suurimmat muutokset tapahtuvat korvien välissä ja padeja vaihtamalla. Rokkia ja metallia olen näille sisäänajon aikana syöttänyt.
Viimeksi muokattu: