Kysymyksiä & Vastauksia

Viestiketju alueella 'Autot ja liikenne' , aloittaja w!rd, 17.10.2016.

  1. Myrkky

    Myrkky

    Viestejä:
    4 634
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Joskus näiden kanssa joutuu menemään enempi tunteella kuin järjellä. Esim. yks Chevrolet takavuosina, oli leimattu ja kaikin puolin ehjä auto, ihan liikkeestä eikä jobbarilta, vielä tuttu myyjä. Ajelin sen kanssa pitkänkin lenkin, mutta joku siinä vaan oli, enkä osaa vieläkään sanoa mikä, mutta ei tuntunut omalta. Se kauppa jäi siihen.
    Hetken päästä olikin pihassa sitten Buick, mikä käytännössä täsmälleen samanlainen kampe, se vaan jotenkin tuntui paremmalta.

    Taas sitten vuosia myöhemmin eri autolla samaan liikeeseen, tällä kertaa eri myyjä (myyntipäällikkö tai joku johtaja mikä ei saanut sanaa suustaan)
    Kysyin että voikos tuota Dodgea kokeilla, ja yhden asentajan jutut kuultua, että auto on oikeasti hyvä, leimattu ja laitettu sitä ja tätä, okei.

    Riitti oikeastaan noin 100m ja heti tuntui auto kotoisalta, jonkun verran lenkkiä heitin toki senkin kanssa mutten mitään huomautettavaa keksinyt joten ostopäätös oli siinä. Sitten vaan väliraha keskustelu mykän myyjän kanssa ja keula kohti kotia:D

    Tiivistettynä se Chevy jotenkin ei miellyttänyt, tai epäilytti - ja siksi jäi ostamatta.
     
  2. plati

    plati

    Viestejä:
    100
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Päästi sitten - 13 vuotinen b7 Passatti jäähdytysnesteet pohjan kautta ulos.

    Lähti hinurilla pajalle ja syyksi kertoivat syöpyneen/puhjenneen jäähdyttimen.

    120tkm rullattu niin onkohan noille "speksattu" jotain käyttöikää vai lotolla mennään ja jos joku kivi sopivasti kopsahtaa niin sitten kopsahtaa.
    Pyysin jäähdytintä itselleni niin pääsee tarkemmin näkemään miten se on hajonnut.

    Nesteinä käytetty ihan vaatimusten mukaisia tuotteita ettei ole veden kanssa läträtty.
     
    SR50La tykkää tästä.
  3. Gaso

    Gaso

    Viestejä:
    48
    Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Osaako joku sanoa miten tuollainen liitin puretaan? Pitäisi saada johto juotettua paikalleen takaisin. Koitin noista molemmista rei'istä tökkiä piikillä, mutta ei lähtenyt ainakaan kohtuullisella voimalla.

    liitin.jpg liitin2.jpg
     
  4. Miixxx

    Miixxx

    Viestejä:
    413
    Rekisteröitynyt:
    03.11.2016
    Jos viittaat siihen että joku muu maksaisi osan niin ei, vaan omasta taskusta menee. Nuo orkkis jäöhyttimet ei näissä mitään kummoisia ole ja on niitä tolla iällä/kilsoilla mennyt. En muista oliko passatissakin alamuovien ruuvit etulaidasta suoraan jäähyn alla, ainakin skodia tuli vastaan joihin oli alamuovi ruuvattu liian pitkillä ruuveilla paikalleen ja jäähyn pohjasta läpi...
    Liittimille on ihan omat työkalu "tiirikat" joilla saa pinnit irti liittimestä. Monesti silti menee rikki ja vaatii uudet pinnit. Työkalut saa ihan autotarvikeliikkeestänkun menet liittimen kanssa kyselemään
     
    plati ja paukkupena tykkäävät tästä.
  5. burnis

    burnis

    Viestejä:
    1
    Rekisteröitynyt:
    13.08.2017
    Mikä on vanhemmissa Japanilaisissa autoissa oleva klipsi etuovien karmeissa?

    Raivokas googlaileminen ei ole tuottanut tulosta ja asia vaivaa työpaikalla jo aika lailla:D

    [​IMG]
     
  6. selectamatic

    selectamatic

    Viestejä:
    1 109
    Rekisteröitynyt:
    23.04.2019
    Lasin ohjain, niin menee kovassakin viimassa kiinni.
     
    Catrik tykkää tästä.
  7. Gaso

    Gaso

    Viestejä:
    48
    Rekisteröitynyt:
    02.11.2016
    Sellaisella motonetistä ostetulla tiirikalla sitä kokeilen. Mutta kun ei ole tietoa, että millä piikillä ja miten se aukeaisi. Mutta täytyy varmaan vaan voimalla repiä irti. Tai sitten vaan annan liittimen olla ja koitan johdon tyngän juottaa jotenkin paikalleen.
     
  8. Miixxx

    Miixxx

    Viestejä:
    413
    Rekisteröitynyt:
    03.11.2016
    Tosennäköisesti väärä tikku, niitä on joka liittimelle, koolle ja mallille oma tikku.
    Väkisinhän sen saa, mutta silloin se on takuuvarmasti rikki ja sulla on sama kolvata ne piuhat kiinni kohteeseen ilman koko liitintä...
     
  9. teho75

    teho75

    Viestejä:
    390
    Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Olen tässä hieman perehtynyt auton moottorin kiinnikkeisiin ja tutkaillut moottorin heilumista kaasuttaessa.
    Renault Megane vm2000 moottoritilan sivukiinnikkeet (jakopäässä ja vaihteistossa) löysin mutta sitten yhtä en löydä. Se pitäisi olla jossain siellä startin lähellä ilmeisesti.
    Varmaan löytyy jos nostaa etupään pukeille ja kömpii alakautta katsomaan.
    Voiko olettaa että myös takakiinnike on tiukka eikä väljyyttä ole koska moottori ei juuri ollenkaan heilu kaasuttaessa auton edestä katsottuna?
    Onko jotain kikkaa miten noi kiinnikkeet pitäisi tarkastaa?
     
  10. Myrkky

    Myrkky

    Viestejä:
    4 634
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Siis mitä se tekee? Jos vaihdekepin outoa heilumista on havaittu, niin se on ominaisuus, ei vika.
     
  11. teho75

    teho75

    Viestejä:
    390
    Rekisteröitynyt:
    30.10.2016
    Ei se kone tee mitään poikkeavaa. Nätisti näyttää pysyvän paikallaan kun sormella kaasuläppää painaa. Uskoisin että kiinnikkeet ovat kunnossa.
     
  12. outonaapuri

    outonaapuri Pro Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 758
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Nooo sit ne on kunnossa, anna hyvä mies olla niiden etteivät mee rikki
     
    SR50La tykkää tästä.
  13. Jarkki86

    Jarkki86

    Viestejä:
    309
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2018
    Juu kyllä ne jos rikki on niin sen kyllä huomaa. Antaa ohjaamoon jysähtelyjä/jyrinää, potkii vaihteita, pakoputki hakkaa pohjaan jne...

    Vanha viisaus: Jos se on ehjä, älä korjaa sitä.
     
  14. jaakoppi

    jaakoppi

    Viestejä:
    78
    Rekisteröitynyt:
    01.03.2017
    Miten vanteiden muutoskatsastus tehdään käytännössä?

    Ajetaanko auto katsastettavat vanteet alla katsastuskonttorille?
     
  15. Myrkky

    Myrkky

    Viestejä:
    4 634
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Yleistä tietoa

    Tuossa nyt jotain aluksi. Silmään pisti tuo nopeusmittarin rukkaaminen, ja nykyäänhän voi olla että vaatii nelipyörämittauksen, kun säännöt on nykyään vedetty hyvinkin tiukalle. Jos ei täältä parempaa vastausta löydy, niin konttorilla osaavat vastata, tai korjaamosta joka mittauksia tekee.

    Itse jouduin rakentelemaan offroad rojuun vähän pyöränkaaria lisää, vaikka olikin saatu muutoskatsastettua uusille kumeille jo aikaisemmin...
     
  16. outonaapuri

    outonaapuri Pro Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 758
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Se kannattaa käydä aina yhdestä tai kahdesta paikasta kysymässä niin ne kertoo mitä pitää tehä jos pitää. Aina vähän paikasta/katsuristakin kiinni
     
  17. jaakoppi

    jaakoppi

    Viestejä:
    78
    Rekisteröitynyt:
    01.03.2017
    Tosiaan suht pieni muutos vissiin, kun otteessa on 225/50R17 7.5JX17 ET38 ja uudet on 255/35R19 8.5X19 ET35. Eli ei sentään mitään offroad rakenteluja kyseessä :D
     
  18. Tzit

    Tzit

    Viestejä:
    248
    Rekisteröitynyt:
    31.10.2018
  19. SandWiz

    SandWiz

    Viestejä:
    373
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei ole kyllä sääntöjä yhtään sen tiukemmalle vedetty mitä ennen. Muutama vuosi sitten säännöt nimenomaan helpottui verrattuna aikaisempaan. Pyörien osalta ei muutoksia tullut vaan pykälät on ihan ennallaan mitä ne on vuosikausia olleet.

    Muutoskatsastusasioissa pykälien mukaan mennään eikä eroja eri konttorien välillä ole, kaikki muutokset merkataan tietokantaan ja muutokset menee trafin tarkastuksen kautta. Vaikka onnistuisi jossain paikassa saamaan jotain sellaista läpi mitä ei pitäisi, niin se pomppaa viimeistään trafista takaisin ja tulee uusintakutsua katsastukseen.

    Käytännössä ne ainoat erot on niitä, että jossain paikoissa voi saada asioita läpi ilman muutoskatsastusta, vaikka ne oikeasti pitäisi muutoskatsastaa. Tälläinen hyöty taas on aika turha kun silloin se auto on edelleen muutoskatsastamatta ja voi jatkossa pompata koska vain.
     
  20. outonaapuri

    outonaapuri Pro Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 758
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ajatuksena näin, käytännössä ei. Vähän asiasta riippuen noissa on joskus tulkitsijaa ja sitten tulkitsijaa. Toki noissa rengaskoonmuutoksissa ei niin tulkittavaa pitäisi olla. Helpoimmalla joka tapauksessa pääsee kun kysyy konttorilta mitä tälle pitää tehdä vai pitääkö mitään niin ei tartte sitten vääntää sen katsurin kanssa kun eivät tulkitsekkaan samoin kuin joku foorumisti.
     
  21. jm82

    jm82

    Viestejä:
    6 143
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    18" renkaat menee ilman muutoskatsastusta, mutta 19" vaatii muutoskatsastuksen, kun yli 1 tuuma eroa.

    Noin se tehdään. Uusien renkaiden kanssa konttorille ja katsastaja katsoo, että uudet renkaat mahtuu pyörimään.
     
    jaakoppi tykkää tästä.
  22. Make

    Make Tekee järkeä. Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    550
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
  23. Pinqu

    Pinqu

    Viestejä:
    70
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Nyt on paha kyssäri :D jos pitäisi valita parempi ns. kestävempi/luotettavampi auto näistä kahdesta. BMW 316-318 1.8-2.0 2000-2004 tai VW GOLF IV 1.6 2002-2006. Jos oletetaan, että molemmilla on ajettu noin 130-150tkm. Kumman valitsisit?

    Tiedän, että tämä on ns tyhmä kysymys. Pitäisi valita Toyota corola tj. mutta nuo on ne kaksi autoa jotka omaa silmää miellyttävät tällä budjetilla, joka on 4-5 tuhatta euroa. Ajoa tulee ehkä hyvällä säkää 8tkm vuodessa, eli ei kovin paljoa.
     
  24. Meisseli

    Meisseli

    Viestejä:
    757
    Rekisteröitynyt:
    03.03.2017
    Nelosgolfin 16-venttiiliset 1.6 bensat tietää aika usein lambda/EGR/MAF jne tappelua... Mystisiä seosongelmia joiden aiheuttaja on usein hankalahko selvitettävä. Vanhemmat 8-venttiiliset oli kai vähän parempia, mutta ei taida osua tuohon vuosimallihaarukkaan enää.

    Bemareista ei tietoa.
     
    Pinqu tykkää tästä.
  25. Docweird

    Docweird

    Viestejä:
    2 327
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Aika samoissa lienevät. Golfit saattaa olla pelleiltään paremmassa kunnossa kun noilla penareilla tuntui olevan ruosteongelmaa.

    2-litrainen penari tosin varmasti "kivempi" ajaa...
     
    Pinqu tykkää tästä.
  26. Jarkki86

    Jarkki86

    Viestejä:
    309
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2018
    Ei nuo kummatkaan mitenkään viattomia ole, lähinnä kiinni siitä millaisen yksilön sattuu löytämään.

    Ainakin itselläni oli parissa vastaavassa bemarissa jatkuvia nykimisiä/anturihäiriöitä/huohotin/imuputkivuotoja. Kilometrejä oli reilu 200tkm.

    Toisaalta taas kaverilla on ollut 8 vuotta -02 bemari ja siinä ei muuta isompaa ole ollut kuin abs-yksikkö.


    OT:

    Vaikka boschia aina kehutaan hyväksi niin kaikissa omistamissani autoissa joissa on ollut boschin järjestelmä olen saanut tapella noiden antureiden ja johtosarjojen kanssa.
     
  27. outonaapuri

    outonaapuri Pro Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 758
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Oliko sen jakopään kanssa ongelmia ton ikäluokan bemareissa ja mistä kolopallosta ne helmat katosi
     
  28. null

    null

    Viestejä:
    575
    Rekisteröitynyt:
    06.11.2016
    N-sarjalaisissa koneissa on jakopään kanssa ongelmia. Noissa se tosin on vielä etupäässä.
    Joten ei ihan mahdoton urakka vaihtaa, mutta turhaa rahanmenoa.
     
  29. Docweird

    Docweird

    Viestejä:
    2 327
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Eiköhän ne ole 19 vuoden aikana jo vaihdettu tai paukkuneet?

    Kuitenkin niin vanhoista autoista kyse että niissä voi olla noiden "jo-luultavasti-korjattujen" tyyppivikojen lisäksi ihan mitä vain vikaa yksilöstä toiseen riippuen kilsoista, pidosta ja kuun asennosta. :D

    Mulla oli joku vaihdokki III-koppainen joka oli ainakin huomattavasti pahempi ruosteeltaan kuin nuo 1998-> VAGit.

    mk IV:ssähän oli ne perus MAFit ja muut jo mainitut jotka on vaihdettu useaan kertaan ja jonkun verran koiranluu -ongelmia.
     
    SR50La tykkää tästä.
  30. Pinqu

    Pinqu

    Viestejä:
    70
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Joo siis oletuksena on se, että jokaista autoa pitää huoltaa. Mutta mietin tässä itsekseni kummassa se olisi kivuttomampaa. Öljyt, jarrut, ym "pikkujutut" olen opetellut vaihtamaan itse ja mielelläni pidän sellaisia huolto sunnuntai sessioita. Isommat remontit jätän suosiosta ammattilaisille.
     
  31. Jarkki86

    Jarkki86

    Viestejä:
    309
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2018
    Volkkariin ainakin nuo perus huolto-osat jne ovat halvempia.
     
  32. Docweird

    Docweird

    Viestejä:
    2 327
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei samanikäinen 3BG Passatti olisi vaihtoehto - tuohan on about nyky Golfin kokoinen, ei ruostu hirveästi ja hinnatkin taitaa olla samalla tasolla kuin Golfissa?

    Motti on pitkittäin, mutta muuten samaa tavaraa osien puolesta - olisiko tuossa faceliftissä 1.8 -> 4.0 moottorivaihtoehdot, joten 1.6:sta ei saa (pre-faceliftinä saa). 2.0:ssa tosin saattaa ilmetä öljynsyöntiä jonkin verran...


    Edit, perjantaikevennykseksi:

    Ilmeisesti käytettyä autoa halajavan kannattaisi ostaa Saab:
    Kuvat: Petri löysi 30 vuodeksi Seinäjoen metsään unohtuneen Saab 99:n maahan uponneena – sitten tapahtui jotain ”sanoinkuvaamatonta”

    [​IMG]

    (TL;DR / clickbait: auto lähti käymään "pienellä vaivalla"...) :D
     
    Viimeksi muokattu: 23.08.2019
    SR50La ja Pinqu tykkäävät tästä.
  33. Pinqu

    Pinqu

    Viestejä:
    70
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Pitääpä laittaa mietintämyssyyn toi passatti myös. Niitä ei tosin nettiautosta tällä hetkellä löytynyt kuin muutama tuohon hintaan. Näyttää olevan enemmän tuossa kuuden tuhanne euron pinnassa. Tuossa golfissa olen katsellut tuolla 1.6 koneella, koska en mielellään tuota 1.4 ostaisi. Vaikka tämäkin on varmaan vaan mieltymys asia.

    Tuossa on yksi noista bemareista mitä olen silmäillyt. Pitää viikon päästä katsoa tarkemmin kun on muutama lomapäivä tiedossa. Voisi vaikka mennä paikanpäälle kokeilemaan.
    BMW 318 i 4d Porrasperä 2001 - Vaihtoauto - Nettiauto
     
  34. null

    null

    Viestejä:
    575
    Rekisteröitynyt:
    06.11.2016
    On tai ei, niin tuollainen tyyppivika on silti hyvä pitää mielessä.
    Ja näitä samoja koneita on käytetty myös uudemmissa vehkeissä.
     
  35. Tellervo

    Tellervo

    Viestejä:
    1 145
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Huomion arvoista noissa on se, että vihreää ei ole ollenkaan. Toiseksi nuo on käytössä paikoissa, joissa katu pitää ylittää jalankulkijan valoilla useammassa vaiheessa. Erehtymisen riski valoissa vähenee, kun keskellä risteystä ei loimota vihreä. Kolmanneksi noita saa rakentaa vain poikkeusluvalla.

    Tässä on jotain tietoa kyseisistä valoista:
    VAROVA - Kiskoylitysvalot
     
  36. Satelite

    Satelite

    Viestejä:
    296
    Rekisteröitynyt:
    20.04.2017
    Miten Office 365 Excelissä saan solun muuttamaan kyseisen solun taustan väriä? tarkoitus olisi että soluun syötetään tietty päivämäärä. Kun syötetystä päivämäärästä on ajallisesti kulunut 10 kuukautta muuttuisi solun tausta keltaiseksi ja kun täynnä olisi 12 kuukautta muuttuisi se punaiseksi. En tiedä miten tämän toteuttaisi.
     
  37. tunke

    tunke

    Viestejä:
    192
    Rekisteröitynyt:
    19.04.2017
    Oikea ketju Excel kysymyksiin: Excel keskustelu
    Sieltä löytyy varmasti enemmän apua.

    Tuossa kuitenkin yksi ohje video aiheeseen liittyen. Ehkä tuota hiukan soveltamalla saa asian kuntoon. Video: Päivämäärien ehdollinen muotoilu
     
  38. mkoosebi

    mkoosebi

    Viestejä:
    42
    Rekisteröitynyt:
    04.04.2017
    Mistä vuosiluvusta alkaen Vivaron vaihteistoon tuli vahvemmat laakerit? Katselen noita 2010 ja uudempia malleja.
     
  39. Make

    Make Tekee järkeä. Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    550
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Onko Fiestan ja Fiesta Activen ajettavuudessa tai sisätilojen koossa isoja eroja? Olen menossa koeajamaan normi Fiestaa, joten voiko Fiesta Activelta odottaa about samanlaista kokemusta?
     
  40. Jarkki86

    Jarkki86

    Viestejä:
    309
    Rekisteröitynyt:
    15.09.2018
  41. Josef

    Josef Це політично коректна назва.

    Viestejä:
    326
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Ei kai ne sisätilat siitä mihinkään muutu ett alustaa nostetaan parikyt milliä korkeemmaks.
     
  42. Make

    Make Tekee järkeä. Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    550
    Rekisteröitynyt:
    16.10.2016
    Saisin viime vuoden Fiesta Activen vähän ajettuna (esittelyauto) kaksilla renkailla ja halvemmalla kuin tämän vuoden normi Fiestan. Harmi vaan että pitäisi se käydä ajamassa eri kaupungissa... Jos normi Fiesta vaikuttaa hyvältä koeajon perusteella, uskaltaisikohan tuota Activea ostaa vähän kuin ”sian säkissä”...
     
  43. jm82

    jm82

    Viestejä:
    6 143
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Sisätilat on tosiaan ihan samat, kun auto on sama. Korotettu alusta ja taitaa olla isommat 17" renkaat. Pitäisi olla tukeva ajaa tuo Activekin, mitä myyjän kanssa juttelin. En ole siis Activea ajanut.

    Active on myös pikkasen kalliimpi ostaa. ST-line:ssa vastaavasti vähän normaalia matalampi alusta.
     
  44. Pyrres

    Pyrres

    Viestejä:
    1 207
    Rekisteröitynyt:
    18.07.2017
    Kaveri jolla on MK8 Fiesta Vignale, on ajellut paljon omalla MK8 ST:llä kävi koeajamassa tuon Activen ja ainakin hän piti kokemastaan. En muista mikä malli oli tarkalleen mutta tuntui tykkäävän alustan toiminnasta vaikka onkin korkeampi.
     
  45. kurkimies

    kurkimies

    Viestejä:
    2 377
    Rekisteröitynyt:
    21.08.2017
    Juttu ei kertonu, vaihdettiinkö ainakin moottoriöljyt tuohon Saabbiin. Voi nimittäin olla aika mielenkiintoisen väriset, mitkä tulee ulos ja saa vaihtaa vaihteistoöljyt sekä tehostinöljyt, jos löytyy.
     
  46. Docweird

    Docweird

    Viestejä:
    2 327
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Videossa (1:20) ottivat vain tikun käteen ja totesivat että "öljyä on" (oli ihan mustaa, muttei mitään ruoste-vesivelliä).
     
  47. Vklnuppi

    Vklnuppi

    Viestejä:
    320
    Rekisteröitynyt:
    28.07.2017
    Onko tuosta olemassa mitään taulukkoa josta näkisi mikä tikku millekin liittimelle ? Tai tiirikkasettiä jossa tulisi mukana ?
     
  48. TuBBe

    TuBBe

    Viestejä:
    432
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Minkälaisia mahdollisuuksia esim. BMW 320 Gran Turismo A xDrive Sport Line F34 / Suomi-Auto! / Rahoitus / Vaihto Porrasperä 2013 - Vaihtoauto - Nettiauto tämmöiseen bmw:hen on ohjelmoinnin/lastuttamisen kanssa? Tuntuu että kun noita mainospuheita lukee niin siinä saa lisää tehoa, pienemmän kulutuksen, enemmän luotettavuutta ja isomman peniksen. Jotain tuollaista vakiona 180hp olen katsellut mutta kyllä toiveissa olisi että siihen helposti saisi vähän lisää tehoa, itselläni tietotaitoa ruveta värkkäämään ei kuitenkaan ole.
     
  49. outonaapuri

    outonaapuri Pro Tukijäsen Köyhä

    Viestejä:
    1 758
    Rekisteröitynyt:
    17.10.2016
    Kyllä ei bemarilla peenori kasva
     
  50. Tellervo

    Tellervo

    Viestejä:
    1 145
    Rekisteröitynyt:
    19.10.2016
    Kyllä tuossa virityspotentiaalia riittää, jos se oli siis kysymys. Kaksilitraista moottoria käytetään myös 328 mallissa (245hp), mutta en ole varma onko kyseessä kuitenkaan sama moottori ja onko komponenteissa muuten eroa. Jonkinlainen "löysät pois" eli 200+hp tuosta on varmasti otettavissa pelkällä ohjelmalla.