- Liittynyt
- 28.10.2017
- Viestejä
- 53
@Z69 no etänä tää on just tätä. Mitä nyt kaikki viestis olen lukenut läpi, niin ekana tarkistaisin ne moottori- ja laatikkotuet. Jos esim kumi murtunut/puuttuu niin monesti resonoivat "laakerimaisesti" koriin ja ilmenee/lakkaa juuri noin. Pitäisi myös ilmetä melkoisena välyksenä voimansiirrossa, eli jos vaikka peruutat ja vaihdat nätisti kytkimellä suuntaa niin pitäisi tuntua penkissä asti kun läjä rautaa vaihtaa asentoa...
Jos ei niissä mitään niin koko voimansiirrosta öljyt pihalle ja katsoa tuleeko rautaa mukana, jos ei niin vian metsästys jatkuu.
Kiitokset! Tarttee vaikka ite käydä ryömimässä josko jotain tolkkua saisin tuista. Ja käydä vaikka pajallakin ehdotteleen josko nosteltais autoa yles.
Sormet ristissä toivoa ettei mikään ihan älyttömän arvokas projekti olis edessä.