Enpä tiedä onko tämä oikea lanka, mutta olisi tarkoitus hommata uudet kuulokkeet/headsetti. Eli etätyöskentelyyn ja muuhunkin koneella oleskeluun ja opiskeluun nämä tulisi enimmäkseen, mikrofooni pitäisi olla ja mielellään semmonen että muut saavat selvää. Semmoinen muuttuja vielä, että asuntoon on tulossa piano ja sen äänet olisi mukava vaimentaa niin paljon kuin mahdollista. Tietysti tiedän ettei sitä varmasti ihan kokonaan saa peitettyä. Nykyiset luurit tuossa läppärissä kiinni on Corsair HS60, ne eivät tunnu ihan hirveästi ääntä peittävän ellei tietysti voluumia nosta.
Olen katsonut Sonyn WH-1000XM3 kuulokkeita ja sen uutta XM4 mallia. Niistä olen kyllä lukenut, että kuulokkeiden mikrofooni olisi huono. Mutta en tiedä onko tämä vaan audiofiilien valitusta. Katsoin muutaman arvostelun ja esim tässä
Sony WH-1000XM4 vs Sony WH-1000XM3 soitettu äänileike vaikuttaa aivan kelvolliselta mikrofoonilta minun korvaan. Onko tämmöisten mikrofooni ihan pätevä etäpalaveeraukseen yms? Vai olisiko järkeä hommata jotkut erilaiset, esim langalliset kuulokkeet? Vai onko niin, ettei edes noise cancelling- luureilla kovin paljon esim sitä pianon soittoa saa vaimennettua? Kommentteja ja ehdotuksia otetaan mielellään vastaan.