Itte tässä ~85 kg nurkilla kehonpaino ja kyllä mä muutamia vuosia sitten sarjaa tuolla CoC#2:lla oon tehny jotain 3*5:ia eli 90 kg vissiin puristettu naksauttaen monestikin. #2.5 on pirun paljon kovempi, sen olen oikealla kädellä olen saanut ykkösmaksimina mut vasurilla en koskaan. Mut sit tuli golfkyynärpää ku treenasin noita liikaa, niin meni noista COCesita moti ja tällä hetkellä ei ole spesifiä hermotusta/taitoa just COC puristeluun vaikka ei taatusti sinällään voima ole mihinkään hävinnyt kun lisää koitetaan vahvistua kaikkialta eri tavoin. Pitäiskin kaivella kirjahyllystä taas iltojen ratoksi, jos nyt jotain joskus on käsillä tehnyt niin noihan kehittyy äärimmäisen nopeasti. Nää on sit ehottomat kaveriks
Iron Mind Expand-Your-Hand Bands 10kpl vink vink, itte tein vastaliikkeitä vasta sitten kun vaivaa oli. Ja puol vuotta pidin jääpussia 5x päivässä kyynärpäässä
Guide (25 kg) - Aloittelija, kuntoutus
Sport (35 kg) - Lämmittely
Trainer ( 45 kg) - Vahvoille käsille
Point Five (0,5)(55 kg) - Silta nr 1:een
Nr 1 (65 kg) - Säännöllisesti otetta treenaavalle
Nr 1.5 ( 75 kg) - Silta nr 2:een
Nr 2 (90 kg) - Erittäin voimakas puristus
Nr 2.5, (110 kg) - Silta nr 3:een
Nr 3 (125 kg) - Maailmanluokkaa
Nr 3.5 (145 kg) - Silta nr 4:ään
Nr 4 (165 kg) - Äärimmäinen vastus, voimalegenda Magnus Samuelssonin puristama
Silti COC ollessa parhaimmillaan jossain työterveyden testissä liukkaalla paskapuristimella kylmilteen ilman lämmittelyjä (mitä noi COC ainakin mulla vaatii ihan pirusti eli alotan Intersportin säädettävällä muovirimpulalla ja siitä sitten COC Trainer->0,5->...) puristin jotain 54 kg ja veltto paska työterveyslääkäri sano, että keskivertoo

Mut se oli kyllä ihan erilainen ja liian pitkä matka mun gripille. Grippiä on kyllä treenattu 1 ja 2 käden grippiriipunnoilla ja 121 kg lisäpainolla (50+50+20 + ketjuvyö 1 kg, enempää ei saanu vyöhön mukavasti ku 50-kiloset niin paskoja käsitellä heikolle) 2 kädelläkin oon tangosta roikkunu 1 min 30 s (enempiki ois mennyt, mutta varoja jätettävä noissa hommissa reilusti eli mieluummin tekee sarjoja ja grippiriipunnoissa en tee ikinä maksimia) ja 1k grippiriipuntojakin on tehty aika isoilla painoilla, en nyt muista mikä on ollut suurin mutta kaikki tallessa treenikohtaisissa papruissa.
123...125 kg salikaveri, joka vetää yli 3 markkaa (oisko PR 295 kg 120 kg sarjassa IPF alaisissa kisoissa, mutta salilla veti jo äskettäin 320 kg) sulki ton #3 COC:n ykkösellä noin vaan.
Ainiin, DPD elikkäs PostNord Suomen päässä toi just eilen nämä (tilasin viikko sit) eli
Popeye's Pronator (+ Loading pin)
Ready to give your pro- and supination muscles the best pump of your life? Then the Popeye's Pronator should be your new best friend in your workout routine!This tool is perfect for isolating the pronator teres and supinator, which are responsible for pro- and supination of the wrist. Pronation...
www.goldengrip.com
Ja Forearm Finisher:
Say goodbye to dumbbell wrist extensions! We're certain: after you've tried a set with this tool, you can never go back to dumbbell wrist extensions again!
www.goldengrip.com
Yllätti ihan ***tanan positiivisesti. Ohan noi nyt ihan eri ku tangolla/kässärillä/jne... Kaikki pakkaukset, tuotteet jne. aivan absoluuttisen tip top ja timanttia. Melkeen tekis Devon Larrattin inspiroimana kokeilla kädenvääntöä