Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Gigantin bf-tarjouksessa Sonyn wh-1000xm3 vastamelukuulokkeet tarjouksessa. Oiskohan nuo hyvät? Nykyiset langattomat kuulokkeet jotkut jbtl BT live ja vähän kehnot on.
Gigantin bf-tarjouksessa Sonyn wh-1000xm3 vastamelukuulokkeet tarjouksessa. Oiskohan nuo hyvät? Nykyiset langattomat kuulokkeet jotkut jbtl BT live ja vähän kehnot on.
No menin nyt sitten tilaamaan Gigantin tarjouksesta nämä JBL Live 650BT-kuulokkeet 79 eurolla.
Rtingsin mukaan ihan ok (mielestäni), varsinkin tähän tarjoushintaan. Parempiakin varmasti löytyisi mutta löytyisikö samaan hintaan? Toisaalta käykö tässä nyt se, että jos ei olekaan ns. riittävät, niin joutuu joka tapauksessa ostamaan vielä kalliimmat näiden jälkeen.
Oliko näistä kenelläkään mitään sanottavaa?
Harmittavasti tuo HD 458 nousi hinnassa 199 euroon eilisen jälkeen. Se olisi saattanut olla parempi(?).
Verkkokaupan kamppis: Audeze LCD-2C 599€. Ois voinu vaikka malttaa pari viikkoa omaa ostosta, jos ois tienny![]()
Onhan se 600€ hyvä hinta, sitä ei voi kiistääTuohan on itseasiassa hinta, jolla kuulokkeet tulivat alunperin myyntiin - itsekin ostin omani 600 eurolla, joka on noille oikein hyvä hinta.
Normaalisti 800€ on jo siinä rajoilla, että kannattaa valita normaalit LCD-2:t, jos Audezen soundi miellyttää.
Mulla käväisi nämä testissä pari kuukautta sitten ja palautu kyllä nopeasti takaisin kauppaan.Huom! Lidl on taas myymässä kuuluisia laadukkaita langattomia kuulokkeita: Silvercrest Bluetooth-kuulokkeet - Lidl Suomi - www.lidl.fi
Lidlin kuulokkeet olivat jälleen käsittämätön löytö – kokeilimme Silvercrestin 25 euron bluetooth-kuulokkeet | AVPlus
Pienistä yksityiskohtien eroista huolimatta kyseessä pitäisi olla samat tai muuten yhtä hyvät kuulokkeet.
Onhan se 600€ hyvä hinta, sitä ei voi kiistääTuosta en oo varma, kannattaako sit panostaa pari sataa lisää LCD-2 malliin.. eikö ne ole jonkin matkaa painavammat ja jotkut sanoo, että hieman kevyemmät bassoistaankin, mistä juuri pidän LCD-2C mallissa.. Nykyään taitaa sentään tulla tuolla uuden mallisella pannalla.
Mutta eipä tuo nyt sinällään pahasti harmita, kun tykkään kovasti 2C:n soundista. Päivityshimotkin siirtyi Audezeista Mezen Empyreanin suuntaan ja koko ajan pähkään, millä ne järkevästi maksaa![]()
Joo, onhan LCD-2 teknisesti parempi, mutta mitä se nyt sitten kenellekin soundimielessä tarkoittaa.. Oon aika luottavainen sen suhteen, että 400€ paremmalta se ei itelle kuulosta. 200€:kin voi olla siinä ja tässä.Hieman hain takaa sitä, että normaali LCD-2 on kuitenkin Fazoreiden ansiosta teknisesti hieman parempi ja siinä on tehtaalta tullessa tasaisempi taajuusvaste esim. 1khz alueella sekä ylämideissä. Siinä mielessä tuo 600 euron hinta on sopivampi Classiceille. Pieni EQ noille tekee kuitenkin tarvittaessa ihmeitä. Painoero taitaa olla 30-50g välillä riippuen puulaadusta.
Itseasiassa LCD-GX taitaa olla se malli, jonka monet arvottavat näiden LCD-2 mallien edelle. Itse en niin välitä niiden punaisesta "Gamer-lookista".
Makuasioitahan nämä ovat välillä muutenkin. Audezeissa on yleensä tietynlainen taajuusvaste, jonka saa muodossa tai toisessa mallista riippumatta.
Ja vielä tarkennuksena, että itsekin siis pidän LCD-2 Classiceista lineaaristen alataajuuksien ja vokaalien ansiosta. Ylämidejä ja trebleä olen hieman muokannut EQ:lla.
Ollut laadukkaammat kuulokkeet mielessä jo pidempään ja laitoin nämä enempiä pohtimatta tilaukseen. Nyt aloin pohtimaan kuitenkin tuota vahvistinpuolta ja mulla on sellaisena valmiina Sound Blasterx G6, jossa ulostulona vain 3,5mm liitin. Audezet näyttää tulevan 6,3mm liittimellä. Onkohan mitään järkeä kikkailla adapterien kanssa tässä hintaluokassa, vai kannattaako suosiolla laittaa vahvistin vaihtoon, tai etsiä kuulokkeet 3,5mm liittimellä?Verkkokaupan kamppis: Audeze LCD-2C 599€. Ois voinu vaikka malttaa pari viikkoa omaa ostosta, jos ois tienny![]()
Melko lujaa ne soi mutta soundi jäi melko "laihaksi" kun vertasi kunnon vahvistimella ajettuun. Kannattaa ehkä käydä jossain musaliikkeessä testaamassa huomaako itse mitään eroa ennen kuin päivitystä alkaa miettimään.
Testasitko putkivahvistinta ikinä? Lyr 2 (Putkina "NOS Amperex Holland 6DJ8/ECC88 A Frame Orange Globe") sopi kuin nyrkki silmään ainakin elektronisen musiikin kanssa, joillekin genreille jo vähän liiankin letkeä yhdistelmä.
Siitäpä tulikin mieleen etten näitä nykyisiä HD650 ole putkilla vielä kokeillutkaan, pitääpä kaivaa vekotin naftaliinista.
Mää oon soitellu noita nyt toistaiseksi Teac UD-301:lla tai Node2i:n kuulokelähdöstä. Molemmilla kuuntelee ihan mielellään, vaikkei nuo mitään kovin laadukkaita tai tehokkaita kuulokevahvistimia ole. Node2i:stä taidan tykätä jopa enemmän, vaikka sen kanssa joutuu käyttään tuota adapteria. Tulossa on kyllä Toppingin DX7 pro, jonka lyön tuon Noden eteen, niin löytyypi sen jälkeen kaikki liitännät.Ollut laadukkaammat kuulokkeet mielessä jo pidempään ja laitoin nämä enempiä pohtimatta tilaukseen. Nyt aloin pohtimaan kuitenkin tuota vahvistinpuolta ja mulla on sellaisena valmiina Sound Blasterx G6, jossa ulostulona vain 3,5mm liitin. Audezet näyttää tulevan 6,3mm liittimellä. Onkohan mitään järkeä kikkailla adapterien kanssa tässä hintaluokassa, vai kannattaako suosiolla laittaa vahvistin vaihtoon, tai etsiä kuulokkeet 3,5mm liittimellä?
Toisin sanoen onko noista adaptereista haittaa?
Tää oli ihan mielenkiintoinen kommentti. Olin meinaan useampaan kertaan jo tilaamassa tällaista Audezejen kaveriksi.Tuo THX vei tietyt piirteet jotenkin liian äärimmilleen.
Tää oli ihan mielenkiintoinen kommentti. Olin meinaan useampaan kertaan jo tilaamassa tällaista Audezejen kaveriksi.
Joku lämminsointinen putkarihan tuntuis tavallaan loogisimmalta kaverilta näille, mutta mietin, että voiko toi soundi mennä sit liian pehmeäksi tai epätarkaksi.. Sen vuoksi olin kattelemassa jotain tuollaista neutraalimpaa ja analyyttisempaa kampetta.
Löytyykös täältä kokemuksia in-ear nappikuulokkeista? Soundmagiceja olen katsellut, tuntuu vaan olevan loppu joka paikasta. Nimenomaan langalliset haussa.
Philipsin Fidelio X2:sia sai Ranskan Amazonista 99€ + pk:t.Onko muita hyviä tarjouksia löytynyt kuin verkkokaupan Audeze?
Näyttää 160€ nyt olevan, oliko tuommoinen 99€ aiemmin? https://www.amazon.fr/dp/B01N5VHLUG/ref=cm_sw_em_r_mt_dp_AW.VFb8BR7KCCPhilipsin Fidelio X2:sia sai Ranskan Amazonista 99€ + pk:t.
Näyttää 160€ nyt olevan, oliko tuommoinen 99€ aiemmin? https://www.amazon.fr/dp/B01N5VHLUG/ref=cm_sw_em_r_mt_dp_AW.VFb8BR7KCC
Ja 143€ saksan amazonissa.
Ahaa siis Espanjan amazon eikä Ranskan, kiitoksia linkistä.Philips Fidelio X2HR/00 Auriculares Supraaurales High Res Audio (Altavoces Acústicos de 50 mm, Almohadillas de Espuma con Efecto Memoria, Clip para cables, Reducción de Ruido) Negro: Amazon.es: Electrónica
Philips Fidelio X2HR/00 Auriculares Supraaurales High Res Audio (Altavoces Acústicos de 50 mm, Almohadillas de Espuma con Efecto Memoria, Clip para cables, Reducción de Ruido) Negro: Amazon.es: Electrónicawww.amazon.es
Tuolta löytyy halvalla.
Aiemmin olivat Ranskan Amazonissa ja nyt vielä halvemmalla Espanjan Amazonista. Mitä todennäköisemmin tulevat silti samasta varastosta.Ahaa siis Espanjan amazon eikä Ranskan, kiitoksia linkistä.
Heikosti näkynyt urheilluun (juoksu, kuntosali) soveltuvia kuulokkeita hyvissä hinnoissa? Suosituksia?
Tuohan on ihan perus hinta. HIFIMAN SUNDARA -kuulokkeet, musta - 359,00€Hifitalossa Hifiman Sundarat 349 €.
![]()
Hifiman Sundara Stealth V2 hifikuulokkeet | Hifitalo
Hifiman Sundara hifikuulokkeet ovat huippusuositun Hifiman HE400i:n seuraajat. Kuulokkeisiin tehtyjen parannusten avulla saavutetaan aiempaa laajempi taajuusvaste ja tarkempi ääni. Sundarassa on myös uusi parannettu sanka ja tyylikäs mattapintainen viimeistely.www.hifitalo.fi
Mistä saa tuolla hinnalla?Tuli tilattua DT990 Pro:t hintaan90.83€ Onko ihan jees vai tuliko kökkö ostos? Vielä kerkee perua jos on parempaa tarjolla
E: olikin 93,35€
Olihan tuo siihen nähden hyvä hinta kun Suomessa 130e tienoilla halvimmat. Minulla nuo ostoslistalla ja tullut etsittyä tarjouksista jos vaikka ei tarvitsisi normaalia suomihintaa maksaa.Amazon UK warehouse deals. Eli vissiin niinkuin outlet. Kunhan varmistaa että kuntotaso on Like New. Tutkiskelin hetken aikaa niin se pitäisi tarkoittaa että se on palautettu ja paketissa saattaa olla kosmeettista vikaa, mutta tuotetta ei pitäisi olla käytetty lainkaan. Amazonilla pelaa palautukset aika hyvin niin ei ainakaan itseä pelota vaikka joutuisikin palauttamaan.
beyerdynamic DT 990 PRO Studio Headphones: Amazon.co.uk: Musical Instruments
Buy beyerdynamic DT 990 PRO Studio Headphones. Free delivery and returns on eligible orders.www.amazon.co.uk
Edit: näyttää että on loppu. Kai se ihan ok diili oli?
Ei oo kokemusta noista, mutta mulla oli Jaybirdin vanhempi X3 -malli ja ne oli käytännössä käyttökelvottomat pihalla, koska nappien BT-vastaanottimessa ei riittänyt kantama. Pihalla alkoi suunnilleen het hillitön pätkiminen. Vähän saattoi auttaa, jos luuri oli samalla puolella kuin nappien vastaanotin ja mahdollisimman lähellä korvaa.Onko nämä hintansa arvoiset?
Onko kellään tästä kokemuksia? Eli vaikka miten eroaa Equalizer APO + PEACE etc.? Toki valmiit profiilit on, mutta löytyyhän niitä tuohon edellämainittuunkin.Joko kaikki shoppailivat Sonarworksin Reference 4 Headphone Edition EQ:ta? (Alehinta 59€)
Sonarworks Reference 4 Headphone Edition – Thomann International