Unohtui mainita vaihdan viikonpäästä sen kun pääsen kaverin nosturille.
Juu. Eri auto ja eri polttoaine, mutta mulla alkoi tehdä samaa talvella. Suodattimen iästä ei mitään tietoa ja oli ollut vaihtolistalla jo vuosia

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Unohtui mainita vaihdan viikonpäästä sen kun pääsen kaverin nosturille.
Mikähän veronkierto on menossa kun naapuritalossa jollain AINA pihassa auto jossa koeajokilvetJatkunut vuosia, välillä sama auto ollut lähemmäs vuodenkin köytössä, muutaman eri auton olen kyseiseltä henkilöltä bongannut ja aina keltaiset koeajokilvet.
No näin minäkin ymmärtäisinEi koe-kilvillä vuotta kyllä kukaan aja putkeen samaa autoa. Hyvin rajoitettua se mihin noita saa käyttää Koenumerotodistus | Traficom
Ellei ole muuttunut, niin nuo koekilvet sisältävät vakuutuksen ja vielä aika suhteellisen suolaisen hintaisetkin.
Veikkaisin että "Iskällä autokorjaamo" tai "olen amiksessa autopuolella" on hyviä tekosyitä ajella autolla jolla ei olisi esim. virityksen takia asiaa katsastukseen.Ei ole koskaan kuulunut vakuutuksia koekilpiin. Itse kilvet on nykyisellään 200e / vuosi ja vakuutukset pitää olla muualta voimassa, että koko kilpeä edes saa haettua. Myös kilven saa vain yritykset joiden toimiala on sellainen missä nyt ylipäätään moiselle on käyttöä, yksityiset ei koekilpiä saa. Taidat sekoittaa siirtolupaan, joka on ihan eri asia?
onko ne varmasti koe-kilvet vai jotkut muut keltaiset kilvet?Mikähän veronkierto on menossa kun naapuritalossa jollain AINA pihassa auto jossa koeajokilvetJatkunut vuosia, välillä sama auto ollut lähemmäs vuodenkin köytössä, muutaman eri auton olen kyseiseltä henkilöltä bongannut ja aina keltaiset koeajokilvet.
Jep, vasemmassa reunassa päällekkäin kirjaimet "KOE".onko ne varmasti koe-kilvet vai jotkut muut keltaiset kilvet?
esim. puolustusvoimien ja alankomaiden kilvet on keltaisia.
Jep, vasemmassa reunassa päällekkäin kirjaimet "KOE".
Osaako joku kertoa ostaako mikään liike näitä enemmän ajettua koslia?
Mulla olisi 280 000 ajettu Diesel vuodelta 2010, ja haluaisin siitä eroon, kun autolle ei ole enää tarvetta.
Miten kannattaisi koittaa myydä?
Nää tosiaan sitten tarjoaa 30-50% auton käyvästä arvosta - tosin eipä tuo eroa hirveästi siitä mitä joku liike tarjoaa koska noilla kilometreillä ei enää ns. "isot autoliikkeet" autoa halua ostaa (ne voivat maksaa jostain vähän ajetusta, suositusta mallista lähes sen mitä joku yksityinenkin - siis tyyliin "Toyota ja alle 100tkm").Jos heti eroon, eikä hinnalla väliä, niin jobbarille. Niitä löytyy kyllä kun etsii ja katsoo. Nettiautoon tai toriin, niin pussihousut alkaa soittelemaan. Ihan miten kasetti ja kassa kestää.
Laita nyt malli + tarkemmat tiedot niin joku saattaa täälläkin kiinnostua jos hinta on oikeasti "haluan eroon nopeasti".Osaako joku kertoa ostaako mikään liike näitä enemmän ajettua koslia?
Mulla olisi 280 000 ajettu Diesel vuodelta 2010, ja haluaisin siitä eroon, kun autolle ei ole enää tarvetta.
Miten kannattaisi koittaa myydä?
Minulla olisi pari vuotta vanhempi, mutta vähemmän ajettu 207 diesel ylimääräisenä. Tonnilla lähtisi.Mä voin tonnin siitä maksaa oli mikä oli![]()
Laita nyt malli + tarkemmat tiedot niin joku saattaa täälläkin kiinnostua jos hinta on oikeasti "haluan eroon nopeasti".
Cooper D ja ollut työajossa. Spesiaali Mayfair malli joten on hieno sisältä.
Minulla olisi pari vuotta vanhempi, mutta vähemmän ajettu 207 diesel ylimääräisenä. Tonnilla lähtisi.
Todellakin on. Noin vähän ajoa, paljon seisontaa ja pätkää joten vesi ei pääse pois öljyistä, paljon rasitusta kylmäkäynnistyksistä. Ehdottomasti vaihtaisin itse.Autolla tulee ajoa vuodessa 5000km, vaihtoväli öljyille 2 vuotta/30000km, onko mitään järkeä vaihtaa öljyjä vuoden välein kun ajoa on näin vähän vuodessa? Suodattimena alkuperäinen gm long life suodatin ja gm long life öljyt. itse ajattelen että ei, vaikka olenkin long life huoltovälejä vastaan, mutta taas näillä kilometreillä en näe järkeväksi vaihtaa joka vuosi. Öljy on suhteellisen kirkasta, eikä bensakaan haise öljyssä, autolla ajetaan välillä pidempiäkin siivuja, että mahdollinen vesi haihtuisi öljystä pois, ei valkosta töhnääkään ole öljykorkkiin ilmestynyt. Autona Opel Astra H -05 1.6 bensa
Autolla kuitenkin ajetaan niitä pidempiäkin pätkiä juuri tuon mahdollisen veden takia, eikä öljykorkkiin tuota valkoista vesitöhnääkään ole tullut.Todellakin on. Noin vähän ajoa, paljon seisontaa ja pätkää joten vesi ei pääse pois öljyistä, paljon rasitusta kylmäkäynnistyksistä. Ehdottomasti vaihtaisin itse.
Itse olen pitäny öljyt koneessa maks. vuoden riippumatta siitä vaikka kilsat jäis alle. Ei se niin tyyriiksi tule vaihtaa/vaihdattaa.Autolla kuitenkin ajetaan niitä pidempiäkin pätkiä juuri tuon mahdollisen veden takia, eikä öljykorkkiin tuota valkoista vesitöhnääkään ole tullut.
Juu pitkiäkin ajetaan mutta aika on aina aika ja öljy kuluu myös vaikket aja. Helpottaa toki että ajat välillä ajat pidempää mutta vaihtaisin itse silti.Autolla kuitenkin ajetaan niitä pidempiäkin pätkiä juuri tuon mahdollisen veden takia, eikä öljykorkkiin tuota valkoista vesitöhnääkään ole tullut.
Autolla tulee ajoa vuodessa 5000km, vaihtoväli öljyille 2 vuotta/30000km, onko mitään järkeä vaihtaa öljyjä vuoden välein kun ajoa on näin vähän vuodessa? Suodattimena alkuperäinen gm long life suodatin ja gm long life öljyt. itse ajattelen että ei, vaikka olenkin long life huoltovälejä vastaan, mutta taas näillä kilometreillä en näe järkeväksi vaihtaa joka vuosi. Öljy on suhteellisen kirkasta, eikä bensakaan haise öljyssä, autolla ajetaan välillä pidempiäkin siivuja, että mahdollinen vesi haihtuisi öljystä pois, ei valkosta töhnääkään ole öljykorkkiin ilmestynyt. Autona Opel Astra H -05 1.6 bensa
Eikös auton vakuutus katkea automaattisesti kun luovuttaa auton uudelle omistajalle traficomissa ja hän ottaa sille vakuutuksen? 2vko sitten möin auton ja tajusin, että pitäisi tulla rahaa takaisin, muttei vielä ainakaan ole tullut![]()
Nykyään ei enää ilmeisesti saa rekisterinumeron perusteella omistajan tai haltijan osoitetietoja?
Eli tietojenluovutuskielto on sinänsä turha, koska koskee kaikkia automaattisesti?
Tuleehan sieltä kait se listaus niistä rahoitusyhtiöitä ja muussa tapauksessa pelkkä nimi ilman paikkakuntaa? Koita siinä sitten soitella edellisen omistajan perään.
Eipä se ole kuin 2e joten eipä siinä hirveästi häviä. Ei siinä muuten mutta itse ne tiedot eilen tutulle tulostin ja mielestäni siinä listauksessa ei ollut kuin nimet. En myöskään sitä tallentanut eikä sitä voi enää avata cachesta.Joku massikeisari voisi kokeilla vaikka kaverin autoa tms, ja kertoa mitä löytyy. Toki ilman nimiä tai sellaisia mitkä ei tänne kuulu.![]()
Mistäs ne tiedot onkii siinä tapauksessa jos listauksessa on vain Santander?Kokeilin just ja kyllä omistajan nimi- sekä osoitetiedot edelleen tulee jos niitä ei ole erikseen kielletty luovuttamasta.
Äkkiseltään tutkailtuna tuo tarra/liima on sen verran tujakasti maalipinnassa kiinni, että siististi irrottaminen voi olla melkoinen työnsarka.
Toffeelaikkaa tarjoaa tarralle ensin ja wd40 tai tuo AT lopuille Flexipads tarranpoistolaikka Toffeelaikka 100 mm | Motonet OyÄkkiseltään tutkailtuna tuo tarra/liima on sen verran tujakasti maalipinnassa kiinni, että siististi irrottaminen voi olla melkoinen työnsarka.
Puoltoist vee preemiumvolkkarin puskurissa auringonpaisteessa kypsynyt heavy duty gorilla tape ei ollu huomaavinaankaan mitään noista rautakaupan tarranpoistoaineista, ettei nekään ihmeitä tee mut kannattaa ehkä kokeilla jos ite haluaa nyhrätä.
Opel forumilta lainaus: ”Käsittääkseni tuo alhaisten kierroksien hengettömyys johtuu näiden pienten dieseleiden ja suhteellisen isojen turbojen yhteenliitoksesta, jossa parhaat väännöt tarjoillaan pääasiassa vasta reiluisti 2000 kierroksen yläpuolella, jopa 2750 kierroksen kohdilla. Ilman turboahan nämä pikkukoneet ovat verrattain voimattomia ja toisaalta ns. hieman ylisuurta turboa tarvitaan pitämään kulutus korkeammilla nopeuksilla aisoissa. 1.3:lle pitää oppia antamaan surutta, mutta hallitusti kenkää niin liikkuminen onnistuu.”opel corsa 1.3cdti 2008.....onko jollain ollu ajossa tommonen?
ihmettelen vain kun turbo ottaa vasta noin 2500 rpm kohdalla ja matalemmilla kierroksilla on laiska....onko ominaisuus vai onko jotain häikkää?
Opel forumilta lainaus: ”Käsittääkseni tuo alhaisten kierroksien hengettömyys johtuu näiden pienten dieseleiden ja suhteellisen isojen turbojen yhteenliitoksesta, jossa parhaat väännöt tarjoillaan pääasiassa vasta reiluisti 2000 kierroksen yläpuolella, jopa 2750 kierroksen kohdilla. Ilman turboahan nämä pikkukoneet ovat verrattain voimattomia ja toisaalta ns. hieman ylisuurta turboa tarvitaan pitämään kulutus korkeammilla nopeuksilla aisoissa. 1.3:lle pitää oppia antamaan surutta, mutta hallitusti kenkää niin liikkuminen onnistuu.”
Eli normaalia siis näyttää olevan.
Kokemuksia 1.3 CDTI koneista - Opel Club Finland (OCF)
Käytämme välttämättömiä evästeitä, jotta tämä sivusto toimisi, ja valinnaisia evästeitä käyttökokemuksesi parantamiseksi.