Tattista, onhan noita odoteltukin. Mitä head-fi:tä oon seurannut, niin reilua viikkoa ennen mua tilanneet ovat saaneet näillä nurkilla omiaan, niin kai noiden pitäs mullekin ruveta tosiaan pikkuhiljaa tulemaan. Sama lähemmäs 11 viikkoa näyttää menevän, mitä Atticustenkin kanssa. Olivea on ilm. puskettu aika huolella liikkeelle
Ja jooh, niin väittävät, että Veriten soundiin voi tosiaan vaikuttaa aika merkittävästikin oheislaitteistolla. Mulla nyt tulee kolmet eri pädit, että puljaan ekaks ne lävihte, kun ei kestä oikein persus mitään oheislaiteruliansseja ihan het. Universe lambskin, Universe suede ja Auteur lambskin taitaa olla tuo pädikombo. Ja ensisijaisesti ajattelin mennä tolla RME + Toraudio -kombolla, mutta toki työpöytäsetin Teac:kin tulee testatuksi.
Meikäläisellehän tuo liian rauhallinen yläkerta tuskin on ongelma, kun enemmän pelottaa niin päin, että ois Veritessäkin liikaa
Toivotaan, ettei ole, ettei joudu het myyntihommiin. Pitää melkein kyllä varmistaa sekin, mikä Hifitalon palautuspolitiikka on noissa kustomoiduissa tilauksissa, ts. saisko ne laittaa takas ja menettää etumaksun vai miten menee..
Mut laitan kommenttia tulemaan, kun pääsee tyyppäämään. Kyllähän näitä on odotellut, vaikka oon nyt viime aikoina taas innostunut kajarikuuntelusta enemmän, mistä syystä on pukannut välistä pientä ostokrapulaakin Veriteistä, että oisko niitä just nyt tarvinnu ostaa