Kysymyksiä & Vastauksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Astra vaatii DOT-4+ -jarrunestettä. Mitä se oikein on? DOT-4-LV ja DOT-4-ESP löytyvät, mutta ei plussaa.
 
Astra vaatii DOT-4+ -jarrunestettä. Mitä se oikein on? DOT-4-LV ja DOT-4-ESP löytyvät, mutta ei plussaa.
Google osasi vastata, eli on samaa tavaraa kun LV
1746446458611.png
 
Miten määräytyy väistämisvelvollisuus tilanteessa, jossa minä käännyn vasemmalle pihalta, joka on päättyneen kadun päässä, joka jatkuu metsätienä, jolla on liikennemerkki: Moottorikäyttöisellä ajoneuvolla ajo kielletty. Normaalisti metsätie on suljettu puomilla ajoneuvoliikenteeltä mutta kevään aikana valokuituyhtiö on tehnyt kaivuutöitä alueella ja puomi on välillä nostettu ylös. Käännyin vasemmalle pihasta ja meinasin lähes ajaa kaivinkoneen kylkeen, joka tuli suoraan metsätieltä, jossa oli puomi nostettu ylös. Katsotaanko metsätieltä, pihalta katsottuna oikealta tuleva ajoneuvoliikenne etuajooikeutetuksi vai tulisiko kaivinkoneen väistää vasemmalta tulevaa liikennettä, koska se kulkee tieltä, jossa moottoriajoneuvoilla ei saa liikkua? Ps. Liikennemerkki on ollut koko ajan paikallaan, vaikka puomi on ollut ylhäällä.

Sanoisin että sä olisit tuossa kolarissa syyllinen. PItäähän sun väistää jokatapauksessa kaikkia muitakin ajoneuvoija joita sieltä oikealta tulee. Jos kyltti kieltäisi ajoneuvolla ajamisen, niin tuo voisi ehkä olla jotenkin perusteltavissa.. Tosin todennäköisesti siltikin olisit vähintäänkin varomaton, koska tuskin sulla olisi ollut aikaa jalankulkijaankaan reagoida.

Mun mielestä väistämisvelvollisuus ei muutu vaikka sieltä tulevassa ajoneuvossa moottori olisikin, ja se on lainvalvojan ja huoltoajoneuvon kuljettajan välinen asia onko ajokieltoa rikottu. Tosin jos kyseessä on yksityisalue, kuten todennäköisesti on, kun siinä on puomi, koko liikennemerkkiä ei ole todennäköisesti juridisesti olemassa.
 
Sanoisin että sä olisit tuossa kolarissa syyllinen. PItäähän sun väistää jokatapauksessa kaikkia muitakin ajoneuvoija joita sieltä oikealta tulee. Jos kyltti kieltäisi ajoneuvolla ajamisen, niin tuo voisi ehkä olla jotenkin perusteltavissa.. Tosin todennäköisesti siltikin olisit vähintäänkin varomaton, koska tuskin sulla olisi ollut aikaa jalankulkijaankaan reagoida.

Mun mielestä väistämisvelvollisuus ei muutu vaikka sieltä tulevassa ajoneuvossa moottori olisikin, ja se on lainvalvojan ja huoltoajoneuvon kuljettajan välinen asia onko ajokieltoa rikottu. Tosin jos kyseessä on yksityisalue, kuten todennäköisesti on, kun siinä on puomi, koko liikennemerkkiä ei ole todennäköisesti juridisesti olemassa.
Hei, päättyvä tie ei ole yksityistie ja siitä jatkuva metsäkaistale ei ole yksityisaluetta. Valokuitukoijarien työmaakyltit ja romut olivat viety pois ja asfalttii oli paikattu viikkoja sitten. Normaalitilanteessa ainoat väistettävät ovat jalkakäytävän kevyt liikenne ja vastapäisen tontin pihaliikenne. En ole koskaan ymmärtänyt puomiviritelmää, aikaisemmin samassa paikassa taisi olla useampi betoniporsas edessä. Metsäkaistan toisella puolella on asuinalue, jossa sama valokuitufirma tekee hommia. Todennäköisesti työmaa käy nostamassa puomia säännöllisesti ylös, jotta työmaaliikenne pääsee röyhkeästi oikaisemaan viereisen tien kautta. Saan kääntää päätä aika paljon pidemmälle, jotta näkisin potentiaalisen "pusikosta" tulevan ajoneuvoliikenteen. Teoriassa puskasta voi paahtaa ajoväylälle myös jokin oman elämänsä Usain Bolt, joten siinä mielessä tuohon kulmaan on ehkä pakko myös vilkaista.
 
Hei, päättyvä tie ei ole yksityistie ja siitä jatkuva metsäkaistale ei ole yksityisaluetta. Valokuitukoijarien työmaakyltit ja romut olivat viety pois ja asfalttii oli paikattu viikkoja sitten. Normaalitilanteessa ainoat väistettävät ovat jalkakäytävän kevyt liikenne ja vastapäisen tontin pihaliikenne. En ole koskaan ymmärtänyt puomiviritelmää, aikaisemmin samassa paikassa taisi olla useampi betoniporsas edessä. Metsäkaistan toisella puolella on asuinalue, jossa sama valokuitufirma tekee hommia. Todennäköisesti työmaa käy nostamassa puomia säännöllisesti ylös, jotta työmaaliikenne pääsee röyhkeästi oikaisemaan viereisen tien kautta. Saan kääntää päätä aika paljon pidemmälle, jotta näkisin potentiaalisen "pusikosta" tulevan ajoneuvoliikenteen. Teoriassa puskasta voi paahtaa ajoväylälle myös jokin oman elämänsä Usain Bolt, joten siinä mielessä tuohon kulmaan on ehkä pakko myös vilkaista.
Kyllähän sieltä voi myös polkupyörä tulla, eikä nyt kuulosta edes mitenkään mahdottoman epätodennäköiseltä jos siellä jokin asuinaluekin on.

Mitään kovin kummoista vauhtia noilla työkoneilla ei kyllä voi pitää kuin sielällä asfaltilla, pomppivat muuten pöpelikköön, eli ei se nyt kauheasti yllättäen voi tulla.
 

riittäskö tuollainen kesäkäytössä w211 om646 perässä jossa ei ole lisävarusteita. Lithium akkuu en uskalla ostaa.
 
Tuli pieni pusu takapuskuriin ja menee vastapuolen piikkiin, saanko viedä arvioitavaksi ja korjattavaksi Veholle vaikka tarjoavat yhteistyökumppaneita?
 
Tuli pieni pusu takapuskuriin ja menee vastapuolen piikkiin, saanko viedä arvioitavaksi ja korjattavaksi Veholle vaikka tarjoavat yhteistyökumppaneita?
Onneksi tarjoaa Vehoa.
Selvisikin jo, mutta vastaan silti. Ainakin kaikissa tapauksissa missä minulla on ollut vakuutusyhtiön kanssa korjaus keissejä niin aina itse saanut valita, joko noita yhteistyökumppaneita tai virallisen maahantuojan. Toki nuo yhteistyökumppanit ovat yleensä mukattomampia asioida. Noissa virallisissa maahantuojissa siis, jos eivät ole kumppaneita niin voi olla että joutuu vakuutusyhtiön valtuuttaman tarkastajan kautta käyttämään autonsa. Eli ei välttämättä voi viedä sinne suoraan.
 
Kokemuksia lisäturvista jos on tullut vikaa hieman takuun rauettua? Otin wetterin turvan 20tkm/1v ja sopimuksessa oli laitettu lukemaksi tasan 68tkm. Nyt ajettu 89100 eli 1100 km yli. Luovutuksessa oli kyllä noin 68500 mutta miten tätä nyt todistella. Kuitenkin, ei puhuta nyt kauhean isosta ylityksestä.
 
Mikä olisi kotikäyttäjälle paras vikakoodinlukija/testeri? Saisi olla ilmaiset päivitykset Mahdollisimman moneen ohjainlaitteeseen kun pääsisi käsiksi ja saisi tehtyä mm. sähköisen käsijarrun laiton huoltoasentoon suutinkoodaukset, huoltoväli nollaukset, koodauksia.

Topdoneja katselin, onko näistä halvemmista (alle 300 eur) Topdoneista jollain kokemuksia? iCarsoft on toinen jota tullut katseltua.
 
Mikä olisi kotikäyttäjälle paras vikakoodinlukija/testeri? Saisi olla ilmaiset päivitykset Mahdollisimman moneen ohjainlaitteeseen kun pääsisi käsiksi ja saisi tehtyä mm. sähköisen käsijarrun laiton huoltoasentoon suutinkoodaukset, huoltoväli nollaukset, koodauksia.

Topdoneja katselin, onko näistä halvemmista (alle 300 eur) Topdoneista jollain kokemuksia? iCarsoft on toinen jota tullut katseltua.


Autocom/delphi Kiinasta tai löytyy niitä varmaan Toristakin. Ja siihen kaveriksi läppäri.
 
Mikä olisi kotikäyttäjälle paras vikakoodinlukija/testeri? Saisi olla ilmaiset päivitykset Mahdollisimman moneen ohjainlaitteeseen kun pääsisi käsiksi ja saisi tehtyä mm. sähköisen käsijarrun laiton huoltoasentoon suutinkoodaukset, huoltoväli nollaukset, koodauksia.

Topdoneja katselin, onko näistä halvemmista (alle 300 eur) Topdoneista jollain kokemuksia? iCarsoft on toinen jota tullut katseltua.
Mulla on Icarsoftin CR max ja toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen.
 
Autocom/delphi Kiinasta tai löytyy niitä varmaan Toristakin. Ja siihen kaveriksi läppäri.
Nämä on kyllä tiedossa ja varmaan päteviä laitteita mutta tuollainen tablettityylinen olisi kätevämpi ja softiltaan ei luulisi olevan kräkätty. Nuo halvat Delphi+läppäri paketithan sisältää Delphin kräkätyn softan.
 
Mulla on Icarsoftin CR max ja toistaiseksi olen ollut erittäin tyytyväinen.
Toi vaikuttaa kyllä hyvältä mitä olen aiemmin katsellut. Mietin vaan saako vähän halvemmallakin riittävän hyvää kun käyttö on aika satunnaista.

Kuuluuko tuohon elinikäiset päivitykset uusille automalleille?

E: Näköjään kuuluu 👍
 
Nämä on kyllä tiedossa ja varmaan päteviä laitteita mutta tuollainen tablettityylinen olisi kätevämpi ja softiltaan ei luulisi olevan kräkätty. Nuo halvat Delphi+läppäri paketithan sisältää Delphin kräkätyn softan.


Niinhän ne sisältää, mutta eipä niissä ongelmia ole ollut kunhan ei nettiin päästä konetta. Parikin näitä ollut käytössä varmaan 10 vuotta. Ja eihän nuissakaan tarvitse kun se obd mötikkä laittaa obd pistokkeeseen ja voi koneen kanssa pysytellä vaikka auton ulkopuolella. Ja eiköhän tuon ohjelman saa tablettiinkin halutessaan. Onhan tuo läppäri vähän kömpelö auton sisällä.
 
Toi vaikuttaa kyllä hyvältä mitä olen aiemmin katsellut. Mietin vaan saako vähän halvemmallakin riittävän hyvää kun käyttö on aika satunnaista.

Kuuluuko tuohon elinikäiset päivitykset uusille automalleille?

E: Näköjään kuuluu 👍
Ei tuo itelläkään kuin muutaman kerran vuodessa käy autossa kiinni. Mutta onpahan sitten ainakin kone kun sitä tarttee.
iCarsoftin lisäksi tuli vastaan vain Thinkscanin lukijat, joissa on ilmaiset päivitykset. Sadan euron hintaero laittoi tilaamaan iCarsoftin.
 
Tuo em. akku on poistuva tuote, 80-2625 vähän isompi vastaava. Kesäisin teinit kuuntelee paikallaan ollessaan paskaa musiikkia, niin onhan se hyvä olla enemmän sähöä mukana.
 
Kyllähän sieltä voi myös polkupyörä tulla, eikä nyt kuulosta edes mitenkään mahdottoman epätodennäköiseltä jos siellä jokin asuinaluekin on.

Mitään kovin kummoista vauhtia noilla työkoneilla ei kyllä voi pitää kuin sielällä asfaltilla, pomppivat muuten pöpelikköön, eli ei se nyt kauheasti yllättäen voi tulla.
Minusta olisi mielenkiintoiosta tietää, kumpi katsotaan syylliseksi mahdollisessa kolarissa, jos oikealta tuleva ajoneuvo tulee kävelytieltä, josta on moottoriajoneuvoilla ajo kielletty. Voidaanko merkki tulkita yhtä vahvaksi kuin kielletty ajosuunta?
 
Minusta olisi mielenkiintoiosta tietää, kumpi katsotaan syylliseksi mahdollisessa kolarissa, jos oikealta tuleva ajoneuvo tulee kävelytieltä, josta on moottoriajoneuvoilla ajo kielletty. Voidaanko merkki tulkita yhtä vahvaksi kuin kielletty ajosuunta?
Mutuna sanoisin että ei, koska vastoin kiellettyä ajosuntaan ei saa ajaa millään ajoneuvolla, kun taas moottoriajoneuvolla ajo kielletty kyltin ohi saa ajaa polkupyörillä, hevospeleillä, mäkiautolla ja vaikka joulupukki porojen vetämällä reellä, ts. sieltä oikealta tulevaan liikenteeseen pitää joka tapauksessa varautua, ja jos olet asianmukaisesti varautunut, ja havaitset että sieltä tuleva ajoneuvo onkin moottorillinen, niin ei se anna mitään päälle/alleajo-oikeutta.

Käytännössähän vain oikeuslaitos vastaa tuohon kysymykseen. Jos aiempia päätöksiä vastaavista kolareista on jo olemassa, niistä voi vetää jotain johtopäätöksiä. Poliisi, tai käytännössä vakuutusyhtiöt voi asiasta päättää sitten mitä mieleen juolahtaa, sen kummemmin perustelematta kantaansa, jälkimmäinen todennäköisesti sen perusteella kumpi on niille edullisempi vaihtoehto.
 
Ja jos olisikin siltä sinun kadulta poispäin laitettu "kielletty ajosuunta" merkki niin eihän se tarkoita että myös vastakkaiseen suuntaan eli tämän merkin takaa sinun kadulle tulevalle liikenteelle on mitään kieltoa. Sehän voi olla esim yksisuuntainen tie eli sinne ei saa mennä mutta siltä tuleminen on täysin sallittua. En ole ikinä nähnyt että kävelytieltä isolle kadulle tullessa olisi laitettu mitään kieltomerkkiä. Kävelytieltä saa tulla isolle kadulle ihan millä tahansa laitteella.

2020 tieliikennelakiin tuli uutena asiana ennakointivelvollisuus eli jos toinen osapuoli rikkookin jotakin tieliikennesäännöstä niin sinulla on silti velvollisuus parhaasi mukaan välttää onnettomuus. Vaikka tämä ei nyt ihan 100% sovi tähän tilanteeseen niin tätäkin periaatetta varmaan oikeudessa mietitään kun katsotaan kuka on syyllinen törmäykseen.

Minun ymmärtääkseni kaikki tämä että mistä tämä esim pyöräilijä tuli ja rikkoiko jotakin sääntöä on ihan epärelevanttia ja se mikä merkitsee on etä just siinä kohdassa missä piha ja katu risteää on se toinen suunta virallinen katu ja toinen on piha ja pihalta tuleva väistää. Se pyöräilijä siellä kadulla olisi voinut vaikka nousta pyörän selkään just sillä samalla hetkellä kun sinä tulet pihalta ja tämä kadulla ollut oli siellä kadulla ensin ja pihalta tulevalla ei ole oikeutta törmätä kadulla ensiksi olevaan laitteeseen. Tai se työkone olisi voinut olla parkissa siinä kadulla ja lähteä liikkeelle nanosekunnin ennen pihasta tulevaa ja siis on etuajooikeutettu. Apus-eka periaate. Tai jos se toinen osapuoli olisi ollut vaikka kännissä niin sekään lain rikkominen ei anna lupaa törmätä siihen.

Ei tässä ole minusta mitään periaatetta joka kääntäisi väistämisvelvollisuuden että pihalta tulevalla ei olisi velvollisuutta väistää.

Jos törmäyskohta ei olisi pihan ja kadun risteys vaan kadun ja kävelytien risteys niin sitten tilanne olisi ehkä jollakin tavalla erilainen tavalla jota en nyt jaksa käydä miettimään. Mutta näin ei nyt varmaankaan ollut vaan törmäyskohta oli kadun ja pihan risteys jossa säännöt on ihan selkeät.
 
Viimeksi muokattu:
Osaisiko joku kertoa miten nollataan huoltoväli 2021 corollassa? Ensimmäinen auto jonka kanssa ei googlailu auta, kaikki kertovat että valikosta vehicle settings ja reset maintenance mutta eihän tässä ole siellä kuin rengaspaineiden resetointi.
 
Osaisiko joku kertoa miten nollataan huoltoväli 2021 corollassa? Ensimmäinen auto jonka kanssa ei googlailu auta, kaikki kertovat että valikosta vehicle settings ja reset maintenance mutta eihän tässä ole siellä kuin rengaspaineiden resetointi.
Viemällä auton määräaikaishuoltoon halvimpaan valtuutettuun huoltoliikkeeseen, jolloin saat samalla akkuturvaa enintään 10 v/350 tkm asti ja Relax-turvan jopa 10 v 364 pv/199 999 km asti (eli jopa 2032 asti).

Jos et noille näe riittävästi tarvetta, niin huolla halvemmin ja nollaa itse:
 
Viemällä auton määräaikaishuoltoon halvimpaan valtuutettuun huoltoliikkeeseen, jolloin saat samalla akkuturvaa enintään 10 v/350 tkm asti ja Relax-turvan jopa 10 v 364 pv/199 999 km asti (eli jopa 2032 asti).

Jos et noille näe riittävästi tarvetta, niin huolla halvemmin ja nollaa itse:

Selostin kyllä että olen jo googlaillut ja omassani ei löydy valikosta tuota, tuossa valikon osassa omassa corollassa on vain nollaa tpms. En vie autoani liikkeeseen, huollan itse niin kuin olen tehnyt jo 20 vuotta. Joku akkutakuu ei voisi vähempää kiinnostaa, vaihtelen sen itse sitten kun sen aika tulee.
 
Selostin kyllä että olen jo googlaillut ja omassani ei löydy valikosta tuota, tuossa valikon osassa omassa corollassa on vain nollaa tpms. En vie autoani liikkeeseen, huollan itse niin kuin olen tehnyt jo 20 vuotta. Joku akkutakuu ei voisi vähempää kiinnostaa, vaihtelen sen itse sitten kun sen aika tulee.
Niin selostit, mutta selvästikään et ole käynyt oikeassa valikossa, kun kerran löysit vain rengaspainevahdin.

Laitoin videon, jossa kerrottiin oikea reitti englanniksi.

Tässä sama vielä kirjallisesti:

1. Mene kohtaan Vehicle settings (Tämän olit löytänyt).

2. Paina ja pidä alhaalla (kunnes oikea valikko ilmestyy, parisen sekuntia) ok-nappia, jotta pääset tavallisen Vehicle settings sijaan detail settings -valikkoon.

3. Nuolinäppäimellä yksi alas (scheduled maintenance) ja ok-nappia lyhyesti.

4. Nuolinäppäimellä yksi ylös ja ok-nappia lyhyesti resetoi huoltovälin.


Todennäköisesti et ole pitänyt ok-nappia pohjassa riittävän pitkään. Päästä irti vasta sitten kun oikea valikko ilmestyy, koska lyhyellä ok-painalluksella joudut tavallisiin ajoneuvoasetuksiin, mistä ei huoltovälinollausta löydy.

hold ok to detail settings.jpg
 
Niin selostit, mutta selvästikään et ole käynyt oikeassa valikossa, kun kerran löysit vain rengaspainevahdin.

Laitoin videon, jossa kerrottiin oikea reitti englanniksi.

Tässä sama vielä kirjallisesti:

1. Mene kohtaan Vehicle settings (Tämän olit löytänyt).

2. Paina ja pidä alhaalla (kunnes oikea valikko ilmestyy, parisen sekuntia) ok-nappia, jotta pääset tavallisen Vehicle settings sijaan detail settings -valikkoon.

3. Nuolinäppäimellä yksi alas (scheduled maintenance) ja ok-nappia lyhyesti.

4. Nuolinäppäimellä yksi ylös ja ok-nappia lyhyesti resetoi huoltovälin.


Todennäköisesti et ole pitänyt ok-nappia pohjassa riittävän pitkään. Päästä irti vasta sitten kun oikea valikko ilmestyy, koska lyhyellä ok-painalluksella joudut tavallisiin ajoneuvoasetuksiin, mistä ei huoltovälinollausta löydy.

hold ok to detail settings.jpg
Nimenomaan tuolta vehicle settings valikosta löytyy nollaa tpms ja ei mitään muuta. Tuolla settings valikossa on lähinnä mittaristoon liittyviä asetuksia. Käyn tässä piakkoin varmentamassa ja otan kuvat. Pommin varmasti huollon nollausta sieltä ei löydy omasta yksilöstä.
 
Nimenomaan tuolta vehicle settings valikosta löytyy nollaa tpms ja ei mitään muuta. Tuolla settings valikossa on lähinnä mittaristoon liittyviä asetuksia. Käyn tässä piakkoin varmentamassa ja otan kuvat. Pommin varmasti huollon nollausta sieltä ei löydy omasta yksilöstä.
Ota samalla vaivalla video missä pidät pohjassa OK, niin loppuu väittely.
 
Nimenomaan tuolta vehicle settings valikosta löytyy nollaa tpms ja ei mitään muuta. Tuolla settings valikossa on lähinnä mittaristoon liittyviä asetuksia. Käyn tässä piakkoin varmentamassa ja otan kuvat. Pommin varmasti huollon nollausta sieltä ei löydy omasta yksilöstä.
Ei se ole mikään "tuolta", vaan niitä Vehicle settings -valikoita on kaksi erilaajuista. Simppeliin pääsee painamalla ok-nappia lyhyesti, ja yksityiskohtaiseen pääsee pitämällä ok-nappia pohjassa niin pitkään, että seuraava valikko ilmestyy.

Kaikesta päätellen olet käynyt vain tuossa simppelimmässä Vehicle settings -valikossa.
 
Ei se ole mikään "tuolta", vaan niitä Vehicle settings -valikoita on kaksi erilaajuista. Simppeliin pääsee painamalla ok-nappia lyhyesti, ja yksityiskohtaiseen pääsee pitämällä ok-nappia pohjassa niin pitkään, että seuraava valikko ilmestyy.

Kaikesta päätellen olet käynyt vain tuossa simppelimmässä Vehicle settings -valikossa.
Aa okei. Olen koittanut kyllä pitkäänkin painaa, mutta ilmeisesti en ole tarpeeksi kauaa painanut? Kolme sekuntia öbaut max kokeillut. Sekä pitkällä että lyhyellä painalluksella pompannut rengaspainevalikko, mutta ilmeisesti pitää painaa vielä kauemmin.

Muoks. otin videon, mutta vaan näytöstä niin ei näy ok'n painallukset siinä. Kokeilen vielä myöhemmin uudelleen valistuneilla ohjeilla.
 
Superkaskon hinta pomppaa taivaisiin seuraavalla sopimuskaudella. Miten helppoa on vaihtaa autovakuutusyhtiötä ja onnistuuko ilman nykyisen vakuutusyhtiön irtisanomisaikaa tai kesken nykyisen sopimuskauden?
 
Superkaskon hinta pomppaa taivaisiin seuraavalla sopimuskaudella. Miten helppoa on vaihtaa autovakuutusyhtiötä ja onnistuuko ilman nykyisen vakuutusyhtiön irtisanomisaikaa tai kesken nykyisen sopimuskauden?

Aika helppoa. Uusi yhtiö hoitaa irtisanomiset yms, ja vanha palauttaa tilille massit jos ehdit jo maksaa kautta etukäteen. Eli joo voi siis vaihtaa kesken kauden vaikka seuraavasta päivästä yleensä.
 
Aa okei. Olen koittanut kyllä pitkäänkin painaa, mutta ilmeisesti en ole tarpeeksi kauaa painanut? Kolme sekuntia öbaut max kokeillut. Sekä pitkällä että lyhyellä painalluksella pompannut rengaspainevalikko, mutta ilmeisesti pitää painaa vielä kauemmin.

Muoks. otin videon, mutta vaan näytöstä niin ei näy ok'n painallukset siinä. Kokeilen vielä myöhemmin uudelleen valistuneilla ohjeilla.
2021 Corollassa katsoin huvikseen. Siellä mittaristo yms valikossa on erillinen settings kohtea vielä, mutta ei reset optiota huollolle. Vastaa ymmärtääkseni tuota kuvailtua syvempää settings valikkoa.
 

Statistiikka

Viestiketjuista
277 716
Viestejä
4 787 106
Jäsenet
77 644
Uusin jäsen
Luca240

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom