Kysymyksiä & Vastauksia

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja w!rd
  • Aloitettu Aloitettu
Jos on tarkoitus lisääntyä tai jälkeläisiä jo on, niin kannattaa tehdä sen levynen että voi huoletta heilauttaa molempien puolien ovet selälleen.
Tämä, nimi. "sekä auton että pannuhuoneen ovissa jäljet"... :p

Lisäksi jos sinne seinälle meinaa laittaa mitään tavaraa, hyllyä tai tasoa joskus, tai kulkea auton ohi niitten työkalujen kanssa kun ovet on auki, niin reilusti vaan yli 4 metriä leveydeksi jos on mahdollista. :D
 
  • Tykkää
Reactions: MrM
Vähän offtopiikkia, mutta en kyllä tajuu mitä tekee tallilla jos siellä ei mahdu mitään muuta tekemään kuin hädin tuskin säilyttämään autoa. Tietty kun kustannuksista pitää tinkiä ja kaavoja noudattaa, niin ei voi mitään. Menee vähän samaan kategoriaan tämä ihmettely kuin se, että jengi muuttaa omikotitaloihin missä tontin kiertää muutamalla harppauksella ja metrit naapurin seinään voi laskea sormin. Toki kuten aina, kukin omalla tyylillään ja tarpeet on erilaisia.
 
Vähän offtopiikkia, mutta en kyllä tajuu mitä tekee tallilla jos siellä ei mahdu mitään muuta tekemään kuin hädin tuskin säilyttämään autoa. Tietty kun kustannuksista pitää tinkiä ja kaavoja noudattaa, niin ei voi mitään. Menee vähän samaan kategoriaan tämä ihmettely kuin se, että jengi muuttaa omikotitaloihin missä tontin kiertää muutamalla harppauksella ja metrit naapurin seinään voi laskea sormin. Toki kuten aina, kukin omalla tyylillään ja tarpeet on erilaisia.

No, jos autoa ei ollenkaan ropella niin ymmärrän kyllä silloin (on se silti talvella kivempi tallista lähteä ja voihan siihen esimerkiksi pituussuunnassa tehdä jotain varastotilaa kaveriksi) tai jos harrastelulle on jo tila jossain muualla.

Toinen ääripää on tietenkin se kun mun kaverilla on vajaa 80 neliötä tallia ja se ei varmaan yhtään mitään siellä ikinä tee. Autoja ja ruohonleikkureita säilyttelee..
 
itellähän on 80 neliö verstas, 80 neliö varasto ja kahen auton katos. teoriassa jokaiseen menis auto tai kaks, käytännössä ei yhteenkään. renkaatki vaihoin sorapihalla.
 
Onko kellään ollut ongelmia huonolaatuisten autonventtiilien kanssa?

Toinen kerta jo, kun rengas tyhjentynyt eri kohdassa. Aikaisemmin peräti venttiiliosa jäi käteen, mutta silti sinne sai ilmaa sen verran, että pääsi rengaskorjaamoon venttiilin vaihtoon. Tällä kertaa sai helpommin ilmaa ja itse venttiiliosa ei irronnut, mutta itse venttiilistä tulee tolkutonta vauhtia ilma ulos. Todennäköisesti kaksi muutakin venttiiliä tulee tekemään saman tempun tulevaisuudessa.
Rengaskorjaamoon ei kyllä tuolla tyhjennysvauhdilla uskalla viedä korjattavaksi ettei rengas vaurioidu. Talvirenkaat vaan alle.

Vituttava laatuongelma niin ei mene yksittäistapauksena.
 
Miten olisi helpointa todeta onko termostaatti kunnossa, kun ei tuossa Volvon pirulaisessa ole moottorin lämpötilalle minkäänlaista mittaria? Onko pakko lukea tietokoneella vai onko tähän joku kikka?
 
Miten olisi helpointa todeta onko termostaatti kunnossa, kun ei tuossa Volvon pirulaisessa ole moottorin lämpötilalle minkäänlaista mittaria? Onko pakko lukea tietokoneella vai onko tähän joku kikka?
Termarin oikuttelun huomaa vähänkin pidemmällä matkalla ylikuumenemisesta, jos se termari jumii kunnolla. ELM327-koodinlukija (5e ebaysta) tai vastaava on hyvä olla olemassa kaikkien 2000-luvun autojen kanssa.
 
Termarin oikuttelun huomaa vähänkin pidemmällä matkalla ylikuumenemisesta, jos se termari jumii kunnolla. ELM327-koodinlukija (5e ebaysta) tai vastaava on hyvä olla olemassa kaikkien 2000-luvun autojen kanssa.

Lähinnä mietin toisinpäin josko on voinut juuttua auki, kun puhaltaa lämmintä mutta ei kuumaa kabiiniin. Tosin en tiedä miten lämmintä tuollaisen dieselin pitäisi edes puhaltaa.
 
Lähinnä mietin toisinpäin josko on voinut juuttua auki, kun puhaltaa lämmintä mutta ei kuumaa kabiiniin. Tosin en tiedä miten lämmintä tuollaisen dieselin pitäisi edes puhaltaa.
Lukijalla voisi tsekata nouseeko lämmöt sinne minne pitää. Volvojen kikkakolmosista en tiedä.
 
Miten olisi helpointa todeta onko termostaatti kunnossa, kun ei tuossa Volvon pirulaisessa ole moottorin lämpötilalle minkäänlaista mittaria? Onko pakko lukea tietokoneella vai onko tähän joku kikka?
Ei näe kuin OBDn kautta lämmöt, toki ylikuumetessaan kertoo sen myös ajotietokoneelta.
Oletan että länpömittarin puuttuessa sulla on joku 2008-> oleva volvon diisseli, jotka lämpiää pakkasrlla pirun huonosti ilman lisälämmitintä ja/tai maskipeittoja.
Jos näillä plussa/nollakeleillä ei jaksa puhaltaa lämmintä hyttiin niin sisäkennon vuoto, tukko tai ilmalukkokin on aika tyypillinen...
 
Varmaankin voi myös hangata samalla sienellä, jos käyttää tuota motonetin liuotinta ovien alaosien paschkojen poistamiseen? ("käyttövalmis" eli laimennettu)

Motox Mikroliuotin bio 1L trig | Motonet Oy
Omalle autolleen saa tehdä mitä haluaa. Hankaamalla kuraa autoa vasten saat aikaan naarmuja, jotka joko haittaavat itseäsi tai eivät haittaa. Painepesuri on hyvä väline näissä hommissa ja lisätietoa tarjoaa Auton pesu -ketju tai WWW.PESUKINNAS.COM - Etusivu.
 
Mistä sen nyt tietää mitkä diesel autot voi rekistöröidä myös pakuiksi ? Konttorilla käymällä tietty, mutta kun pitäisi tietää jo ennen auton ostoa saako sen sitten pakuksi.

Volvo XC70/V70, Audi A4/A6 jne tyyliset on mielessä.
 
Vähän offtopiikkia, mutta en kyllä tajuu mitä tekee tallilla jos siellä ei mahdu mitään muuta tekemään kuin hädin tuskin säilyttämään autoa. Tietty kun kustannuksista pitää tinkiä ja kaavoja noudattaa, niin ei voi mitään. Menee vähän samaan kategoriaan tämä ihmettely kuin se, että jengi muuttaa omikotitaloihin missä tontin kiertää muutamalla harppauksella ja metrit naapurin seinään voi laskea sormin. Toki kuten aina, kukin omalla tyylillään ja tarpeet on erilaisia.

Tästä voisi kirjoittaa vaikka kirjan, mutta hyvin pitkälti rakennusvalvonta sen sanelee ja on tehnyt autotallit mahdottomiksi. Nyrkkisääntönä voi sanoa, että jos kunta on kasvava ja muuttovoittoinen niin rakennusvalvonnassa suhtaudutaan asiakkaaseen hyvin nihkeästi ja kaikki on helvetin tarkkaa. Jos taas kunta on +/-0 niin palvelu ja vapaus on ihan eri luokkaa. Eräänlainen uusavuttomuus on aiheuttanut sen, että kaikki palvelut ostetaan ja tärkeintä on, että lapset pääsee kävellen päiväkotiin/kouluun ja kauppa on lähellä.

Jos omakotitalo kiinnostaa niin Hämeenkyrölle iso suositus, enkä edes itse asu siellä.

Ja on ne metrin välillä olevat omakotitalotkin hiljaisempia kuin rivari tai kerrostalo. Varsinkin musiikin harrastajalle aika ehdoton.

Alle 80m2 autotallihan on varasto :D Emmä kyllä koskaan ole autoa säilyttänyt tallissa. Katotaan sitten uudestaan kun on vara Aston Martiniin, siihen asti ihan sama.
 
Mistä sen nyt tietää mitkä diesel autot voi rekistöröidä myös pakuiksi ? Konttorilla käymällä tietty, mutta kun pitäisi tietää jo ennen auton ostoa saako sen sitten pakuksi.

Volvo XC70/V70, Audi A4/A6 jne tyyliset on mielessä.
Eikö se aika pitkälti riitä että on farkku? Tuossa omassa anjoviksessa ei ainakaan ollu mitään valittamista.
 
Mistä sen nyt tietää mitkä diesel autot voi rekistöröidä myös pakuiksi ? Konttorilla käymällä tietty, mutta kun pitäisi tietää jo ennen auton ostoa saako sen sitten pakuksi.

Volvo XC70/V70, Audi A4/A6 jne tyyliset on mielessä.
Oltava farmari tai monikäyttöajoneuvo. Eli myös hatchbäckejä voi rekata pakuksi.

Nykysäädöksillä hyöty on aika olematon, käytännössä alentaa vain käyttövoimaveron osuutta. Vaatii nykyään takapenkkien poiston lisäksi kiinnityspisteiden muuttamisen käyttökelvottomiksi.
 
Oltava farmari tai monikäyttöajoneuvo. Eli myös hatchbäckejä voi rekata pakuksi.

Nykysäädöksillä hyöty on aika olematon, käytännössä alentaa vain käyttövoimaveron osuutta. Vaatii nykyään takapenkkien poiston lisäksi kiinnityspisteiden muuttamisen käyttökelvottomiksi.

Ai onko sekin muuttunut ? Viimeksi kun operaation suoritin niin käyttövoimavero käytännössä hävisi. Olisiko ollut 800€->80€ pudotus.
 
Ai onko sekin muuttunut ? Viimeksi kun operaation suoritin niin käyttövoimavero käytännössä hävisi. Olisiko ollut 800€->80€ pudotus.
Kaverilla tippui mersussa n. 800€ -> 400€ pakuksi rekkaamalla.
 
Ai onko sekin muuttunut ? Viimeksi kun operaation suoritin niin käyttövoimavero käytännössä hävisi. Olisiko ollut 800€->80€ pudotus.
No siinä mielessä muuttunut, että ajoneuvovero pysyy entisellään ja käyttövoimavero pienenee pakulapuilla. Tuohon päälle sitten muutoskatsastukset ja mahd. auton arvoa alentavat takapenkkien tuhoamiset (nykyään hitsattava käyttökelvottomiksi), niin ei ihan vuoden käyttöön kannata tehdä...

Trafilla(tai jollain) on muuten laskuri netissä jolla voi arvioida tuota verovaikutusta.
 
Normiautossa (esim. Skoda Octavia) säästö vuodessa autoveron ja vakuutusten osalta yhteensä noin 300€ dieselin pakuksi rekisteröimällä. Selvitin asiaa pari viikkoa sitten. Katsurista kiinni, mitä pitää tuhota takapenkkien osalta.
 
Ei noita kiinnityspisteitä tarvitse tuhota jos siihen päälle asentaa kiinteästi vaikka vanerista tehdyn levyn.
Itse tein niin ja otteessa myös lukee moinen muutos.
Juu ennen riitti. Nykyään kiinnityspisteet _pitäisi_ tuhota lopullisesti hitsaamalla, mutta käytännössä riippuu katsurista.
 
Mistä tietää että lisälämmitin toimii? Ja että onko kaasu vaikko polttoaine käyttöinen? Vaikka tuo Avensis ollu kohta sen 2 vuotta, en edelleenkään tuota laitetta älyä, ei tunnu sen lämpimämmältä kuin ilman ja en minä ainakaan mitään tankkia kaasulle ole tuosta löytäny. Ohjekirjassakin lukee vain että 2 erityyppiä ja se on siinä.
 
Kaverilla tippui mersussa n. 800€ -> 400€ pakuksi rekkaamalla.

Normiautossa (esim. Skoda Octavia) säästö vuodessa autoveron ja vakuutusten osalta yhteensä noin 300€ dieselin pakuksi rekisteröimällä. Selvitin asiaa pari viikkoa sitten. Katsurista kiinni, mitä pitää tuhota takapenkkien osalta.

No eipä se sitten oikein enää kannatakaan. Kaikki hauska kielletään.
 
Mistä tietää että lisälämmitin toimii? Ja että onko kaasu vaikko polttoaine käyttöinen?

Jos lähdetään vaikka siitä, ettei mitään kaasukäyttöisiä lämmittimiä ole minun tietääkseni koskaan henkilöautoihin edes asennettu. Se lämmitin on siis varmaankin polttoainekäyttöinen. Tai sitten se on vain sähkövastus ilmakanavassa joka nopeuttaa lämmön tuloa kajuuttaan käynnistyksen jälkeen.

Avensista sen tarkemmin tuntematta, ei osaa enempää neuvoa.
 
Mistä tietää että lisälämmitin toimii? Ja että onko kaasu vaikko polttoaine käyttöinen? Vaikka tuo Avensis ollu kohta sen 2 vuotta, en edelleenkään tuota laitetta älyä, ei tunnu sen lämpimämmältä kuin ilman ja en minä ainakaan mitään tankkia kaasulle ole tuosta löytäny. Ohjekirjassakin lukee vain että 2 erityyppiä ja se on siinä.

Jos diesel ja perus webasto/eberi niin se kyllä kohisee ihan huomattavasti ja tuuttaa pakokaasua auton alta ollessaan käynnissä. Noissa oli myös jotain juttuja ettei mene päälle jos puhallus ei ole säädetty tuulilasille tms.
 
Tuttava haluaisi vuokrata tutultaan kuukaudeksi-kahdeksi auton omaan käyttöönsä. Kilometrejä ehkä n. 1000 km / kk.

Mikä on ns. reilu vuokra per kk?

Auton arvo on n. 5000 €, hyvässä kunnossa, osa-kaskolla ja pelkkiin vakuutuksiin ja veroihin menee n. 2 €/ pv.
 
Vähän riippuu kuinka hyvä kaveri 150-250 €/kk. Jos oikein hyvä tuttu ja ei itsellä tuona aikana tarvetta autolle niin lainaaja maksaa laina-ajan kulut ja tuo auton puhtaana tankki täynnä takaisin
 
Pitäisi vaihtaa 2006 Octaviaan lisäjarruvalon umpio. Vanhassa osassa on numero 1Z9 945 097 A. Monet varaosakauppojen haut tuottivat tuloksen jossa viimeinen kirjain oli B tai C. Ovatkohan ne yhteensopivia? Joissakin oli maininta LED. En yhtään tiedä onko vanhassa LED vai hehkulamppu, veikkaisin iän puolesta hehkulamppua. sopiikohan LED -malli tuohon kuitenkin?
 
Pitäisi vaihtaa 2006 Octaviaan lisäjarruvalon umpio. Vanhassa osassa on numero 1Z9 945 097 A. Monet varaosakauppojen haut tuottivat tuloksen jossa viimeinen kirjain oli B tai C. Ovatkohan ne yhteensopivia? Joissakin oli maininta LED. En yhtään tiedä onko vanhassa LED vai hehkulamppu, veikkaisin iän puolesta hehkulamppua. sopiikohan LED -malli tuohon kuitenkin?
Onhan nuo ledejä olleet jo vuosia tuotakin ennen monesti. Ja osta jostain missä voit viedä takaisin jos on väärä. Yleensä nuo ovat vain revisioita eli pitäisi sopia.
 
Mistä tietää että lisälämmitin toimii? Ja että onko kaasu vaikko polttoaine käyttöinen? Vaikka tuo Avensis ollu kohta sen 2 vuotta, en edelleenkään tuota laitetta älyä, ei tunnu sen lämpimämmältä kuin ilman ja en minä ainakaan mitään tankkia kaasulle ole tuosta löytäny. Ohjekirjassakin lukee vain että 2 erityyppiä ja se on siinä.
Näillä tiedoilla vaikea sanoa, mutta diisselitojoissahan on oletuksena vain se sähköinn vastus sisäkennolla, jolla puhaltaa nopeammin lämmintä sisään ajossa.
Polttoainekäyttöinen lämppäri on lisävaruste, ja sen toiminnan kyllä huomaa..
 
Jos lähdetään vaikka siitä, ettei mitään kaasukäyttöisiä lämmittimiä ole minun tietääkseni koskaan henkilöautoihin edes asennettu. Se lämmitin on siis varmaankin polttoainekäyttöinen. Tai sitten se on vain sähkövastus ilmakanavassa joka nopeuttaa lämmön tuloa kajuuttaan käynnistyksen jälkeen.

Avensista sen tarkemmin tuntematta, ei osaa enempää neuvoa.

MWDSjCT.jpg

xeDBOj2.jpg

Tuollaset kuvatukset ohjekirjassa, tuo kuumakaasu tuossa hämäsi josta sain käsityksen että ois kaasulla lämmitettävä :D
 
Toyota Corolla -04 1.6L VTT - Sain emännältä tällaisen videon (alla): Kylmäkäynnistyksessä pitää tuommoista hinkuttavaa mekkalaa, kuulemma vänkärin puolelta tulee. Kun vähän lämpenee niin loppuu. Viime talvena ei ollut mitään oudompia ääniä sivuääniä. Osaako kukaan tästä sanoa että mikä voisi pitää tuollaista mekkalaa?



Ilmeisesti eri juttu, mutta voiko käytetty öljymerkki (/laatu) vaikuttaa siihen että naputtaako kone? Joskus 1kk sitten niiden parin pakkaspäivän aikana kuulin hienoista naputusta jota en ollut ennen kuullut. Öljyt oli vaihdettu eri pajalla kuin ennen viimetalvea enkä tarkalleen tiedä mitä tällä kertaa laittoivat. Edellistalvena ei mitään.
 
Autotallin ovi tippui autoni tuulilasin päälle. Lasi meni päreiksi ja a-pilarin (?) kohdille tuli lommot. Lasivakuutus toki korvaa lasin, mutta osaatteko sanoa korvaako vakuutus myös nuo lommot? Minulla on Turvan Liittokasko.
 
Autotallin ovi tippui autoni tuulilasin päälle. Lasi meni päreiksi ja a-pilarin (?) kohdille tuli lommot. Lasivakuutus toki korvaa lasin, mutta osaatteko sanoa korvaako vakuutus myös nuo lommot? Minulla on Turvan Liittokasko.

Kyllähän kasko korvaa jos ei nyt katsota jostain syystä että olit todella huolimaton, mutta tietenkin bobarimenetyksillä.
 
Autotallin ovi tippui autoni tuulilasin päälle. Lasi meni päreiksi ja a-pilarin (?) kohdille tuli lommot. Lasivakuutus toki korvaa lasin, mutta osaatteko sanoa korvaako vakuutus myös nuo lommot? Minulla on Turvan Liittokasko.
Kyllähän kasko korvaa jos ei nyt katsota jostain syystä että olit todella huolimaton, mutta tietenkin bobarimenetyksillä.
Kasko korvaa minkä tahansa tollasen tunaroimisen. No, en tiedä mikä on "liittokasko" mut normikasko esim IF:llä.
 
Kiitoksia vastauksista. Liittokasko on vain vähän räätälöity/halvempi versio täyskaskosta ammattiliittojen jäsenille.
 
Kyllähän kasko korvaa jos ei nyt katsota jostain syystä että olit todella huolimaton, mutta tietenkin bobarimenetyksillä.
Kasko korvaa minkä tahansa tollasen tunaroimisen. No, en tiedä mikä on "liittokasko" mut normikasko esim IF:llä.
Mulla on käyny aivan vastaava fiba ja yhden nettilomakkeen perusteella IF maksoi merkkiliikkeen korikorjaamon laskut.

Turva korvasi mukisematta korjauksen. 200 euron omavastuu jäi maksettavaksi. Bonusturvan ansiosta edes bonukset eivät laskeneet!
 
Eikö noi vakuutusten bonukset siirry välillä mp-> auto? Mulla on motskarissa täydet bonukset osakaskossa ja liikennevakuutuksessa if:llä ja kun laskee autolle hintaa niin tulee vaan 30% lähtöbonukseksi.
 
Onko kenelläkään kokemuksia tarvike xenon polttimoista? Palo tällä viikolla toiselta puolen. Viime viikolla palo parkkikin. Sekin pitäs vaihtaa, tosin ilmeisesti vaatii pyörän ja lokasuojan irroittamisen.

Xenon polttimosarja D1S (6000K)
Xenon polttimosarja D1S (8000K)

Motonetissä "Philips Vision Xenon-D1S 12V/35W" kappale 70 euroa. Kannattaako vaan käydä ostamassa nuo? Jossain varoteltiin, että kiina xenonit saattaa sulaa umpioihin.
 
Onko kenelläkään kokemuksia tarvike xenon polttimoista? Palo tällä viikolla toiselta puolen. Viime viikolla palo parkkikin. Sekin pitäs vaihtaa, tosin ilmeisesti vaatii pyörän ja lokasuojan irroittamisen.

Xenon polttimosarja D1S (6000K)
Xenon polttimosarja D1S (8000K)

Motonetissä "Philips Vision Xenon-D1S 12V/35W" kappale 70 euroa. Kannattaako vaan käydä ostamassa nuo? Jossain varoteltiin, että kiina xenonit saattaa sulaa umpioihin.
Lisäpitkissä on Kiinasta tilatut alta 10 euroa parilta maksaneet xenon-polttimot toimineet ihan hyvin. Auton lähivaloihin en ole saman hintaluokan kiinapolttimoita laittanut, koska ajatus uv-säteilyn tummentamista orkkisxenonumpioista ei lämmitä mieltä. Niissä olen käyttänyt Philips/Osram polttimoita, vaikka hinta hirvittääkin varsinkin D1S-mallin kohdalla.
 
Saksasta lichtex.de olen itselle xenonit tilannut posteineen noin 80 €/2kpl. Tähän hätään en muista oliko Philips vai Osram. Pre-lci e90 sekä xenonin ja parkin vaihtoon rengas ja lokari irroitettava.
 
Onko kenelläkään kokemuksia tarvike xenon polttimoista? Palo tällä viikolla toiselta puolen. Viime viikolla palo parkkikin. Sekin pitäs vaihtaa, tosin ilmeisesti vaatii pyörän ja lokasuojan irroittamisen.

Xenon polttimosarja D1S (6000K)
Xenon polttimosarja D1S (8000K)

Motonetissä "Philips Vision Xenon-D1S 12V/35W" kappale 70 euroa. Kannattaako vaan käydä ostamassa nuo? Jossain varoteltiin, että kiina xenonit saattaa sulaa umpioihin.
Mitä meinast tarvikepolttimoilla? Samojen valmistajien tuotteita ne ihan "merkki" polttimotkin on.

D1S jos tarve niin itse hakisin esim kärkkäiseltä Osramin Xenarc 40€/laaki ja 4v takuu.
 
Viimeksi muokattu:
Mitä muita hyviä abikoliitin merkkejä on Abikon lisäksi,esim. Amazon.de ei tunne Abikoa ollenkaan?
Monessa mallissa on tuo muoviosa liian kovaa muovia eikä kestä kunnolla puristusta.
 
Mitä muita hyviä abikoliitin merkkejä on Abikon lisäksi,esim. Amazon.de ei tunne Abikoa ollenkaan?
Monessa mallissa on tuo muoviosa liian kovaa muovia eikä kestä kunnolla puristusta.

Itse ainakin olen hylännyt aikapäivää sitten nuo abiko tyyliset liittimet. Omaan makuun nuo kelpaa korkeintaan johonkin väliaikaiseen hätäratkaisuun eikä mihinkään muuhun. Eristämätön lattaliitin ja niille tarkoitetty räikkätyyppinen puristustyökalu on täysin ylivertainen noihin verrattuna. Johdon liitos, vedonpoisto ja liitoksen ulkonäkö kaikki kestää vertailun tehdastekoisiin johtosarjoihin ja kaikki tulee yhdellä puristuksella.
 
Itse ainakin olen hylännyt aikapäivää sitten nuo abiko tyyliset liittimet. Omaan makuun nuo kelpaa korkeintaan johonkin väliaikaiseen hätäratkaisuun eikä mihinkään muuhun. Eristämätön lattaliitin ja niille tarkoitetty räikkätyyppinen puristustyökalu on täysin ylivertainen noihin verrattuna. Johdon liitos, vedonpoisto ja liitoksen ulkonäkö kaikki kestää vertailun tehdastekoisiin johtosarjoihin ja kaikki tulee yhdellä puristuksella.
Tällaisiako ja vastaavia liittimiä tarkoitat? Itse ainakin olen ollut tyytyväinen.
3

Liitinpihdit
 

Statistiikka

Viestiketjuista
258 795
Viestejä
4 499 114
Jäsenet
74 283
Uusin jäsen
Maunula

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom