Kysymyksiä&Vastauksia (Pieniä kysymyksiä aiheesta kuin aiheesta)

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mika!
  • Aloitettu Aloitettu
Onko Elisa luotettava firma? Sanovat kylillä koijareiksi ja kuulemma Islantilaiset jupit suurimpana omistajana. Olen vähän pihalla näistä nettioperaattoreista, oma netti tulee firman kautta niin ei tartte murehtia ;)

On luotettava. Omakohtaiselta perstuntumalta jopa kaikkein luotettavin. Kakkosena sitte varmaan Telia.
 
Tilasin joskus ehkä 10v sitten fillarin Canyonilta. Toimituksen kanssa oli hämminkiä ja pyörä oli kateissa, joten lähettivät sitten uuden pyörän mulle. Uusi pyörä saapui ja joskus myöhemmin tuli ilmoitus kuriirifirmalta, että ovat toimittamassa sitä ensimmäistä pyörää. Läpeensä rehellisenä nuorena poikanahan otin yhteyttä silloin Canyoniin ja ohjeistivat vaan kieltäytymästä ottamasta tuota vastaan.

Olen välillä asiaa mietiskellyt, että olisinko syyllistynyt tuossa johonkin laittomuuksiin, jos olisin ottanut pyörän vastaan ja ollut ihan hissukseen vaan asiasta? Jättänyt sen vaikka varastoon paketissaan odottelemaan tuleeko yhteydenottoa Canyonilta ja jos ei niin ajoon vaikka puolen vuoden päästä.
 
Olen välillä asiaa mietiskellyt, että olisinko syyllistynyt tuossa johonkin laittomuuksiin, jos olisin ottanut pyörän vastaan ja ollut ihan hissukseen vaan asiasta?

Ymmärtääkseni et suoraan. Mutta heillä on oikeus vaatia sitä takaisin tullessaan tietokseksi asiasta. Samoin sinulla olisi oikeus saada korvaus siitä vaivasta.

Netistä löytyy asiaa, perustettoman edun palautus. Jos tästä kieltäytyy olisiko se sitten jokin rikos, veikkaan silti että ei, vaan riita-asia.
 
Mihin katosivat kahvilla vahvistetut vaatekuidut?

Olivatko kahvinpuruilla ehostetut vaatteet liian kestäviä vai oliko jämäkahvin hyödyntäminen sittenkin kannattamatonta liiketoimintaa?

Liitteenä kuva yli 5 vuotta vanhoista naisten leggingseistä, joissa on kahvi-kuitua vahvikkeena. Kuvatut Lidlin myymät leggingsit maksoivat muistaakseni noin 7 euroa. Hyvin ovat kestäneet 60 asteen sekapesuja ilman reikiä tai hapertumista. Samaa ei voi sanoa liian monista muista nykyajan vaatteista...

👖 📸🦜

20241001_184327.jpg
 
Alkaa loppua ideat. HELP!!

4Tt RAID1 vaihdoin 16Tt RAID1seen. Uudet levyt näkyy/toimii/rokkaa jne.

MUTTA 2kpl SSD käytin "rempassa" irti. Nyt ne ei suostu näkymään. Kone ollut vuorokauden päällä.

Tilasin samalla ja vaihdoin SATA-kaapelit (yksi happani käsiin). BIOS tunnistaa levyt. Samoin Crystaldiskinfo (Windows 11) tunnistaa levyt. Mutta laite/levynhallinta ei tunnista levyjä.
Niin mitä vttua?!?!?!?
 

Uusimmat viestit

Statistiikka

Viestiketjuista
254 608
Viestejä
4 423 963
Jäsenet
73 405
Uusin jäsen
Kani96

Hinta.fi

Back
Ylös Bottom